volgens mij worden die laatste 2 heel vet, carnival en fuelquote:
Carnivalquote:Op zondag 16 mei 2010 10:33 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
volgens mij worden die laatste 2 heel vet, carnival en fuel![]()
toch ga ik 'm niet kopen
Ik weet het ook nog niet zo zeker. Ik ben niet echt ondersteboven van de maps die er nu zijn uitgekomen eigenlijk, alhoewel Carnival er wel heel vet uitzietquote:Op zondag 16 mei 2010 10:33 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
volgens mij worden die laatste 2 heel vet, carnival en fuel![]()
toch ga ik 'm niet kopen
Een Pave-Low krijg je niet uit de lucht met 1 stingerquote:Op zondag 16 mei 2010 12:17 schreef Onufriev het volgende:
Waarom vinden sommigen een pavelow beter? Bij harrier hoef je 2 kills minder te maken, en ik vind 7 kills maken al lastig zonder rewards, laat staan 9. En met die harrier heb je ook een kleine airstrike waarmee je nog een paar kills kan krijgen. En beide zijn met 1 stinger uit de lucht te krijgen, dus dat hij sterker is maakt niks uit.
Zonet nog nog gedaan....quote:Op zondag 16 mei 2010 12:19 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Een Pave-Low krijg je niet uit de lucht met 1 stinger
Dan was iemand anders er ook al op aan het schietenquote:
ik heb je al een aantal keren gezegd, pak een ac-130. maargoed, als je niet wilt luisterenquote:Op zondag 16 mei 2010 11:52 schreef GlenSpey het volgende:
Het wil niet lukken met die nuke
De weinige keren dat ik de chopper weet te bereiken wordt ie altijd uit de lucht geschoten. En iedereen switched volgens mij class want ik zie al die rode vierkantjes altijd verdwijnen
quote:Op zondag 16 mei 2010 12:38 schreef DrMarten het volgende:
In sommige gevallen krijg je een Pave-Low echt wel met 1 stinger uit de lucht. Ik doe het regelmatig. Maar vaak hangt ie dan idd erg laag. Als ie hoger is of verder weg is dan red je het niet met 1.
quote:Activision heeft verscheidene domeinnamen geregistreerd voor hun serie Call of Duty, die wellicht een hint geven naar de volgende stap die de serie wilt gaan nemen. Deze domeinnamen zijn Call of Duty: Future Warfare, Advanced Warfare, Secret Warfare en zelfs Space Warfare.
Ik weet ook niet of het ermee te maken heeft dat ik ze nogal eens uit de lucht schiet voordat ze uberhaupt goed en wel boven de map hangenquote:Op zondag 16 mei 2010 12:41 schreef PierreTT het volgende:
[..]
![]()
Ik heb al meer dan 500 heli's uit de lucht geschoten en het is me nog nooit overkomen dat het met 1 stinger lukte
Wat je ook kan proberen maar dat is wel lastig..quote:Op zondag 16 mei 2010 11:52 schreef GlenSpey het volgende:
Het wil niet lukken met die nuke
De weinige keren dat ik de chopper weet te bereiken wordt ie altijd uit de lucht geschoten. En iedereen switched volgens mij class want ik zie al die rode vierkantjes altijd verdwijnen
Dat is inderdaad wel heel vet altijd, vooral met Attack Helicopters en Harriersquote:Op zondag 16 mei 2010 12:49 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Ik weet ook niet of het ermee te maken heeft dat ik ze nogal eens uit de lucht schiet voordat ze uberhaupt goed en wel boven de map hangen
quote:
Dan moet ik 15 kills halen. Ik heb al moeite met 7 voor de harrierquote:Op zondag 16 mei 2010 12:53 schreef leeroy het volgende:
[..]
Wat je ook kan proberen maar dat is wel lastig..
Dat is choppergunner, emp, nuke.
Dan wacht je met de choppergunner tot je emp hebt.
Dan gebruik je emp, dan choppergunner. Dan kunnen ze al nooit je chopper uit de lucht schieten want de stinger locked dan niet meer.
Tis het proberen waard denk ik..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |