Dat heb ik ook gehad met mijn peugeotje, de alarmknop was daar wel het euvel. Als je de alarmknop iets indrukte deden de richtingaanwijzers het weer, heb toen een tijdje met een schroefje schuin langs de alarmknop gereden, lol, op deze manier was de knop iets ingedrukt.quote:Op woensdag 19 mei 2010 15:15 schreef Chanty het volgende:
Oh een jarigeFeli LL
Vanochtend hebben mijn richtingaanwijzers besloten het maar niet meer te doenIk kan melden: dat rijdt niet prettig
Vanmiddag deden ze het weer. Moet straks nog weg, hoop dat ze het dan ook weer doen. De oorzaak is waarschijnlijk de kapotte alarmknop. Die had al langer kuren (wilde soms niet meer uit) maar vooralsnog zorgde dat niet voor problemen met de richtingaanwijzers. Rob zet er vanavond een nieuwe in en dan maar hopen dat het probleem daarmee is opgelost.
Ja heerlijk oude autootjes. De rest van de dag heeft hij het prima gedaan trouwens. Ben ik ook wel blij om want zonder richtingaanwijzers in de spits door Den Haag crossen is helemaal doodengquote:Op woensdag 19 mei 2010 15:51 schreef taxibabe het volgende:
[..]
Dat heb ik ook gehad met mijn peugeotje, de alarmknop was daar wel het euvel. Als je de alarmknop iets indrukte deden de richtingaanwijzers het weer, heb toen een tijdje met een schroefje schuin langs de alarmknop gereden, lol, op deze manier was de knop iets ingedrukt.
Vandaag ook zelf de auto gefixt. De bijrijdersstoel wou niet meer vastklikken, dus de hele stoel met rail er uit gehaald en gemaakt, daarna weer teruggezet. Nu doet 'ie het weer!
Ik vind het al vervelend om zonder richtingaanwijzers in Enschede te rijden, laat staan dat ik dat in Den Haag zou durven, hahahaquote:Op woensdag 19 mei 2010 18:44 schreef Chanty het volgende:
[..]
Ja heerlijk oude autootjes. De rest van de dag heeft hij het prima gedaan trouwens. Ben ik ook wel blij om want zonder richtingaanwijzers in de spits door Den Haag crossen is helemaal doodengRob heeft twee knoppen van de sloop gehaald, dus hopen dat het daarmee is opgelost. Merken we morgen wel
MET richtingsaanwijzers in Den Haag rijden is ook eng trouwensquote:Op woensdag 19 mei 2010 18:53 schreef taxibabe het volgende:
[..]
Ik vind het al vervelend om zonder richtingaanwijzers in Enschede te rijden, laat staan dat ik dat in Den Haag zou durven, hahaha
Inmiddels rij ik er best relaxed rond zolang ik de weg weet en weet welke verkeerssituaties eraan komen. Maar als ik een nieuwe route moet rijden dan zit ik ook met zweethandjes in de autoquote:Op woensdag 19 mei 2010 19:21 schreef taxibabe het volgende:
Heb ik 1 keer gedaan, en toen had ik nog niet zo lang mijn rijbewijs...Doodeng
Mag je parijs eens proberenquote:Op woensdag 19 mei 2010 19:21 schreef taxibabe het volgende:
Heb ik 1 keer gedaan, en toen had ik nog niet zo lang mijn rijbewijs...Doodeng
Dat dus.quote:Op donderdag 20 mei 2010 12:30 schreef Netsplitter het volgende:
Wat een weertje....
En dan binnen zitten....
Ik heb rode pijnlijke armen en een zonnebril in mn gezicht afgebeeldquote:Op donderdag 20 mei 2010 12:30 schreef Netsplitter het volgende:
Wat een weertje....
En dan binnen zitten....
Hard voor je.quote:Op donderdag 20 mei 2010 13:49 schreef Timmos het volgende:
[..]
Ik heb rode pijnlijke armen en een zonnebril in mn gezicht afgebeeld
Ja, voel het nu alquote:Op donderdag 20 mei 2010 14:09 schreef LovelyLady het volgende:
En dan vanavond als je onder de douche gaat ...*auwauwauwauw*
Mijn arm jeukt als de ziektequote:Op donderdag 20 mei 2010 13:49 schreef Timmos het volgende:
[..]
Ik heb rode pijnlijke armen en een zonnebril in mn gezicht afgebeeld
Wanneer kunnen we de foto's verwachten??quote:Op donderdag 20 mei 2010 15:30 schreef EchnaDarr het volgende:
Zo, klaar voor de modeshow in Amsterdam. Hoop dat zij ook klaar voor mij zijn
Nou, niet vandaag of morgenquote:Op donderdag 20 mei 2010 15:32 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Wanneer kunnen we de foto's verwachten??
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |