Meneer jaloezie? Ik snap niet zo goed wat dat met jaloezie te maken heeft aangezien ik zelf al wat nukes heb gehaald.quote:Op zondag 16 mei 2010 14:38 schreef Pimsterr het volgende:
[..]
hoe wil je het dan noemen, meneer jaloezie
Haha, die nacht was echt hardcore! Van 11 tot 5 uur gespeeld ofzo.quote:Op zondag 16 mei 2010 08:38 schreef PierreTT het volgende:
Vrijdagavond een terror-reeks TDM gedaan met Dr.Pringles, ik heb nog niet vaak iemand zo hard over een map zien rennen
`No-scopen? Wasda?quote:Op zondag 16 mei 2010 15:50 schreef Koko_Banana het volgende:
Lol S&D zit vol slechte no-scopers... waarom speel je eigenlijk S&D als je niet fatsoenlijk kan no-scopen?
sprayen met een sniperquote:
Dan nog, kom wel gewoon NL-ers tegen.quote:Op zaterdag 15 mei 2010 19:26 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Mjah, het percentage fokkmers t.o.v. de rest van de wereld is nogal klein natuurlijk en daarnaast speelt niet iedereen met een fok clantag.
percentage fokkers t.o.v de rest van nederland is natuurlijk ook niet echt grootquote:Op zondag 16 mei 2010 17:07 schreef spiderweb1 het volgende:
[..]
Dan nog, kom wel gewoon NL-ers tegen.
En dan geldt nog steeds dat niet alle fokkers met fok clantag spelenquote:Op zondag 16 mei 2010 17:15 schreef BramPowert het volgende:
[..]
percentage fokkers t.o.v de rest van nederland is natuurlijk ook niet echt groot
Dunno. Niet iedereen speelt natuurlijk met FOK! tag.quote:Op zondag 16 mei 2010 17:15 schreef BramPowert het volgende:
[..]
percentage fokkers t.o.v de rest van nederland is natuurlijk ook niet echt groot
Hebben jullie dan serieus fok ervoor staan?quote:Op zondag 16 mei 2010 17:18 schreef DrMarten het volgende:
[..]
En dan geldt nog steeds dat niet alle fokkers met fok clantag spelen
Ik niet, anderen wel geloof ik.quote:Op zondag 16 mei 2010 18:22 schreef cheqy het volgende:
[..]
Hebben jullie dan serieus fok ervoor staan?
Sommige mensen hebben [FOK!] inderdaad. Ik hou het gewoon bij [TEEF]quote:Op zondag 16 mei 2010 18:22 schreef cheqy het volgende:
[..]
Hebben jullie dan serieus fok ervoor staan?
Kan het zijn dat ik jou gisteren of eergisteren in een TDM op de PS3 heb gezien? Daar zag ik ook iemand met [TEEF]. Ik vond het wel een opvallende tag.quote:Op zondag 16 mei 2010 19:56 schreef BramPowert het volgende:
[..]
Sommige mensen hebben [FOK!] inderdaad. Ik hou het gewoon bij [TEEF]
Zou goed kunnen jaquote:Op zondag 16 mei 2010 20:01 schreef cheqy het volgende:
[..]
Kan het zijn dat ik jou gisteren of eergisteren in een TDM op de PS3 heb gezien? Daar zag ik ook iemand met [TEEF]. Ik vond het wel een opvallende tag.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |