Meestal valt 't wel mee, wel altijd 2 rondjes ff rustig en goed kijken (ook naar struikroversquote:Op vrijdag 21 mei 2010 14:31 schreef EchnaDarr het volgende:
[..]
Hoe is het daar eigenlijk met het zand op de weg? Kan me voorstellen dat er redelijk wat gecrosst wordt.
Feliquote:
Totaal geen, zelfs. Als dat zo was dan werkte ik niet mee aan fotorepos. Mijn eerste tag raakte ik kwijt toen ik doelbewust een risico nam, mijn fotograaf-tag heb ik welbewust twee jaar geleden ingeleverd omdat ik geen tijd had, en ondanks dat de omstandigheden zijn veranderd hoef ik m ook niet terug.quote:
okayquote:Op vrijdag 21 mei 2010 16:09 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Totaal geen, zelfs. Als dat zo was dan werkte ik niet mee aan fotorepos. Mijn eerste tag raakte ik kwijt toen ik doelbewust een risico nam, mijn fotograaf-tag heb ik welbewust twee jaar geleden ingeleverd omdat ik geen tijd had, en ondanks dat de omstandigheden zijn veranderd hoef ik m ook niet terug.
Beuningen, zit daar een camera zaak?quote:Op vrijdag 21 mei 2010 16:11 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
okayken de 'geschiedenis' niet
maar het leek zo door die post!
Nog 50 minuutjes en dan naar huis en dan snel met de auto naar Beuningen!
Wel goed, maar twijfel toch nog steedsquote:Op vrijdag 21 mei 2010 16:08 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Hoe ging het?
Nu lekker van het weer gaan genieten!
www.DigitalStreet.nlquote:Op vrijdag 21 mei 2010 16:17 schreef Puala het volgende:
[..]
Beuningen, zit daar een camera zaak?![]()
[..]
Wel goed, maar twijfel toch nog steeds
Is wel de bedoeling. Heb een goed boek en een hangmat die op me wacht
quote:Op vrijdag 21 mei 2010 16:25 schreef Omniej het volgende:
Zitten die in Beuningen?
Misschien ook maar 'ns een keer langs gaan dan.
en je kunt dus online bestellen, kiezen 'afhalen in Beuningen' en dan leggen ze 't voor je wegquote:Op vrijdag 21 mei 2010 16:30 schreef Omniej het volgende:
Heel veel camera's zijn bij die winkel op het moment het goedkoopst viel me al op ja. Had alleen geen idee dat ze zo dichtbij zaten.
PvB?quote:
quote:Op donderdag 20 mei 2010 18:21 schreef Netsplitter het volgende:
[..]Nog geen foto van P maar wel eentje die mijn vriendje tijdens de workshop met zijn iphone heeft gemaaktSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het was zo cool![]()
En dit was nog de kleine versie van die we later kregenquote:
Lol op de foto met de grote versie zie je Sarabi op de grond liggen onder de vogelquote:Op vrijdag 21 mei 2010 17:02 schreef Sarabi het volgende:
[..]
En dit was nog de kleine versie van die we later kregen
Thanks!
Kan niet wachten om de foto's te zien die P gemaakt heeft
quote:Op vrijdag 21 mei 2010 17:05 schreef Chanty het volgende:
[..]
Lol op de foto met de grote versie zie je Sarabi op de grond liggen onder de vogel
Daar doen we het voor hequote:
quote:
U vraagt, wij draaien:quote:
Strakke billen fotos!quote:Op zaterdag 22 mei 2010 00:14 schreef fFarl het volgende:
[..]
U vraagt, wij draaien:
http://frontpage.fok.nl/s(...)llen-award-2010.html
[Fotoreportage] Mooiste billen award
Woohoo, mijn eerste publicatie ooit!!
Ik had mee moeten doenquote:Op zaterdag 22 mei 2010 00:14 schreef fFarl het volgende:
[..]
U vraagt, wij draaien:
http://frontpage.fok.nl/s(...)llen-award-2010.html
[Fotoreportage] Mooiste billen award
Woohoo, mijn eerste publicatie ooit!!
Ja, dat had je!quote:
Gefeliquote:Op zaterdag 22 mei 2010 09:43 schreef Dark_Angelus het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Leuk nieuw speelgoedje
We zijn hier voorzien van 3 macbooks die allen geen HMDI uitgang hebbenquote:Op zaterdag 22 mei 2010 10:16 schreef Marc H het volgende:
Ah, de bekende biosflash truuk![]()
Ik gebruik voor het afspelen van alle MKV, avi, enz een htpc. kan je hem niet aansluiten via HDMI op je pc?
Mijn kijkafstand is maar een krappe drie meter, maar ik krijg nog steeds zo nu en dan het "bioscoop-gevoel"
Oeh, die tv heeft een goed bokeh!quote:Op zaterdag 22 mei 2010 09:43 schreef Dark_Angelus het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Leuk nieuw speelgoedje
al mijn foto's HIGH RES als een schilderij in de huiskamerquote:
LOL ehmmm oh??quote:Op zaterdag 22 mei 2010 00:32 schreef fFarl het volgende:
Dank voor de complimenten. Was leuk om te doen, maar mèèèn, ik heb nu nog meer respect voor PdeH & co.
't Is haast niet te doen om een goeie foto te maken met daar waardeloze licht, modellen met een eigen wil en types die door je shot glijden![]()
Maar wat een gave ervaring!![]()
[..]
Ja, dat had je!![]()
Maar nu moet je eerst afstuderen, dan trouwen, dan een job vinden en daarNA ga ik met je billen afspreken
Damn! Ja, tja, ja, dan houdt het op...quote:Op zaterdag 22 mei 2010 10:28 schreef Chanty het volgende:
[..]
LOL ehmmm oh??Dan zijn het geen studentenbillen meer maar getrouwde burgerbillen
Ik denk niet dat chanty's billen er op achteruit gaan als ze eenmaal getrouwd is.quote:Op zaterdag 22 mei 2010 16:10 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Bek dicht! Nu loop ik straks chanty's billenfoto's mis door jouw gewauwel.
Zo zwaar...quote:Op zaterdag 22 mei 2010 23:11 schreef PdeHoog het volgende:
Zo......dag 1 van mijn Pinksterweekend-besteding is weer achter de rug. 11 uur rondlopen op een hockeyfeestEcht heel vervelend
Mwjah...vergis je er niet in hoorquote:
Klinkt goedquote:Op zaterdag 22 mei 2010 23:26 schreef fFarl het volgende:
Zo. Ben eindelijk bijgekomen van mijn eerste dagje bruiloftsfotografie. Heffie! Zo'n hele dag meelopen, regelen en mooie plaatjes maken. Maar... het is gelukt!![]()
Bruid en bruidegom zijn zeer vergukd met de sneak preview dus ik kan opgelucht ademhalen.
21GB aan foto's geschoten, zo'n 1200 stuks
Nou begint de klus van selecteren, verbeteren en samenstellen. Poeh.
Maar... leuk om te doen!
Het geheim van mooie dameshockeyfoto's is het riefenstahl perspectiefquote:Op zaterdag 22 mei 2010 23:11 schreef PdeHoog het volgende:
Zo......dag 1 van mijn Pinksterweekend-besteding is weer achter de rug. 11 uur rondlopen op een hockeyfeestEcht heel vervelend
Gefeliciteerd.quote:Op zondag 23 mei 2010 10:47 schreef Chanty het volgende:
Vandaag alweer een jaar verloofd![]()
Tijd gaat zo hard. En toch nog een jaar moeten wachten voor we trouwen, duurt zo lang
![]()
gaat snel hè?quote:Op zondag 23 mei 2010 10:47 schreef Chanty het volgende:
Tijd gaat zo hard. En toch nog een jaar moeten wachten voor we trouwen, duurt zo lang
![]()
Tof hoor. Bij mij is het korter wachten, een kleine 4 maanden. An heeft zelfs twee weken voor onze bruiloft zelfs nog een trouwfoto opdrachtquote:Op zondag 23 mei 2010 10:47 schreef Chanty het volgende:
![]()
Mag ik volgend jaar ook mee?quote:Op zaterdag 22 mei 2010 23:11 schreef PdeHoog het volgende:
Gelukkig welquote:Op zondag 23 mei 2010 10:53 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
gaat snel hè?
Over precíes 2 maanden zijn we nu wakker geworden ergens (met een enorme kater) in Groenlo, omdat we de dag ervoor getrouwd zijn!![]()
En trouwfotografie vind ik eng. Heb 't een keer voor 'erbij' gedaan, was niet de échte fotograaf zeg maar, en dat was ronduit kut
Herkenbaar. Ik heb het nu twee keer gedaan, beide keren voor FOK!ers, en ik weet één ding zeker: Dat is niete mijn ding.quote:Op zondag 23 mei 2010 11:09 schreef motorbloempje het volgende:
wij hebben een bevriende fotograaf ingehuurd en een 'bijfotograaf' die we ook kennen en die we op zichzelf al genoeg vertrouwenmaar ze vertrouwde zichzelf nog niet genoeg om hoofdfotograaf te zijn, dus dan maar in de gelegenheid stellen om wat te leren en ontdekken, zonder dat er voor haar veel druk achter zit
het is ook echt zo 'zwaar' omdat er best een druk op je ligt: zelf wil ik van die dag ook de mooist mogelijke foto's zodat we er met veel plezier aan terug kunnen denken, zeg maarquote:Op zondag 23 mei 2010 13:39 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Herkenbaar. Ik heb het nu twee keer gedaan, beide keren voor FOK!ers, en ik weet één ding zeker: Dat is niete mijn ding.
En terecht. En de druk, die valt wel mee op zich, want je hebt maar één kans om het te verkloten. En de waarheid gebied te zeggen dat ik daar in zeker 50% van de gevallen ook in slaag.quote:Op zondag 23 mei 2010 13:41 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
het is ook echt zo 'zwaar' omdat er best een druk op je ligt: zelf wil ik van die dag ook de mooist mogelijke foto's zodat we er met veel plezier aan terug kunnen denken, zeg maar
nog erger:quote:Op zondag 23 mei 2010 13:41 schreef motorbloempje het volgende:
het is ook echt zo 'zwaar' omdat er best een druk op je ligt: zelf wil ik van die dag ook de mooist mogelijke foto's zodat we er met veel plezier aan terug kunnen denken, zeg maar
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |