SPOILER: Mijn forumvriendjes gebaseerd op een periode van een jaarOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Same.quote:
Alsof ie overmorgen in de winkels ligtquote:Op woensdag 19 mei 2010 19:26 schreef ikookhier het volgende:
Zit nog midden in BFBC2geen tijd voor CoDbo
quote:Op woensdag 19 mei 2010 20:00 schreef Moe_Szyslak het volgende:
[..]
Alsof ie overmorgen in de winkels ligt
Ja dat kan. Oppassen met je DLC though.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 14:15 schreef incognitoomuch het volgende:
Kan niet wachten op UFC Undisputed 2010!
Weet iemand als je een spel in de us koopt of je die ook op een ps3 van europese makelij kan spelen?
Huh? Is demon souls nog niet uit dan? Een vriend van me speelt het al maanden in hun studentenhuis. Of zou dat een import zijn dan?quote:Op woensdag 19 mei 2010 18:36 schreef FinalD87 het volgende:
[..]
Same.
Vind de screens hierboven eigenlijk niet eens zo interessant. Eerste MW2 screens maakten in ieder geval meer indruk.
Iemand overigens al Demon's Souls bij een Nederlandse shop gezien ter pre-order? Kweenie of ik zo'n pakketje uit de UK wil halen namelijk.
Game of the Month, aha. In 2009 ja SF, in 2009. Als die in Nederland uitkomt ga ik hem dankzij een mini-hype denk ik ook weer even gamen, heerlijk spel.quote:
MILENNIUM WESquote:Op vrijdag 21 mei 2010 16:17 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Game of the Month, aha. In 2009 ja SF, in 2009. Als die in Nederland uitkomt ga ik hem dankzij een mini-hype denk ik ook weer even gamen, heerlijk spel.
Ik wil de EU versie, die komt eind juni pas uit.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 14:56 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Huh? Is demon souls nog niet uit dan? Een vriend van me speelt het al maanden in hun studentenhuis. Of zou dat een import zijn dan?
Schijnt erg lastig te zijn, maar wel heel vet
Ik heb ook de chinese versie, maar ik ga deze denk ik ook maar halenquote:Op vrijdag 21 mei 2010 17:52 schreef BlackSheep het volgende:
Die ga ik stiekem ook weer halen, dan heb ik alledrie de versies
quote:Just got my mag of Gamepro, and guess what I see.
Killzone 3 baby!
I'll take pictures of the screenshots later and post them and the information included in the article.
Included in the article (while im reading)
- Will show the Helghast have humanity left in them.
- Will have the feeling that "of being in a place far away from home, outnumbered by people who want to kill you."
- Will be like Inglorious Basterds.
- All of the characters in the screenshots are flying in.. jetpacks?!
- Will include arctic levels.
- One mission in the game involves rescuing ISA Captain Narville.
- Game is playable in 3D!
- Have to wear 3D glasses, apparently the 3D effects are "crazy."
- Combat is "unchanged from predecessor."
- Or is it? Hand to hand combat involves you "Unloading a string of different (and often brutal) attacks on stunned enemies."
- The scale is supposed to be "bigger this time."
- The Jetpacks are "surprisingly lightweight and agile, Killzone 3's jetpack is easier to maneuver compared to the sluggish incarnations of the gadget found in other games."
- New weapon called the Wasp, basically shoots a "flurry of rockets" at an enemy.
- Will show off the Helgjast culture.
- There is actually a Helghast language, which will be explored in the game.
- Will have "diverse locales."
- Have to sit in the center of the 3D tv for the 3D effects to work.
- 3D in this game is called a "Game Changer."
- Going to have "Intense Action"
- Jetpacks double as a weapon, which basically means a machine gun mounted right on top of it.
- If you shoot Helghast with jetpacks, they'll "explode like roman candles"
- To control the jetpack, you "have to activate bursts of speed in midair, propelling yourself across further distances."
- The Jetpack resembles something you'd do in platformers such as Super Mario Bros. Or Uncharted
- In one mission, you have to use the jetpack by "launching yourself from glacier to glacier"
- You'll see "a lot of" snow levels.
- Everything is more spread out in this game.
- The game looks very complete.
Exact dezelfde character models als 2? Killzone 2.5quote:Op zaterdag 22 mei 2010 01:37 schreef Cyberia18 het volgende:
World exclusive reveal van Killzone 3 in de nieuwe issue van Gamepro.
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Yeah, Im not gonna buy that.quote:Op zaterdag 22 mei 2010 01:37 schreef Cyberia18 het volgende:
- Game is playable in 3D!
- Have to wear 3D glasses, apparently the 3D effects are "crazy."
Waarvan is die mail dan met voucher? ik heb het spel wel, maar geen voucherquote:Op zaterdag 22 mei 2010 11:17 schreef SToRM81 het volgende:
Ik heb m zojuist ook gekregen ja. Ik dacht eerst dat je die enkel bij een preorder kreeg, dus ik blij dat ik dat nog niet gedaan had
Van Sony zelfquote:Op zaterdag 22 mei 2010 11:32 schreef Ash het volgende:
[..]
Waarvan is die mail dan met voucher? ik heb het spel wel, maar geen voucher
Dank je wel!quote:Op zaterdag 22 mei 2010 13:05 schreef Beach het volgende:
ik deed ook mee aan de beta; zal wel idd daardoor komen.
M'n code is weggegeven trouwens nu.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. hoe lang moet ik dan nog ongeveer?Psn online ID Tec-Deacon
---------------------------------
オランダ語男狂った人の日本のゲームがプレイ
quote:Op zaterdag 22 mei 2010 20:38 schreef Deacon_Tigra het volgende:
Serieus, GOD OF WAR 3 bitches![]()
Ik vecht nu tegenEerste, tweede of derde keer?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. hoe lang moet ik dan nog ongeveer?Hier kijk ik een beetje naar uit. Hype level oranjequote:The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
Heb net Sex gehad met een paar pixelsquote:Op zaterdag 22 mei 2010 20:42 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Eerste, tweede of derde keer?
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Daarna dusPsn online ID Tec-Deacon
---------------------------------
オランダ語男狂った人の日本のゲームがプレイ
Ah, hetzelfde als LBP dus.quote:Op zondag 23 mei 2010 10:51 schreef Cheiron het volgende:
Wat bestuurt dat Modnation Racers eigenlijk kut.. Of je hebt mega onderstuur of je hebt mega overstuur. Het banen maken is wel leuk, maar een racer moet ook gewoon lekker sturen.
Won't buy
Want LBP is namelijk een kloon van welke nintendo game?quote:Op zondag 23 mei 2010 10:54 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ah, hetzelfde als LBP dus.
Kan Sony ook Nintendo klonen maken die wél goed besturen?
Heb je wat anders? Een FIM-92 oid? Je moet het trouwens wel correct timen. Je kunt haar niet altijd raken. Ze moet even stil hangen en dan kan het zelfs met een gewoon wapen (M4 en dergelijke). Wat super effectief is is die ENORME rail gun. Je kunt natuurlijk ook even op youtube kijken.quote:Op zaterdag 22 mei 2010 22:16 schreef Deezertje het volgende:
Wat is de beste/snelste manier om RAGING RAVEN bij Metal Gear Solid 4 (eindbaas act 3) te verslaan?
Hij is een soort vogel, vliegt in de lucht en je bent bij een kerker.
ik probeer een RPG-7 maar het lijkt wel alsof die kogels geen zin hebben...
quote:Op zondag 23 mei 2010 11:38 schreef capital_P het volgende:
nou staat ie op play.com voor 52 euro inclusief "uk exclusive kratos character unlock code".
Ik weet dat ik deze gewoon kan spelen op m'n NL PS3, maar kan ik dan ook nog dlc kopen/downloaden uit de EU playstation store en deze afspelen op deze uk-version?
Andere HDMI ingang van je TV gebruiken, dan zou het gewoon moeten werken (vraag me niet waarom, maar dit hielp bij mij en een vriend van mij ook.)quote:Op zondag 23 mei 2010 14:16 schreef Ang3l het volgende:
ARGH! Gvd!Ik denk ik kan dit alleen, not. De HDMI kabel is binnen. Heb ff alles los en vastgetrokken wat er maar aan apparatuur aan de TV hing (DVD, PS2, PS3, gig.ontvanger etc) en opnieuw aangesloten (omdat de HDMI kabel vrij kort is moest ik ff alles verzetten).
Alles doet het. Ook de PS3, behalve als ik de beeldinstellingen op HDMI wil zetten. |:)
De eerste keer PS3 aanzetten detecteerde autom. de HDMI... lukte niet.
Daarna via de PS3:
- Beeld scherminstellingen
- Instellingen video uitvoer
- HDMI
- Automatisch
--> Zwart scherm, niet ondersteund videoformaat
Wat doe ik verkeerd?
Dat vond ik ook, maar in de ene HDMI ingang kreeg ik wel beeld, maar niet hoger dan 576P en in een andere ingang werkte het meteen wel op 1080P. Had ook geen zin meer om dat verder uit te zoeken want ik was al geïrriteerd genoegquote:Op zondag 23 mei 2010 14:23 schreef Ang3l het volgende:
Ik heb er 4 (3 achter en 1 side) dus ik ga eens proberen. Maar dat zou wel ERG vaag zijn
Weg.quote:Op zaterdag 22 mei 2010 13:50 schreef Cyberia18 het volgende:
Ik heb hier ook een code voor de geïnteresseerde.
HDMI1 niksquote:Op zondag 23 mei 2010 14:25 schreef gamefreek het volgende:
[..]
Dat vond ik ook, maar in de ene HDMI ingang kreeg ik wel beeld, maar niet hoger dan 576P en in een andere ingang werkte het meteen wel op 1080P. Had ook geen zin meer om dat verder uit te zoeken want ik was al geïrriteerd genoeg
HDMI3 gaat tot 1080i. Maar niet de 1080p.quote:Op zondag 23 mei 2010 14:35 schreef Ang3l het volgende:
[..]
HDMI1 niks
HDMI2 tot 720
We gaan voor de volgende poort
Het blijft een dwaas probleemquote:Op zondag 23 mei 2010 14:42 schreef Ang3l het volgende:
[..]
HDMI3 gaat tot 1080i. Maar niet de 1080p.
Dus ieder poortje gaat een stapje verder
Heb alleen de side nog niet geprobeerd.
HDMI side kan wel de 1080p.quote:Op zondag 23 mei 2010 14:43 schreef gamefreek het volgende:
[..]
Het blijft een dwaas probleemJe moet onderhand je hele setup aanpassen op de PS3 om het werkend te krijgen.
Beeld is een stuk rustiger bij 1080P, zowieso bij een LCD tv altijd voor Progressive gaan.quote:Op zondag 23 mei 2010 14:48 schreef Ang3l het volgende:
[..]
HDMI side kan wel de 1080p.
Het lijkt wel alsof ieder poortje ene volgende stap aankan
Van poort 1 naar 2 naar 3 naar side werd steeds 1 stap meer
En ik wil side eigenlijk niet gebruiken want dan staat de snoer zo enorm strak gespannen.
IS er veel verschil tussen 1080i en 1080p?
Ga gewoon naar de winkel. Weet je tenmisnte dat het betrouwbaar is.quote:Op zondag 23 mei 2010 15:10 schreef DrDentz het volgende:
Is dit een goede site om een PSN code te kopen?
http://www.psncode.nl/
Je kan ze beter hier kopen: http://www.12game.com/PS3/index.aspx?s=107&g=16&sg=45quote:Op zondag 23 mei 2010 15:10 schreef DrDentz het volgende:
Is dit een goede site om een PSN code te kopen?
http://www.psncode.nl/
Die is er wel, ik ga even voor je zoeken.quote:Op zondag 23 mei 2010 18:55 schreef DrDentz het volgende:
Hmm dat is ook met bestellen enzo. Is er dan geen site waar je effe snel een 20 euro psn kaart kunt kopen en meteen je code downloaden.
Die van hun krijg je ook via email.quote:Op zondag 23 mei 2010 18:55 schreef DrDentz het volgende:
Hmm dat is ook met bestellen enzo. Is er dan geen site waar je effe snel een 20 euro psn kaart kunt kopen en meteen je code downloaden.
Geen spam, heb er goeie ervaringen mee.quote:Alle codes worden 100% direct geleverd op je beeldscherm en per e-mail, zo hoef je nooit te wachten!
Van alle producten worden ingescande kaarten geleverd, zo weet je dat je 100% nieuwe, ongebruikte codes krijgt!
Nu niet meer. Maar vakantie. Of zoiets.quote:
nicely done wquote:
3D:quote:"One thing that's definitely improved is the melee system, as the clumsy system of old is superseded by a much more dynamic way to stab someone in the face. It's now context sensitive: creep up on a Helghan and it's possible to kick them up against a wall before plunging the knife with a further press of the melee button. Going toe-to-toe with them enables some gruesome kills, sticking the knife in places it doesn't belong like a Helghan's ribcage or eye socket."
http://uk.ps3.ign.com/articles/109/1092173p1.htmlquote:Oh, and there's one more thing that we've declined to mention so far. Killzone 3 will be one of the first Sony titles to support 3D out of the box, and thanks to a prototype TV using active shutter glasses set up at the event we can report that it looks stupendous – bullets zip out of the screen while particles such as snow and sparks are tangible elements of the game world. It feels like much more than a gimmick as well: peripheral details such as raging seas thrashing the icebergs combine with the way the player's gun seems to hang out of the screen (and indeed people were living up to the age-old cliché and reaching out to touch what wasn't there during the presentations) to create a level of immersion that's truly beyond anything we've seen to date.
Take your chillpill darling, it's cancerfree.quote:Op maandag 24 mei 2010 18:32 schreef SuperFruitig het volgende:
FLIKKER ES OP MET DIE KUT 3D SONY KRIJG DE TYFUS
UK DLC kan gewoon op NL DLC - Beide zijn Europa.quote:Op maandag 24 mei 2010 18:47 schreef capital_P het volgende:
Weet iemand een site met een goede aanbieding voor de NL versie van modnation racers (het liefst met Kratos-skin-code)? Op play.com is ie 52 euro, maar das de britse versie en daarop kan je geen NL dlc installeren. DLC wordt waarsch wel een groot deel van dit spel, dus ik wil zowiezo de NL-versie.
quote:Op zondag 23 mei 2010 12:11 schreef SToRM81 het volgende:
Ik heb het gisteren getest met mijn NL Sackboy code en die werkte niet met een Engelse versie...
Van wat ik heb mogen zien in Japan zag het er anders fantastisch uit.quote:Op maandag 24 mei 2010 18:32 schreef SuperFruitig het volgende:
FLIKKER ES OP MET DIE KUT 3D SONY KRIJG DE TYFUS
Nou voor mij mag het de griep krijgen Phenoquote:Op maandag 24 mei 2010 21:42 schreef Pheno het volgende:
[..]
Van wat ik heb mogen zien in Japan zag het er anders fantastisch uit.
Ja de chillpill wel jaquote:Op maandag 24 mei 2010 19:03 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Take your chillpill darling, it's cancerfree.
*zoemer* FOUT!quote:Op maandag 24 mei 2010 19:19 schreef rakotto het volgende:
[..]
UK DLC kan gewoon op NL DLC - Beide zijn Europa.
Dat muurtje in die derde screen is inderdaad maar lelijk, maar dat zie je toch niet tijdens het gamenquote:Op maandag 24 mei 2010 23:41 schreef Cyberia18 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
What the flying fuck happened? Met name het texture werk is stierenpoep.
Gameplay beelden
[ afbeelding ]
Dan valt die bril steeds af van het niezenquote:Op maandag 24 mei 2010 21:58 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Nou voor mij mag het de griep krijgen Pheno
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |