Klopt ze doen niks tot die tijd. En als het goed kost het toch niks extra's dat bijkleuren. Ik heb zelf ook op allebei men onderarmen. Meeste shops zien je graag nog even terug om naar het resultaat te kijkenquote:Op maandag 17 mei 2010 10:35 schreef Cryothic het volgende:
De meeste lijnen wel ja.
Kop kan boven iets ronder.
En bij die van m'n vriendin zitten er wat meer plekjes op die strakker kunnen/horen.
Maar goed, eerst maar eens even 2 weken laten genezen. tot die tijd doen ze toch niks.
Idd, evt bijwerken was gratis tot 3 maanden na t laten zetten.quote:Op maandag 17 mei 2010 10:57 schreef scoloo het volgende:
[..]
Klopt ze doen niks tot die tijd. En als het goed kost het toch niks extra's dat bijkleuren. Ik heb zelf ook op allebei men onderarmen. Meeste shops zien je graag nog even terug om naar het resultaat te kijken
Ik zit er in de buurt, kaartjes kosten omgerekend maar ¤45 hierquote:Op maandag 17 mei 2010 10:59 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Idd, evt bijwerken was gratis tot 3 maanden na t laten zetten.
@netsplitter Lab360 in alkmaar.
@Erasmo, vet, maar dat is wel een stukje fietsen
quote:Op maandag 17 mei 2010 10:58 schreef Erasmo het volgende:
Gisteren Metallica @ Zagreb gezien![]()
[ afbeelding ]
DeJaVu.quote:Op maandag 17 mei 2010 11:20 schreef Isdatzo het volgende:
Zitten er nog vb.net-helden in dit topic?
En als je hem 180 graden CW draait dan?quote:Op maandag 17 mei 2010 21:01 schreef EchnaDarr het volgende:
@Cryothic: Waarom wil iemand in hemelsnaam een zwaan op zijn arm hebben? Als we het over fauna hebben zou ik eerder denken aan allerhande roofdieren of desnoods aaseters.
En je maakt het plaatje toevallen met de juiste orientatie, draai em 180 graden CCW en het lijkt een teken van een waterschap. 'hier wordt drinkwater gewonnen'.
Zo heb ik er nog niet naar gekeken...quote:
Natuurlijk moet iedereen dat. Maar wat ik niet snap onderzoek ik, ik veroordeel het niet (anders had ik mijn kop ook wel in een bak waterstofperoxide kunnen stoppen).quote:En wat het onderwerp betreft: Iedereen moet toch lekker zelf weten wat hij in zijn vel laat tekenen?
heel cheesy, maar een zwaan staat symbool voor eeuwige trouw/liefde.quote:Op maandag 17 mei 2010 21:01 schreef EchnaDarr het volgende:
@Cryothic: Waarom wil iemand in hemelsnaam een zwaan op zijn arm hebben? Als we het over fauna hebben zou ik eerder denken aan allerhande roofdieren of desnoods aaseters.
[...]
Hoi.quote:
Ach stomme weegschaalquote:Op dinsdag 18 mei 2010 08:51 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Hoi.![]()
Maar waarom geen goedemorgen?
quote:Op dinsdag 18 mei 2010 08:53 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ach stomme weegschaalbeetje jammer dat ik donderdag op de foto moet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.OxygeneFRL-vrijdag 8 mei 2020 @ 08:52:59: Ik had een pleuris hekel aan je maar nu ik weet dat je tegen een vuurwerkverbod ben, hou ik van je.
Gefeliquote:Op dinsdag 18 mei 2010 10:08 schreef Puala het volgende:mijn project is voldoende
Nu mag ik op examen
Nice workquote:Op dinsdag 18 mei 2010 10:08 schreef Puala het volgende:
mijn project is voldoende
Nu mag ik op examen
Ik zal je buiten de foto's houden hoorquote:Op dinsdag 18 mei 2010 08:53 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ach stomme weegschaalbeetje jammer dat ik donderdag op de foto moet
Coolquote:
Cool maar ze halen twee dingen door elkaar daar! De fotovakschool is een MBO-opleiding, de Foto-academie een HBO en volgens mij zijn het twee verschillende dingenquote:
Volgens mij zit de fotovakschool (1 woord) al in Boxtel, dus een extra school die het vak fotografie doceert, maar dan op HBO niveau zou in Eindhoven best welkom zijn.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 12:00 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Cool maar ze halen twee dingen door elkaar daar! De fotovakschool is een MBO-opleiding, de Foto-academie een HBO en volgens mij zijn het twee verschillende dingen
Ja, maar de titel van het artikel zegt Fotovakschoolquote:Op dinsdag 18 mei 2010 12:14 schreef EchnaDarr het volgende:
[..]
Volgens mij zit de fotovakschool (1 woord) al in Boxtel, dus een extra school die het vak fotografie doceert, maar dan op HBO niveau zou in Eindhoven best welkom zijn.
Nee, die zegt foto-vakschool, een essentieel verschil (vraag me wel af of ze dat bewust zijn).quote:Op dinsdag 18 mei 2010 12:17 schreef PdeHoog het volgende:
Ja, maar de titel van het artikel zegt Fotovakschool
Ja, dat is ook weer zo. Erg jammer.quote:Ik vind alleen die prijzen zo jammer6500 EUR voor een jaar deeltijd
quote:Op dinsdag 18 mei 2010 10:13 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
[ afbeelding ]Ik vind mezelf ook niet lelijk maar aankomen is nooit de bedoelingSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Thanks
Dat is ook niet helemaal de bedoelingquote:Op dinsdag 18 mei 2010 10:22 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ik zal je buiten de foto's houden hoor
Dat gaat lekker.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 13:55 schreef Chanty het volgende:
Zow, vmbo is volledig ingevoerd in SPSS![]()
Presentatie voor het vwo is ook gereed, dus ik ben helemaal klaar voor donderdag
Coolquote:Op dinsdag 18 mei 2010 13:55 schreef Chanty het volgende:
Zow, vmbo is volledig ingevoerd in SPSS![]()
Presentatie voor het vwo is ook gereed, dus ik ben helemaal klaar voor donderdag
Geef wat je niet wilt hebben maar aan mij, ik kan wel wat gewicht gebruikenquote:Op dinsdag 18 mei 2010 13:38 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ik vind mezelf ook niet lelijk maar aankomen is nooit de bedoeling
Thanks
Ik geef het graag aan je hoorquote:Op dinsdag 18 mei 2010 15:02 schreef taxibabe het volgende:
[..]
Geef wat je niet wilt hebben maar aan mij, ik kan wel wat gewicht gebruiken
Steerd!quote:Op woensdag 19 mei 2010 10:35 schreef Cryothic het volgende:
Jeej, Lovelylady is vandaag jarig![]()
Alleen... zit ik op m'n werk
Feli LL en waarom zit jij op je werk, Mr. Cryothic? Heb je het niet eens voor LL over om vrij te nemen....tskquote:Op woensdag 19 mei 2010 10:35 schreef Cryothic het volgende:
Jeej, Lovelylady is vandaag jarig![]()
Alleen... zit ik op m'n werk
Nou, eerst wilde ze het niet vieren, en er niks aan doen.quote:Op woensdag 19 mei 2010 13:22 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Feli LL en waarom zit jij op je werk, Mr. Cryothic? Heb je het niet eens voor LL over om vrij te nemen....tsk
CUTEEE hebbuhquote:Op woensdag 19 mei 2010 13:28 schreef taxibabe het volgende:
LL gefeliciteerd! en PdeHoog ook nog gefeliciteerd natuurlijk!!![]()
Gelijk ff 'gemeen' doen met lieve fotootjes!
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |