De launcher is de oude launcher, maar dan met een skin erover. Niks bijzonders..quote:Op maandag 24 mei 2010 18:33 schreef BluesRebel het volgende:
[..]
Die 3D gallery boeit me niet, maar die launcher vond ik wel leukWat heb je nu dan? Gewoon zoals <1.6?
Ik hou me aanbevolen. Wat overigens ook erg leuk is, is de Moron`Test, wel de betaalde helaas maar lachwekkend.quote:Op maandag 24 mei 2010 20:17 schreef marcel-o het volgende:
Weet iemand een Worms World Party Look-a-Like ?
en dan niet Goobers vs Boogers, die is saai en dom![]()
k heb nu n game die heet Armored Strike, die's wel aardig maar heeft geen droge humor.
En de gebouwen-opblazers zijn ook redelijk saai omdat er geen echte actie in zit(snelle bewegingen en humor)
i Demolished is wel weer redelijk.
Wat ik dus zoek is actie, humor, geen oorlog en geen racen.
Iemand een idee ?
-edit-
Ik zie net dat er een Online versie is van Armored strike, De Lite versie is gratis.
Misschien leuk om een fok afdeling te maken?
Wat je ook kunt doen is een GBA-emulator app installeren, en vervolgens de gameboy-versie van worms spelen.quote:Op maandag 24 mei 2010 20:17 schreef marcel-o het volgende:
Weet iemand een Worms World Party Look-a-Like ?
en dan niet Goobers vs Boogers, die is saai en dom![]()
k heb nu n game die heet Armored Strike, die's wel aardig maar heeft geen droge humor.
En de gebouwen-opblazers zijn ook redelijk saai omdat er geen echte actie in zit(snelle bewegingen en humor)
i Demolished is wel weer redelijk.
Wat ik dus zoek is actie, humor, geen oorlog en geen racen.
Iemand een idee ?
-edit-
Ik zie net dat er een Online versie is van Armored strike, De Lite versie is gratis.
Misschien leuk om een fok afdeling te maken?
'k kwam idd Gameboid tegen in de 700 appsquote:Op maandag 24 mei 2010 21:42 schreef svefn het volgende:
[..]
Wat je ook kunt doen is een GBA-emulator app installeren, en vervolgens de gameboy-versie van worms spelen.
als je de Gameboid Pro wilt, welke je WEL mee kan saven, moet je ff PMen.quote:Op maandag 24 mei 2010 21:44 schreef marcel-o het volgende:
[..]
'k kwam idd Gameboid tegen in de 700 apps
Heb je niet zulks een barcode?quote:Op maandag 24 mei 2010 22:15 schreef Adolecens het volgende:
** Musthave APP **![]()
http://www.estrongs.com/en/products/file-explorer.html
File Explorer om lokaal, LAN, FTP en Bleutooth te browsen, kopieeren, plakken, verwijderen etc.
Werkt snel, simpel en goed, helemaal via WiFi!
Zie editquote:
t werkt idd, maar wat een tering herriequote:Op maandag 24 mei 2010 22:10 schreef svefn het volgende:
Net even geprobeerd, verschrikkelijk die muziekmaar werkt verder perfect!
Thanks, werkt goed. Gewoon zonder iets in te stellen ofzo op de LAN. Alleen via IP's zijn de verschillende computers een beetje lastig uit elkaar te halenquote:Op maandag 24 mei 2010 22:15 schreef Adolecens het volgende:
** Musthave APP **![]()
http://www.estrongs.com/en/products/file-explorer.html
File Explorer om lokaal, LAN, FTP en Bleutooth te browsen, kopieeren, plakken, verwijderen etc.
Werkt snel, simpel en goed, helemaal via WiFi!
[ afbeelding ]
Krijg jij daar meldingen van? Ik ga gewoon eens in de zoveel tijd naar Downloads in de Market en dan update ik één voor één. Dan kijk ik ook gelijk even wat er nou veranderd is, en in de comments of men daar wel blij mee is. Die auto-update functie ga ik waarschijnlijk ook niet gebruiken.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 08:21 schreef Devolution het volgende:
Ik ben blij als 2.2 voor de Desire uitkomt. Ik word echt gek van al die updatemeldingen constant.. Net wéér 6 updates, terwijl ik niet eens zoveel apps heb
quote:Op maandag 24 mei 2010 19:46 schreef P.F het volgende:
Is iemand er al achter hoe ik op de spica mijn facebook aan mijn contacten kan linken?
Eenzijdig verhaal, dat gaat alleen maar om management van resources etc. Dat Android dat prima zelf kan doen, dat zal best.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 17:35 schreef Ceased2Be het volgende:
Voor degene hier die het nog steeds niet snappen:
Why you don't need a task killer app with android:
http://androidspin.com/20(...)er-app-with-android/
Dit is mijn reden ook, niet het geheugen maar de background activiteitenquote:Op dinsdag 25 mei 2010 18:09 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Eenzijdig verhaal, dat gaat alleen maar om management van resources etc. Dat Android dat prima zelf kan doen, dat zal best.
Ik kill echter apps waarvan ik weet dat ze bijvoorbeeld op de achtergrond aan 't synchroniseren en updaten zijn, als ik daar op dat moment geen behoefte aan heb. Bij mij hoeft twitter niet continu te draaien bijvoorbeeld. Soms wel, soms niet. En helaas is de accu van de Desire zo krap bemeten dat dit soort dingen m.i. echt wel zin hebben.
In jouw geval kun je toch gewoon die ingebouwde widget neerzetten die alle syncs aan/uit zet? Dan ben je ook klaar.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 18:09 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Eenzijdig verhaal, dat gaat alleen maar om management van resources etc. Dat Android dat prima zelf kan doen, dat zal best.
Ik kill echter apps waarvan ik weet dat ze bijvoorbeeld op de achtergrond aan 't synchroniseren en updaten zijn, als ik daar op dat moment geen behoefte aan heb. Bij mij hoeft twitter niet continu te draaien bijvoorbeeld. Soms wel, soms niet. En helaas is de accu van de Desire zo krap bemeten dat dit soort dingen m.i. echt wel zin hebben.
Nee, dat is te kort door de bocht. Sommige dingen wil ik namelijk wél 24/7 synchen, en andere niet altijd.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 18:25 schreef Ceased2Be het volgende:
In jouw geval kun je toch gewoon die ingebouwde widget neerzetten die alle syncs aan/uit zet? Dan ben je ook klaar.
Gefeliciteerd!!!quote:Op dinsdag 25 mei 2010 21:35 schreef vlam12 het volgende:
Ik heb vandaag toch een galaxy spica besteld
Dat is dan een schrale troost, HTC zal er nog wel ff over doenquote:Op dinsdag 25 mei 2010 21:19 schreef Black_Ninja het volgende:
Hé allemaal,
Zijn er hier nog meer mensen die over konden stappen naar 2.2? Ik moet zeggen dat het je telefoon wel razend snel maakt. Merk wel dat er veel minder app's in de market zijn en dat een hoop van mijn oude apps niet meer werken maar de updates vliegen je om de oren en de market wordt dus weer razend snel aangevuld.
Nee, dit is mijn eerste android.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 21:54 schreef Black_Ninja het volgende:
[..]
Gefeliciteerd!!!Had je hiervoor al een android?
Het is het voor en nadeel van de eerste zijn. Wat ik vooral merk is dat ze de agenda routines heel erg hebben veranderd want werkelijk niet 1 agenda widget of app werkt nog naar behoren op 2.2quote:Op dinsdag 25 mei 2010 21:55 schreef svefn het volgende:
[..]
Dat is dan een schrale troost, HTC zal er nog wel ff over doen
Welkom bij de familie dan maarquote:
World Cup Essentialquote:Op woensdag 26 mei 2010 07:58 schreef lekzzz het volgende:
Wat voor app gebruiken jullie voor het WK? Ik heb nu 2010 WorldCup maar ben nog niet helemaal tevreden
rooten is niet heel moeilijk (wel spannend!) op www.cyanogenmod.com staat een hele tutorial, moet je kijken bij 32B Non Tmobilequote:Op dinsdag 25 mei 2010 16:43 schreef BluesRebel het volgende:
Cyanogen heeft 2.1 voor Magic en G1 vrijgegevenNu maar hopen dat op AW een how-to komt om je telefoon te rooten. Ik wil 'm erop hebben.
Tnx voor de tipquote:Op woensdag 26 mei 2010 18:40 schreef Devolution het volgende:
Vandaag mijn eerste meldingen gehad van Buienalarm. Best handig, scheelde me weer een nat pakThanks
Goed gedaan.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 21:35 schreef vlam12 het volgende:
Ik heb vandaag toch een galaxy spica besteld
Ja ik heb de Milestone. Wat wil je weten? Ik ben zeer tevreden in ieder geval.quote:Op woensdag 26 mei 2010 15:03 schreef rens90 het volgende:
Iemand enige ervaring met Android op Motorola toestellen? Milestone (backflip mischien al?)
quote:Op donderdag 27 mei 2010 10:10 schreef Black_Ninja het volgende:
En vandaag ondekt dat Traffic info werkt met google mapsDus nu ook met live file nieuws gratis navigeren.
Dat is toch niet in Nederlandquote:Op donderdag 27 mei 2010 10:13 schreef Ceased2Be het volgende:
? Hoe heb je dat voor elkaar gekregen?
-edit-
Never mind, zie net dat het een aparte layer is
Zoals al gezegd, je moet even de maps.brut downloaden. Als je hem niet kan vinden moet je maar even pm´en, dan help ik je wel even verder.quote:
Je hebt PMquote:Op donderdag 27 mei 2010 11:28 schreef Black_Ninja het volgende:
[..]
Zoals al gezegd, je moet even de maps.brut downloaden. Als je hem niet kan vinden moet je maar even pm´en, dan help ik je wel even verder.
Bedoel je de verkeers-layer van Google Maps zelf?quote:Op donderdag 27 mei 2010 10:10 schreef Black_Ninja het volgende:
En vandaag ondekt dat Traffic info werkt met google mapsDus nu ook met live file nieuws gratis navigeren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |