quote:Op woensdag 12 mei 2010 20:37 schreef ModernTalking het volgende:
Hugo heeft gelijk, maar het is naar mijn mening wél vrij respectloos om dat zo zonder blikken of blozen live op tv te verkondigen. Zo'n discussie kan beter achter de schermen worden gevoerd
Ja, laten we vooral lekker hypocriet doen.quote:Op woensdag 12 mei 2010 20:37 schreef ModernTalking het volgende:
Hugo heeft gelijk, maar het is naar mijn mening wél vrij respectloos om dat zo zonder blikken of blozen live op tv te verkondigen. Zo'n discussie kan beter achter de schermen worden gevoerd
Als het Hugo niet aanstaat moet hij daarover klagen bij de redactie en vervolgens al dan niet besluiten geen medewerking te verlenen aan de uitzending. Om dit live in de uitzending te doen vind ik erg ongepastquote:Op woensdag 12 mei 2010 20:40 schreef Horloge het volgende:
[..]
Ja, laten we vooral lekker hypocriet doen.
Daar is iedereen het over eensquote:Op woensdag 12 mei 2010 20:41 schreef Nemephis het volgende:... neemt niet weg dat het wel heel erg is voor betrokkenen.
Stel je niet aan, zo diep ging het ook niet. Hij wilde gewoon even zijn mening kwijt en onderbouwde die prima, laten we niet zo achterlijk overspannen doen zeg!quote:Op woensdag 12 mei 2010 20:42 schreef ModernTalking het volgende:
[..]
Als het Hugo niet aanstaat moet hij daarover klagen bij de redactie en vervolgens al dan niet besluiten geen medewerking te verlenen aan de uitzending. Om dit live in de uitzending te doen vind ik erg ongepast
Heb jij alleen een band met mensen in je eigen gezin?quote:Op woensdag 12 mei 2010 20:40 schreef wdn het volgende:
Ook ik vind dat Borst gelijk heeft.
Er is totaal niks zinnigs te zeggen over wat er gebeurd is. Ja het is kut maar iedere willekeurige Nederlander had daar kunnen zitten en hetzelfde kunnen zeggen.
En hoe kom je bij 62 gezinnen? Misschien zijn die 62 doden wel volledige gezinnen (ik acht de kans groter dan dat er 62 gezinnen nu treuren) en treurt er geen enkelen directe nabestaande...
Dat jij een medemens een k*tmongool (waarom censureer je kut wel, maar mongool niet?) noemt omdat hij zijn mening geeft, toont ook weinig gevoel voor respect.quote:Op woensdag 12 mei 2010 20:29 schreef Walter81 het volgende:
Wat is die Hugo Borst een vreselijke achtelijke k#$%mongool.. zoals hij respectloos in De Wereld Draait Door tegenover de slachtoffers van de vliegramp deed..
Een of andere voetbalaap vindt hij interessanter dan dat er 62 gezinnen in onzekerheid zitten over het waarschijnlijke overlijden van hun familieleden.
Meneer was gepikeerd dat het programma daardoor iets anders van opzet was.
Ik hoop dat deze k*tmongool zelf een onbemand vliegtuig op zijn hoofd krijgt.
Ik heb het programma meteen afgezetl
Waarom komt hij dan met een nieuwtje over een Nederlandse topvoetballer?quote:Op woensdag 12 mei 2010 20:44 schreef Farenji het volgende:
[..]
Stel je niet aan, zo diep ging het ook niet. Hij wilde gewoon even zijn mening kwijt en onderbouwde die prima, laten we niet zo achterlijk overspannen doen zeg!
Hij wordt daar juist uitgenodigd om zijn mening. En wat hij zei had niet alleen betrekking op DWDD, maar op alle media-aandacht. Dan kun je gaan klagen bij de redactie, maar je schiet er weinig mee op. Nu heeft hij flink wat commotie los gemaakt, dat heeft hij gewoon goed gedaan.quote:Op woensdag 12 mei 2010 20:42 schreef ModernTalking het volgende:
[..]
Als het Hugo niet aanstaat moet hij daarover klagen bij de redactie en vervolgens al dan niet besluiten geen medewerking te verlenen aan de uitzending. Om dit live in de uitzending te doen vind ik erg ongepast
Nou gefeliciteerd. Lekker een podium zoeken op de dag van een ramp.quote:Op woensdag 12 mei 2010 20:47 schreef Horloge het volgende:
[..]
Nu heeft hij flink wat commotie los gemaakt, dat heeft hij gewoon goed gedaan.
Wat heeft dat er in godsnaam mee te makenquote:Op woensdag 12 mei 2010 20:45 schreef Dichtpiet. het volgende:
[..]
Waarom komt hij dan met een nieuwtje over een Nederlandse topvoetballer?
Mee eens. Gezien de hoeveelheid terror en tragedie die dagelijks over de hele wereld plaats vindt is zo'n ongeluk eigenlijk maar kattenpis. Sensatiezucht en niets meer.quote:Op woensdag 12 mei 2010 20:48 schreef Appelknaller het volgende:
Is toch gewoon bullshit om die programmering aan te passen omdat er een aantal mensen overleden zijn door een ongeluk.
Nou nee. Dat weer niet. Je kunt (zoals Mathijs) deed aangeven dat bepaalde vrolijke elementen zijn geschrapt. Dat je medeleven uitgaat naar de nabestaanden en dat de rest van de aflevering iets soberder zal zijn.quote:Op woensdag 12 mei 2010 20:48 schreef Appelknaller het volgende:
Is toch gewoon bullshit om die programmering aan te passen omdat er een aantal mensen overleden zijn door een ongeluk.
Hoe kom je er in godsnaam bij dat hij zich rot lacht?quote:Op woensdag 12 mei 2010 20:44 schreef Sigmund666 het volgende:
Totdat blijkt dat de ouders van Hugo Borst in het geheim op reis gingen naar Zuid-Afrika om hun gouden bruiloft te vieren. Dan zal meneer zich niet rot lachen. Eikel
Heb jij een band met volslagen vreemden dan?quote:Op woensdag 12 mei 2010 20:45 schreef Dichtpiet. het volgende:
[..]
Heb jij alleen een band met mensen in je eigen gezin?
Moet dat per se op de dag zelf? Ik vind de aandacht ook zwaar overtrokken, maar ik kan me ook voorstellen dat de ijskoude manier waarop Borst dit aan de kaak stelt door veel mensen, niet in de laatste plaats nabestaanden, als erg grievend wordt ervaren. Wat mij betreft gaat hij hier net zo erg over de ruggen van de slachtoffers als de nieuwsrubrieken die misbruik maken van de situatie door hun zendtijd ermee te vullen.quote:Op woensdag 12 mei 2010 20:47 schreef Horloge het volgende:
[..]
Hij wordt daar juist uitgenodigd om zijn mening. En wat hij zei had niet alleen betrekking op DWDD, maar op alle media-aandacht. Dan kun je gaan klagen bij de redactie, maar je schiet er weinig mee op. Nu heeft hij flink wat commotie los gemaakt, dat heeft hij gewoon goed gedaan.
Precies, iedereen die echt helemaal gemaakt meeleeft is gewoon een walgelijke hypocriete aandachtshoer.quote:Op woensdag 12 mei 2010 20:52 schreef Semisane het volgende:
[..]
Heb jij een band met volslagen vreemden dan?![]()
Dat je wellicht enigszins medeleven kan voelen is tot daar aan toe, maar een band hebben met vreemden kan simpel weg niet. Je moet nou eenmaal iemand kennen om een band mee te hebben.
Dus al die mensen die nu "helemaal kapot" zijn omdat er 62 voor hun volslagen onbekenden zijn omgekomen, zijn imho respectloos en walgelijk bezig, want dat is gewoon aandachtstrekkerij.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |