Wassie ook bijna z'n paardje kwijtgeweestquote:Op maandag 17 mei 2010 01:47 schreef Cyberia18 het volgende:
http://www.liveleak.com/item?a=view&token=468_1274045745
Echt waar, briljant.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.---- Gouden hart voor Heracles mijn club! ----
Sowieso schrijf je zo! http://www.onzetaal.nl/taaladvies/advies/sowieso
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En ik vind het nog wel meevallen met dat paardrijden, geen probleem mee!
---- Gouden hart voor Heracles mijn club! ----
Sowieso schrijf je zo! http://www.onzetaal.nl/taaladvies/advies/sowieso
quote:Op maandag 17 mei 2010 08:20 schreef Vince22 het volgende:Ja, dat kan wel, maar veul missies verplichten je om met Sjakie of Henkie of Truus mee te rijden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En ik vind het nog wel meevallen met dat paardrijden, geen probleem mee!Are you brave enough to fear?
SpankmasterC: SocialDisorder is de Julius Caesar onder de gamers
Sigmund666: U bent synoniem voor: AWESOME!
Grootste voordeel van RDR tov GTAIV: geen neef die je om de vijf minuten belt "hey cousin, vant to hank out tonight? I know a good sjtripcloob in town, nice big titties alright!?"quote:Op maandag 17 mei 2010 10:57 schreef Poit het volgende:
Stiekem lijkt RDR me ook tof maar durf het nog niet helemaal aan.
GTA4 vond ik door de missiestructuur en de crap er omheen niet zo boeiend als de eerdere delen en ik ben bang dat dit in RDR ook zal gebeuren.
Dat scheelt al een boel inderdaadquote:Op maandag 17 mei 2010 11:00 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Grootste voordeel van RDR tov GTAIV: geen neef die je om de vijf minuten belt "hey cousin, vant to hank out tonight? I know a good sjtripcloob in town, nice big titties alright!?"
quote:Op maandag 17 mei 2010 01:47 schreef Cyberia18 het volgende:
http://www.liveleak.com/item?a=view&token=468_1274045745
Echt waar, briljant.
Yup.quote:Op maandag 17 mei 2010 11:02 schreef Poit het volgende:
[..]
Dat scheelt al een boel inderdaad
Geeft de game genoeg ruimte om lekker laf te "joyriden"?
ja, duh!quote:Op maandag 17 mei 2010 13:00 schreef Slayage het volgende:
wat is LBP tof zeg!![]()
ik heb sinds ik mn ps3 binnen heb, de 360 en de wii helemaal links laten liggen, gow3, heavy rain, ff13 en nu dus LBP
vette games heeft dat ding
FC2 flashbacks?quote:Op maandag 17 mei 2010 08:14 schreef SocialDisorder het volgende:
Tja, RDR... de stukjes tussen het eindeloze paardrijden door zijn serieus tof.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Are you brave enough to fear?
SpankmasterC: SocialDisorder is de Julius Caesar onder de gamers
Sigmund666: U bent synoniem voor: AWESOME!
quote:Op maandag 17 mei 2010 15:56 schreef SocialDisorder het volgende:
nieuwe Kevin ButlerZe worden er niet grappiger op eigenlijk. Tevens moet er iemand anders zijn make-up doenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
De PS3 heerscht.. Dat doet iequote:Op maandag 17 mei 2010 17:01 schreef Ang3l het volgende:
Wazig.... Nieuwe HD TV gekocht met een USB poortje. Maar als ik de externe harddisk rechtstreeks aan de TV aansluit dan lopen de avi's niet echt lekker stromend door (beetje schokkerig qua beeld, niet qua geluid) maar als ik het via de PS3 afspeel (zoals ik altijd deed) heb ik dat probleem niet
Doet de PS3 nog iets speciaals dan?
Ik denk dat SF gelijk heeftquote:Op maandag 17 mei 2010 17:12 schreef SuperFruitig het volgende:
Misschien is je tv gewoon brak qua codecs
Ik zou hem inruilen voor een ander.. Stom ding!quote:Op maandag 17 mei 2010 17:25 schreef Ang3l het volgende:
Jamaar tis een kei spikkiesplinternieuwe enzo
STOM!
TV != Media Clientquote:Op maandag 17 mei 2010 17:25 schreef Ang3l het volgende:
Jamaar tis een kei spikkiesplinternieuwe enzo
STOM!
http://www.eurogamer.net/(...)mption-review?page=3quote:The result is an exceptional Rockstar game, one that successfully re-clothes the Grand Theft Auto framework in an exciting, distinct and expertly realised scenario. But just how satisfying the formula remains after the exuberant destructiveness of Red Faction: Guerrilla, or the joyful, ad-hoc player stories born in the freedom of Just Cause 2's playpen, is increasingly under scrutiny. And even within Rockstar's own canon, there is little here for that smart young journalist to inform Liberty City about that it didn't already know. A magnificent eight, then.
http://www.computerandvideogames.com/article.php?id=246846&site=cvgquote:Red Dead Redemption is not just a game that you love to play - it's a life you'll never want to leave. And when you do finally pull yourself back into the real world, you'll seriously consider buying a horse.
It's a tremendously detailed and authentic realisation of the Wild West with great stories, characters and inner workings. Buy it now.
Nou ja, dan paar in de PS3. Ook geen ramp. HDMI kabeltje is trouwens besteldquote:
Beetje late reactie and all, maar volgens mij is het nog niet gezegd; de PS3 controller heeft de SixAxis sensor, die voor sommige games volgens mij wel nodig is. Of dit moet toevallig afgevangen worden.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 15:23 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Kan een PS2-controller net zoveel als een PS3-controller, of hebben PS3-controllers extra functies/mogelijkheden?
quote:Red Dead Redemption: 360 & PS3 Identical
Source : Nowgamer
http://www.nowgamer.com/news/3178/re...-ps3-identical
"We've played both the PS3 and Xbox 360 versions of the game and we can categorically state that - other than a 600mb install on the Sony console - they're virtually identical."
"While some games suffer platform-specific differences in terms of vertical-sync and refresh rate issues we noticed nothing of the sort in Red Dead."
Ik denk dat ik het niet zo veel vind. Het wild west gedoe heeft me nooit zo getrokken. Gameplay filmpjes zien er altijd leuk uit maar om nou uren heen en weer te gaan in die wereld? Nah. Alhoewel ik wel weer iets nieuws nodig heb nu ik klaar ben met alan wake...quote:Op maandag 17 mei 2010 19:49 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Zijn ''fok idol'' tag wordt ontnomen.
quote:Op maandag 17 mei 2010 19:49 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Zijn ''fok idol'' tag wordt ontnomen.
Prachtige prestatie if true.quote:Heavy Rain's turned out to be a significant win for Sony in Europe this year, achieving a chart position that's bested every Xbox 360 release in 2010 so far.
The data comes by way of Nintendo's end of year financial results, which claim that Heavy Rain charted tenth in Europe - above every Xbox 360 game on the list. This is a surprising win for a game that essentially birthed its own genre.
Stekker eruit of recovery doen.quote:Op maandag 17 mei 2010 21:48 schreef Beach het volgende:
Noooooooooooo mn Ps3 is dood aan het gaan.
Na een paar minuten in de xmb piept ie even en gaat ie weer uit.
Ja, er met een hamer aan de achterkant op slaan, helemaal in de linkerhoek - een goede tik mag wel.quote:
Hopelijk blijft Sony hem nog lang gebruikenquote:
ik heb nog steeds mn ps3 van de releasedag.../keeps fingers crossedquote:Op dinsdag 18 mei 2010 12:44 schreef Beach het volgende:
Damn, nu krijg ik ook de YLOD.
Ik ookquote:Op dinsdag 18 mei 2010 17:14 schreef RedemptioN het volgende:
[..]
ik heb nog steeds mn ps3 van de releasedag.../keeps fingers crossed
quote:Op maandag 17 mei 2010 15:56 schreef SocialDisorder het volgende:
nieuwe Kevin ButlerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |