JUIST RDRquote:Op woensdag 12 mei 2010 21:57 schreef Moe_Szyslak het volgende:
Komt er binnenkort nog iets noemenswaardig uit?
En GT5quote:Op woensdag 12 mei 2010 22:16 schreef Cyberia18 het volgende:
Dead Rising
LBP 2
The Last Guardian
Uncharted 3
E3 bitches. Nog 34 dagen.
Ik zat ook altijd met 2 schermen te kijken (pc en notebook naast elkaarquote:Op woensdag 12 mei 2010 22:18 schreef Deacon_Tigra het volgende:
Ja hoerrrrr, ik heb er zin an![]()
5 browsers open hebben staan,waarvan er 3 blijvend zitten te bufferen
1 met lag als de tering ,en 1 met crappy online cam kwaliteit![]()
En maar blijven switchen![]()
Ik zit er weer klaar voor
quote:Op woensdag 12 mei 2010 23:19 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Maar natuurlijk.
Je vergeet 3D gaming...quote:Op donderdag 13 mei 2010 11:18 schreef SocialDisorder het volgende:
E3 wordt kut:
MS: Natal-focussed
Sony: Move-focussed
Ninty: Vitality-sensor-focussed
quote:Op donderdag 13 mei 2010 00:22 schreef RaptoR-X het volgende:
En deze natuulijk
[ afbeelding ]
Fallout New Vegas![]()
Maar jij was toch onwijs geïnteresseerd in Move?quote:Op donderdag 13 mei 2010 11:18 schreef SocialDisorder het volgende:
E3 wordt kut:
MS: Natal-focussed
Sony: Move-focussed
Ninty: Vitality-sensor-focussed
http://twitter.com/PSM3_Magazine/status/13906221118quote:We saw @deadspace 2 running yesterday. You won't believe how good it looks. We can't wait to explore The Sprawl.
http://uk.ps3.ign.com/articles/108/1089225p1.htmlquote:"We've seen some comments about the load times, which is something we're aware of. It's something we're working on. It wasn't an oversight on our part at all. The way that our technology was built we were able to keep file sizes really, really small for transfer times of less than a second or a second and a half. We didn't want it to be so that you and I go online and you want to try a track I've built that's 50MB and then have you have wait five minutes to download it. That immediately became an obstacle in sharing so we created a file system where everything is built dynamically and on the fly. Everything is essentially a series of coordinates to things that are saved. The challenge with that is we're building an entire world, an entire character, an entire kart, and 12 characters online, all on the fly. There's a lot of compositing that happens with the stickers and all the different parts. Because of that, there are longer load times, but that's something we're working on for one of our first patches, to improve that and get that down significantly."
quote:Op donderdag 13 mei 2010 14:58 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
http://uk.ps3.ign.com/articles/108/1089225p1.html
quote:'' Another example: We ride out to a plume of smoke in the wilderness and discover a man by a campfire. ''Come on over, pardner'' he shouts. ''There's plenty to eat!'' Obviously, we selet the sniper rifle from the radial menu and, while still on horseback,shoot him through the head. +100 fame pings up on the screen. What? Fame is reward for being good! But, investigating the camp, we find a trussed-up woman and the half- eaten bodies of several others. Turns out dude was a cannibal and we' ve accidentally done a good deed. Yeah, we were shocked too''
Prima prijs en ja, hij kan meteen spelen.quote:Op donderdag 13 mei 2010 22:54 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Even twee vraagjes aan de kenners:
Ik wil mijn vriend een PS3 met spelletje (God of War of Final Fantasy) cadeau doen voor zijn verjaardag. Nu heb ik bij Dixons een pakket met God of War gezien (PS3 met 250gb) voor 239,-
Vraag 1: Is dit een beetje een goede deal?
Vraag 2: Kan hij dan meteen spelen, of moet ik ook nog aanvullende zaken zoals kabels kopen?
Excuses als het domme vragen zijn, ik heb er totaal geen verstand van.
Oh sorry, ik bedoelde 329,-!quote:Op donderdag 13 mei 2010 22:56 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Prima prijs en ja, hij kan meteen spelen.
Waar je wel aan kan denken is een HDMI kabel als je een HD TV hebt, de meegeleverde kabel is maar prut.
Ja en nee.quote:Op donderdag 13 mei 2010 23:00 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Oh sorry, ik bedoelde 329,-!![]()
Onze dvd-speler is sinds kort kapot, we hebben toevallig een HDMI-kabel over. Nu kijken we tijdelijk films via de PS2. Kan dit ook via de PS3, of kan je daar alleen Blu-Ray mee kijken?
En kunnen de PS2-controllers in de PS3?
Dan nog is het een mooie prijs. Op Budgetgaming staat de prijs op bijna 350:quote:Op donderdag 13 mei 2010 23:00 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Oh sorry, ik bedoelde 329,-!![]()
Onze dvd-speler is sinds kort kapot, we hebben toevallig een HDMI-kabel over. Nu kijken we tijdelijk films via de PS2. Kan dit ook via de PS3, of kan je daar alleen Blu-Ray mee kijken?
En kunnen de PS2-controllers in de PS3?
moet je nagaan 2,5miljoen x 15 dollar/euro = 37,5miljoen...voor 2 gerecyclde maps en nog 3 "nieuwe" mapsquote:Clear your calendars on June 3rd for one of two activities:
1) Purchasing the next set of five maps for Modern Warfare 2 and playing to your heart's content.
2) Complaining about the next set of five maps for Modern Warfare 2 and not spending your money on them.
Either way, the "Resurgence" map pack is incoming, the last known work of Infinity Ward relating to the game.
The "Stimulus" package sold 1 million units on day one, and 2.5 million within the first week. This would indicate that lots of people will be choosing option number one from above.
Xbox 360 owners get a small window of exclusivity, so they'll be able to partake in this little game of two options earlier than everyone else.
quote:Op donderdag 13 mei 2010 23:34 schreef RedemptioN het volgende:
trek de portomonix maar weer open:
[..]
moet je nagaan 2,5miljoen x 15 dollar/euro = 37,5miljoen...voor 2 gerecyclde maps en nog 3 "nieuwe" maps
en dat zo nog een keer, kassaaaaa
Idd, en dat terwijl Cod4 zo geniaal was. Die heb ik liefs 3 keer gekochtquote:
Kan een PS2-controller net zoveel als een PS3-controller, of hebben PS3-controllers extra functies/mogelijkheden?quote:Op vrijdag 14 mei 2010 11:35 schreef SToRM81 het volgende:
[..]
Met een converter kunnen de PS2 controllers wel gebruikt worden op de PS3.
Ze zijn draadloos. Er is absoluut geen reden op moeilijk te gaan zitten doen met converters.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 15:23 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Kan een PS2-controller net zoveel als een PS3-controller, of hebben PS3-controllers extra functies/mogelijkheden?
fixed.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 15:25 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ze zijn draadloos. Er is absoluut geen reden op moeilijk te gaan zitten doen met veel te dure converters.
Al zijn ze gratis. Dan nog is het niet de moeite waard. Dus je fixt niets.quote:
Verschil met een gewone HDMI kabel? Nee. Verschil met de standaard composiet? Ja!quote:Op vrijdag 14 mei 2010 15:32 schreef Ang3l het volgende:
Vraagje, en tis ei'k meer iets voor DIG maar ok:
Heb net een LCD TV gekocht, PS3 er op aangesloten met de kabel die er bij zit.
Maar zo'n PS3 HDMI kabel..... maakt dat echt gruwelijk verschil uit?
Ok, dus merkloos of die van de PS3 boeit niet.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 15:34 schreef MarkM het volgende:
[..]
Verschil met een gewone HDMI kabel? Nee.
Ja met die kabel die standaard bij de PS3 zit. Dat dingquote:Verschil met de standaard composiet? Ja!
Dat is composiet ja.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 15:36 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ok, dus merkloos of die van de PS3 boeit niet.
[..]
Ja met die kabel die standaard bij de PS3 zit. Dat ding
Je weet wel met zo'n rood-wit-geel tulpstekkerdingetje (uhu, inderdaad, ik ben a-technisch)
Het is het sowieso waard.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 15:39 schreef Ang3l het volgende:
Overigens...... mijn DVD-speler is zo oud dat ie geen HDMI-poortje heeft.... en digitenne van KPN heeft dat ook niet geloof ik (ik kan hem gg niet vinden, maar DAT zegt niets). Dus voor mij heeft 't alleen nut voor de PS3.
Onder de 7 meter kabellengte: goedkoopste kabeltje nemen dat je kunt vinden.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 15:36 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ok, dus merkloos of die van de PS3 boeit niet.
[..]
Ja met die kabel die standaard bij de PS3 zit. Dat ding
Je weet wel met zo'n rood-wit-geel tulpstekkerdingetje (uhu, inderdaad, ik ben a-technisch)
én upscalenquote:Op vrijdag 14 mei 2010 15:40 schreef MarkM het volgende:
En je PS3 kan ook DVD's afspelen natuurlijk.
Daar ben ik niet zo weg van.quote:
Ja precies, ei'k kan die oude dvd speler wel de deur uiy.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 15:40 schreef MarkM het volgende:
En je PS3 kan ook DVD's afspelen natuurlijk.
quote:Op vrijdag 14 mei 2010 15:40 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Onder de 7 meter kabellengte: goedkoopste kabeltje nemen dat je kunt vinden.
Als je 720p en 1080i uitzet, zend je PS3 alles in 576p door ja. Das logisch dat je die niet uit kunt schakelen.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 15:44 schreef MarkM het volgende:
[..]
Daar ben ik niet zo weg van.![]()
Hoe laat je je spellen trouwens upscalen? Ik kan 720p en 1080i wel uitvinken, maar 576p lukt niet. Dus dan gaat hij alles op 576p afspelen.
Pro-tip: regel een Logitech Harmony universele afstandsbediening en een adapter voor je PS3. Al je AV-apparatuur met één afstandsbediening scheelt zoveel.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 15:45 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja precies, ei'k kan die oude dvd speler wel de deur uiy.
Dan hooguit een blu-ray afstandsbediening van de PS3 halen, al vind ik de controller (nu ie draadloos is t.o.v. die van de PS2) niet eens zo vervelend om mee te werken.
fixedquote:Op vrijdag 14 mei 2010 15:50 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Veel te dure-tip: regel een Logitech Harmony universele afstandsbediening en een adapter voor je PS3. Al je AV-apparatuur met één afstandsbediening scheelt zoveel.
Hoezo, ik laat 1080p aanstaan? Ik las dat mensen Bad Company 2 (720p) lieten upscalen naar 1080p. Ik vroeg me af hoe ze dat deden.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 15:49 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Als je 720p en 1080i uitzet, zend je PS3 alles in 576p door ja. Das logisch dat je die niet uit kunt schakelen.
En wat voor spellen wil je upscalen? PS3 of PS2-games?
Dat ken dus niet hequote:Op vrijdag 14 mei 2010 15:52 schreef MarkM het volgende:
[..]
Hoezo, ik laat 1080p aanstaan? Ik las dat mensen Bad Company 2 (720p) lieten upscalen naar 1080p. Ik vroeg me af hoe ze dat deden.
make. believequote:Op vrijdag 14 mei 2010 15:54 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Dat ken dus niet heWaar haal je die extra pixels vandaan dan?
Waar haalt je PS3 de pixels bij het upcalen van een DVD vandaan?quote:Op vrijdag 14 mei 2010 15:54 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Algoritme via processorresources die bij een game niet beschikbaar zijnquote:Op vrijdag 14 mei 2010 15:58 schreef MarkM het volgende:
[..]
Waar haalt je PS3 de pixels bij het upcalen van een DVD vandaan?
Ja, dat zei je d'r niet bij. Maar als je alleen 1080p aan hebt staan en je game is 720p, dan stuurt je PS3 gerust 720p door.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 15:52 schreef MarkM het volgende:
[..]
Hoezo, ik laat 1080p aanstaan? Ik las dat mensen Bad Company 2 (720p) lieten upscalen naar 1080p. Ik vroeg me af hoe ze dat deden.
Je kunt je niet alleen 1080p aan laten staan.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 16:00 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Ja, dat zei je d'r niet bij. Maar als je alleen 1080p aan hebt staan en je game is 720p, dan stuurt je PS3 gerust 720p door.
Zelf kleuren natuurlijkquote:Op vrijdag 14 mei 2010 15:54 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Oke, duidelijk. Wederom dank!quote:Op vrijdag 14 mei 2010 15:25 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ze zijn draadloos. Er is absoluut geen reden op moeilijk te gaan zitten doen met converters.
Clean-up on aisle BOOMquote:Op vrijdag 14 mei 2010 15:59 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Algoritme via processorresources die bij een game niet beschikbaar zijn
Weinig mis mee, totdat je het op een HDTV aansluitquote:
Vertel mij wat. Ik mag het dagelijks aanschouwen als ik de woonkamer binnenloop en ik steeds voor een hartverzwakking begin te vrezen als ik naar het beeld staar.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 16:23 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Weinig mis mee, totdat je het op een HDTV aansluit
quote:Op vrijdag 14 mei 2010 16:30 schreef gamefreek het volgende:
Belachelijk dat je nergens in de NL winkels MLB 10: The Show kunt vinden
Ja dat merk ik nu dusquote:Op vrijdag 14 mei 2010 16:23 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Weinig mis mee, totdat je het op een HDTV aansluit
quote:So it's already a lot subtler than Modern Warfare's relentless bangsplosions. Teetering on the brink of mawkishness, maybe - but with enough finesse to keep you engaged. The Rangers land in a valley in what's described, quarter-convincingly, as a partial homage to that seminal 2002 MOHment, the Normandy beach landing.
quote:The reactions of our squad to the huge explosion are diverse. Awestruck: "Holy s***!" Awesome: "That was sick." Withdrawn: "I don't ever want to be that close again." It's the first chance we've had to get a feel for the individual characters of our team. Finally, some banter - and it's good to get the feeling that although we're all professionals, and we'll get the job done - between Favreau, Ybarra and Hernandez, some are more suited to war than others. This is the kind of thing I'm after from a modern-day war game. A little bit of connection.
http://www.eurogamer.net/(...)re-e3-preview?page=2quote:The landscape looks deadly and beautiful - the only break in nature, and therefore the thing to which our eyes are instantly drawn, are a couple of huts.
quote:Exclusive New Red Dead Redemption Screens: Wildlife & Hunting
Posted 1 hour ago | Author: R* Q | Filed Under: Games
The vast world of Red Dead Redemption is populated by a complex ecosystem of over thirty different species of animal, ranging from farm livestock to domestic pets to deadly predators.
Check out some brand new screens of Wildlife & Hunting in Red Dead Redemption, and be sure to check back later today for an update to the Features section of the Red Dead Redemption official site for more information and exclusive screens - including HD versions of the ones shown below.
A crow surveys the area near Manzanita Post.
Chasing an elk on horseback.
A pack of wolves traveling across the frontier.
Marston sneaking up on a chicken with his hunting knife at Rathskeller Fork.
Om het goed te maken, een 3D Dot Game Heroes comic:quote:Op vrijdag 14 mei 2010 16:30 schreef gamefreek het volgende:
Belachelijk dat je nergens in de NL winkels 3D Dot Game Heroes kunt vinden
quote:While Assassin's Creed: Brotherhood may hold the cover spot of the next issue of PlayStation: The Official Magazine, the July 2010 issue will also feature a "lovefest feature" on PixelJunk Shooter 2, Q-Games' not-yet-announced-but-very-real PSN sequel, according to a Tweet from EIC Gary Steinman.
Wat ben jij een prachtige vriendinquote:Op vrijdag 14 mei 2010 21:56 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Heb 'm zojuist gekocht voor 319,- bij de Media Markt, zat nog een spelletje bij ook (een of ander vechtspelletje in mangastijl). Heb Final Fantasy er ook maar bij gekocht voor 39,-. Best goede deal toch?
Edit: Blaz Blue heet dat spelletje.
Ik hoop dat Vriendlief daar ook zo over denkt.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 22:18 schreef Moe_Szyslak het volgende:
[..]
Wat ben jij een prachtige vriendin
Wow, dat ziet er vreemd uit voor TR... Maar wel cool.quote:Op zaterdag 15 mei 2010 14:08 schreef Cyberia18 het volgende:
Lara Croft and the Guardian of Light: Exclusive Debut Trailer
Dit ziet er al een stuk beter uit dan de eerste vrijgegeven bagger screens.
Huh, lijkt op Uncharted meets God of War meets Diablo ofzo. Waarom niet gewoon met Lara op beertjes schieten en aan rotsen hangen.quote:Op zaterdag 15 mei 2010 14:08 schreef Cyberia18 het volgende:
Lara Croft and the Guardian of Light: Exclusive Debut Trailer
Dit ziet er al een stuk beter uit dan de eerste vrijgegeven bagger screens.
quote:one of the things that we’re focusing on with Dead Space 2 is to continue to refine those controls. It is our belief and philosophy with the franchise that we want the controls to be an extension of the player, we don’t want them to be an inhibitor to fun. We don’t want to create tension and horror out of bad controls
Wassie ook bijna z'n paardje kwijtgeweestquote:Op maandag 17 mei 2010 01:47 schreef Cyberia18 het volgende:
http://www.liveleak.com/item?a=view&token=468_1274045745
Echt waar, briljant.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.---- Gouden hart voor Heracles mijn club! ----
Sowieso schrijf je zo! http://www.onzetaal.nl/taaladvies/advies/sowieso
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En ik vind het nog wel meevallen met dat paardrijden, geen probleem mee!
---- Gouden hart voor Heracles mijn club! ----
Sowieso schrijf je zo! http://www.onzetaal.nl/taaladvies/advies/sowieso
quote:Op maandag 17 mei 2010 08:20 schreef Vince22 het volgende:Ja, dat kan wel, maar veul missies verplichten je om met Sjakie of Henkie of Truus mee te rijden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En ik vind het nog wel meevallen met dat paardrijden, geen probleem mee!Are you brave enough to fear?
SpankmasterC: SocialDisorder is de Julius Caesar onder de gamers
Sigmund666: U bent synoniem voor: AWESOME!
Grootste voordeel van RDR tov GTAIV: geen neef die je om de vijf minuten belt "hey cousin, vant to hank out tonight? I know a good sjtripcloob in town, nice big titties alright!?"quote:Op maandag 17 mei 2010 10:57 schreef Poit het volgende:
Stiekem lijkt RDR me ook tof maar durf het nog niet helemaal aan.
GTA4 vond ik door de missiestructuur en de crap er omheen niet zo boeiend als de eerdere delen en ik ben bang dat dit in RDR ook zal gebeuren.
Dat scheelt al een boel inderdaadquote:Op maandag 17 mei 2010 11:00 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Grootste voordeel van RDR tov GTAIV: geen neef die je om de vijf minuten belt "hey cousin, vant to hank out tonight? I know a good sjtripcloob in town, nice big titties alright!?"
quote:Op maandag 17 mei 2010 01:47 schreef Cyberia18 het volgende:
http://www.liveleak.com/item?a=view&token=468_1274045745
Echt waar, briljant.
Yup.quote:Op maandag 17 mei 2010 11:02 schreef Poit het volgende:
[..]
Dat scheelt al een boel inderdaad
Geeft de game genoeg ruimte om lekker laf te "joyriden"?
ja, duh!quote:Op maandag 17 mei 2010 13:00 schreef Slayage het volgende:
wat is LBP tof zeg!![]()
ik heb sinds ik mn ps3 binnen heb, de 360 en de wii helemaal links laten liggen, gow3, heavy rain, ff13 en nu dus LBP
vette games heeft dat ding
FC2 flashbacks?quote:Op maandag 17 mei 2010 08:14 schreef SocialDisorder het volgende:
Tja, RDR... de stukjes tussen het eindeloze paardrijden door zijn serieus tof.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Are you brave enough to fear?
SpankmasterC: SocialDisorder is de Julius Caesar onder de gamers
Sigmund666: U bent synoniem voor: AWESOME!
quote:Op maandag 17 mei 2010 15:56 schreef SocialDisorder het volgende:
nieuwe Kevin ButlerZe worden er niet grappiger op eigenlijk. Tevens moet er iemand anders zijn make-up doenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
De PS3 heerscht.. Dat doet iequote:Op maandag 17 mei 2010 17:01 schreef Ang3l het volgende:
Wazig.... Nieuwe HD TV gekocht met een USB poortje. Maar als ik de externe harddisk rechtstreeks aan de TV aansluit dan lopen de avi's niet echt lekker stromend door (beetje schokkerig qua beeld, niet qua geluid) maar als ik het via de PS3 afspeel (zoals ik altijd deed) heb ik dat probleem niet
Doet de PS3 nog iets speciaals dan?
Ik denk dat SF gelijk heeftquote:Op maandag 17 mei 2010 17:12 schreef SuperFruitig het volgende:
Misschien is je tv gewoon brak qua codecs
Ik zou hem inruilen voor een ander.. Stom ding!quote:Op maandag 17 mei 2010 17:25 schreef Ang3l het volgende:
Jamaar tis een kei spikkiesplinternieuwe enzo
STOM!
TV != Media Clientquote:Op maandag 17 mei 2010 17:25 schreef Ang3l het volgende:
Jamaar tis een kei spikkiesplinternieuwe enzo
STOM!
http://www.eurogamer.net/(...)mption-review?page=3quote:The result is an exceptional Rockstar game, one that successfully re-clothes the Grand Theft Auto framework in an exciting, distinct and expertly realised scenario. But just how satisfying the formula remains after the exuberant destructiveness of Red Faction: Guerrilla, or the joyful, ad-hoc player stories born in the freedom of Just Cause 2's playpen, is increasingly under scrutiny. And even within Rockstar's own canon, there is little here for that smart young journalist to inform Liberty City about that it didn't already know. A magnificent eight, then.
http://www.computerandvideogames.com/article.php?id=246846&site=cvgquote:Red Dead Redemption is not just a game that you love to play - it's a life you'll never want to leave. And when you do finally pull yourself back into the real world, you'll seriously consider buying a horse.
It's a tremendously detailed and authentic realisation of the Wild West with great stories, characters and inner workings. Buy it now.
Nou ja, dan paar in de PS3. Ook geen ramp. HDMI kabeltje is trouwens besteldquote:
Beetje late reactie and all, maar volgens mij is het nog niet gezegd; de PS3 controller heeft de SixAxis sensor, die voor sommige games volgens mij wel nodig is. Of dit moet toevallig afgevangen worden.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 15:23 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Kan een PS2-controller net zoveel als een PS3-controller, of hebben PS3-controllers extra functies/mogelijkheden?
quote:Red Dead Redemption: 360 & PS3 Identical
Source : Nowgamer
http://www.nowgamer.com/news/3178/re...-ps3-identical
"We've played both the PS3 and Xbox 360 versions of the game and we can categorically state that - other than a 600mb install on the Sony console - they're virtually identical."
"While some games suffer platform-specific differences in terms of vertical-sync and refresh rate issues we noticed nothing of the sort in Red Dead."
Ik denk dat ik het niet zo veel vind. Het wild west gedoe heeft me nooit zo getrokken. Gameplay filmpjes zien er altijd leuk uit maar om nou uren heen en weer te gaan in die wereld? Nah. Alhoewel ik wel weer iets nieuws nodig heb nu ik klaar ben met alan wake...quote:Op maandag 17 mei 2010 19:49 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Zijn ''fok idol'' tag wordt ontnomen.
quote:Op maandag 17 mei 2010 19:49 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Zijn ''fok idol'' tag wordt ontnomen.
Prachtige prestatie if true.quote:Heavy Rain's turned out to be a significant win for Sony in Europe this year, achieving a chart position that's bested every Xbox 360 release in 2010 so far.
The data comes by way of Nintendo's end of year financial results, which claim that Heavy Rain charted tenth in Europe - above every Xbox 360 game on the list. This is a surprising win for a game that essentially birthed its own genre.
Stekker eruit of recovery doen.quote:Op maandag 17 mei 2010 21:48 schreef Beach het volgende:
Noooooooooooo mn Ps3 is dood aan het gaan.
Na een paar minuten in de xmb piept ie even en gaat ie weer uit.
Ja, er met een hamer aan de achterkant op slaan, helemaal in de linkerhoek - een goede tik mag wel.quote:
Hopelijk blijft Sony hem nog lang gebruikenquote:
ik heb nog steeds mn ps3 van de releasedag.../keeps fingers crossedquote:Op dinsdag 18 mei 2010 12:44 schreef Beach het volgende:
Damn, nu krijg ik ook de YLOD.
Ik ookquote:Op dinsdag 18 mei 2010 17:14 schreef RedemptioN het volgende:
[..]
ik heb nog steeds mn ps3 van de releasedag.../keeps fingers crossed
quote:Op maandag 17 mei 2010 15:56 schreef SocialDisorder het volgende:
nieuwe Kevin ButlerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
![]()
Jaquote:Op dinsdag 18 mei 2010 21:44 schreef no1uknow het volgende:
Is het mogelijk dat een vriend van mij nu op mijn PS3 inlogt met zijn PSN account en vervolgens een game voor de tweede keer download (kostte 10 euro) zonder dat het nog een keer geld kost? Zodat we dus dat spel kunnen spelen op mijn PS3?
Meeste games eisen alleen dat het oorspronkelijke account op de PS3 aanwezig is, dus hij kan zijn account achterlaten op je PS3, zelf z'n wachtwoord wijzigen, dan kun jij gewoon blijven spelen.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 21:52 schreef no1uknow het volgende:
Nevermind, is gelukt. Kan ik nu ook gewoon spelen onder mijn account of dat niet?
Die vriend stelde voor om z'n wachtwoord te geven, ook een optie, maar kan je tegelijkertijd ingelogd zijn op hetzelfde account?
Ja? Heb je 'm gespeeld?quote:
Ben ermee bezig, denk ik toch wel de beste rpg deze gen. Diepgaand battle systeem en goeie chars. En humorquote:
Vetquote:
Dat is wel nodig, het battle systeem, het customizen van je wapens, het levelen van je chars laat staan de hexagons die je nodig hebt om de map vrij te spelen zorgen ervoor dat je er niet even doorheen bent.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 22:42 schreef Poit het volgende:
[..]
Vet
Vond de demo een beetje ingewikkeld maar ben wel nieuwsgierig naar de volledige game (met uitleg)
Vond het in de demo al vet om langs een unit te rennen, te springen en hem kapot te blaffen.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 22:48 schreef Griebus het volgende:
[..]
Dat is wel nodig, het battle systeem, het customizen van je wapens, het levelen van je chars laat staan de hexagons die je nodig hebt om de map vrij te spelen zorgen ervoor dat je er niet even doorheen bent.
Je wordt niet aan het handje geleid in een uiterst lineaire omgeving om het maar even duidelijk te maken
Ow okquote:Op dinsdag 18 mei 2010 22:45 schreef Wessiej het volgende:
[..]
afbeelding zegt RoF dus ik denk Renosansce of Fate.
quote:PS3 : PS3-nieuws: flitsend nieuw op PlayStation in mei
Dit is een e-mail van Sony Computer Entertainment Europe. Klik op de volgende link om deze e-mail online te lezen:
http://eu.playstationmail.com/Key-143BLABLABLABLA.P.nFy0LJm
Nope..quote:Op dinsdag 18 mei 2010 22:53 schreef rakotto het volgende:
Kregen jullie ook een vaag mailtje van Sony/Playstation?
[..]
Ok, die game MOET ik hebben!!quote:Op dinsdag 18 mei 2010 23:01 schreef Griebus het volgende:
Het gezelschap krijgt een vreemde quest van een dame met nogal...grote memmen
Check hoe Nolan North hierop reageert met briljante woordgrapjes![]()
btw. je ziet zijn mond niet bewegen omdat je hoort wat ie denkt
Is de rest van het spel ook zo plat en cheesy? Of alleen deze scene?quote:Op dinsdag 18 mei 2010 23:01 schreef Griebus het volgende:
Het gezelschap krijgt een vreemde quest van een dame met nogal...grote memmen
Check hoe Nolan North hierop reageert met briljante woordgrapjes![]()
btw. je ziet zijn mond niet bewegen omdat je hoort wat ie denkt
Het past zó goed bij de characters en die komen daardoor heel natuurlijk over.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 23:16 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Is de rest van het spel ook zo plat en cheesy? Of alleen deze scene?
Het doet mij iig een stuk MINDER naar het spel uitkijken
Nicequote:Op woensdag 19 mei 2010 07:32 schreef Griebus het volgende:
[..]
Het past zó goed bij de characters en die komen daardoor heel natuurlijk over.
Ik lol af en toe nog steeds als er weer zo'n briljante one liner van Vashyron of 1 van de andere chars voorbij komt:
Leanne: "You want me on Offense or Defense?"
Vashyron: "Leanne goes both ways, (en dan erachteraan met een kinky stem:) "good to know "![]()
Zephyr: "Save it, why don't you!"
Wat vind je van Nier tot nu toe? Reactie mag je ook plaatsen in het Nier-topicquote:Op dinsdag 18 mei 2010 23:12 schreef Notorious_Roy het volgende:
WheheheGekke Nathan!
Maar RoF staat op mijn wanted list dus, al zal ik m nog wel even laten liggen. Je moet niet teveel RPGen in een jaar en na FFXIII ben ik nu bezig met Nier en New Vegas komt ook nog dit jaar.
Nog te kort gespeeld eigenlijk, alleen de openingsscene.... Update komt er zodra ik meer gespeeld heb!quote:Op woensdag 19 mei 2010 10:59 schreef BlackSheep het volgende:
[..]
Wat vind je van Nier tot nu toe? Reactie mag je ook plaatsen in het Nier-topic
quote:Mijn forumvriendjes gebaseerd op een periode van een jaar:
Chocobo
Strolie75
Bastard
Wessiej
Cyberia18
kepler
lkb9000
AQuila360
Ker_Plunk
Magneet
Scarface2004
gijsje79
Pheno
SuperFruitig
Rossdale
Edwinuss
SocialDisorder
Nick-GizMo
speknek
Deacon_Tigra
DJ_
SpankmasterC
Misan
Wii-Style
delano.888
Tain
SToRM81
koei
RaymanNL
Morthill
jimjim1983
DutchErrorist
Jesse_
gamefreek
-Dries-
SkyChat
Gamer_V
Nebo
Athlon_2o0o
Klonk
Poit
Bosbeetle
Fallen
Beach
__Saviour__
Bart
sp3c
badboynova
Marble
Lyzio
Nou niet allemaal zo'n lijstje spammen héquote:Mijn forumvriendjes gebaseerd op een periode van een jaar:
Chocobo
Bastard
Strolie75
Notorious_Roy
kepler
Cyberia18
The-Brahma-Bull
kidkash19
Ker_Plunk
Tazmaniac
AQuila360
Magneet
Scarface2004
lkb9000
gijsje79
Morthill
Rossdale
Nebo
SpankmasterC
Paxlie
SuperFruitig
Edwinuss
Pannenkoek3000
Pheno
wc-eend
renwan
Nick-GizMo
RitseB
KoosyNL
Misan
Mday
DJ_
SocialDisorder
Wes_FR
jimjim1983
badboynova
Cubeforc3
Deacon_Tigra
lizardtattoo
Cantona_No.7
delano.888
Hoogstaande
RickoKun
DutchErrorist
SkyChat
Moe_Szyslak
Gamer_V
Dragorius
Yngwie
MrManiak
Roy en Cybje staan hoogquote:Mijn forumvriendjes gebaseerd op een periode van een jaar:
Knuffelzacht
Cyntiaa
littledrummergirl
stbabylon
Notorious_Roy
Cyberia18
tijnbrein
Seven.
Myraela
goldfinger1963
StewardessJe
Deacon_Tigra
Murmeli
donthate
Pien85
SuperFruitig
Szura
Bastard
RvLaak
TJDoornbos
Asskicker14
Elmostyle
Chocobo
Misan
heiden6
Pluis_Konijn
delano.888
Harajuku.
Penisbaard
Moe_Szyslak
heavenstar
Isdatzo
SocialDisorder
sp3c
SToRM81
Ezechielk
Poit
Gamer_V
DrDentz
vosss
XcUZ_Me
Twizu
Ezio
Wessiej
Pheno
laforest
aight1
marcodej
Michielos
Esmerallda17
ghe wat sta ik nog hoog bij jouquote:Op woensdag 19 mei 2010 11:22 schreef Notorious_Roy het volgende:
Cybje? Je bent mijn grootste GAM-forumvriendje!
[..]
http://www.fok.nl/gm/forumvriendjes.php
LIES!quote:Mijn forumvriendjes gebaseerd op een periode van een jaar:
Cyberia18
AQuila360
lkb9000
Notorious_Roy
Ascendancy
Quir
Chocobo
DutchErrorist
Wessiej
zquing
Edwinuss
wdn
Deacon_Tigra
Nick-GizMo
SuperFruitig
Bastard
Rossdale
Qunix
Strolie75
kepler
Ezio
SkyChat
SocialDisorder
rakotto
Xaryna
SpankmasterC
Pheno
badboynova
mschol
Moe_Szyslak
jimjim1983
Bakakame
Ang3l
Desunoto
Ge4ce
delano.888
Athlon_2o0o
tyroz
RickoKun
gamefreek
Gamer_V
Pettigrew81
ufopiloot
-Dries-
ArcticBlizzard
PierreTT
SToRM81
Remake
SharQueDo
Lyzio
Gouden duo zijn we ook.quote:Op woensdag 19 mei 2010 11:22 schreef Notorious_Roy het volgende:
Cybje? Je bent mijn grootste GAM-forumvriendje!
[..]
http://www.fok.nl/gm/forumvriendjes.php
Ik herken er een hoopquote:
Leukste feature van FOK! sinds, euh, de oprichting van FOK!gamesquote:
Waar kan ik 'em pre-orderen?quote:
Sort of interested!quote:
Allemaal gasten die ik uit ps3 topics kenquote:Mijn forumvriendjes gebaseerd op een periode van een jaar:
SuperFruitig
Deacon_Tigra
Cyberia18
Chocobo
wdn
Aisumasen
Notorious_Roy
Strolie75
Insanity_Tigra
delano.888
Pheno
Arn0
SocialDisorder
Wessiej
Nick-GizMo
SToRM81
Edwinuss
Merkie
merino
AMDB
DJ_
SoldMayor
Moe_Szyslak
rakotto
Deviant1nl
KoosyNL
Gamer_V
RedemptioN
Xrenity
Poit
robbolo
HL_Dog43
Misan
TC03
Athlon_2o0o
lkb9000
FinalD87
Fallen
DrDentz
Beach
WSquater
The_Dean
Darkzell
Kn0x
Haunter
BlackSheep
J.Clarkson
-Menn0-
Yi-Long
Cheiron
Notorious_Roy![]()
venomsnake
Wessiej![]()
AQuila360
lkb9000
Chocobo
Palmboom313
Edwinuss
FireFox1
BliksemSchigt
sjimz
Kopbal
WeebI
SuperFruitig
Prosac
Deacon_Tigra
DJ_
Dos37
_Mike_
Nick-GizMo
Nashje
Pheno
tong80
DatMeenJeNiet
Chadi
Strolie75
Rejected
BansheeBoy
mcyodogg
SToRM81
Ambrosius
Dj_Day-V
denthemen
delano.888
gitaarsnaar
Moe_Szyslak
Gamer_V
DiegoArmandoMaradona
Barca
Tim86
SocialDisorder
Frankz0rz
Radegast
buddyb
Plato1980
RayMania
Aanvoerder
Rossdale
bloodysunday
borisz
Quir
Ascendancy
Cyberia18
zquing
Qunix
wdn
Xaryna
lkb9000
Notorious_Roy
DJ_
Deacon_Tigra
Bakakame
gniffie
Moe_Szyslak
Athlon_2o0o
Tokus
SToRM81
Skull-splitter
delano.888
SocialDisorder
tijnbrein
SuperFruitig
Gamer_V
Pheno
Griebus
tyroz
ThE_ED
Misan
BOKA
Ambrosius
borisz
Fokski
GimmeGore
Ofyles2
Wessiej
Drassss
Tomoya
Desunoto
Chocobo
tong80
ZoneKill
mitt
Beach
NelsonWandelaar
ArcticBlizzard
Poit
L.no
sinterklaaskapoentje
lelouch
Ge4ce
SPOILER: Mijn forumvriendjes gebaseerd op een periode van een jaarOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Same.quote:
Alsof ie overmorgen in de winkels ligtquote:Op woensdag 19 mei 2010 19:26 schreef ikookhier het volgende:
Zit nog midden in BFBC2geen tijd voor CoDbo
quote:Op woensdag 19 mei 2010 20:00 schreef Moe_Szyslak het volgende:
[..]
Alsof ie overmorgen in de winkels ligt
Ja dat kan. Oppassen met je DLC though.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 14:15 schreef incognitoomuch het volgende:
Kan niet wachten op UFC Undisputed 2010!
Weet iemand als je een spel in de us koopt of je die ook op een ps3 van europese makelij kan spelen?
Huh? Is demon souls nog niet uit dan? Een vriend van me speelt het al maanden in hun studentenhuis. Of zou dat een import zijn dan?quote:Op woensdag 19 mei 2010 18:36 schreef FinalD87 het volgende:
[..]
Same.
Vind de screens hierboven eigenlijk niet eens zo interessant. Eerste MW2 screens maakten in ieder geval meer indruk.
Iemand overigens al Demon's Souls bij een Nederlandse shop gezien ter pre-order? Kweenie of ik zo'n pakketje uit de UK wil halen namelijk.
Game of the Month, aha. In 2009 ja SF, in 2009. Als die in Nederland uitkomt ga ik hem dankzij een mini-hype denk ik ook weer even gamen, heerlijk spel.quote:
MILENNIUM WESquote:Op vrijdag 21 mei 2010 16:17 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Game of the Month, aha. In 2009 ja SF, in 2009. Als die in Nederland uitkomt ga ik hem dankzij een mini-hype denk ik ook weer even gamen, heerlijk spel.
Ik wil de EU versie, die komt eind juni pas uit.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 14:56 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Huh? Is demon souls nog niet uit dan? Een vriend van me speelt het al maanden in hun studentenhuis. Of zou dat een import zijn dan?
Schijnt erg lastig te zijn, maar wel heel vet
Ik heb ook de chinese versie, maar ik ga deze denk ik ook maar halenquote:Op vrijdag 21 mei 2010 17:52 schreef BlackSheep het volgende:
Die ga ik stiekem ook weer halen, dan heb ik alledrie de versies
quote:Just got my mag of Gamepro, and guess what I see.
Killzone 3 baby!
I'll take pictures of the screenshots later and post them and the information included in the article.
Included in the article (while im reading)
- Will show the Helghast have humanity left in them.
- Will have the feeling that "of being in a place far away from home, outnumbered by people who want to kill you."
- Will be like Inglorious Basterds.
- All of the characters in the screenshots are flying in.. jetpacks?!
- Will include arctic levels.
- One mission in the game involves rescuing ISA Captain Narville.
- Game is playable in 3D!
- Have to wear 3D glasses, apparently the 3D effects are "crazy."
- Combat is "unchanged from predecessor."
- Or is it? Hand to hand combat involves you "Unloading a string of different (and often brutal) attacks on stunned enemies."
- The scale is supposed to be "bigger this time."
- The Jetpacks are "surprisingly lightweight and agile, Killzone 3's jetpack is easier to maneuver compared to the sluggish incarnations of the gadget found in other games."
- New weapon called the Wasp, basically shoots a "flurry of rockets" at an enemy.
- Will show off the Helgjast culture.
- There is actually a Helghast language, which will be explored in the game.
- Will have "diverse locales."
- Have to sit in the center of the 3D tv for the 3D effects to work.
- 3D in this game is called a "Game Changer."
- Going to have "Intense Action"
- Jetpacks double as a weapon, which basically means a machine gun mounted right on top of it.
- If you shoot Helghast with jetpacks, they'll "explode like roman candles"
- To control the jetpack, you "have to activate bursts of speed in midair, propelling yourself across further distances."
- The Jetpack resembles something you'd do in platformers such as Super Mario Bros. Or Uncharted
- In one mission, you have to use the jetpack by "launching yourself from glacier to glacier"
- You'll see "a lot of" snow levels.
- Everything is more spread out in this game.
- The game looks very complete.
Exact dezelfde character models als 2? Killzone 2.5quote:Op zaterdag 22 mei 2010 01:37 schreef Cyberia18 het volgende:
World exclusive reveal van Killzone 3 in de nieuwe issue van Gamepro.
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Yeah, Im not gonna buy that.quote:Op zaterdag 22 mei 2010 01:37 schreef Cyberia18 het volgende:
- Game is playable in 3D!
- Have to wear 3D glasses, apparently the 3D effects are "crazy."
Waarvan is die mail dan met voucher? ik heb het spel wel, maar geen voucherquote:Op zaterdag 22 mei 2010 11:17 schreef SToRM81 het volgende:
Ik heb m zojuist ook gekregen ja. Ik dacht eerst dat je die enkel bij een preorder kreeg, dus ik blij dat ik dat nog niet gedaan had
Van Sony zelfquote:Op zaterdag 22 mei 2010 11:32 schreef Ash het volgende:
[..]
Waarvan is die mail dan met voucher? ik heb het spel wel, maar geen voucher
Dank je wel!quote:Op zaterdag 22 mei 2010 13:05 schreef Beach het volgende:
ik deed ook mee aan de beta; zal wel idd daardoor komen.
M'n code is weggegeven trouwens nu.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. hoe lang moet ik dan nog ongeveer?Psn online ID Tec-Deacon
---------------------------------
オランダ語男狂った人の日本のゲームがプレイ
quote:Op zaterdag 22 mei 2010 20:38 schreef Deacon_Tigra het volgende:
Serieus, GOD OF WAR 3 bitches![]()
Ik vecht nu tegenEerste, tweede of derde keer?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. hoe lang moet ik dan nog ongeveer?Hier kijk ik een beetje naar uit. Hype level oranjequote:The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
Heb net Sex gehad met een paar pixelsquote:Op zaterdag 22 mei 2010 20:42 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Eerste, tweede of derde keer?
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Daarna dusPsn online ID Tec-Deacon
---------------------------------
オランダ語男狂った人の日本のゲームがプレイ
Ah, hetzelfde als LBP dus.quote:Op zondag 23 mei 2010 10:51 schreef Cheiron het volgende:
Wat bestuurt dat Modnation Racers eigenlijk kut.. Of je hebt mega onderstuur of je hebt mega overstuur. Het banen maken is wel leuk, maar een racer moet ook gewoon lekker sturen.
Won't buy
Want LBP is namelijk een kloon van welke nintendo game?quote:Op zondag 23 mei 2010 10:54 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ah, hetzelfde als LBP dus.
Kan Sony ook Nintendo klonen maken die wél goed besturen?
Heb je wat anders? Een FIM-92 oid? Je moet het trouwens wel correct timen. Je kunt haar niet altijd raken. Ze moet even stil hangen en dan kan het zelfs met een gewoon wapen (M4 en dergelijke). Wat super effectief is is die ENORME rail gun. Je kunt natuurlijk ook even op youtube kijken.quote:Op zaterdag 22 mei 2010 22:16 schreef Deezertje het volgende:
Wat is de beste/snelste manier om RAGING RAVEN bij Metal Gear Solid 4 (eindbaas act 3) te verslaan?
Hij is een soort vogel, vliegt in de lucht en je bent bij een kerker.
ik probeer een RPG-7 maar het lijkt wel alsof die kogels geen zin hebben...
quote:Op zondag 23 mei 2010 11:38 schreef capital_P het volgende:
nou staat ie op play.com voor 52 euro inclusief "uk exclusive kratos character unlock code".
Ik weet dat ik deze gewoon kan spelen op m'n NL PS3, maar kan ik dan ook nog dlc kopen/downloaden uit de EU playstation store en deze afspelen op deze uk-version?
Andere HDMI ingang van je TV gebruiken, dan zou het gewoon moeten werken (vraag me niet waarom, maar dit hielp bij mij en een vriend van mij ook.)quote:Op zondag 23 mei 2010 14:16 schreef Ang3l het volgende:
ARGH! Gvd!Ik denk ik kan dit alleen, not. De HDMI kabel is binnen. Heb ff alles los en vastgetrokken wat er maar aan apparatuur aan de TV hing (DVD, PS2, PS3, gig.ontvanger etc) en opnieuw aangesloten (omdat de HDMI kabel vrij kort is moest ik ff alles verzetten).
Alles doet het. Ook de PS3, behalve als ik de beeldinstellingen op HDMI wil zetten. |:)
De eerste keer PS3 aanzetten detecteerde autom. de HDMI... lukte niet.
Daarna via de PS3:
- Beeld scherminstellingen
- Instellingen video uitvoer
- HDMI
- Automatisch
--> Zwart scherm, niet ondersteund videoformaat
Wat doe ik verkeerd?
Dat vond ik ook, maar in de ene HDMI ingang kreeg ik wel beeld, maar niet hoger dan 576P en in een andere ingang werkte het meteen wel op 1080P. Had ook geen zin meer om dat verder uit te zoeken want ik was al geïrriteerd genoegquote:Op zondag 23 mei 2010 14:23 schreef Ang3l het volgende:
Ik heb er 4 (3 achter en 1 side) dus ik ga eens proberen. Maar dat zou wel ERG vaag zijn
Weg.quote:Op zaterdag 22 mei 2010 13:50 schreef Cyberia18 het volgende:
Ik heb hier ook een code voor de geïnteresseerde.
HDMI1 niksquote:Op zondag 23 mei 2010 14:25 schreef gamefreek het volgende:
[..]
Dat vond ik ook, maar in de ene HDMI ingang kreeg ik wel beeld, maar niet hoger dan 576P en in een andere ingang werkte het meteen wel op 1080P. Had ook geen zin meer om dat verder uit te zoeken want ik was al geïrriteerd genoeg
HDMI3 gaat tot 1080i. Maar niet de 1080p.quote:Op zondag 23 mei 2010 14:35 schreef Ang3l het volgende:
[..]
HDMI1 niks
HDMI2 tot 720
We gaan voor de volgende poort
Het blijft een dwaas probleemquote:Op zondag 23 mei 2010 14:42 schreef Ang3l het volgende:
[..]
HDMI3 gaat tot 1080i. Maar niet de 1080p.
Dus ieder poortje gaat een stapje verder
Heb alleen de side nog niet geprobeerd.
HDMI side kan wel de 1080p.quote:Op zondag 23 mei 2010 14:43 schreef gamefreek het volgende:
[..]
Het blijft een dwaas probleemJe moet onderhand je hele setup aanpassen op de PS3 om het werkend te krijgen.
Beeld is een stuk rustiger bij 1080P, zowieso bij een LCD tv altijd voor Progressive gaan.quote:Op zondag 23 mei 2010 14:48 schreef Ang3l het volgende:
[..]
HDMI side kan wel de 1080p.
Het lijkt wel alsof ieder poortje ene volgende stap aankan
Van poort 1 naar 2 naar 3 naar side werd steeds 1 stap meer
En ik wil side eigenlijk niet gebruiken want dan staat de snoer zo enorm strak gespannen.
IS er veel verschil tussen 1080i en 1080p?
Ga gewoon naar de winkel. Weet je tenmisnte dat het betrouwbaar is.quote:Op zondag 23 mei 2010 15:10 schreef DrDentz het volgende:
Is dit een goede site om een PSN code te kopen?
http://www.psncode.nl/
Je kan ze beter hier kopen: http://www.12game.com/PS3/index.aspx?s=107&g=16&sg=45quote:Op zondag 23 mei 2010 15:10 schreef DrDentz het volgende:
Is dit een goede site om een PSN code te kopen?
http://www.psncode.nl/
Die is er wel, ik ga even voor je zoeken.quote:Op zondag 23 mei 2010 18:55 schreef DrDentz het volgende:
Hmm dat is ook met bestellen enzo. Is er dan geen site waar je effe snel een 20 euro psn kaart kunt kopen en meteen je code downloaden.
Die van hun krijg je ook via email.quote:Op zondag 23 mei 2010 18:55 schreef DrDentz het volgende:
Hmm dat is ook met bestellen enzo. Is er dan geen site waar je effe snel een 20 euro psn kaart kunt kopen en meteen je code downloaden.
Geen spam, heb er goeie ervaringen mee.quote:Alle codes worden 100% direct geleverd op je beeldscherm en per e-mail, zo hoef je nooit te wachten!
Van alle producten worden ingescande kaarten geleverd, zo weet je dat je 100% nieuwe, ongebruikte codes krijgt!
Nu niet meer. Maar vakantie. Of zoiets.quote:
nicely done wquote:
3D:quote:"One thing that's definitely improved is the melee system, as the clumsy system of old is superseded by a much more dynamic way to stab someone in the face. It's now context sensitive: creep up on a Helghan and it's possible to kick them up against a wall before plunging the knife with a further press of the melee button. Going toe-to-toe with them enables some gruesome kills, sticking the knife in places it doesn't belong like a Helghan's ribcage or eye socket."
http://uk.ps3.ign.com/articles/109/1092173p1.htmlquote:Oh, and there's one more thing that we've declined to mention so far. Killzone 3 will be one of the first Sony titles to support 3D out of the box, and thanks to a prototype TV using active shutter glasses set up at the event we can report that it looks stupendous – bullets zip out of the screen while particles such as snow and sparks are tangible elements of the game world. It feels like much more than a gimmick as well: peripheral details such as raging seas thrashing the icebergs combine with the way the player's gun seems to hang out of the screen (and indeed people were living up to the age-old cliché and reaching out to touch what wasn't there during the presentations) to create a level of immersion that's truly beyond anything we've seen to date.
Take your chillpill darling, it's cancerfree.quote:Op maandag 24 mei 2010 18:32 schreef SuperFruitig het volgende:
FLIKKER ES OP MET DIE KUT 3D SONY KRIJG DE TYFUS
UK DLC kan gewoon op NL DLC - Beide zijn Europa.quote:Op maandag 24 mei 2010 18:47 schreef capital_P het volgende:
Weet iemand een site met een goede aanbieding voor de NL versie van modnation racers (het liefst met Kratos-skin-code)? Op play.com is ie 52 euro, maar das de britse versie en daarop kan je geen NL dlc installeren. DLC wordt waarsch wel een groot deel van dit spel, dus ik wil zowiezo de NL-versie.
quote:Op zondag 23 mei 2010 12:11 schreef SToRM81 het volgende:
Ik heb het gisteren getest met mijn NL Sackboy code en die werkte niet met een Engelse versie...
Van wat ik heb mogen zien in Japan zag het er anders fantastisch uit.quote:Op maandag 24 mei 2010 18:32 schreef SuperFruitig het volgende:
FLIKKER ES OP MET DIE KUT 3D SONY KRIJG DE TYFUS
Nou voor mij mag het de griep krijgen Phenoquote:Op maandag 24 mei 2010 21:42 schreef Pheno het volgende:
[..]
Van wat ik heb mogen zien in Japan zag het er anders fantastisch uit.
Ja de chillpill wel jaquote:Op maandag 24 mei 2010 19:03 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Take your chillpill darling, it's cancerfree.
*zoemer* FOUT!quote:Op maandag 24 mei 2010 19:19 schreef rakotto het volgende:
[..]
UK DLC kan gewoon op NL DLC - Beide zijn Europa.
Dat muurtje in die derde screen is inderdaad maar lelijk, maar dat zie je toch niet tijdens het gamenquote:Op maandag 24 mei 2010 23:41 schreef Cyberia18 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
What the flying fuck happened? Met name het texture werk is stierenpoep.
Gameplay beelden
[ afbeelding ]
Dan valt die bril steeds af van het niezenquote:Op maandag 24 mei 2010 21:58 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Nou voor mij mag het de griep krijgen Pheno
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |