Ik heb gewerkt aangezien ik gisteren niet kon werkenquote:Op donderdag 13 mei 2010 09:07 schreef Sarabi het volgende:
Goodmorning
Wat zijn iedereens plannen voor deze vrije dag?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zondag 1 maart 2009 16:07 schreef RonaldV het volgende: Jij bent nog niet verzuurd genoeg :{w
Canon 500n | 300D | 30D | 1DmkIII | 24-105mm F/4 L | 70-200mm F/2.8 L | 50mm F/1.8 | 8mm Peleng Fish | 580EX-II | Metz44 | + de rest van de kitlensjes
Als ik had gezien dat ie op 300 posts staat had ik niet gepostquote:Op donderdag 13 mei 2010 16:02 schreef Timmos het volgende:
[..]
Ja, wie had nou gedacht dat die SC ooit vol zou raken..
Nee, enquetes invoerenquote:Op donderdag 13 mei 2010 16:02 schreef Sarabi het volgende:
Nog spannende plannen voor morgen dan?
Ik ga zo richting Den Boschzin in een heerlijk avondje uit
quote:Op donderdag 13 mei 2010 16:04 schreef HMaster-II het volgende:
Mijn Roeiboot is lek....... Nu kan ik nooit naar de Hemel varen.
Ah, dat was jou roeiboot..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Morgeochtend naar de tandarts, morge middag wordt er inkt in m'n arm geprikt en moet er een tattoo tevoorschijn komen ofzoquote:Op donderdag 13 mei 2010 16:02 schreef Sarabi het volgende:
Nog spannende plannen voor morgen dan?
Ik ga zo richting Den Boschzin in een heerlijk avondje uit
En wat komt er dan te staan?quote:Op donderdag 13 mei 2010 21:25 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Morgeochtend naar de tandarts, morge middag wordt er inkt in m'n arm geprikt en moet er een tattoo tevoorschijn komen ofzo
quote:1. Choose Filter > Distort > Lens Correction.
2. Set the grid and image zoom. As you work you may want to adjust the grid lines to help you judge the amount of correction to make. See Adjust the Lens Correction preview and grid, below.
3. (Optional) Choose a preset list of settings from the Settings menu. Lens Default uses settings that you previously saved for the camera, lens, focal length, and f‑stop combination used to make the image. Previous Conversion uses the settings used in your last lens correction. Any group of custom settings you saved are listed at the bottom of the menu. See Set camera and lens defaults, below.
4. Set any of the (following) options to correct your image.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Geometric distortionquote:Op donderdag 13 mei 2010 23:47 schreef RonaldV het volgende:
Weet iemand hoe het verschijnsel heet dat je vervorming hebt in de randen van je foto? Ik zoek een tutorial voor photoshop CS3 om dat te fixen, en dan is het wel handig als je weet waar je precies naar zoekt
Om te laten zien wat ik gecorrigeerd wil hebben:
[ afbeelding ]
Ik zie geen regen? Sterker nog: meer blauwe lucht dan hier, de afgelopen week!quote:Op vrijdag 14 mei 2010 12:21 schreef fFarl het volgende:
Op vakantie effe een schilderijtje gemaakt. Met al die regen was er weinig anders te doen![]()
[ afbeelding ]
Ze kunnen hier nog zo snel bewegen, een egaal grijze lucht blijft egaal grijs.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 13:05 schreef Kremers het volgende:
Wolken zijn juist coolZe mogen alleen wat sneller bewegen
Heb woensdag mijn B+W ND110 filter ontvangen en wil hem nu wel even testen
En hoe kom je nadat de demo is afgelopen weer terug naar cs4?quote:Op vrijdag 14 mei 2010 11:35 schreef Kremers het volgende:
[..]
Geometric distortion
Overigens zou ik de demo van Photoshop CS5 downloaden, één van de grootste verbeteringen zit hier in.
CS5 wordt toch sowieso gewoon naast CS4 geïnstalleerd, en niet in plaats van?quote:Op vrijdag 14 mei 2010 20:41 schreef -Robbedoes- het volgende:
[..]
En hoe kom je nadat de demo is afgelopen weer terug naar cs4?
Kijk hier eens tussen.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 20:56 schreef murp het volgende:
Ik zoek nog een goed boek waar ik nog wat aan zou kunnen hebben
http://www.bruna.nl/is-bin/INTERSHOP.enfinity/WFS/Bruna-B2C-Site/nl_NL/-/EUR/ViewFas-Search?action1=search&searchcategory=%2F%2Fbruna%2Fnl_NL%2Fcategories%3C{bruna_1}&fh_search=500d
Ja, ik probeer hem steeds te installeren, maar dan vraagt ie voor ie daadwerkelijk begint of ik de trial-disc er in wil doen :Squote:
nou ik wilde het eigenlijk niet zeggen... maar ik heb de kat van de buren geschoten...quote:Op zaterdag 15 mei 2010 00:53 schreef PdeHoog het volgende:
Dank jullie wel allemaalEn Muk_VII, ik stap nit eerder in de auto als dat ik weet wat jouw cadeau is
quote:Op zaterdag 15 mei 2010 00:55 schreef Muk_VII het volgende:
[..]
nou ik wilde het eigenlijk niet zeggen... maar ik heb de kat van de buren geschoten...
dakhaas heet dat bij ons, t smaakt naar kip, maar dan kan het wél met mosterdsaus...
Genoeg online linkjes hoorquote:Op vrijdag 14 mei 2010 23:01 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Ja, ik probeer hem steeds te installeren, maar dan vraagt ie voor ie daadwerkelijk begint of ik de trial-disc er in wil doen :S
ah thanks!quote:Op vrijdag 14 mei 2010 22:19 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Kijk hier eens tussen.
Boeken over Fotografie, welke moet je lezen?
Leuke avond gehad?quote:Op zaterdag 15 mei 2010 00:53 schreef PdeHoog het volgende:
Dank jullie wel allemaalEn Muk_VII, ik stap nit eerder in de auto als dat ik weet wat jouw cadeau is
Yupquote:
Rijsttafel koken voor 12 manquote:
Weet je dat heel zeker?quote:Op vrijdag 14 mei 2010 21:51 schreef Omniej het volgende:
[..]
CS5 wordt toch sowieso gewoon naast CS4 geïnstalleerd, en niet in plaats van?
Nou ja, laat ik zeggen dat ik er vrij zeker van ben, maar ik kan het niet meer met 100% zekerheid zeggen helaas.quote:Op zaterdag 15 mei 2010 09:55 schreef -Robbedoes- het volgende:
[..]
Weet je dat heel zeker?
Adobe heeft nogal de neiging om te kijken of hij eerder versies o.i.d. aantreft.
Ik neem aan dat hij dus ook bestanden deelt met eerdere versies.
Schaafwonden zijn niet prettig.quote:Op zondag 16 mei 2010 02:13 schreef Isdatzo het volgende:
Dacht vanavond nog ff een lekker stukje te gaan mountainbiken. Had verwacht dat de grond wel redelijk droog zou zijn dus de banden ietsje harder opgepompt. Bleek niet zo te zijn, gladde natte wortel in de binnenbocht deed the trick. Eikenboom geknuffeld, vrij letterlijk omarmd. Hij vond mij blijkbaar niet zo lief
.
[ afbeelding ]
M'n bovenarm ziet er ook zo uit als onder m'n pols alleen met je linkerhand een camera vasthouden én de ontspanknop indrukken terwijl je een foto van je rechter bovenarm maakt is rather.. ehh.. lastig.
Roar, werkt prima hierquote:Op zaterdag 15 mei 2010 14:35 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Ja, die gebruik ik ook, maar alsnog wil ie niet
Joah, die leeft ook nog. Gewoon m'n rondje afgemaakt daarna. Alleen bij de modderige stukken wat voorzichtiger gedaan.. had geen trek in allemaal troep op m'n arm.quote:Op zondag 16 mei 2010 08:47 schreef -Robbedoes- het volgende:
[..]
Schaafwonden zijn niet prettig.
Bomen knuffelen tijdens het fietsen is trouwens ook geen fijne bezigheid...
Je fiets nog heel gebleven?
Pas maar op, ik zal jou eens knuffelenquote:Op zondag 16 mei 2010 11:25 schreef Netsplitter het volgende:
Altijd wel geweten dat je een boomknuffelaar bent.
Dat snap ik.quote:
Ah.quote:
quote:
Das mooi, dat is ook precies wat t voorsteltquote:Op maandag 17 mei 2010 09:16 schreef Netsplitter het volgende:
Ziet er op zich wel leuk uit.
Ik zie er een zwaan in.
quote:Op maandag 17 mei 2010 09:26 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Das mooi, dat is ook precies wat t voorstelt
Inspiratiebron?quote:Op maandag 17 mei 2010 09:14 schreef Cryothic het volgende:
Goedemorge
Nou, uiteindelijk werd t zaterdag avond, maar hij staat, m'n eerste tattoo.
Al moeten we (m'n vriendinnetje heeft dezelfde) nog wel een keertje terug om te kijken of sommige lijnen wat strakker kunnen.
[ afbeelding ]
Dat zou zuur zijn als iemand die tattoo ziet en moeilijk gaat doen.quote:
Klopt ze doen niks tot die tijd. En als het goed kost het toch niks extra's dat bijkleuren. Ik heb zelf ook op allebei men onderarmen. Meeste shops zien je graag nog even terug om naar het resultaat te kijkenquote:Op maandag 17 mei 2010 10:35 schreef Cryothic het volgende:
De meeste lijnen wel ja.
Kop kan boven iets ronder.
En bij die van m'n vriendin zitten er wat meer plekjes op die strakker kunnen/horen.
Maar goed, eerst maar eens even 2 weken laten genezen. tot die tijd doen ze toch niks.
Idd, evt bijwerken was gratis tot 3 maanden na t laten zetten.quote:Op maandag 17 mei 2010 10:57 schreef scoloo het volgende:
[..]
Klopt ze doen niks tot die tijd. En als het goed kost het toch niks extra's dat bijkleuren. Ik heb zelf ook op allebei men onderarmen. Meeste shops zien je graag nog even terug om naar het resultaat te kijken
Ik zit er in de buurt, kaartjes kosten omgerekend maar ¤45 hierquote:Op maandag 17 mei 2010 10:59 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Idd, evt bijwerken was gratis tot 3 maanden na t laten zetten.
@netsplitter Lab360 in alkmaar.
@Erasmo, vet, maar dat is wel een stukje fietsen
quote:Op maandag 17 mei 2010 10:58 schreef Erasmo het volgende:
Gisteren Metallica @ Zagreb gezien![]()
[ afbeelding ]
DeJaVu.quote:Op maandag 17 mei 2010 11:20 schreef Isdatzo het volgende:
Zitten er nog vb.net-helden in dit topic?
En als je hem 180 graden CW draait dan?quote:Op maandag 17 mei 2010 21:01 schreef EchnaDarr het volgende:
@Cryothic: Waarom wil iemand in hemelsnaam een zwaan op zijn arm hebben? Als we het over fauna hebben zou ik eerder denken aan allerhande roofdieren of desnoods aaseters.
En je maakt het plaatje toevallen met de juiste orientatie, draai em 180 graden CCW en het lijkt een teken van een waterschap. 'hier wordt drinkwater gewonnen'.
Zo heb ik er nog niet naar gekeken...quote:
Natuurlijk moet iedereen dat. Maar wat ik niet snap onderzoek ik, ik veroordeel het niet (anders had ik mijn kop ook wel in een bak waterstofperoxide kunnen stoppen).quote:En wat het onderwerp betreft: Iedereen moet toch lekker zelf weten wat hij in zijn vel laat tekenen?
heel cheesy, maar een zwaan staat symbool voor eeuwige trouw/liefde.quote:Op maandag 17 mei 2010 21:01 schreef EchnaDarr het volgende:
@Cryothic: Waarom wil iemand in hemelsnaam een zwaan op zijn arm hebben? Als we het over fauna hebben zou ik eerder denken aan allerhande roofdieren of desnoods aaseters.
[...]
Hoi.quote:
Ach stomme weegschaalquote:Op dinsdag 18 mei 2010 08:51 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Hoi.![]()
Maar waarom geen goedemorgen?
quote:Op dinsdag 18 mei 2010 08:53 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ach stomme weegschaalbeetje jammer dat ik donderdag op de foto moet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.OxygeneFRL-vrijdag 8 mei 2020 @ 08:52:59: Ik had een pleuris hekel aan je maar nu ik weet dat je tegen een vuurwerkverbod ben, hou ik van je.
Gefeliquote:Op dinsdag 18 mei 2010 10:08 schreef Puala het volgende:mijn project is voldoende
Nu mag ik op examen
Nice workquote:Op dinsdag 18 mei 2010 10:08 schreef Puala het volgende:
mijn project is voldoende
Nu mag ik op examen
Ik zal je buiten de foto's houden hoorquote:Op dinsdag 18 mei 2010 08:53 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ach stomme weegschaalbeetje jammer dat ik donderdag op de foto moet
Coolquote:
Cool maar ze halen twee dingen door elkaar daar! De fotovakschool is een MBO-opleiding, de Foto-academie een HBO en volgens mij zijn het twee verschillende dingenquote:
Volgens mij zit de fotovakschool (1 woord) al in Boxtel, dus een extra school die het vak fotografie doceert, maar dan op HBO niveau zou in Eindhoven best welkom zijn.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 12:00 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Cool maar ze halen twee dingen door elkaar daar! De fotovakschool is een MBO-opleiding, de Foto-academie een HBO en volgens mij zijn het twee verschillende dingen
Ja, maar de titel van het artikel zegt Fotovakschoolquote:Op dinsdag 18 mei 2010 12:14 schreef EchnaDarr het volgende:
[..]
Volgens mij zit de fotovakschool (1 woord) al in Boxtel, dus een extra school die het vak fotografie doceert, maar dan op HBO niveau zou in Eindhoven best welkom zijn.
Nee, die zegt foto-vakschool, een essentieel verschil (vraag me wel af of ze dat bewust zijn).quote:Op dinsdag 18 mei 2010 12:17 schreef PdeHoog het volgende:
Ja, maar de titel van het artikel zegt Fotovakschool
Ja, dat is ook weer zo. Erg jammer.quote:Ik vind alleen die prijzen zo jammer6500 EUR voor een jaar deeltijd
quote:Op dinsdag 18 mei 2010 10:13 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
[ afbeelding ]Ik vind mezelf ook niet lelijk maar aankomen is nooit de bedoelingSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Thanks
Dat is ook niet helemaal de bedoelingquote:Op dinsdag 18 mei 2010 10:22 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ik zal je buiten de foto's houden hoor
Dat gaat lekker.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 13:55 schreef Chanty het volgende:
Zow, vmbo is volledig ingevoerd in SPSS![]()
Presentatie voor het vwo is ook gereed, dus ik ben helemaal klaar voor donderdag
Coolquote:Op dinsdag 18 mei 2010 13:55 schreef Chanty het volgende:
Zow, vmbo is volledig ingevoerd in SPSS![]()
Presentatie voor het vwo is ook gereed, dus ik ben helemaal klaar voor donderdag
Geef wat je niet wilt hebben maar aan mij, ik kan wel wat gewicht gebruikenquote:Op dinsdag 18 mei 2010 13:38 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ik vind mezelf ook niet lelijk maar aankomen is nooit de bedoeling
Thanks
Ik geef het graag aan je hoorquote:Op dinsdag 18 mei 2010 15:02 schreef taxibabe het volgende:
[..]
Geef wat je niet wilt hebben maar aan mij, ik kan wel wat gewicht gebruiken
Steerd!quote:Op woensdag 19 mei 2010 10:35 schreef Cryothic het volgende:
Jeej, Lovelylady is vandaag jarig![]()
Alleen... zit ik op m'n werk
Feli LL en waarom zit jij op je werk, Mr. Cryothic? Heb je het niet eens voor LL over om vrij te nemen....tskquote:Op woensdag 19 mei 2010 10:35 schreef Cryothic het volgende:
Jeej, Lovelylady is vandaag jarig![]()
Alleen... zit ik op m'n werk
Nou, eerst wilde ze het niet vieren, en er niks aan doen.quote:Op woensdag 19 mei 2010 13:22 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Feli LL en waarom zit jij op je werk, Mr. Cryothic? Heb je het niet eens voor LL over om vrij te nemen....tsk
CUTEEE hebbuhquote:Op woensdag 19 mei 2010 13:28 schreef taxibabe het volgende:
LL gefeliciteerd! en PdeHoog ook nog gefeliciteerd natuurlijk!!![]()
Gelijk ff 'gemeen' doen met lieve fotootjes!
[ afbeelding ]
Dat heb ik ook gehad met mijn peugeotje, de alarmknop was daar wel het euvel. Als je de alarmknop iets indrukte deden de richtingaanwijzers het weer, heb toen een tijdje met een schroefje schuin langs de alarmknop gereden, lol, op deze manier was de knop iets ingedrukt.quote:Op woensdag 19 mei 2010 15:15 schreef Chanty het volgende:
Oh een jarigeFeli LL
Vanochtend hebben mijn richtingaanwijzers besloten het maar niet meer te doenIk kan melden: dat rijdt niet prettig
Vanmiddag deden ze het weer. Moet straks nog weg, hoop dat ze het dan ook weer doen. De oorzaak is waarschijnlijk de kapotte alarmknop. Die had al langer kuren (wilde soms niet meer uit) maar vooralsnog zorgde dat niet voor problemen met de richtingaanwijzers. Rob zet er vanavond een nieuwe in en dan maar hopen dat het probleem daarmee is opgelost.
Ja heerlijk oude autootjes. De rest van de dag heeft hij het prima gedaan trouwens. Ben ik ook wel blij om want zonder richtingaanwijzers in de spits door Den Haag crossen is helemaal doodengquote:Op woensdag 19 mei 2010 15:51 schreef taxibabe het volgende:
[..]
Dat heb ik ook gehad met mijn peugeotje, de alarmknop was daar wel het euvel. Als je de alarmknop iets indrukte deden de richtingaanwijzers het weer, heb toen een tijdje met een schroefje schuin langs de alarmknop gereden, lol, op deze manier was de knop iets ingedrukt.
Vandaag ook zelf de auto gefixt. De bijrijdersstoel wou niet meer vastklikken, dus de hele stoel met rail er uit gehaald en gemaakt, daarna weer teruggezet. Nu doet 'ie het weer!
Ik vind het al vervelend om zonder richtingaanwijzers in Enschede te rijden, laat staan dat ik dat in Den Haag zou durven, hahahaquote:Op woensdag 19 mei 2010 18:44 schreef Chanty het volgende:
[..]
Ja heerlijk oude autootjes. De rest van de dag heeft hij het prima gedaan trouwens. Ben ik ook wel blij om want zonder richtingaanwijzers in de spits door Den Haag crossen is helemaal doodengRob heeft twee knoppen van de sloop gehaald, dus hopen dat het daarmee is opgelost. Merken we morgen wel
MET richtingsaanwijzers in Den Haag rijden is ook eng trouwensquote:Op woensdag 19 mei 2010 18:53 schreef taxibabe het volgende:
[..]
Ik vind het al vervelend om zonder richtingaanwijzers in Enschede te rijden, laat staan dat ik dat in Den Haag zou durven, hahaha
Inmiddels rij ik er best relaxed rond zolang ik de weg weet en weet welke verkeerssituaties eraan komen. Maar als ik een nieuwe route moet rijden dan zit ik ook met zweethandjes in de autoquote:Op woensdag 19 mei 2010 19:21 schreef taxibabe het volgende:
Heb ik 1 keer gedaan, en toen had ik nog niet zo lang mijn rijbewijs...Doodeng
Mag je parijs eens proberenquote:Op woensdag 19 mei 2010 19:21 schreef taxibabe het volgende:
Heb ik 1 keer gedaan, en toen had ik nog niet zo lang mijn rijbewijs...Doodeng
Dat dus.quote:Op donderdag 20 mei 2010 12:30 schreef Netsplitter het volgende:
Wat een weertje....
En dan binnen zitten....
Ik heb rode pijnlijke armen en een zonnebril in mn gezicht afgebeeldquote:Op donderdag 20 mei 2010 12:30 schreef Netsplitter het volgende:
Wat een weertje....
En dan binnen zitten....
Hard voor je.quote:Op donderdag 20 mei 2010 13:49 schreef Timmos het volgende:
[..]
Ik heb rode pijnlijke armen en een zonnebril in mn gezicht afgebeeld
Ja, voel het nu alquote:Op donderdag 20 mei 2010 14:09 schreef LovelyLady het volgende:
En dan vanavond als je onder de douche gaat ...*auwauwauwauw*
Mijn arm jeukt als de ziektequote:Op donderdag 20 mei 2010 13:49 schreef Timmos het volgende:
[..]
Ik heb rode pijnlijke armen en een zonnebril in mn gezicht afgebeeld
Wanneer kunnen we de foto's verwachten??quote:Op donderdag 20 mei 2010 15:30 schreef EchnaDarr het volgende:
Zo, klaar voor de modeshow in Amsterdam. Hoop dat zij ook klaar voor mij zijn
Nou, niet vandaag of morgenquote:Op donderdag 20 mei 2010 15:32 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Wanneer kunnen we de foto's verwachten??
Ik heb geduld.quote:Op donderdag 20 mei 2010 15:39 schreef EchnaDarr het volgende:
[..]
Nou, niet vandaag of morgenEn ik betwijfel ten zeerste dat je zaterdag iets ziet (ik plan dan goed brak te zijn). Maar misschien zondag of maandag
quote:Op donderdag 20 mei 2010 16:02 schreef RonaldV het volgende:
Ja, tijd om weer eens richting auto te gaan wandelen. Je kunt niet de hele dag op een terrasje zitten op kosten van de baas.
Gevalletje "WOW"quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.- "Blind faith in your leaders, or in anything, will get you killed" Bruce Springsteen - War
- Door controle aan de landsgrenzen op te heffen kan men nu grenzenloos gaan controleren...
- Privacy Matters
Ik niet hoorquote:Op donderdag 20 mei 2010 12:30 schreef Netsplitter het volgende:
Wat een weertje....
En dan binnen zitten....
quote:Op donderdag 20 mei 2010 17:44 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ik niet hoorHele middag op een grasveld met vogeltjes....van klein tot groot
Arenden zijn echt wel heel mooi om te zien vliegen btw
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.OxygeneFRL-vrijdag 8 mei 2020 @ 08:52:59: Ik had een pleuris hekel aan je maar nu ik weet dat je tegen een vuurwerkverbod ben, hou ik van je.
Dus je vond het wel een leuke middag?quote:Op donderdag 20 mei 2010 17:44 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ik niet hoorHele middag op een grasveld met vogeltjes....van klein tot groot
Arenden zijn echt wel heel mooi om te zien vliegen btw
Nikon factory workers protest China gas poisoningquote:Nikon factory workers protest China gas poisoning
Officials in the eastern Chinese city of Wuxi are investigating after workers from a factory of Japanese camera maker Nikon Corp. protested over the handling of an apparent gas poisoning incident.
Local media reports said more than 50 workers at Nikon Imaging (China) Co.'s Wuxi plant have taken ill since late April, complaining of nausea and vomiting from the apparent release of sulfur dioxide in the area.
Nikon and local government officials said the gas was thought to have come from a nearby pharmaceutical company, rather than the camera factory itself. But an official in the media affairs office of Wuxi Hi-tech Industrial City -- an industrial zone -- would not give details.
Ik heb me vermaakt hoorquote:Op donderdag 20 mei 2010 18:27 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Dus je vond het wel een leuke middag?ik zit nog even bij te komen van alle indrukken
quote:Op donderdag 20 mei 2010 18:21 schreef Netsplitter het volgende:
[..]Alleen als het mag van SarabiSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
Ik heb jaren geleden bij iemand naast gezeten in Antwerpen, ik heb toen besloten dat ik daar voorlopig ook niet ga rijden.quote:Op donderdag 20 mei 2010 13:00 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Mag je parijs eens proberen.
Dat slaat echt alles.
Zal morgen m'n vingers gekruist houden voor je.quote:Op donderdag 20 mei 2010 19:49 schreef Puala het volgende:
1e examendag achter de rug. Viel me alles mee, maar toch ook weer niet zo'n lekker gevoel dat ik durf te zeggen dat ik ga slagen![]()
Dankjequote:Op donderdag 20 mei 2010 19:50 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Zal morgen m'n vingers gekruist houden voor je.
Volgens mij maken ze examens ed altijd zo dat je aan jezelf twijfeltquote:Op donderdag 20 mei 2010 19:49 schreef Puala het volgende:
1e examendag achter de rug. Viel me alles mee, maar toch ook weer niet zo'n lekker gevoel dat ik durf te zeggen dat ik ga slagen![]()
Mwah, ben diverse keren dwars door Parijs gefietst, was altijd wel lachen. Alles kan, alles mag, gewoon rijden als een Parijzenaar. Of samen met een fietsmaat van me in de auto over de peripherique. Gewoon als bijrijder het raampje opendraaien en ff met wat handgebaren plaatsmaken in de file de periferique af.quote:
Volgens de statistieken slaagt 85-90% voor zijn examen. De kans is dus aanmerkelijk groter dat je WEL goed gepresteerd hebt.quote:Op donderdag 20 mei 2010 19:49 schreef Puala het volgende:
Jij hebt een hele vervelende avond gehad zie ikquote:
Je wilt niet weten wat er bij mijn buurman allemaal in de mail langs komtquote:Op vrijdag 21 mei 2010 10:19 schreef Isdatzo het volgende:
Sommige mensen zitten op 't werk.. voortaan ff spoileren graag.
Ik doe m'n afstudeerstage bij een heel beschaafd bedrijfquote:Op vrijdag 21 mei 2010 10:23 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Je wilt niet weten wat er bij mijn buurman allemaal in de mail langs komtDaar is dit nog heel beschaafd bij.
quote:Op vrijdag 21 mei 2010 10:58 schreef Isdatzo het volgende:
Gisteravond nog wel een paar leuke bochtjes gedraaid:
[ afbeelding ]
Dan ben jij aan 't spookrijden, is daar allemaal eenrichtingsverkeerquote:Op vrijdag 21 mei 2010 11:03 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
binnebocht nemen op een onoverzichtelijk stuk b-weg
prussert
![]()
Ik ga je niet uit de grill van de aanstormende DAF truck peuteren met pincet.![]()
Parkforum?quote:Op vrijdag 21 mei 2010 10:58 schreef Isdatzo het volgende:
Gisteravond nog wel een paar leuke bochtjes gedraaid:
[ afbeelding ]
Hey, Danny heeft een camera, dus ieder crewlid probeert punten te scoren door ook een camera te kopen.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 12:14 schreef Netsplitter het volgende:
Nog een blauwe met een camera.
Moet niet gekker gaan worden.
quote:Op vrijdag 21 mei 2010 12:41 schreef EchnaDarr het volgende:
[..]
Hey, Danny heeft een camera, dus ieder crewlid probeert punten te scoren door ook een camera te kopen.
Ja, dat zijn leuke bochtjes. En nagenoeg geen verkeer. En als je gaat schuiven heb je de ruimtequote:
En ik maar denken dat het toevallig was dat ze voor een Nikon gevallen was.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 12:41 schreef EchnaDarr het volgende:
[..]
Hey, Danny heeft een camera, dus ieder crewlid probeert punten te scoren door ook een camera te kopen.
Dat is geen toeval: Nikon maakt gewoon de meest sexy cameras.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 12:54 schreef Omniej het volgende:
[..]
En ik maar denken dat het toevallig was dat ze voor een Nikon gevallen was.
geen toevalquote:Op vrijdag 21 mei 2010 12:54 schreef Omniej het volgende:
[..]
En ik maar denken dat het toevallig was dat ze voor een Nikon gevallen was.
Psies, dat vonden wij dus ook.. staan weer wat zwarte strepen na de bochten en in de lange flauwe bochtquote:Op vrijdag 21 mei 2010 12:42 schreef EchnaDarr het volgende:
[..]
Ja, dat zijn leuke bochtjes. En nagenoeg geen verkeer. En als je gaat schuiven heb je de ruimte
Hoe is het daar eigenlijk met het zand op de weg? Kan me voorstellen dat er redelijk wat gecrosst wordt.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 13:35 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Psies, dat vonden wij dus ook.. staan weer wat zwarte strepen na de bochten en in de lange flauwe bocht.
En 't is idd redelijk veilig en overzichtelijk.
Je weet wat je dan te doen staat he?quote:Op vrijdag 21 mei 2010 15:21 schreef motorbloempje het volgende:
nou, hij 's besteldvanavond maar 's ophalen
nee?quote:Op vrijdag 21 mei 2010 15:22 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Je weet wat je dan te doen staat he?
Hintquote:
Meestal valt 't wel mee, wel altijd 2 rondjes ff rustig en goed kijken (ook naar struikroversquote:Op vrijdag 21 mei 2010 14:31 schreef EchnaDarr het volgende:
[..]
Hoe is het daar eigenlijk met het zand op de weg? Kan me voorstellen dat er redelijk wat gecrosst wordt.
Feliquote:
Totaal geen, zelfs. Als dat zo was dan werkte ik niet mee aan fotorepos. Mijn eerste tag raakte ik kwijt toen ik doelbewust een risico nam, mijn fotograaf-tag heb ik welbewust twee jaar geleden ingeleverd omdat ik geen tijd had, en ondanks dat de omstandigheden zijn veranderd hoef ik m ook niet terug.quote:
okayquote:Op vrijdag 21 mei 2010 16:09 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Totaal geen, zelfs. Als dat zo was dan werkte ik niet mee aan fotorepos. Mijn eerste tag raakte ik kwijt toen ik doelbewust een risico nam, mijn fotograaf-tag heb ik welbewust twee jaar geleden ingeleverd omdat ik geen tijd had, en ondanks dat de omstandigheden zijn veranderd hoef ik m ook niet terug.
Beuningen, zit daar een camera zaak?quote:Op vrijdag 21 mei 2010 16:11 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
okayken de 'geschiedenis' niet
maar het leek zo door die post!
Nog 50 minuutjes en dan naar huis en dan snel met de auto naar Beuningen!
Wel goed, maar twijfel toch nog steedsquote:Op vrijdag 21 mei 2010 16:08 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Hoe ging het?
Nu lekker van het weer gaan genieten!
www.DigitalStreet.nlquote:Op vrijdag 21 mei 2010 16:17 schreef Puala het volgende:
[..]
Beuningen, zit daar een camera zaak?![]()
[..]
Wel goed, maar twijfel toch nog steeds
Is wel de bedoeling. Heb een goed boek en een hangmat die op me wacht
quote:Op vrijdag 21 mei 2010 16:25 schreef Omniej het volgende:
Zitten die in Beuningen?
Misschien ook maar 'ns een keer langs gaan dan.
en je kunt dus online bestellen, kiezen 'afhalen in Beuningen' en dan leggen ze 't voor je wegquote:Op vrijdag 21 mei 2010 16:30 schreef Omniej het volgende:
Heel veel camera's zijn bij die winkel op het moment het goedkoopst viel me al op ja. Had alleen geen idee dat ze zo dichtbij zaten.
PvB?quote:
quote:Op donderdag 20 mei 2010 18:21 schreef Netsplitter het volgende:
[..]Nog geen foto van P maar wel eentje die mijn vriendje tijdens de workshop met zijn iphone heeft gemaaktSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het was zo cool![]()
En dit was nog de kleine versie van die we later kregenquote:
Lol op de foto met de grote versie zie je Sarabi op de grond liggen onder de vogelquote:Op vrijdag 21 mei 2010 17:02 schreef Sarabi het volgende:
[..]
En dit was nog de kleine versie van die we later kregen
Thanks!
Kan niet wachten om de foto's te zien die P gemaakt heeft
quote:Op vrijdag 21 mei 2010 17:05 schreef Chanty het volgende:
[..]
Lol op de foto met de grote versie zie je Sarabi op de grond liggen onder de vogel
Daar doen we het voor hequote:
quote:
U vraagt, wij draaien:quote:
Strakke billen fotos!quote:Op zaterdag 22 mei 2010 00:14 schreef fFarl het volgende:
[..]
U vraagt, wij draaien:
http://frontpage.fok.nl/s(...)llen-award-2010.html
[Fotoreportage] Mooiste billen award
Woohoo, mijn eerste publicatie ooit!!
Ik had mee moeten doenquote:Op zaterdag 22 mei 2010 00:14 schreef fFarl het volgende:
[..]
U vraagt, wij draaien:
http://frontpage.fok.nl/s(...)llen-award-2010.html
[Fotoreportage] Mooiste billen award
Woohoo, mijn eerste publicatie ooit!!
Ja, dat had je!quote:
Gefeliquote:Op zaterdag 22 mei 2010 09:43 schreef Dark_Angelus het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Leuk nieuw speelgoedje
We zijn hier voorzien van 3 macbooks die allen geen HMDI uitgang hebbenquote:Op zaterdag 22 mei 2010 10:16 schreef Marc H het volgende:
Ah, de bekende biosflash truuk![]()
Ik gebruik voor het afspelen van alle MKV, avi, enz een htpc. kan je hem niet aansluiten via HDMI op je pc?
Mijn kijkafstand is maar een krappe drie meter, maar ik krijg nog steeds zo nu en dan het "bioscoop-gevoel"
Oeh, die tv heeft een goed bokeh!quote:Op zaterdag 22 mei 2010 09:43 schreef Dark_Angelus het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Leuk nieuw speelgoedje
al mijn foto's HIGH RES als een schilderij in de huiskamerquote:
LOL ehmmm oh??quote:Op zaterdag 22 mei 2010 00:32 schreef fFarl het volgende:
Dank voor de complimenten. Was leuk om te doen, maar mèèèn, ik heb nu nog meer respect voor PdeH & co.
't Is haast niet te doen om een goeie foto te maken met daar waardeloze licht, modellen met een eigen wil en types die door je shot glijden![]()
Maar wat een gave ervaring!![]()
[..]
Ja, dat had je!![]()
Maar nu moet je eerst afstuderen, dan trouwen, dan een job vinden en daarNA ga ik met je billen afspreken
Damn! Ja, tja, ja, dan houdt het op...quote:Op zaterdag 22 mei 2010 10:28 schreef Chanty het volgende:
[..]
LOL ehmmm oh??Dan zijn het geen studentenbillen meer maar getrouwde burgerbillen
Ik denk niet dat chanty's billen er op achteruit gaan als ze eenmaal getrouwd is.quote:Op zaterdag 22 mei 2010 16:10 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Bek dicht! Nu loop ik straks chanty's billenfoto's mis door jouw gewauwel.
Zo zwaar...quote:Op zaterdag 22 mei 2010 23:11 schreef PdeHoog het volgende:
Zo......dag 1 van mijn Pinksterweekend-besteding is weer achter de rug. 11 uur rondlopen op een hockeyfeestEcht heel vervelend
Mwjah...vergis je er niet in hoorquote:
Klinkt goedquote:Op zaterdag 22 mei 2010 23:26 schreef fFarl het volgende:
Zo. Ben eindelijk bijgekomen van mijn eerste dagje bruiloftsfotografie. Heffie! Zo'n hele dag meelopen, regelen en mooie plaatjes maken. Maar... het is gelukt!![]()
Bruid en bruidegom zijn zeer vergukd met de sneak preview dus ik kan opgelucht ademhalen.
21GB aan foto's geschoten, zo'n 1200 stuks
Nou begint de klus van selecteren, verbeteren en samenstellen. Poeh.
Maar... leuk om te doen!
Het geheim van mooie dameshockeyfoto's is het riefenstahl perspectiefquote:Op zaterdag 22 mei 2010 23:11 schreef PdeHoog het volgende:
Zo......dag 1 van mijn Pinksterweekend-besteding is weer achter de rug. 11 uur rondlopen op een hockeyfeestEcht heel vervelend
Gefeliciteerd.quote:Op zondag 23 mei 2010 10:47 schreef Chanty het volgende:
Vandaag alweer een jaar verloofd![]()
Tijd gaat zo hard. En toch nog een jaar moeten wachten voor we trouwen, duurt zo lang
![]()
gaat snel hè?quote:Op zondag 23 mei 2010 10:47 schreef Chanty het volgende:
Tijd gaat zo hard. En toch nog een jaar moeten wachten voor we trouwen, duurt zo lang
![]()
Tof hoor. Bij mij is het korter wachten, een kleine 4 maanden. An heeft zelfs twee weken voor onze bruiloft zelfs nog een trouwfoto opdrachtquote:Op zondag 23 mei 2010 10:47 schreef Chanty het volgende:
![]()
Mag ik volgend jaar ook mee?quote:Op zaterdag 22 mei 2010 23:11 schreef PdeHoog het volgende:
Gelukkig welquote:Op zondag 23 mei 2010 10:53 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
gaat snel hè?
Over precíes 2 maanden zijn we nu wakker geworden ergens (met een enorme kater) in Groenlo, omdat we de dag ervoor getrouwd zijn!![]()
En trouwfotografie vind ik eng. Heb 't een keer voor 'erbij' gedaan, was niet de échte fotograaf zeg maar, en dat was ronduit kut
Herkenbaar. Ik heb het nu twee keer gedaan, beide keren voor FOK!ers, en ik weet één ding zeker: Dat is niete mijn ding.quote:Op zondag 23 mei 2010 11:09 schreef motorbloempje het volgende:
wij hebben een bevriende fotograaf ingehuurd en een 'bijfotograaf' die we ook kennen en die we op zichzelf al genoeg vertrouwenmaar ze vertrouwde zichzelf nog niet genoeg om hoofdfotograaf te zijn, dus dan maar in de gelegenheid stellen om wat te leren en ontdekken, zonder dat er voor haar veel druk achter zit
het is ook echt zo 'zwaar' omdat er best een druk op je ligt: zelf wil ik van die dag ook de mooist mogelijke foto's zodat we er met veel plezier aan terug kunnen denken, zeg maarquote:Op zondag 23 mei 2010 13:39 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Herkenbaar. Ik heb het nu twee keer gedaan, beide keren voor FOK!ers, en ik weet één ding zeker: Dat is niete mijn ding.
En terecht. En de druk, die valt wel mee op zich, want je hebt maar één kans om het te verkloten. En de waarheid gebied te zeggen dat ik daar in zeker 50% van de gevallen ook in slaag.quote:Op zondag 23 mei 2010 13:41 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
het is ook echt zo 'zwaar' omdat er best een druk op je ligt: zelf wil ik van die dag ook de mooist mogelijke foto's zodat we er met veel plezier aan terug kunnen denken, zeg maar
nog erger:quote:Op zondag 23 mei 2010 13:41 schreef motorbloempje het volgende:
het is ook echt zo 'zwaar' omdat er best een druk op je ligt: zelf wil ik van die dag ook de mooist mogelijke foto's zodat we er met veel plezier aan terug kunnen denken, zeg maar
Je vergeet nog het opladen van je flitser (kost soms een paar seconden) en ht juist instellen van je camera.quote:Op zondag 23 mei 2010 13:48 schreef motorbloempje het volgende:
Op het moment dat ik bij een bruiloft zit, zie ik overal mooie plaatjes!
Zo van 'oh, hoop dat hij/zij dit heeft! En dit! en oooh, alsie daar nou inzoomt en en en....'
maar als je het ook echt MOET doen en dus minder tijd hebt om na te denken over 'oh, dat zou wel leuk zijn...' (dan heb je 't al gemist) dan is het bij mij exit inzicht
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |