abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_81459568
Goed. Dan maar de gehele class die ik ga gebruiken om die nuke te scoren

primairy: Scar-H met silencer
secondary: PP2000 akimbo
perk 1: Scavenger pro
perk 2: Cold blooded (of is hardline pro toch een betere keuze?)
perk 3: Ninja pro
extra: claymore, flash grenade
kill streak: Harrier Strike (7), Chopper Gunner (11), Nuke (25)
death streak: Final Stand

Commentaar is welkom
pi_81459714

Commentaar is welkom

Lijkt op mijn class.. even kijken ik zou het iets anders doen:

SCARR + Silencer
Thumper of RPG (makkelijke multikills mee te maken)
Scavenger, Hardline (1 kill scheelt veeel ), commander
Extra : Claymore
KS en DS zijn goed.

Zo speel ik in ieder geval als ik nuke wil halen!
Terrorism is the poor mans war, war is the rich mans terrorism.
pi_81459737
quote:
Op zaterdag 15 mei 2010 15:59 schreef GlenSpey het volgende:

[..]

Hoezo is de pavelow fijner?
Ik sta open voor suggesties
harrier wordt zo uit de lucht geknald en bij levels met veel gebouwen raken die bommen vrij weinig
Xbox Live: Nathan Six
Hattrick: The Yanks
  zaterdag 15 mei 2010 @ 16:14:55 #154
278838 kutkabouter
stroef en a-relaxt
pi_81459815
quote:
Op zaterdag 15 mei 2010 16:11 schreef Pimsterr het volgende:

[..]

harrier wordt zo uit de lucht geknald en bij levels met veel gebouwen raken die bommen vrij weinig
pavelow is alleen fijner als je ac-130 gebruikt, aangezien er maar een heli tegelijk in de lucht kan zijn

ik raad je ook aan om danger close pro te gebruiken in plaats van cold blooded, aangezien pavelow en ac-130 en chopper gunner explosive ammo hebben (ja de pavelow ook ja, ook al lijkt dat van niet)
Op dinsdag 29 maart 2011 18:00 schreef Michhas het volgende:
Maar... Maar... Pierre zonder tuesday boozeday is als een vogel zonder vleugels, als een boom zonder blaadjes, als een kutkabouter zonder perverse en smerige opmerkingen ;(
pi_81460013
quote:
Op zaterdag 15 mei 2010 16:11 schreef Pimsterr het volgende:

[..]

Ik snap wel wat je bedoelt. Net poging 1 ondernomen: demolition in de Estate map.
Het ging toppie en de harrier was er dan ook zo. De harrier heeft precies 1 kill kunnen maken en dit was nog met de bommen, niet met het vliegtuig zelf. De harrier werd na 5 seconden al neergemaaid
Goed dan maar weer lopen en hopen dat ik de chopper haal. Na 3 makkelijke kills was die binnen. Echter kon ook deze maar enkele kills maken voor ie werd neergehaald door dezelfde persoon
In totaal 18 kills gemaakt voor ikzelf het loodje legde. Ik had dus duidelijk pech met de tegenstander die als een dolle die handel uit de lucht schoot
pi_81460669
Nieuwe Mappack komt er al begin juni voor xbox Damn, dat is snel.

Kost weer 14 euro

Gelukkig kunnen wij sharen op de ps3 en kost het mij maar 3,50 per keer. Maar als er 3 mappacks komen ben je gewoon bijna meer kwijt voor die packs dan voor het spel zelf zeg.

Maar goed, Vacant komt terug, mijn favo map van cod4
Buy it, use it, break it, fix it,
Trash it, change it, mail - upgrade it,
Charge it, point it, zoom it, press it,
Snap it, work it, quick - erase it,
pi_81460801
Het meest frustrerende aan dat hele nuke verhaal is volgens mij nog wel de juiste map krijgen. Ik wil wasteland, derail of estate hiervoor en ik heb nu iedere map voorbij zien komen, behalve wasteland en derail
pi_81460891
quote:
Op zaterdag 15 mei 2010 15:59 schreef GlenSpey het volgende:

[..]

Hoezo is de pavelow fijner?
Ik sta open voor suggesties
Ik vind van wel.

Harrier schiet je zo neer, als iemand een Stinger heeft is het waardeloos.
Pavelow is "maar" 2 kills meer, je moet 2 keer schieten op de pavelow en met dat ding kun je ook veel kills maken.

Met een Pavelow garandeer je eigenlijk de Chopper Gunner, tenzij je tegen echt veel mensen speelt met Cold-Blooded. Dat kan ik niet zeggen van een Stinger helaas. Tegenwoordig is hij 8 op 10 keer uit de lucht voordat je de Chopper Gunner hebt.
pi_81461949
quote:
Op zaterdag 15 mei 2010 16:53 schreef GlenSpey het volgende:
Het meest frustrerende aan dat hele nuke verhaal is volgens mij nog wel de juiste map krijgen. Ik wil wasteland, derail of estate hiervoor en ik heb nu iedere map voorbij zien komen, behalve wasteland en derail
Wat een kankergezeik elke keer met die kutmaps.
Krijg ik 1 keer derail vertrekt het hele vijandelijke team omdat ze m niet geskipped krijgen.
Krijg ik een 2e keer derail krijgen ze m wel geskipt.
Krijg ik estate is de PS3 ineens out of memory.

En de rest van de maps is allemaal weer waardeloos. 600 keer Favela en Rundown waarom kun je niet gewoon een map kiezen. Gezeik ook altijd
pi_81462623
quote:
Op zaterdag 15 mei 2010 16:56 schreef Koko_Banana het volgende:

[..]

Met een Pavelow garandeer je eigenlijk de Chopper Gunner, tenzij je tegen echt veel mensen speelt met Cold-Blooded. Dat kan ik niet zeggen van een Stinger helaas. Tegenwoordig is hij 8 op 10 keer uit de lucht voordat je de Chopper Gunner hebt.
Whoa vet, ik wil ook een keer een Stinger uit de lucht schieten

hihaiahiahi je bedoelt natuurlijk Harrier !1
  zaterdag 15 mei 2010 @ 17:57:52 #161
299568 Dr.Pringles
zonnestraal
pi_81462680
quote:
Op zaterdag 15 mei 2010 17:36 schreef GlenSpey het volgende:

[..]

Wat een kankergezeik elke keer met die kutmaps.
Krijg ik 1 keer derail vertrekt het hele vijandelijke team omdat ze m niet geskipped krijgen.
Krijg ik een 2e keer derail krijgen ze m wel geskipt.
Krijg ik estate is de PS3 ineens out of memory.

En de rest van de maps is allemaal weer waardeloos. 600 keer Favela en Rundown waarom kun je niet gewoon een map kiezen. Gezeik ook altijd
Precies, dat moeten ze echt in de volgende COD erin zetten...ik word ook echt moe van die matchmaking enzo. Ze moeten je gewoon je eigen map laten kiezen, zo krijg je geen enkel gezeik.

Oja over nukes gesproken, al me 10 nukes heb ik al tijdje geleden gehaald. De makkelijkste mappen om die te halen vond ik wel Rundown, Scrapyard en Terminal, maar ik heb er ook wel een paar gehaald in Sub-base, Karachi, Afghan en Quarry.

Rundown is gewoon de beste voor je nukes, zodra je je chopper gunner of ac130 hebt is iedereen gewoon open doel..binnen notime heb je je nuke.
na regen, ben ik er.
98-3 ٩(ಥ_ಥ)۶ ┌( ಠ_ಠ)┘
pi_81463037
quote:
Op zaterdag 15 mei 2010 17:57 schreef Dr.Pringles het volgende:

[..]

Precies, dat moeten ze echt in de volgende COD erin zetten...ik word ook echt moe van die matchmaking enzo. Ze moeten je gewoon je eigen map laten kiezen, zo krijg je geen enkel gezeik.

Oja over nukes gesproken, al me 10 nukes heb ik al tijdje geleden gehaald. De makkelijkste mappen om die te halen vond ik wel Rundown, Scrapyard en Terminal, maar ik heb er ook wel een paar gehaald in Sub-base, Karachi, Afghan en Quarry.

Rundown is gewoon de beste voor je nukes, zodra je je chopper gunner of ac130 hebt is iedereen gewoon open doel..binnen notime heb je je nuke.
Rundown
Welk speltype is trouwens het handigst hiervoor? Ik vind bij demolition die tijdsdruk bijzonder onprettig werken voor dit.
  zaterdag 15 mei 2010 @ 18:12:48 #163
299568 Dr.Pringles
zonnestraal
pi_81463161
quote:
Op zaterdag 15 mei 2010 18:08 schreef GlenSpey het volgende:

[..]

Rundown
Welk speltype is trouwens het handigst hiervoor? Ik vind bij demolition die tijdsdruk bijzonder onprettig werken voor dit.
Voor mn nukes speelde ik alleen maar Domination.
na regen, ben ik er.
98-3 ٩(ಥ_ಥ)۶ ┌( ಠ_ಠ)┘
pi_81463549
quote:
Op zaterdag 15 mei 2010 18:12 schreef Dr.Pringles het volgende:

[..]

Voor mn nukes speelde ik alleen maar Domination.
Oh, gaan we dat proberen
pi_81463609
quote:
Op zaterdag 15 mei 2010 16:11 schreef Baghdaddy het volgende:

Commentaar is welkom

Lijkt op mijn class.. even kijken ik zou het iets anders doen:

SCARR + Silencer
Thumper of RPG (makkelijke multikills mee te maken)
Scavenger, Hardline (1 kill scheelt veeel ), commander
Extra : Claymore
KS en DS zijn goed.

Zo speel ik in ieder geval als ik nuke wil halen!
Heb even hardline geprobeerd. Gaat t toch niet worden. Ik heb echt die anti UAV en thermal nodig anders ben ik elke keer het haasje
pi_81464239
Eerste en enige nuke die ik ooit gehaald heb was op Rust met TDM. Zat bovenop beetje op de grond iedereen af te schieten. Kreeg Harrier en daarna Chopper Gunner, toen was het zo gedaan
  zaterdag 15 mei 2010 @ 18:52:26 #167
278838 kutkabouter
stroef en a-relaxt
pi_81464386
quote:
Op zaterdag 15 mei 2010 17:57 schreef Dr.Pringles het volgende:

[..]

ac-130 + rundown + enemy A spawn + groundwar = 20 + ac-130 rape kills
Maar... Maar... Pierre zonder tuesday boozeday is als een vogel zonder vleugels, als een boom zonder blaadjes, als een kutkabouter zonder perverse en smerige opmerkingen ;(
  zaterdag 15 mei 2010 @ 18:53:19 #168
278838 kutkabouter
stroef en a-relaxt
pi_81464407
quote:
Op zaterdag 15 mei 2010 18:28 schreef GlenSpey het volgende:

[..]

Heb even hardline geprobeerd. Gaat t toch niet worden. Ik heb echt die anti UAV en thermal nodig anders ben ik elke keer het haasje
nogmaals:
quote:
Op zaterdag 15 mei 2010 16:14 schreef kutkabouter het volgende:

[..]

pavelow is alleen fijner als je ac-130 gebruikt, aangezien er maar een heli tegelijk in de lucht kan zijn

ik raad je ook aan om danger close pro te gebruiken in plaats van cold blooded, aangezien pavelow en ac-130 en chopper gunner explosive ammo hebben (ja de pavelow ook ja, ook al lijkt dat van niet)
pi_81464565
Ik haal eigenlijk nooit hoge scores.
Speel dan ook alleen Mercenary TDM en S&D.

Vind het toch vreemd dat ik vaak MW2 speel, en nog geen een fokker ben tegen gekomen?[Ps3]
Ik zit helemaal niet in m'n ontkenningsfase
pi_81465562
quote:
Op zaterdag 15 mei 2010 18:58 schreef spiderweb1 het volgende:
Ik haal eigenlijk nooit hoge scores.
Speel dan ook alleen Mercenary TDM en S&D.

Vind het toch vreemd dat ik vaak MW2 speel, en nog geen een fokker ben tegen gekomen?[Ps3]
Mjah, het percentage fokkmers t.o.v. de rest van de wereld is nogal klein natuurlijk en daarnaast speelt niet iedereen met een fok clantag.
A mind with a heart of it's own
  zaterdag 15 mei 2010 @ 19:28:23 #171
278838 kutkabouter
stroef en a-relaxt
pi_81465617
quote:
Op zaterdag 15 mei 2010 19:26 schreef DrMarten het volgende:

[..]

Mjah, het percentage fokkmers t.o.v. de rest van de wereld is nogal klein natuurlijk en daarnaast speelt niet iedereen met een fok clantag.
ik ben in 12 dagen speeltijd een keer zomaar iemand die ik ken tegengekomen
pi_81465977
quote:
Op zaterdag 15 mei 2010 19:28 schreef kutkabouter het volgende:

[..]

ik ben in 12 dagen speeltijd een keer zomaar iemand die ik ken tegengekomen
een nieuwe avatar
Je bent pas een baas wanneer je mensen maandelijks betaalt.
  zaterdag 15 mei 2010 @ 20:23:41 #173
96407 cheqy
Niet om te roken nee.
pi_81467455
quote:
Op zaterdag 15 mei 2010 19:26 schreef DrMarten het volgende:

[..]

Wie spelen er met een foktag op de ps3?
Een dag niet gemopperd is een dag niet geleefd.
  zaterdag 15 mei 2010 @ 22:17:59 #174
278838 kutkabouter
stroef en a-relaxt
pi_81471227
quote:
Op zaterdag 15 mei 2010 19:39 schreef BramPowert het volgende:

[..]

een nieuwe avatar
ja werd tijd he
pi_81477771
pff wat heb ik een grafhaat aan runners zeg, irritante ratjes met hun ump en rangers. nog erger als noobtubers.

keuze menu van join game moet gewoon aangepast worden. Join game> type> soort map. en dan gewoon matchmaken.
als je geen zin meer hebt in die map, dan join je gewoon een andere match. lijkt mij veel chiller.
beetje old skool COD1, 2 en UO idee. (op de pc lang geleden )
Gott schütze mich vor blonden Frauen und Autos die Franzosen bauen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')