quote:
Al een gehaald?quote:Op maandag 17 mei 2010 20:20 schreef GlenSpey het volgende:
[..]
![]()
Maarja, wat te doen tot die tijd
Gewone potjes spelen zie ik ook al niet veel meer in. Ik zit toch eilke keer nog te hopen dat ik die killstreaks voor die nuke haal
jij geloofde mij toen eerst niet toen ik zei dat de FAL 2 shot kill en af en toe 1 shot kill was hequote:Op maandag 17 mei 2010 15:23 schreef Frankii het volgende:
De FAL is nou eenmaal een bazenwapen
Moet jij geen rakettenvoer maken ofzo?![]()
FOKken in de baas z'n tijd
Nee, ik ben geen topspeler dus tenzij ik in een groep met nog ergere nabs terechtkom kan ik het schuddenquote:
Haha, das lastig.quote:Op maandag 17 mei 2010 20:25 schreef GlenSpey het volgende:
[..]
Nee, ik ben geen topspeler dus tenzij ik in een groep met nog ergere nabs terechtkom kan ik het schudden
Na 6x hebben mensen je ook wel door ja.quote:Op maandag 17 mei 2010 20:41 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Haha, das lastig.
Meeste nukes heb ik in Rundown gehaald, in Domination. Mijn tactiek die ik daar gebruikte was: In het gebouw bij vlag A blijven en steeds een claymore planten bij die trap. Soms gebruikte ik ook wel Hardline, want meestal als ik 6 kills had en nog 1 moest voor mn harrier werd ik 9 van de 10 keer gekilld.
Daar verbaas je je nog over. Heb echt figuren gehad die tig keer in mijn mijn trapten. Trouwens, ligt het aan mij of is die server (PS3) gewoon zwaar kut vanavond?quote:Op maandag 17 mei 2010 20:43 schreef WSquater het volgende:
[..]
Na 6x hebben mensen je ook wel door ja.
Dat jij niet meer plezier uit dit spel kan halen betekent nog niet dat iedereen dat kan? Dan speel je maar een ander spelquote:Op maandag 17 mei 2010 22:00 schreef FalleNk810i het volgende:
omg, moet maar eens gaan stoppen met dit spel, ben sinds gister avond saggo omdat ik mn skillz opeens kwijt ben... t lukt gewoon niet meer.
en Salvage en Overgrown moeten dood, wat een grafmaps zeg.
zo ben dat ook weer kwijt![]()
lijkt wel alsof meer mensen last hebben van irritaties laatste tijd....
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 17 mei 2010 22:11 schreef synchrowise het volgende:
[..]
Dat jij niet meer plezier uit dit spel kan halen betekent nog niet dat iedereen dat kan? Dan speel je maar een ander spel
je begrijpt me verkeerd, ik bedoel stoppen voor een dag of een paar uurSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gott schütze mich vor blonden Frauen und Autos die Franzosen bauen
tnx voor de linkquote:Op maandag 17 mei 2010 21:58 schreef Dr.Pringles het volgende:
Iemand dit al gelezen over de nieuwe COD?
http://weplaycod.blogspot(...)black-ops-scans.html
Zelfs een Crossbow komt erin.
Ziet er iig niet verkeerd uit.
Dat is inderdaad wel erg pijnlijk.quote:Op maandag 17 mei 2010 22:18 schreef Dreetje74 het volgende:
Ben inmiddels alweer Prestige 8 level 42.
En afgelopen vrijdag dacht ik toch echt m,n allereerste eerlijk verdiende nuke te kunnen droppen,...maar blijkbaar had ik de host een paar keer teveel voor z,n blije bakkes geschoten met m,n helicoptergunner.
Dus net op het moment dat ik uit de chopper kom en ik m,n nuke zie glimmen rechtsonderin,....host weg.
Ik kwam helemaal los van de bank..
Ik blijf erbij tactieken bespreken om die nuke te halen is zinloos. Daar zijn je tegenstanders te verschillend voor. Ik heb ook regelmatig zitten campen in dat huisje bij A in Rundown. Maar als je tegenstander een knifer heeft rennen ze zo voorbij je claymore en ben je al dood voordat je je om kan draaien.quote:Op maandag 17 mei 2010 20:41 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Haha, das lastig.
Meeste nukes heb ik in Rundown gehaald, in Domination. Mijn tactiek die ik daar gebruikte was: In het gebouw bij vlag A blijven en steeds een claymore planten bij die trap. Soms gebruikte ik ook wel Hardline, want meestal als ik 6 kills had en nog 1 moest voor mn harrier werd ik 9 van de 10 keer gekilld.
Dat is idd niet erg handig van de vijand. Zo zat ik gisteren in dat tunneltje tussen vlag A en B in de Sub Base. Eerst zat ik verscholen achter de ene stapel tonnetjes, komt er een vijand aanrennen: ik neem m te grazen. Minuut later komt ie weer via precies dezelfde ingang naar binnen. Hij dacht lekker te tuben op de locatie waar ik daarvoor zat alleen ik was naar de andere kant van de stapel tonnen verkast. Bam vijand neer. Minuut later komt ie er weer aan. Dit keer was ik bovenop de tonnetjes gekropen via de andere zijde, hij zag me dus niet en ging wederom tegen de vlakte.quote:Op maandag 17 mei 2010 21:12 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Daar verbaas je je nog over. Heb echt figuren gehad die tig keer in mijn mijn trapten. Trouwens, ligt het aan mij of is die server (PS3) gewoon zwaar kut vanavond?
Ik had daar echt geen last van, dat mensen tuben of een raket naar binnenknallen. Soms kreeg ik wel een semtex of frag binnen maar dat was gewoon ff naar de andere kant van het gebouw rennen. Sowieso moet je ook niet echt op 1 plek blijven in het gebouw. Ik had zelf gewoon claymores bij elke trap gezet, en die manier werkte altijd.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |