Ik denk dat het nu gewoon moeilijker is om nukes te halen. Heb de afgelopen 2 maanden ook geen nuke meer gezien. (op die van enkele boosters na dan)quote:Op zondag 16 mei 2010 13:15 schreef GlenSpey het volgende:
[..]
Dan moet ik 15 kills halen. Ik heb al moeite met 7 voor de harrier![]()
Ik denk niet dat het me ooit gaat lukken. Ik raak gewoon te gefrustreerd. 15 kills haal ik nooit. Er wordt teveel gecamped. Er zijn er altijd wel met stingers en one man army.
Of het duurt simpelweg te lang. Net nog een domination in Overgrown. Weet ik het tot 11 kills te schoppen en krijg ik de chopper. Die uit de lucht wordt geschoten na 0 kills. En dan is er niet voldoende tijd meer om het te halen.
..... enz
Ik gebruik altijd counter-uav bij FFAquote:Op zondag 16 mei 2010 13:56 schreef DrMarten het volgende:
Dat van die Nuke heb ik ook nooit begrepen. Waarom zou je een potje wat kennelijk lekker loopt willen stoppen door die nuke te gebruiken?
De EMP heb ik ook niet zoveel mee, maar ik heb hem nu toch maar geunlocked om de bonus binnen te kunnen halen.
Nu eerst eventjes te bonus van de UAV binnen halen, met 4 UAV's in één potje FFA zet dan wel zoden aan de dijk
Lekker bezig, mijn Harriers werken de laatste tijd niet echt meequote:Op zondag 16 mei 2010 13:59 schreef Merkie het volgende:
Ik had gisteren een nuke kunnen hebben, maar heb hem nog niet unlocked. Ik heb bij 5 kills Predator Missle, 7 kills Harriers en 11 kills Chopper Gunner. Ik schoot meteen door naar 7 kills en had toen iets van 10 kills met mijn Chopper Gunner. Toen nog een paar mensen doodgemaakt met mijn shotgun en ik zat op 25. Maar helaas, geen nuke unlocked
.
Ik heb trouwens bijna elk potje wel Chopper Gunner. En ik camp niet
.
waarschijnlijk speel je gewoon te veelquote:Op zondag 16 mei 2010 13:59 schreef Merkie het volgende:
Ik had gisteren een nuke kunnen hebben, maar heb hem nog niet unlocked. Ik heb bij 5 kills Predator Missle, 7 kills Harriers en 11 kills Chopper Gunner. Ik schoot meteen door naar 7 kills en had toen iets van 10 kills met mijn Chopper Gunner. Toen nog een paar mensen doodgemaakt met mijn shotgun en ik zat op 25. Maar helaas, geen nuke unlocked
.
Ik heb trouwens bijna elk potje wel Chopper Gunner. En ik camp niet
.
Care packagesquote:Op zondag 16 mei 2010 14:04 schreef SuperKaasNacho het volgende:
Ik heb ook bijna elk potje een chopper gunner. Maar wel uit mijn care package!
5d en 10 uur nuquote:Op zondag 16 mei 2010 14:00 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
waarschijnlijk speel je gewoon te veel
Ik gebruik eigenlijk altijd Predator, Harrier, Pavelow.quote:
valt meequote:Op zondag 16 mei 2010 14:05 schreef Merkie het volgende:
[..]
5d en 10 uur nu. Killratio van 1,60, win ratio van 1,15. 20.000 kills en en 1200 potjes gespeeld. Score van 2 miljoen.
Idd. Veel geluk.quote:Op zondag 16 mei 2010 13:44 schreef Silvanovisch het volgende:
In het begin (eerste 2 maanden na de release) vlogen de nukes om de oren omdat niemand wist waar cold blooded goed voor was, althans, ik niet. Denk dat je een keer geluk moet hebben. Camp and move is de beste tactiek, maar dat soort dingen heb je vast wel op youtube gezien.
Omdat het een leuke kick geeft en voldoening.quote:Op zondag 16 mei 2010 13:56 schreef DrMarten het volgende:
Dat van die Nuke heb ik ook nooit begrepen. Waarom zou je een potje wat kennelijk lekker loopt willen stoppen door die nuke te gebruiken?
quote:Op zondag 16 mei 2010 14:15 schreef Koko_Banana het volgende:
Maar betekent nog niet dat je goed bent hoor, dat is iets wat veel spelers denken.
lol, whut?quote:Op zondag 16 mei 2010 15:05 schreef Baghdaddy het volgende:
Vriend van me staat op 90 met zijn killstreak. Een raadsel hoe je dat voor elkaar krijgt
Harrier, Pave-Low, Choppergunner/AC130 en dan maar spawnrapen. Dat lijkt me het meest waarschijnlijke scenario.quote:Op zondag 16 mei 2010 15:05 schreef Baghdaddy het volgende:
Vriend van me staat op 90 met zijn killstreak. Een raadsel hoe je dat voor elkaar krijgt
Boosten?quote:Op zondag 16 mei 2010 15:05 schreef Baghdaddy het volgende:
dan nog nietquote:Op zondag 16 mei 2010 15:11 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Harrier, Pave-Low, Choppergunner/AC130 en dan maar spawnrapen. Dat lijkt me het meest waarschijnlijke scenario.
Meneer jaloezie? Ik snap niet zo goed wat dat met jaloezie te maken heeft aangezien ik zelf al wat nukes heb gehaald.quote:Op zondag 16 mei 2010 14:38 schreef Pimsterr het volgende:
[..]
hoe wil je het dan noemen, meneer jaloezie
Haha, die nacht was echt hardcore! Van 11 tot 5 uur gespeeld ofzo.quote:Op zondag 16 mei 2010 08:38 schreef PierreTT het volgende:
Vrijdagavond een terror-reeks TDM gedaan met Dr.Pringles, ik heb nog niet vaak iemand zo hard over een map zien rennen
`No-scopen? Wasda?quote:Op zondag 16 mei 2010 15:50 schreef Koko_Banana het volgende:
Lol S&D zit vol slechte no-scopers... waarom speel je eigenlijk S&D als je niet fatsoenlijk kan no-scopen?
sprayen met een sniperquote:
Dan nog, kom wel gewoon NL-ers tegen.quote:Op zaterdag 15 mei 2010 19:26 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Mjah, het percentage fokkmers t.o.v. de rest van de wereld is nogal klein natuurlijk en daarnaast speelt niet iedereen met een fok clantag.
percentage fokkers t.o.v de rest van nederland is natuurlijk ook niet echt grootquote:Op zondag 16 mei 2010 17:07 schreef spiderweb1 het volgende:
[..]
Dan nog, kom wel gewoon NL-ers tegen.
En dan geldt nog steeds dat niet alle fokkers met fok clantag spelenquote:Op zondag 16 mei 2010 17:15 schreef BramPowert het volgende:
[..]
percentage fokkers t.o.v de rest van nederland is natuurlijk ook niet echt groot
Dunno. Niet iedereen speelt natuurlijk met FOK! tag.quote:Op zondag 16 mei 2010 17:15 schreef BramPowert het volgende:
[..]
percentage fokkers t.o.v de rest van nederland is natuurlijk ook niet echt groot
Hebben jullie dan serieus fok ervoor staan?quote:Op zondag 16 mei 2010 17:18 schreef DrMarten het volgende:
[..]
En dan geldt nog steeds dat niet alle fokkers met fok clantag spelen
Ik niet, anderen wel geloof ik.quote:Op zondag 16 mei 2010 18:22 schreef cheqy het volgende:
[..]
Hebben jullie dan serieus fok ervoor staan?
Sommige mensen hebben [FOK!] inderdaad. Ik hou het gewoon bij [TEEF]quote:Op zondag 16 mei 2010 18:22 schreef cheqy het volgende:
[..]
Hebben jullie dan serieus fok ervoor staan?
Kan het zijn dat ik jou gisteren of eergisteren in een TDM op de PS3 heb gezien? Daar zag ik ook iemand met [TEEF]. Ik vond het wel een opvallende tag.quote:Op zondag 16 mei 2010 19:56 schreef BramPowert het volgende:
[..]
Sommige mensen hebben [FOK!] inderdaad. Ik hou het gewoon bij [TEEF]
Zou goed kunnen jaquote:Op zondag 16 mei 2010 20:01 schreef cheqy het volgende:
[..]
Kan het zijn dat ik jou gisteren of eergisteren in een TDM op de PS3 heb gezien? Daar zag ik ook iemand met [TEEF]. Ik vond het wel een opvallende tag.![]()
Ook leuk als tijdens het afvuren van je predator missle er van host wordt geswitchtquote:Op zondag 16 mei 2010 22:41 schreef DrMarten het volgende:
Hoe frustrerend is het..... heb je en predator, zie je 3 lui in een veld lopen, schiet je die raket er opaf en dan slaat er 2/10e van een seconde eerder een predator van een ander in
Zo ook met je granatenquote:Op zondag 16 mei 2010 23:12 schreef Merkie het volgende:
[..]
Ook leuk als tijdens het afvuren van je predator missle er van host wordt geswitcht. Dan ben je hem gewoon kwijt.
Net ook even episch gefaald door met een predator m'n eigen pavelow uit de lucht te schietenquote:Op zondag 16 mei 2010 23:12 schreef Merkie het volgende:
[..]
Ook leuk als tijdens het afvuren van je predator missle er van host wordt geswitcht. Dan ben je hem gewoon kwijt.
Ik weet niet of jij op de ps3 of xbox speelt.quote:Op maandag 17 mei 2010 00:47 schreef DumpsterJuice het volgende:
knip
Paar keer van game switchen helpt vaak wel, hoewel het niet nodig zou moeten zijnquote:Op maandag 17 mei 2010 09:41 schreef biertank het volgende:
[..]
Ik weet niet of jij op de ps3 of xbox speelt.
Maar gister was echt te erg met die gasten op de ps3.
Ik kan best redelijk spelen.
Maar toch 2 potjes achter elkaar 6x dood voordat ik iemand gezien heb (2 verschillende lobbys) = 4x nubtube die andere twee keer een of andere tering camper
In een team zitten die niet A pakken terwijl ie recht voor hun neus zit en de tegenstander B en C al heeft.
Terwijl ik dit probeer ook een stuk of 5x dood ga omdat ik de enige ben die het probeer en ondertussen al tegen 4 tegenstanders sta.
Ik ben daarna er maar mee gestopt gadverdamme wat een lijers.
ja ik weet het.quote:Op maandag 17 mei 2010 09:50 schreef BramPowert het volgende:
[..]
Paar keer van game switchen helpt vaak wel, hoewel het niet nodig zou moeten zijn
Doe je het beter dan mij, ik ga net zolang door totdat ik de hele zooi in elkaar kankerquote:Op maandag 17 mei 2010 10:10 schreef biertank het volgende:
[..]
ja ik weet het.
mijne oplossing werkte ook goed, ps uitzetten![]()
had het helemaal gehad
Ik ga vaak even wat rondkloten in Garry's Mod als ik chagrijnig word van MW2quote:Op maandag 17 mei 2010 14:10 schreef EvilMarc het volgende:
Protip: na een ragequit even een frisse neus halen of iets van Kungfu panda/ Lego indiana gaan spelen
Dagelijks dus?quote:Op maandag 17 mei 2010 14:53 schreef Frankii het volgende:
[..]
Ik ga vaak even wat rondkloten in Garry's Mod als ik chagrijnig word van MW2
Gister had ik hem goed te pakken jaquote:Op maandag 17 mei 2010 14:54 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Dagelijks dus?Gisteren was je echt sjaggo zeg
Nee, in dat potje had ik zelf maar 2 kills omdat ik met een schild aan het rondhobbelen wasquote:Op maandag 17 mei 2010 14:55 schreef Frankii het volgende:
[..]
Gister had ik hem goed te pakken jaIn een game had ik 9 assists ofzo omdat jij zo graag alles wegkaapt met je noobtube.
Maar... jij... ....quote:Op maandag 17 mei 2010 15:10 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Nee, in dat potje had ik zelf maar 2 kills omdat ik met een schild aan het rondhobbelen wasDus dat kan je echt eens een keer niet op mij steken
quote:
Zo herkenbaarquote:Op maandag 17 mei 2010 10:33 schreef Parvus het volgende:
Ik zet hem ook regelmatig uit frustratie uit, omdat ik er dan helemaal klaar mee ben. Om hem vervolgens 2 minuten later weer aan te zetten
Ik heb pauzequote:Op maandag 17 mei 2010 15:23 schreef Frankii het volgende:
De FAL is nou eenmaal een bazenwapen
Moet jij geen rakettenvoer maken ofzo?![]()
FOKken in de baas z'n tijd
Red Dead Redemption #9: met slowchatquote:Op maandag 17 mei 2010 15:36 schreef GlenSpey het volgende:
Ik heb het geloof ik helemaal een beetje gehad met dit spel. Zelfs potjes die goed gaan boeien me niet meer.
Tijd dat ik een alternatief ga zoeken
Kan me het niet voorstellenquote:Op maandag 17 mei 2010 15:36 schreef GlenSpey het volgende:
Ik heb het geloof ik helemaal een beetje gehad met dit spel. Zelfs potjes die goed gaan boeien me niet meer.
Tijd dat ik een alternatief ga zoeken
quote:
Al een gehaald?quote:Op maandag 17 mei 2010 20:20 schreef GlenSpey het volgende:
[..]
![]()
Maarja, wat te doen tot die tijd
Gewone potjes spelen zie ik ook al niet veel meer in. Ik zit toch eilke keer nog te hopen dat ik die killstreaks voor die nuke haal
jij geloofde mij toen eerst niet toen ik zei dat de FAL 2 shot kill en af en toe 1 shot kill was hequote:Op maandag 17 mei 2010 15:23 schreef Frankii het volgende:
De FAL is nou eenmaal een bazenwapen
Moet jij geen rakettenvoer maken ofzo?![]()
FOKken in de baas z'n tijd
Nee, ik ben geen topspeler dus tenzij ik in een groep met nog ergere nabs terechtkom kan ik het schuddenquote:
Haha, das lastig.quote:Op maandag 17 mei 2010 20:25 schreef GlenSpey het volgende:
[..]
Nee, ik ben geen topspeler dus tenzij ik in een groep met nog ergere nabs terechtkom kan ik het schudden
Na 6x hebben mensen je ook wel door ja.quote:Op maandag 17 mei 2010 20:41 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Haha, das lastig.
Meeste nukes heb ik in Rundown gehaald, in Domination. Mijn tactiek die ik daar gebruikte was: In het gebouw bij vlag A blijven en steeds een claymore planten bij die trap. Soms gebruikte ik ook wel Hardline, want meestal als ik 6 kills had en nog 1 moest voor mn harrier werd ik 9 van de 10 keer gekilld.
Daar verbaas je je nog over. Heb echt figuren gehad die tig keer in mijn mijn trapten. Trouwens, ligt het aan mij of is die server (PS3) gewoon zwaar kut vanavond?quote:Op maandag 17 mei 2010 20:43 schreef WSquater het volgende:
[..]
Na 6x hebben mensen je ook wel door ja.
Dat jij niet meer plezier uit dit spel kan halen betekent nog niet dat iedereen dat kan? Dan speel je maar een ander spelquote:Op maandag 17 mei 2010 22:00 schreef FalleNk810i het volgende:
omg, moet maar eens gaan stoppen met dit spel, ben sinds gister avond saggo omdat ik mn skillz opeens kwijt ben... t lukt gewoon niet meer.
en Salvage en Overgrown moeten dood, wat een grafmaps zeg.
zo ben dat ook weer kwijt![]()
lijkt wel alsof meer mensen last hebben van irritaties laatste tijd....
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 17 mei 2010 22:11 schreef synchrowise het volgende:
[..]
Dat jij niet meer plezier uit dit spel kan halen betekent nog niet dat iedereen dat kan? Dan speel je maar een ander spel
je begrijpt me verkeerd, ik bedoel stoppen voor een dag of een paar uurSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gott schütze mich vor blonden Frauen und Autos die Franzosen bauen
tnx voor de linkquote:Op maandag 17 mei 2010 21:58 schreef Dr.Pringles het volgende:
Iemand dit al gelezen over de nieuwe COD?
http://weplaycod.blogspot(...)black-ops-scans.html
Zelfs een Crossbow komt erin.
Ziet er iig niet verkeerd uit.
Dat is inderdaad wel erg pijnlijk.quote:Op maandag 17 mei 2010 22:18 schreef Dreetje74 het volgende:
Ben inmiddels alweer Prestige 8 level 42.
En afgelopen vrijdag dacht ik toch echt m,n allereerste eerlijk verdiende nuke te kunnen droppen,...maar blijkbaar had ik de host een paar keer teveel voor z,n blije bakkes geschoten met m,n helicoptergunner.
Dus net op het moment dat ik uit de chopper kom en ik m,n nuke zie glimmen rechtsonderin,....host weg.
Ik kwam helemaal los van de bank..
Ik blijf erbij tactieken bespreken om die nuke te halen is zinloos. Daar zijn je tegenstanders te verschillend voor. Ik heb ook regelmatig zitten campen in dat huisje bij A in Rundown. Maar als je tegenstander een knifer heeft rennen ze zo voorbij je claymore en ben je al dood voordat je je om kan draaien.quote:Op maandag 17 mei 2010 20:41 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Haha, das lastig.
Meeste nukes heb ik in Rundown gehaald, in Domination. Mijn tactiek die ik daar gebruikte was: In het gebouw bij vlag A blijven en steeds een claymore planten bij die trap. Soms gebruikte ik ook wel Hardline, want meestal als ik 6 kills had en nog 1 moest voor mn harrier werd ik 9 van de 10 keer gekilld.
Dat is idd niet erg handig van de vijand. Zo zat ik gisteren in dat tunneltje tussen vlag A en B in de Sub Base. Eerst zat ik verscholen achter de ene stapel tonnetjes, komt er een vijand aanrennen: ik neem m te grazen. Minuut later komt ie weer via precies dezelfde ingang naar binnen. Hij dacht lekker te tuben op de locatie waar ik daarvoor zat alleen ik was naar de andere kant van de stapel tonnen verkast. Bam vijand neer. Minuut later komt ie er weer aan. Dit keer was ik bovenop de tonnetjes gekropen via de andere zijde, hij zag me dus niet en ging wederom tegen de vlakte.quote:Op maandag 17 mei 2010 21:12 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Daar verbaas je je nog over. Heb echt figuren gehad die tig keer in mijn mijn trapten. Trouwens, ligt het aan mij of is die server (PS3) gewoon zwaar kut vanavond?
Ik had daar echt geen last van, dat mensen tuben of een raket naar binnenknallen. Soms kreeg ik wel een semtex of frag binnen maar dat was gewoon ff naar de andere kant van het gebouw rennen. Sowieso moet je ook niet echt op 1 plek blijven in het gebouw. Ik had zelf gewoon claymores bij elke trap gezet, en die manier werkte altijd.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |