Ik denk dat het nu gewoon moeilijker is om nukes te halen. Heb de afgelopen 2 maanden ook geen nuke meer gezien. (op die van enkele boosters na dan)quote:Op zondag 16 mei 2010 13:15 schreef GlenSpey het volgende:
[..]
Dan moet ik 15 kills halen. Ik heb al moeite met 7 voor de harrier![]()
Ik denk niet dat het me ooit gaat lukken. Ik raak gewoon te gefrustreerd. 15 kills haal ik nooit. Er wordt teveel gecamped. Er zijn er altijd wel met stingers en one man army.
Of het duurt simpelweg te lang. Net nog een domination in Overgrown. Weet ik het tot 11 kills te schoppen en krijg ik de chopper. Die uit de lucht wordt geschoten na 0 kills. En dan is er niet voldoende tijd meer om het te halen.
..... enz
Ik gebruik altijd counter-uav bij FFAquote:Op zondag 16 mei 2010 13:56 schreef DrMarten het volgende:
Dat van die Nuke heb ik ook nooit begrepen. Waarom zou je een potje wat kennelijk lekker loopt willen stoppen door die nuke te gebruiken?
De EMP heb ik ook niet zoveel mee, maar ik heb hem nu toch maar geunlocked om de bonus binnen te kunnen halen.
Nu eerst eventjes te bonus van de UAV binnen halen, met 4 UAV's in één potje FFA zet dan wel zoden aan de dijk
Lekker bezig, mijn Harriers werken de laatste tijd niet echt meequote:Op zondag 16 mei 2010 13:59 schreef Merkie het volgende:
Ik had gisteren een nuke kunnen hebben, maar heb hem nog niet unlocked. Ik heb bij 5 kills Predator Missle, 7 kills Harriers en 11 kills Chopper Gunner. Ik schoot meteen door naar 7 kills en had toen iets van 10 kills met mijn Chopper Gunner. Toen nog een paar mensen doodgemaakt met mijn shotgun en ik zat op 25. Maar helaas, geen nuke unlocked
.
Ik heb trouwens bijna elk potje wel Chopper Gunner. En ik camp niet
.
waarschijnlijk speel je gewoon te veelquote:Op zondag 16 mei 2010 13:59 schreef Merkie het volgende:
Ik had gisteren een nuke kunnen hebben, maar heb hem nog niet unlocked. Ik heb bij 5 kills Predator Missle, 7 kills Harriers en 11 kills Chopper Gunner. Ik schoot meteen door naar 7 kills en had toen iets van 10 kills met mijn Chopper Gunner. Toen nog een paar mensen doodgemaakt met mijn shotgun en ik zat op 25. Maar helaas, geen nuke unlocked
.
Ik heb trouwens bijna elk potje wel Chopper Gunner. En ik camp niet
.
Care packagesquote:Op zondag 16 mei 2010 14:04 schreef SuperKaasNacho het volgende:
Ik heb ook bijna elk potje een chopper gunner. Maar wel uit mijn care package!
5d en 10 uur nuquote:Op zondag 16 mei 2010 14:00 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
waarschijnlijk speel je gewoon te veel
Ik gebruik eigenlijk altijd Predator, Harrier, Pavelow.quote:
valt meequote:Op zondag 16 mei 2010 14:05 schreef Merkie het volgende:
[..]
5d en 10 uur nu. Killratio van 1,60, win ratio van 1,15. 20.000 kills en en 1200 potjes gespeeld. Score van 2 miljoen.
Idd. Veel geluk.quote:Op zondag 16 mei 2010 13:44 schreef Silvanovisch het volgende:
In het begin (eerste 2 maanden na de release) vlogen de nukes om de oren omdat niemand wist waar cold blooded goed voor was, althans, ik niet. Denk dat je een keer geluk moet hebben. Camp and move is de beste tactiek, maar dat soort dingen heb je vast wel op youtube gezien.
Omdat het een leuke kick geeft en voldoening.quote:Op zondag 16 mei 2010 13:56 schreef DrMarten het volgende:
Dat van die Nuke heb ik ook nooit begrepen. Waarom zou je een potje wat kennelijk lekker loopt willen stoppen door die nuke te gebruiken?
quote:Op zondag 16 mei 2010 14:15 schreef Koko_Banana het volgende:
Maar betekent nog niet dat je goed bent hoor, dat is iets wat veel spelers denken.
lol, whut?quote:Op zondag 16 mei 2010 15:05 schreef Baghdaddy het volgende:
Vriend van me staat op 90 met zijn killstreak. Een raadsel hoe je dat voor elkaar krijgt
Harrier, Pave-Low, Choppergunner/AC130 en dan maar spawnrapen. Dat lijkt me het meest waarschijnlijke scenario.quote:Op zondag 16 mei 2010 15:05 schreef Baghdaddy het volgende:
Vriend van me staat op 90 met zijn killstreak. Een raadsel hoe je dat voor elkaar krijgt
Boosten?quote:Op zondag 16 mei 2010 15:05 schreef Baghdaddy het volgende:
dan nog nietquote:Op zondag 16 mei 2010 15:11 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Harrier, Pave-Low, Choppergunner/AC130 en dan maar spawnrapen. Dat lijkt me het meest waarschijnlijke scenario.
Meneer jaloezie? Ik snap niet zo goed wat dat met jaloezie te maken heeft aangezien ik zelf al wat nukes heb gehaald.quote:Op zondag 16 mei 2010 14:38 schreef Pimsterr het volgende:
[..]
hoe wil je het dan noemen, meneer jaloezie
Haha, die nacht was echt hardcore! Van 11 tot 5 uur gespeeld ofzo.quote:Op zondag 16 mei 2010 08:38 schreef PierreTT het volgende:
Vrijdagavond een terror-reeks TDM gedaan met Dr.Pringles, ik heb nog niet vaak iemand zo hard over een map zien rennen
`No-scopen? Wasda?quote:Op zondag 16 mei 2010 15:50 schreef Koko_Banana het volgende:
Lol S&D zit vol slechte no-scopers... waarom speel je eigenlijk S&D als je niet fatsoenlijk kan no-scopen?
sprayen met een sniperquote:
Dan nog, kom wel gewoon NL-ers tegen.quote:Op zaterdag 15 mei 2010 19:26 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Mjah, het percentage fokkmers t.o.v. de rest van de wereld is nogal klein natuurlijk en daarnaast speelt niet iedereen met een fok clantag.
percentage fokkers t.o.v de rest van nederland is natuurlijk ook niet echt grootquote:Op zondag 16 mei 2010 17:07 schreef spiderweb1 het volgende:
[..]
Dan nog, kom wel gewoon NL-ers tegen.
En dan geldt nog steeds dat niet alle fokkers met fok clantag spelenquote:Op zondag 16 mei 2010 17:15 schreef BramPowert het volgende:
[..]
percentage fokkers t.o.v de rest van nederland is natuurlijk ook niet echt groot
Dunno. Niet iedereen speelt natuurlijk met FOK! tag.quote:Op zondag 16 mei 2010 17:15 schreef BramPowert het volgende:
[..]
percentage fokkers t.o.v de rest van nederland is natuurlijk ook niet echt groot
Hebben jullie dan serieus fok ervoor staan?quote:Op zondag 16 mei 2010 17:18 schreef DrMarten het volgende:
[..]
En dan geldt nog steeds dat niet alle fokkers met fok clantag spelen
Ik niet, anderen wel geloof ik.quote:Op zondag 16 mei 2010 18:22 schreef cheqy het volgende:
[..]
Hebben jullie dan serieus fok ervoor staan?
Sommige mensen hebben [FOK!] inderdaad. Ik hou het gewoon bij [TEEF]quote:Op zondag 16 mei 2010 18:22 schreef cheqy het volgende:
[..]
Hebben jullie dan serieus fok ervoor staan?
Kan het zijn dat ik jou gisteren of eergisteren in een TDM op de PS3 heb gezien? Daar zag ik ook iemand met [TEEF]. Ik vond het wel een opvallende tag.quote:Op zondag 16 mei 2010 19:56 schreef BramPowert het volgende:
[..]
Sommige mensen hebben [FOK!] inderdaad. Ik hou het gewoon bij [TEEF]
Zou goed kunnen jaquote:Op zondag 16 mei 2010 20:01 schreef cheqy het volgende:
[..]
Kan het zijn dat ik jou gisteren of eergisteren in een TDM op de PS3 heb gezien? Daar zag ik ook iemand met [TEEF]. Ik vond het wel een opvallende tag.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |