Game je op de PC of Console of toch liever mobiel of in je browser? Kom je maar niet door een level heen, of is er juist een nieuwe game aangekondigd die je vet lijkt? Hier kun je het hebben over games in de breedste zin van het woord.
Red Dead Redemption Red Dead Redemption is een videospel ontwikkeld door Rockstar San Diego. Het is de opvolger van Red Dead Revolver, welke in 2004 uitkwam.
Uitgave Red Dead Redemption zou oorspronkelijk op 29 april 2010 in de winkels liggen. De ontwikkelaar gaf in maart echter aan dat ze een paar weken meer tijd aan de game willen besteden om er zeker van te zijn dat de game van de hoogste kwaliteit zal zijn. Hierop werd bekend gemaakt dat het spel uitgesteld werd naar 18 mei 2010 voor Amerika, en 21 mei 2010 voor Europa.
Samenvatting Het spel speelt zich af in 1908 en concentreert zit rond een voormalig outlaw, John Marston, die naar de American Frontiers wordt gezonden om te helpen de wet te handhaven. In de trailer werd onthuld dat Marston zijn voormalig partner Bill Williams moet vermoorden of gevangennemen. Het spel zal het concept open wereld hanteren, te vergelijken met de GTA reeks met sandbox omgevingen en free-roaming mogelijkheden. De omgevingen zullen twee voorsteden, prairies, en bergpassen bevatten, te weten de Noord-Amerikaanse gedeeltes West Elizabeth en New Austin en het in Mexico gelegen Nuevo Paraiso.
Realistische paarden, gemaakt met de Euphoria physics engine, zullen een groot deel van het spel's transport innemen en er zullen meer dan veertig verschillende dierentypes waarop gejaagd kan worden in het spel zitten. Ook zullen er realistische weersveranderingen, inclusief seizoenen in het spel zitten en is er de mogelijkheid om met treinen je versneld in de spelwereld te verplaatsen.
Ontwikkeling Een trailer van het project werd in 2005 aan een select aantal mensen getoond tijdens de Sony conference. Op 4 februari 2009 werd de eerste trailer aangekondigd door Rockstar Games.
Op 6 mei 2009 kwam de debuut trailer beschikbaar op de officiële websites van IGN en Rockstar. Het spel zal ontwikkeld worden met gebruik van de Rockstar Advanced Game Engine, welke ook voor Grand Theft Auto IV en Midnight Club Los Angeles werd gebruikt met middleware, waaronder NaturalMotion's Euphoria animation engine.
De tweede trailer werd officieel gereleased op 1 december 2009, getiteld 'My Name is John Marston', en gaf informatie over het hoofdpersonage van het spel. De officiële release datum staat op 21 mei 2010 voor Nederland.
Trailers & pics!
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Extra informatie!
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De map
Op vrijdag 11 september 2009 18:32 schreef jogy het volgende: Ik ben zo trots op je dat ik je in brons wil gieten, in de achtertuin wil zetten met een tuinslang door je mond als appelsjapfontein.
Daar heb ik nu al zin in, om zo'n doos op de rails te leggen
Wtf? Eens ff testen
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
I had a splitting headache.From which the future's made. † Ryan Dunn (June 11, 1977 – June 20, 2011) It's funny. All you have to do is say something nobody understands and they'll do practically anything you want them to. VIVA LA ASSANGE¡
Op vrijdag 11 september 2009 18:32 schreef jogy het volgende: Ik ben zo trots op je dat ik je in brons wil gieten, in de achtertuin wil zetten met een tuinslang door je mond als appelsjapfontein.
I had a splitting headache.From which the future's made. † Ryan Dunn (June 11, 1977 – June 20, 2011) It's funny. All you have to do is say something nobody understands and they'll do practically anything you want them to. VIVA LA ASSANGE¡
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wtf! Dat hebben ze ook snel gedaan dan
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
This is a popular post in the IGN threads and thought I would bring it over here for people who don't want to register over there. Heres my list #1-Hit a Grizzly with a maltov cocktail #2-Hog tie a sheriff and beat him to death #3-Hog tie some double crosser and put Grizzly or wolf bait next to him and watch him get eaten #4-Ride against the train on my horse or stagecoach and see who chickens out first #5-Punch a Grizzly in the face and see how far I can run before it gets me #6-Drag someone through the middle of town #7-Dangle someone off a cliff by the lasso #8-Shoot someone in the knee cap when there is a dangerous animal around #9-Start a drunken bar fight at the saloon #10-Shoot my horse in the back of the head while riding it #11-Shoot a guy in the nuts in a duel #12-use dead eye to shoot horses legs strategically to take out the rider #13-Start a forest fire and shoot all the critters that run out #14-Put someone on top of the camp fire or shoot them onto it #15-Blast someone through the Saloon doors #16-get my horse drunk #17-Stab someone 50+times #18-Make a giant pile of hog tied victims and throw maltovs on them #19-Set up a whole posse on the train tracks with horses like dominoes and watch the train go through them all in a bloody mess thats all i got for now but I am sure I will think of more real soon. Lets hear what you guys got on your bucket lists for this game.
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
dat zou wel echt te vet zijn
SPOILER
Op dinsdag 29 maart 2011 18:00 schreef Michhas het volgende: Maar... Maar... Pierre zonder tuesday boozeday is als een vogel zonder vleugels, als een boom zonder blaadjes, als een kutkabouter zonder perverse en smerige opmerkingen ;(
Hij is nog real ook . Nja als ik het in de stad doe, dan staat de sheriff meteen op de stoep
die achievement is het eerste wat ik ga doen straks, duidelijk
Op dinsdag 29 maart 2011 18:00 schreef Michhas het volgende: Maar... Maar... Pierre zonder tuesday boozeday is als een vogel zonder vleugels, als een boom zonder blaadjes, als een kutkabouter zonder perverse en smerige opmerkingen ;(
Deze video is niet langer beschikbaar vanwege een auteursrechtclaim door Take 2 Games.
;<
die muziek is echt heerlijk rustgevend trouwens, precies wat ik nodig heb af en toe als ik zit te xboxen
Op zondag 16 mei 2010 16:52 schreef KneusTeun het volgende: Tvp! gaan we serieus nog redden ook nog om topic#10 te krijgen voor de release!!
denk het wel ja
Armadillo is de grootste westerse stad dacht ik. En hallo, je speelt in de fontier in het Wilde Westen, niet aan de oostkust
Is dat je grootste stad?
we kunnen ook proberen het topic normaal vol te krijgen, in plaats van met al die kutspam
Op zondag 16 mei 2010 18:40 schreef kutkabouter het volgende: we kunnen ook proberen het topic normaal vol te krijgen, in plaats van met al die kutspam
Op zondag 16 mei 2010 18:40 schreef kutkabouter het volgende: we kunnen ook proberen het topic normaal vol te krijgen, in plaats van met al die kutspam
Zolang het merendeel alleen maar kan meepraten over wat er op de streams te zien is omdat ze het spel niet kunnen spelen zal het er niet beter op worden.
Zolang het merendeel alleen maar kan meepraten over wat er op de streams te zien is omdat ze het spel niet kunnen spelen zal het er niet beter op worden.
we kunnen het op z'n minst proberen
gister al gedaan, de rest van de google hits was meer iets voor kpd
Ik hoop dat er buiten de main story genoeg te zien en te doen is. Ben niet zo'n mission gamer, maar meer iemand die af en toe even een uurtje rotzooi wil schoppen of om wat geinige side-missions te doen. En hopelijk zit de game ook weer vol met allerlei leuke easter eggs die we gewend zijn van Rockstar
Michael Scott: If I were joking, you'd be laughing. Do you look like you're laughing? Dwight K. Schrute: Impossible to say. I can't see myself.
nee, dat is de bijnaam van daisy duke [ afbeelding ]
betere daisy duke:
Kan je de moeilijkheidsgraad nog veranderen tijdens het spelen? Want het hangt alleen af qua richten, of is Expert ook echt een stuk moeilijker dan de andere?
I'm the dude playin' the dude, disguised as another dude!