SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Verwijder het achterwiel niet.
Die vraag kan ik ook aan jou stellen. Onze posts hadden geen verschil in niveau.quote:Op donderdag 13 mei 2010 19:01 schreef Biertjuhhhh het volgende:
[..]
goeie post, ben je nu trots op jezelf
Mijn internet is kapot. Dus doe jij maar.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 00:06 schreef Woeste_Woerd het volgende:
PS, wie mailt dit even naar Vara zodat Mathijs even zijn reactie kan geven in de Wereld draait door?
Ik heb al moeite genomen om de kutsuggestie te geven.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 00:22 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Mijn internet is kapot. Dus doe jij maar.
Hij stelde het misschien wat zwart-wit en of het gepast is, kun je over discussiëren, maar dan alsnog is zijn optreden een stuk representatiever voor de beleving van veel Nederlanders (en realistischer), dan het optreden van allerlei presentatoren die acteren enorm geschokt te zijn. Zelfs durven te doen alsof het heel Nederland de hele dag emotioneel heeft beziggehouden.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 00:30 schreef Taurus het volgende:
Hij had absoluut niet gelijk. Het was een uitermate domme opmerking, pure provocatie en op een hele makkelijke goedkope manier. Natuurlijk vinden we het interessanter/schokkender als er 70 Nederlanders in een klap omkomen dan 70 buitenlanders. Daar is niets hypocriets of raars aan, dat ligt dichterbij en daar kunnen we ons sterker mee associeren.
Dat we daar in elk programma over praten en speculeren is ook niet gek: vliegtuigcrashes komen relatief zelden voor, het is áltijd bijzonder en vervelend als er een vliegtuig neerstort. Raar optreden weer van meneer Borst.
We?quote:Op vrijdag 14 mei 2010 00:30 schreef Taurus het volgende:
Natuurlijk vinden we het interessanter/schokkender als er 70 Nederlanders in een klap omkomen dan 70 buitenlanders. Daar is niets hypocriets of raars aan, dat ligt dichterbij en daar kunnen we ons sterker mee associeren.
Dat we daar in elk programma over praten en speculeren is ook niet gek: vliegtuigcrashes komen relatief zelden voor, het is áltijd bijzonder en vervelend als er een vliegtuig neerstort.
Niet jij, jij bent een RADICAL OUTLET!quote:
HA HA.quote:
Ja, behalve jij.quote:
Die 'vraag' viel nogal mee.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 00:45 schreef Taurus het volgende:
[..]
Ja, behalve jij.
Sorry, maar nieuws reflecteert de vraag van 'De Nederlander', vandaar 'we'. Blijkbaar is er vraag naar nieuws over dit ongeval, of jij dat nou terecht vindt of niet. Dat media daar op inspelen is dus volkomen logisch.
Eigenlijk ook niet meer dan logisch dat mensen niet overdreven kijken naar programma's die een hele avond vullen met non-nieuws of oud nieuws blijven herhalen, omdat ze denken dat het zo 'hoort'/het scoort.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 01:15 schreef DaverzNL het volgende:
[..]
Die 'vraag' viel nogal mee.
Journaal 18.00: 1,4 miljoen (di: 1,1 / ma: 1,0)
1Vandaag: 1,2 miljoen (di: 1,0 / ma: 0,9)
Journaal 20:00: 1,7 miljoen (di: 1,6 / ma: 1,7)
Netwerk: 0,6 miljoen (di: 0,5 / ma: 0,4)
RTLnws 18:00 0,7 miljoen (di: 0,6 / ma: 0,6)
RTLnws 19:30 1,2 miljoen (di: 1,0 / ma: 1,1)
Pauw/Witteman 1,1 miljoen (di: 1,1 / ma 1,0)
Als je dit vergelijkt met andere 'rampen' (Bijlmerramp, Enschede, Apeldoorn) zijn dit echt enorm lage cijfers. Alleen Journaal 18:00 en 1vandaag laten wat stijging zien, de rest is te verwaarlozen. Kortom: nieuws gaan brengen over iets waar geen nieuws over is, en dus uitsluitend speculeren; dat heeft geen zin en zitten mensen niet op te wachten.
Ik betwijfel of er vraag naar is.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 00:45 schreef Taurus het volgende:
[..]
Ja, behalve jij.
Sorry, maar nieuws reflecteert de vraag van 'De Nederlander', vandaar 'we'. Blijkbaar is er vraag naar nieuws over dit ongeval, of jij dat nou terecht vindt of niet. Dat media daar op inspelen is dus volkomen logisch.
Oprechte vraag iig een stuk minder dan sommige mensen denken / graag zouden willen zien. Dat staat wel vast.quote:
In Nederlands voetbal zijn veel mensen geïnteresseerd, mensen leven mee met hun club en juichen als hun team een doelpunt maakt. Bij deze ramp zal de gemiddelde mens denken: "wat een vreselijke ramp" of iets in die trant, maar zullen niet direct gaan huilen.quote:Op woensdag 12 mei 2010 22:09 schreef vulkaan het volgende:
En als Nederland het WK wint? Gaat Hugo dan ook zeuren dat het de hele dag op tv is.
Ja ik vind ook dat het soms iets te vaak op tv is, maar dat blijf je toch houden met bepaalde zaken, komt wel vaker voor.
Hij is zeker ook zo'n figuur dat bij eens gezinsdrama zegt: "ja maar in afrika...."
Dat hij de volgende keer maar lekker zelf in het vliegtuig mag zittenquote:Op woensdag 12 mei 2010 20:35 schreef Psyduck het volgende:
Hugo heeft gelijk
Hij heeft zich volgens mij vooral geërgerd aan de beslissing om dan maar 'De TV Draait Door' te schrappen uit het programma, omdat humor niet meer zou 'mogen' op zo'n dag of zo.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 04:33 schreef Ritmo het volgende:
Overigens triest dat ie eerst zei: "ik heb direct even gecheckt bij [naam fotograaf] die in Zuid-Afrika zat, want het zou toch niet..."
En toen ie er niet bij zat was het opeens voor Hugo niet meer belangrijk? Als ie er wel bij had gezeten, dan had ie daar een hele DWDD-uitzending aan willen wijden waarschijnlijk...
Ja dat media er over moeten berichten ben ik het mee eens.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 04:19 schreef Ritmo het volgende:
Ik vind dat er juist dat er overdreven wordt gereageerd op de manier waarop er met de vliegramp om wordt gegaan.
Het is niet zo dat een dag alle tv en radio -zenders op zwart zijn gegaan of dat we een week nationale rouw ingesteld hebben of dat 2 dagen lang alles stil gelegd wordt?
Dat de media er over bericht is toch niet meer dan normaal? Juist als journallist zou Hugo toch moeten snappen dat het logisch is dat 70 dode Nederlanders voor de meeste mensen hier belangrijker zijn dan 70 dode Chinezen? Gaat ie straks tijdens het WK ook klagen dat er teveel bericht wordt over Oranje ten opzichte van het Australische elftal?
Zeuren om het zeuren dit. Valt me tegen van Hugo dit.
De Telegraaf stelt helemaal niet dat het een aanslag is, ze laten de mogelijkheid open (en ze citeren daarbij overigens Maxime Verhagen). Alleen wel typisch dat ze dan uitgerekend dat als vette kop voor hun artikel gebruiken natuurlijk.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 11:44 schreef wdn het volgende:
[..]
Ja dat media er over moeten berichten ben ik het mee eens.
Maar nou komt het...
De telegraaf stelt dat het een aanslag is.
Trouw meent dat de landingsbaanlichten niet werkten.
Een andere krant beweert weer wat anders...
(deze serie aan kranten hoorde ik vanmorgen op 538)
FEITEN mogen ze wat mij betreft altijd brengen maar ze zijn allemaal bezig met riooljournalistiek. Roddels, achterklap en sensatie. Meer niet. En dat is wat me stoort.
En De Telegraaf weet dat en speelt in op de onderbuikgevoelens van de simpele medemens. Puur misbruik en winstbejag.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 12:12 schreef Krantenman het volgende:
[..]
De Telegraaf stelt helemaal niet dat het een aanslag is, ze laten de mogelijkheid open (en ze citeren daarbij overigens Maxime Verhagen). Alleen wel typisch dat ze dan uitgerekend dat als vette kop voor hun artikel gebruiken natuurlijk.
Het probleem is dat veel mensen theorie en feit niet uit elkaar kunnen houden en de waarheid meteen willen weten, zo worden samenzweringstheorieën geboren.
Waar is 9/11?quote:Op maandag 17 mei 2010 09:01 schreef honda1990 het volgende:
Eens met Hugo, waar is Milly, waar is Haïti, waar is dat gezinsdrama uit Zeeland wacht dat is niet interessant meer, terwijl we vorige keer toch erg geloofwaardig aan het rouwen waren.
WO IST DEN KRIEG?quote:Op maandag 17 mei 2010 09:01 schreef honda1990 het volgende:
Eens met Hugo, waar is Milly, waar is Haïti, waar is dat gezinsdrama uit Zeeland wacht dat is niet interessant meer, terwijl we vorige keer toch erg geloofwaardig aan het rouwen waren.
quote:Op woensdag 12 mei 2010 20:39 schreef Farenji het volgende:
Ik was het volledig eens met Hugo. Hypocriet gedoe, dat we nu niet meer mogen lachen en alleen nog maar sip in de rouw moeten zijn... want anders is het "respectloos" ofzo. Het is inderdaad de waan van de dag; als het engelsen waren geweest dan waren we ook gewoon doorgegaan met leven. Die slachtoffers hebben er niks aan en de nabestaanden kunnen de tv gewoon uitzetten. Het is niet alsof ze belachelijk gemaakt worden in de TV draait door ofzo.
Totaal niet.quote:Op maandag 17 mei 2010 18:13 schreef Irritatie100 het volgende:
Hoe hard zat ie gisteren eigenlijk te janken bij SV?
Hij is niet in Afrika dus dat zal meevallen.quote:Op maandag 17 mei 2010 08:25 schreef Walter81 het volgende:
En dan gaat die Borst over 'tot de orde van de dag', begint hij over een of andere voetballer... Alsof dat boeiend is.
Maar over een aantal weken kan je de tv niet aanzetten of je ziet voetbal. Gaat hij dan ook zitten huilen dat alles maar om voetbal draait, en dat er ook andere dingen gebeuren in de wereld? Vast niet, dan zit meneer zeker met een bezopen kop en een Heinekentoeter op z'n kop iedere avond in beeld![]()
Sowieso het aantal Nederlanders erbij zeggen is belachelijk.quote:Op maandag 17 mei 2010 18:27 schreef BoerBert het volgende:
Ik vind het meest 'irritante' van de berichtgeving eigenlijk dat ze niet zeggen: 103 (?) doden, waaronder 70 Nederlands, maar juist: 70 Nederlanders dood! van de 103. Kun je klagen dat Hugo het niet belangrijk genoeg vindt, maar dat men die 33 andere doden niet interessant lijkt te vinden, vind ik ook nogal matig.
Dat vind ik zelf wel meevallen, maar het leek wel alsof die 33 andere passagiers niet belangrijk waren ofzoquote:Op maandag 17 mei 2010 18:29 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Sowieso het aantal Nederlanders erbij zeggen is belachelijk.
quote:Op maandag 17 mei 2010 18:29 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Sowieso het aantal Nederlanders erbij zeggen is belachelijk.
Bedankt.quote:
quote:Op maandag 17 mei 2010 20:12 schreef Skonk het volgende:
Niks mis mee, vind die geurtjes van hem meestal wel lekker
Onterechte klacht
Die geurtjes die ruiken naar de pisbakken achter de tribunes op Spangen?quote:Op maandag 17 mei 2010 20:12 schreef Skonk het volgende:
Niks mis mee, vind die geurtjes van hem meestal wel lekker
Onterechte klacht
Hugo Boss ontwierp ook uniformen voor de SS en de Hitler Jugend.quote:Op maandag 17 mei 2010 20:15 schreef Skonk het volgende:
[..]
Jij bent er zeker zo een die altijd naar zweet stinkt
Ja nou wat moet je daar van zeggenquote:Op maandag 17 mei 2010 20:17 schreef LosPollos het volgende:
[..]
Hugo Boss ontwierp ook uniformen voor de SS en de Hitler Jugend.
Toch waren het best deftige uniformen hoor die bijv. de Hitler Jugend droeg.quote:Op maandag 17 mei 2010 20:20 schreef Skonk het volgende:
[..]
Ja nou wat moet je daar van zeggen
De mode was gewoon anders vroeger denk ik
ja want een andere mening hebben over de overdreven aandacht overal is echt walgelijkquote:Op maandag 17 mei 2010 20:18 schreef FernandoSucre het volgende:
Normaal heb ik wel sympathie voor hem, maar dit gaat gewoon weg wat ver.
Hij probeert zich wel op een uiterst walgelijke manier te profileren.
http://www.nu.nl/binnenla(...)nist-hugo-borst.htmlquote:In deze column stelt hij dat de kakkerlak een indrukwekkend beest is, 'de jood onder de insecten', omdat de kakkerlak onuitroeibaar is.
Ik was het eigenlijk wel eens met Hugo. Maakt het wat uit of er Nederlanders of Belgen dood zijn? Voor mij niet, mensen zijn mensen.quote:Op woensdag 12 mei 2010 20:29 schreef Walter81 het volgende:
Wat is die Hugo Borst een vreselijke achtelijke k#$%mongool.. zoals hij respectloos in De Wereld Draait Door tegenover de slachtoffers van de vliegramp deed..
Een of andere voetbalaap vindt hij interessanter dan dat er 62 gezinnen in onzekerheid zitten over het waarschijnlijke overlijden van hun familieleden.
Meneer was gepikeerd dat het programma daardoor iets anders van opzet was.
Ik hoop dat deze k*tmongool zelf een onbemand vliegtuig op zijn hoofd krijgt.
Ik heb het programma meteen afgezetl
Omdat het aantal nabestaanden (familieleden, vrienden, bekenden) in dit land nu vele malen groter is.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 20:47 schreef __droogkloot__ het volgende:
[..]
Ik was het eigenlijk wel eens met Hugo. Maakt het wat uit of er Nederlanders of Belgen dood zijn? Voor mij niet, mensen zijn mensen.
Wil graag even alsnog reageren. Zaterdag is mijn oma overleden, maar er werden nog steeds grapjes gemaakt op tv, ik was zwaar ontstemd.quote:Op woensdag 12 mei 2010 20:29 schreef Walter81 het volgende:
Wat is die Hugo Borst een vreselijke achtelijke k#$%mongool.. zoals hij respectloos in De Wereld Draait Door tegenover de slachtoffers van de vliegramp deed..
Een of andere voetbalaap vindt hij interessanter dan dat er 62 gezinnen in onzekerheid zitten over het waarschijnlijke overlijden van hun familieleden.
Meneer was gepikeerd dat het programma daardoor iets anders van opzet was.
Ik hoop dat deze k*tmongool zelf een onbemand vliegtuig op zijn hoofd krijgt.
Ik heb het programma meteen afgezetl
Ook al is het overlijden van een oma een verdrietig iets, ondanks dat is het wel de normale gang van zaken en daardoor goed te accepteren. Alle oma's gaan een keer dood.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 21:32 schreef Sobraine het volgende:
[..]
Wil graag even alsnog reageren. Zaterdag is mijn oma overleden, maar er werden nog steeds grapjes gemaakt op tv, ik was zwaar ontstemd.
Weet jij wel dat er vandaag een 14-jarige jongen is overleden aan de gevolgen van een motorcross ongeluk, weet je wel, weet je wel...... Er overlijden dagelijks mensen maar dit is wat groter in het nieuws, en omdat het nederlanders zijn al helemaal groot. Ander mooi voorbeeld is Boele, meisje vermoord, buurman begraaft haar, drinkt daarna pils etc. etc. etc. Wat hebben we daar nou nog over gehoord?!?!? Niks!!! Het is allemaal
FUCKING HYPOCRIET!!!!!!!
Zo!!! Dat vind ik ervan!!
1: Neequote:Op dinsdag 18 mei 2010 21:35 schreef Sobraine het volgende:
TS, heb je geld gedoneerd aan die stakkers in Haïti?? Als er midden op de dag in Amsterdam in mekaar word geschopt grijp je dan ook in??
Vraag 1: Ja,
Vraag 2: Nee.
Dan ben je HYPOCRIET!!!!
Heeft meer uitstraling dan de soldaten nu.quote:Op maandag 17 mei 2010 20:23 schreef LosPollos het volgende:
[..]
Toch waren het best deftige uniformen hoor die bijv. de Hitler Jugend droeg.
[ afbeelding ]
Praktische, ruime borstzakken ook waar je tenminste fatsoenlijk een pakje shag in kunt bewaren.
Martin Bril is baas, Hugo Borst niet.quote:
Maar jij bent een vrouw, dus hebt geen recht van spreken over voetbal. (grapje)quote:Op dinsdag 15 juni 2010 13:28 schreef Kattenkop het volgende:
Ik vind hem leuk.
En hij heeft gewoon gelijk.
quote:Op dinsdag 15 juni 2010 14:06 schreef Hojdhopper het volgende:
[..]
Maar jij bent een vrouw, dus hebt geen recht van spreken over voetbal. (grapje)
quote:Op dinsdag 15 juni 2010 14:09 schreef Splutje het volgende:
Mensen die haten op Hugo Borst, de nooit gekroonde keizer
quote:Op dinsdag 15 juni 2010 14:09 schreef Splutje het volgende:
Mensen die haten op Hugo Borst, de nooit gekroonde keizer
quote:Op dinsdag 15 juni 2010 20:07 schreef EdAtTheBar het volgende:
Dom paupervolk hier dat het niet snapt![]()
Dit werd gedaan uit respect voor de NABESTAANDEN!
De honderden Nederlanders die rouwen om het verlies van hun dierbaren.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |