SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Verwijder het achterwiel niet.
Die vraag kan ik ook aan jou stellen. Onze posts hadden geen verschil in niveau.quote:Op donderdag 13 mei 2010 19:01 schreef Biertjuhhhh het volgende:
[..]
goeie post, ben je nu trots op jezelf
Mijn internet is kapot. Dus doe jij maar.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 00:06 schreef Woeste_Woerd het volgende:
PS, wie mailt dit even naar Vara zodat Mathijs even zijn reactie kan geven in de Wereld draait door?
Ik heb al moeite genomen om de kutsuggestie te geven.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 00:22 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Mijn internet is kapot. Dus doe jij maar.
Hij stelde het misschien wat zwart-wit en of het gepast is, kun je over discussiëren, maar dan alsnog is zijn optreden een stuk representatiever voor de beleving van veel Nederlanders (en realistischer), dan het optreden van allerlei presentatoren die acteren enorm geschokt te zijn. Zelfs durven te doen alsof het heel Nederland de hele dag emotioneel heeft beziggehouden.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 00:30 schreef Taurus het volgende:
Hij had absoluut niet gelijk. Het was een uitermate domme opmerking, pure provocatie en op een hele makkelijke goedkope manier. Natuurlijk vinden we het interessanter/schokkender als er 70 Nederlanders in een klap omkomen dan 70 buitenlanders. Daar is niets hypocriets of raars aan, dat ligt dichterbij en daar kunnen we ons sterker mee associeren.
Dat we daar in elk programma over praten en speculeren is ook niet gek: vliegtuigcrashes komen relatief zelden voor, het is áltijd bijzonder en vervelend als er een vliegtuig neerstort. Raar optreden weer van meneer Borst.
We?quote:Op vrijdag 14 mei 2010 00:30 schreef Taurus het volgende:
Natuurlijk vinden we het interessanter/schokkender als er 70 Nederlanders in een klap omkomen dan 70 buitenlanders. Daar is niets hypocriets of raars aan, dat ligt dichterbij en daar kunnen we ons sterker mee associeren.
Dat we daar in elk programma over praten en speculeren is ook niet gek: vliegtuigcrashes komen relatief zelden voor, het is áltijd bijzonder en vervelend als er een vliegtuig neerstort.
Niet jij, jij bent een RADICAL OUTLET!quote:
HA HA.quote:
Ja, behalve jij.quote:
Die 'vraag' viel nogal mee.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 00:45 schreef Taurus het volgende:
[..]
Ja, behalve jij.
Sorry, maar nieuws reflecteert de vraag van 'De Nederlander', vandaar 'we'. Blijkbaar is er vraag naar nieuws over dit ongeval, of jij dat nou terecht vindt of niet. Dat media daar op inspelen is dus volkomen logisch.
Eigenlijk ook niet meer dan logisch dat mensen niet overdreven kijken naar programma's die een hele avond vullen met non-nieuws of oud nieuws blijven herhalen, omdat ze denken dat het zo 'hoort'/het scoort.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 01:15 schreef DaverzNL het volgende:
[..]
Die 'vraag' viel nogal mee.
Journaal 18.00: 1,4 miljoen (di: 1,1 / ma: 1,0)
1Vandaag: 1,2 miljoen (di: 1,0 / ma: 0,9)
Journaal 20:00: 1,7 miljoen (di: 1,6 / ma: 1,7)
Netwerk: 0,6 miljoen (di: 0,5 / ma: 0,4)
RTLnws 18:00 0,7 miljoen (di: 0,6 / ma: 0,6)
RTLnws 19:30 1,2 miljoen (di: 1,0 / ma: 1,1)
Pauw/Witteman 1,1 miljoen (di: 1,1 / ma 1,0)
Als je dit vergelijkt met andere 'rampen' (Bijlmerramp, Enschede, Apeldoorn) zijn dit echt enorm lage cijfers. Alleen Journaal 18:00 en 1vandaag laten wat stijging zien, de rest is te verwaarlozen. Kortom: nieuws gaan brengen over iets waar geen nieuws over is, en dus uitsluitend speculeren; dat heeft geen zin en zitten mensen niet op te wachten.
Ik betwijfel of er vraag naar is.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 00:45 schreef Taurus het volgende:
[..]
Ja, behalve jij.
Sorry, maar nieuws reflecteert de vraag van 'De Nederlander', vandaar 'we'. Blijkbaar is er vraag naar nieuws over dit ongeval, of jij dat nou terecht vindt of niet. Dat media daar op inspelen is dus volkomen logisch.
Oprechte vraag iig een stuk minder dan sommige mensen denken / graag zouden willen zien. Dat staat wel vast.quote:
In Nederlands voetbal zijn veel mensen geïnteresseerd, mensen leven mee met hun club en juichen als hun team een doelpunt maakt. Bij deze ramp zal de gemiddelde mens denken: "wat een vreselijke ramp" of iets in die trant, maar zullen niet direct gaan huilen.quote:Op woensdag 12 mei 2010 22:09 schreef vulkaan het volgende:
En als Nederland het WK wint? Gaat Hugo dan ook zeuren dat het de hele dag op tv is.
Ja ik vind ook dat het soms iets te vaak op tv is, maar dat blijf je toch houden met bepaalde zaken, komt wel vaker voor.
Hij is zeker ook zo'n figuur dat bij eens gezinsdrama zegt: "ja maar in afrika...."
Dat hij de volgende keer maar lekker zelf in het vliegtuig mag zittenquote:Op woensdag 12 mei 2010 20:35 schreef Psyduck het volgende:
Hugo heeft gelijk
Hij heeft zich volgens mij vooral geërgerd aan de beslissing om dan maar 'De TV Draait Door' te schrappen uit het programma, omdat humor niet meer zou 'mogen' op zo'n dag of zo.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 04:33 schreef Ritmo het volgende:
Overigens triest dat ie eerst zei: "ik heb direct even gecheckt bij [naam fotograaf] die in Zuid-Afrika zat, want het zou toch niet..."
En toen ie er niet bij zat was het opeens voor Hugo niet meer belangrijk? Als ie er wel bij had gezeten, dan had ie daar een hele DWDD-uitzending aan willen wijden waarschijnlijk...
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |