Ik doe m'n afstudeerstage bij een heel beschaafd bedrijfquote:Op vrijdag 21 mei 2010 10:23 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Je wilt niet weten wat er bij mijn buurman allemaal in de mail langs komtDaar is dit nog heel beschaafd bij.
quote:Op vrijdag 21 mei 2010 10:58 schreef Isdatzo het volgende:
Gisteravond nog wel een paar leuke bochtjes gedraaid:
[ afbeelding ]
Dan ben jij aan 't spookrijden, is daar allemaal eenrichtingsverkeerquote:Op vrijdag 21 mei 2010 11:03 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
binnebocht nemen op een onoverzichtelijk stuk b-weg
prussert
![]()
Ik ga je niet uit de grill van de aanstormende DAF truck peuteren met pincet.![]()
Parkforum?quote:Op vrijdag 21 mei 2010 10:58 schreef Isdatzo het volgende:
Gisteravond nog wel een paar leuke bochtjes gedraaid:
[ afbeelding ]
Hey, Danny heeft een camera, dus ieder crewlid probeert punten te scoren door ook een camera te kopen.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 12:14 schreef Netsplitter het volgende:
Nog een blauwe met een camera.
Moet niet gekker gaan worden.
quote:Op vrijdag 21 mei 2010 12:41 schreef EchnaDarr het volgende:
[..]
Hey, Danny heeft een camera, dus ieder crewlid probeert punten te scoren door ook een camera te kopen.
Ja, dat zijn leuke bochtjes. En nagenoeg geen verkeer. En als je gaat schuiven heb je de ruimtequote:
En ik maar denken dat het toevallig was dat ze voor een Nikon gevallen was.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 12:41 schreef EchnaDarr het volgende:
[..]
Hey, Danny heeft een camera, dus ieder crewlid probeert punten te scoren door ook een camera te kopen.
Dat is geen toeval: Nikon maakt gewoon de meest sexy cameras.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 12:54 schreef Omniej het volgende:
[..]
En ik maar denken dat het toevallig was dat ze voor een Nikon gevallen was.
geen toevalquote:Op vrijdag 21 mei 2010 12:54 schreef Omniej het volgende:
[..]
En ik maar denken dat het toevallig was dat ze voor een Nikon gevallen was.
Psies, dat vonden wij dus ook.. staan weer wat zwarte strepen na de bochten en in de lange flauwe bochtquote:Op vrijdag 21 mei 2010 12:42 schreef EchnaDarr het volgende:
[..]
Ja, dat zijn leuke bochtjes. En nagenoeg geen verkeer. En als je gaat schuiven heb je de ruimte
Hoe is het daar eigenlijk met het zand op de weg? Kan me voorstellen dat er redelijk wat gecrosst wordt.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 13:35 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Psies, dat vonden wij dus ook.. staan weer wat zwarte strepen na de bochten en in de lange flauwe bocht.
En 't is idd redelijk veilig en overzichtelijk.
Je weet wat je dan te doen staat he?quote:Op vrijdag 21 mei 2010 15:21 schreef motorbloempje het volgende:
nou, hij 's besteldvanavond maar 's ophalen
nee?quote:Op vrijdag 21 mei 2010 15:22 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Je weet wat je dan te doen staat he?
Hintquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.OxygeneFRL-vrijdag 8 mei 2020 @ 08:52:59: Ik had een pleuris hekel aan je maar nu ik weet dat je tegen een vuurwerkverbod ben, hou ik van je.
Meestal valt 't wel mee, wel altijd 2 rondjes ff rustig en goed kijken (ook naar struikroversquote:Op vrijdag 21 mei 2010 14:31 schreef EchnaDarr het volgende:
[..]
Hoe is het daar eigenlijk met het zand op de weg? Kan me voorstellen dat er redelijk wat gecrosst wordt.
Feliquote:
Totaal geen, zelfs. Als dat zo was dan werkte ik niet mee aan fotorepos. Mijn eerste tag raakte ik kwijt toen ik doelbewust een risico nam, mijn fotograaf-tag heb ik welbewust twee jaar geleden ingeleverd omdat ik geen tijd had, en ondanks dat de omstandigheden zijn veranderd hoef ik m ook niet terug.quote:
okayquote:Op vrijdag 21 mei 2010 16:09 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Totaal geen, zelfs. Als dat zo was dan werkte ik niet mee aan fotorepos. Mijn eerste tag raakte ik kwijt toen ik doelbewust een risico nam, mijn fotograaf-tag heb ik welbewust twee jaar geleden ingeleverd omdat ik geen tijd had, en ondanks dat de omstandigheden zijn veranderd hoef ik m ook niet terug.
Beuningen, zit daar een camera zaak?quote:Op vrijdag 21 mei 2010 16:11 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
okayken de 'geschiedenis' niet
maar het leek zo door die post!
Nog 50 minuutjes en dan naar huis en dan snel met de auto naar Beuningen!
Wel goed, maar twijfel toch nog steedsquote:Op vrijdag 21 mei 2010 16:08 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Hoe ging het?
Nu lekker van het weer gaan genieten!
www.DigitalStreet.nlquote:Op vrijdag 21 mei 2010 16:17 schreef Puala het volgende:
[..]
Beuningen, zit daar een camera zaak?![]()
[..]
Wel goed, maar twijfel toch nog steeds
Is wel de bedoeling. Heb een goed boek en een hangmat die op me wacht
quote:Op vrijdag 21 mei 2010 16:25 schreef Omniej het volgende:
Zitten die in Beuningen?
Misschien ook maar 'ns een keer langs gaan dan.
en je kunt dus online bestellen, kiezen 'afhalen in Beuningen' en dan leggen ze 't voor je wegquote:Op vrijdag 21 mei 2010 16:30 schreef Omniej het volgende:
Heel veel camera's zijn bij die winkel op het moment het goedkoopst viel me al op ja. Had alleen geen idee dat ze zo dichtbij zaten.
PvB?quote:
quote:Op donderdag 20 mei 2010 18:21 schreef Netsplitter het volgende:
[..]Nog geen foto van P maar wel eentje die mijn vriendje tijdens de workshop met zijn iphone heeft gemaaktSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het was zo cool![]()
En dit was nog de kleine versie van die we later kregenquote:
Lol op de foto met de grote versie zie je Sarabi op de grond liggen onder de vogelquote:Op vrijdag 21 mei 2010 17:02 schreef Sarabi het volgende:
[..]
En dit was nog de kleine versie van die we later kregen
Thanks!
Kan niet wachten om de foto's te zien die P gemaakt heeft
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |