quote:'' Another example: We ride out to a plume of smoke in the wilderness and discover a man by a campfire. ''Come on over, pardner'' he shouts. ''There's plenty to eat!'' Obviously, we selet the sniper rifle from the radial menu and, while still on horseback,shoot him through the head. +100 fame pings up on the screen. What? Fame is reward for being good! But, investigating the camp, we find a trussed-up woman and the half- eaten bodies of several others. Turns out dude was a cannibal and we' ve accidentally done a good deed. Yeah, we were shocked too''
Prima prijs en ja, hij kan meteen spelen.quote:Op donderdag 13 mei 2010 22:54 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Even twee vraagjes aan de kenners:
Ik wil mijn vriend een PS3 met spelletje (God of War of Final Fantasy) cadeau doen voor zijn verjaardag. Nu heb ik bij Dixons een pakket met God of War gezien (PS3 met 250gb) voor 239,-
Vraag 1: Is dit een beetje een goede deal?
Vraag 2: Kan hij dan meteen spelen, of moet ik ook nog aanvullende zaken zoals kabels kopen?
Excuses als het domme vragen zijn, ik heb er totaal geen verstand van.
Oh sorry, ik bedoelde 329,-!quote:Op donderdag 13 mei 2010 22:56 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Prima prijs en ja, hij kan meteen spelen.
Waar je wel aan kan denken is een HDMI kabel als je een HD TV hebt, de meegeleverde kabel is maar prut.
Ja en nee.quote:Op donderdag 13 mei 2010 23:00 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Oh sorry, ik bedoelde 329,-!![]()
Onze dvd-speler is sinds kort kapot, we hebben toevallig een HDMI-kabel over. Nu kijken we tijdelijk films via de PS2. Kan dit ook via de PS3, of kan je daar alleen Blu-Ray mee kijken?
En kunnen de PS2-controllers in de PS3?
Dan nog is het een mooie prijs. Op Budgetgaming staat de prijs op bijna 350:quote:Op donderdag 13 mei 2010 23:00 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Oh sorry, ik bedoelde 329,-!![]()
Onze dvd-speler is sinds kort kapot, we hebben toevallig een HDMI-kabel over. Nu kijken we tijdelijk films via de PS2. Kan dit ook via de PS3, of kan je daar alleen Blu-Ray mee kijken?
En kunnen de PS2-controllers in de PS3?
moet je nagaan 2,5miljoen x 15 dollar/euro = 37,5miljoen...voor 2 gerecyclde maps en nog 3 "nieuwe" mapsquote:Clear your calendars on June 3rd for one of two activities:
1) Purchasing the next set of five maps for Modern Warfare 2 and playing to your heart's content.
2) Complaining about the next set of five maps for Modern Warfare 2 and not spending your money on them.
Either way, the "Resurgence" map pack is incoming, the last known work of Infinity Ward relating to the game.
The "Stimulus" package sold 1 million units on day one, and 2.5 million within the first week. This would indicate that lots of people will be choosing option number one from above.
Xbox 360 owners get a small window of exclusivity, so they'll be able to partake in this little game of two options earlier than everyone else.
quote:Op donderdag 13 mei 2010 23:34 schreef RedemptioN het volgende:
trek de portomonix maar weer open:
[..]
moet je nagaan 2,5miljoen x 15 dollar/euro = 37,5miljoen...voor 2 gerecyclde maps en nog 3 "nieuwe" maps
en dat zo nog een keer, kassaaaaa
Idd, en dat terwijl Cod4 zo geniaal was. Die heb ik liefs 3 keer gekochtquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |