quote:Op donderdag 27 mei 2010 18:10 schreef Ssonic het volgende:
Dealextreme heeft sinds kort een nieuwe tablet.
Deze Android 8 inch. Wil er wel eentje kopen.
voor specs kan je zelf wel zoeken;)
[ afbeelding ]
Maar mijn vraag wat is de lengte en wat is de breedte van een 8 inch scherm?
Ik weet het klinkt als een noob maar kan het gewoon nergens vinden
[ afbeelding ]
Heeft trouwens ook deze 7 inch voor 80 maar geef liever 30 euro meer voor de 9 inchmooier.
Gentle alarm werkt prima.quote:Op donderdag 27 mei 2010 21:06 schreef Zwansen het volgende:
Iemand een goede wekker? Die standaard wekker is waardeloos.
Dan komt er volgens mijn berekening uit dat de hoogte 6.4" is en de breedte 4.8". Maar let wel op he, het scherm is 8", niet het hele apparaat. Dus de afmetingen die ik net noemde zijn die van het scherm, nietvan het apparaat. Inclusief de rand zal ie dus ietsje groter zijn.quote:Op donderdag 27 mei 2010 20:17 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]Geweldig.
8 inch 4:3, dus een 'vierkante' monitor maar dan half zo groot, die verhoudingen. SOS-CAS-TOA en reken het uit. Voor 110 euro lijkt dit een redelijk reeele optie
Hoezo "quote:Op donderdag 27 mei 2010 22:11 schreef Gras_eter het volgende:
Wtf. ik zag net een virusscanner in de market
Noem er één voor Androidquote:Op donderdag 27 mei 2010 23:06 schreef Moos. het volgende:
[..]
Hoezo "" ? Denk je echt dat er geen virussen voor smartphones zijn ofzo?
Een virus heeft geen root rechten nodig, om prive gegevens op te slaan en te versturen zodra er WiFi is.quote:Op donderdag 27 mei 2010 23:30 schreef Gras_eter het volgende:
[..]
Noem er één voor Android?
Daarnaast een virus op een Unix-systeem zonder root-rechten?
Maar dan heb je er wel toestemming voor gegeven toen je hem hebt gedownloadedquote:Op vrijdag 28 mei 2010 14:47 schreef Moos. het volgende:
[..]
Een virus heeft geen root rechten nodig, om prive gegevens op te slaan en te versturen zodra er WiFi is.
Klopt, maar aangezien Android open-source is, is er vast wel ergens een bug die dat kan omzeilenquote:Op vrijdag 28 mei 2010 15:24 schreef elfzesendertig het volgende:
[..]
Maar dan heb je er wel toestemming voor gegeven toen je hem hebt gedownloaded
Agenda al een keer opnieuw gesync'd?quote:Op vrijdag 28 mei 2010 15:54 schreef BluesRebel het volgende:
Mijn Agenda haalt 1 van mijn agena's in Google Calendar niet meer binnen. Geen enkele afspraak van die agenda zit nog in mijn telefoon. Hij is wel aangevinkt in de Agenda-app. Hoe kan dit?
Agenda opnieuw gesynced, telefoon opnieuw opgestart, naar vreemde dingen in de internet-versie gezocht, die specifieke agenda in de app uitgezet en weer aangezet.... niksquote:Op vrijdag 28 mei 2010 16:55 schreef Black_Ninja het volgende:
[..]
Agenda al een keer opnieuw gesync'd?
Heb je geprobeerd om een nieuwe agenda te maken? Ik heb dit een keer gehad met mijn contactlijsten moest uiteindelijk een nieuwe aanmaken.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 18:31 schreef BluesRebel het volgende:
[..]
Agenda opnieuw gesynced, telefoon opnieuw opgestart, naar vreemde dingen in de internet-versie gezocht, die specifieke agenda in de app uitgezet en weer aangezet.... niks
Android OS.. staat er meestal standaard opquote:Op zaterdag 29 mei 2010 13:24 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Wat is een goede app om je applicaties makkelijk af te sluiten?
Ik wacht daar nog even mee aangezien ik die nieuwe CyanogenMod binnenkort erop gooi. Dan werkt ie vast wel weer. En anders moet ik dat doen inderdaad.quote:Op zaterdag 29 mei 2010 12:46 schreef Black_Ninja het volgende:
[..]
Heb je geprobeerd om een nieuwe agenda te maken? Ik heb dit een keer gehad met mijn contactlijsten moest uiteindelijk een nieuwe aanmaken.
Weet je zeker dat het niet bij vodafone zit? Ik heb nooit problemen met de internet verbinding namelijkquote:Op zaterdag 29 mei 2010 14:08 schreef vlam12 het volgende:
En ja hoor, na een dag mobiel internet hebben gehad doet de internet weer niet op mijn spica.
Ik denk dat ik hem maar terug breng, en een ander telefoon haal.
http://www.androidworld.n(...)kkillers-in-android/quote:Op zaterdag 29 mei 2010 13:24 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Wat is een goede app om je applicaties makkelijk af te sluiten?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |