Leuke avond gehad?quote:Op zaterdag 15 mei 2010 00:53 schreef PdeHoog het volgende:
Dank jullie wel allemaalEn Muk_VII, ik stap nit eerder in de auto als dat ik weet wat jouw cadeau is
Yupquote:
Rijsttafel koken voor 12 manquote:
Weet je dat heel zeker?quote:Op vrijdag 14 mei 2010 21:51 schreef Omniej het volgende:
[..]
CS5 wordt toch sowieso gewoon naast CS4 geïnstalleerd, en niet in plaats van?
Nou ja, laat ik zeggen dat ik er vrij zeker van ben, maar ik kan het niet meer met 100% zekerheid zeggen helaas.quote:Op zaterdag 15 mei 2010 09:55 schreef -Robbedoes- het volgende:
[..]
Weet je dat heel zeker?
Adobe heeft nogal de neiging om te kijken of hij eerder versies o.i.d. aantreft.
Ik neem aan dat hij dus ook bestanden deelt met eerdere versies.
Schaafwonden zijn niet prettig.quote:Op zondag 16 mei 2010 02:13 schreef Isdatzo het volgende:
Dacht vanavond nog ff een lekker stukje te gaan mountainbiken. Had verwacht dat de grond wel redelijk droog zou zijn dus de banden ietsje harder opgepompt. Bleek niet zo te zijn, gladde natte wortel in de binnenbocht deed the trick. Eikenboom geknuffeld, vrij letterlijk omarmd. Hij vond mij blijkbaar niet zo lief
.
[ afbeelding ]
M'n bovenarm ziet er ook zo uit als onder m'n pols alleen met je linkerhand een camera vasthouden én de ontspanknop indrukken terwijl je een foto van je rechter bovenarm maakt is rather.. ehh.. lastig.
Roar, werkt prima hierquote:Op zaterdag 15 mei 2010 14:35 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Ja, die gebruik ik ook, maar alsnog wil ie niet
Joah, die leeft ook nog. Gewoon m'n rondje afgemaakt daarna. Alleen bij de modderige stukken wat voorzichtiger gedaan.. had geen trek in allemaal troep op m'n arm.quote:Op zondag 16 mei 2010 08:47 schreef -Robbedoes- het volgende:
[..]
Schaafwonden zijn niet prettig.
Bomen knuffelen tijdens het fietsen is trouwens ook geen fijne bezigheid...
Je fiets nog heel gebleven?
Pas maar op, ik zal jou eens knuffelenquote:Op zondag 16 mei 2010 11:25 schreef Netsplitter het volgende:
Altijd wel geweten dat je een boomknuffelaar bent.
Dat snap ik.quote:
Ah.quote:
quote:
Das mooi, dat is ook precies wat t voorsteltquote:Op maandag 17 mei 2010 09:16 schreef Netsplitter het volgende:
Ziet er op zich wel leuk uit.
Ik zie er een zwaan in.
quote:Op maandag 17 mei 2010 09:26 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Das mooi, dat is ook precies wat t voorstelt
Inspiratiebron?quote:Op maandag 17 mei 2010 09:14 schreef Cryothic het volgende:
Goedemorge
Nou, uiteindelijk werd t zaterdag avond, maar hij staat, m'n eerste tattoo.
Al moeten we (m'n vriendinnetje heeft dezelfde) nog wel een keertje terug om te kijken of sommige lijnen wat strakker kunnen.
[ afbeelding ]
Dat zou zuur zijn als iemand die tattoo ziet en moeilijk gaat doen.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |