ik niet, ik vind t echt lam, weer 15 euro. daarbij vind ik de originele maps gewoon het leukstquote:Op vrijdag 14 mei 2010 16:57 schreef -Techno- het volgende:
[..]
Ik ga hem sowieso halen daar niet van maar wat een slechte keuze mbt de oude maps. Ik wil Crossfire en Pipeline
Strike vind ik wel tof.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 16:57 schreef -Techno- het volgende:
[..]
Ik ga hem sowieso halen daar niet van maar wat een slechte keuze mbt de oude maps. Ik wil Crossfire en Pipeline
gast, ik kan jou alvast vertellen dat muchachoo geen noob is dus ga ergens anders huilenquote:Op vrijdag 14 mei 2010 18:03 schreef synchrowise het volgende:
Muchachoo en Keffur zijn noobs die niks kunnen behalve noobtuben en campen en zijn nu boos omdat ik daar over comment?
Ik weet niet hoevaak/hoe weinig ze bij jouw noobtuben maar bij mij is het ondraagljik, vind je het gek dat ik zo veel zeur? De frustratie wordt me gewoon teveel op een bepaald punt.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 18:06 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
gast, ik kan jou alvast vertellen dat muchachoo geen noob is dus ga ergens anders huilen![]()
de game wordt gewoon vernaaid door bepaalde figuren, dat klopt, maar je moet er ook zelf je plezier uit kunnen halen, en jij kan dat schijnbaar niet. wij wel, dus stop met zeuren
Als je het dermate stoort, stop dan gewoon met het spel, ga lekker singleplayer of special ops doen ofzo, maar ga niet een half topic volspammen gezanig, gezuer en gezeik. Daar schiet niemand iets mee op en het is irritant voor de mensen in dit topic die nog wel plezier kunnen beleven aan het spelquote:Op vrijdag 14 mei 2010 18:09 schreef synchrowise het volgende:
[..]
Ik weet niet hoevaak/hoe weinig ze bij jouw noobtuben maar bij mij is het ondraagljik, vind je het gek dat ik zo veel zeur? De frustratie wordt me gewoon teveel op een bepaald punt.
Ik heb ook niet over mensen die af en toe de noobtube gebruiken trouwens, gewoon over die mensen die het constant doen.
Ik zat de minpunten te noemen, mag dat ook al niet.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 18:12 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Als je het dermate stoort, stop dan gewoon met het spel, ga lekker singleplayer of special ops doen ofzo, maar ga niet een half topic volspammen gezanig, gezuer en gezeik. Daar schiet niemand iets mee op en het is irritant voor de mensen in dit topic die nog wel plezier kunnen beleven aan het spel
15 euro is wellicht aan de hoge kant maar goed.... ik heb nog nooit zoveel tijd in een spel gestopt als MW(1&2), dus die 15 euro boeit me gewoon niet. Maar goed ieder zijn keuze hequote:Op vrijdag 14 mei 2010 17:12 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
ik niet, ik vind t echt lam, weer 15 euro. daarbij vind ik de originele maps gewoon het leukstop bailout na dan misschien
Gastquote:Op vrijdag 14 mei 2010 18:09 schreef synchrowise het volgende:
[..]
Ik weet niet hoevaak/hoe weinig ze bij jouw noobtuben maar bij mij is het ondraagljik, vind je het gek dat ik zo veel zeur? De frustratie wordt me gewoon teveel op een bepaald punt.
Ik zeg toch niet dat het helemaal niet meer leuk is?quote:Op vrijdag 14 mei 2010 18:20 schreef -Techno- het volgende:
[..]
15 euro is wellicht aan de hoge kant maar goed.... ik heb nog nooit zoveel tijd in een spel gestopt als MW(1&2), dus die 15 euro boeit me gewoon niet. Maar goed ieder zijn keuze he![]()
[..]
Gastals je er niet mee om kan gaan, speel dan gewoon een andere spelletje
En dit;quote:Op vrijdag 14 mei 2010 18:20 schreef -Techno- het volgende:
[..]
15 euro is wellicht aan de hoge kant maar goed.... ik heb nog nooit zoveel tijd in een spel gestopt als MW(1&2), dus die 15 euro boeit me gewoon niet. Maar goed ieder zijn keuze he![]()
[..]
Gastals je er niet mee om kan gaan, speel dan gewoon een andere spelletje
Prima dat je het spel niet leuk vind, maakt mij niks uit.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 18:06 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
gast, ik kan jou alvast vertellen dat muchachoo geen noob is dus ga ergens anders huilen![]()
de game wordt gewoon vernaaid door bepaalde figuren, dat klopt, maar je moet er ook zelf je plezier uit kunnen halen, en jij kan dat schijnbaar niet. wij wel, dus stop met zeuren
ff mekkeren kan bestquote:Op vrijdag 14 mei 2010 22:32 schreef FalleNk810i het volgende:
@synchrowise: please, ga janken in klaagbaak ofzo, of ga little big planet spelen!
Ik heb de afgelopen 2 weken veel te veel gespeeld, en ben inmiddels verslaafdquote:Op zaterdag 15 mei 2010 00:02 schreef GlenSpey het volgende:
Moet iemand me toch es leren hoor.
Hoe kom je nou aan zoveel kills in een match? Zonder vaak dood te gaan
dat had ik ook inderdaad, ik heb nou een maand niet gespeeld, als ik straks speel dan ben ik de eerste 10 uur ofzo echt op een kutniveau, als 4e prestigerquote:Op zaterdag 15 mei 2010 00:05 schreef BramPowert het volgende:
[..]
Ik heb de afgelopen 2 weken veel te veel gespeeld, en ben inmiddels verslaafdHet zou een schande zijn als ik en slechte score zou halen na mijn 'ervaring'
Ik heb tussendoor ook even Bad Company 2 gedaan (hoe vet die game ook is, sinds de nieuwe maps uit zijn ligt hij alleen nog maar stof te happenquote:Op zaterdag 15 mei 2010 00:06 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
dat had ik ook inderdaad, ik heb nou een maand niet gespeeld, als ik straks speel dan ben ik de eerste 10 uur ofzo echt op een kutniveau, als 4e prestiger
10 Prestige Boosterquote:Op vrijdag 14 mei 2010 22:41 schreef BramPowert het volgende:
Wat een haters hierOmdat andere mensen het spelletje voor iemand verneuken moet hij er maar mee gaan stoppen? Laat die mongooltjes lekker stoppen met dat noobtuben
Lekker potje gehad weer:
[ afbeelding ]
Mwah, die andere (zie signature) zijn beterquote:Op zaterdag 15 mei 2010 01:01 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
[..]
10 Prestige Booster, score is wel netjes an sich.
Idd zie je vaak hoe komen ze er aan?quote:Op zaterdag 15 mei 2010 01:01 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
[..]
10 Prestige Booster, score is wel netjes an sich.
Normaal wil ik mensen wel helpen en verwijs ik niet naar Google, maar kom op zegquote:Op zaterdag 15 mei 2010 01:11 schreef maickeltje het volgende:
[..]
Idd zie je vaak hoe komen ze er aan?
nicee!quote:Op vrijdag 14 mei 2010 22:41 schreef BramPowert het volgende:
Wat een haters hierOmdat andere mensen het spelletje voor iemand verneuken moet hij er maar mee gaan stoppen? Laat die mongooltjes lekker stoppen met dat noobtuben
Lekker potje gehad weer:
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 14 mei 2010 18:03 schreef synchrowise het volgende:
Muchachoo en Keffur zijn noobs die niks kunnen behalve noobtuben en campen en zijn nu boos omdat ik daar over comment?
quote:Op vrijdag 14 mei 2010 18:09 schreef synchrowise het volgende:
[..]
Ik heb ook niet over mensen die af en toe de noobtube gebruiken trouwens, gewoon over die mensen die het constant doen.
Thx! Ja dat is ook lekker ja, ik had laatst 56 - 5 (zie signature)quote:Op zaterdag 15 mei 2010 01:35 schreef WitAchterLicht het volgende:
TVP
[..]
nicee!
zelf ooit een keer 51-9 gehad, ff kijken of ik die nog ergens heb
Laat die jongen toch gewoon even kankeren op die noobtubers.quote:Op zaterdag 15 mei 2010 07:47 schreef Muchachooo het volgende:
[..]
[..]
![]()
![]()
hahaha geweldig gast, je staat niet eens in mijn vriendenlijst, ik heb nog nooit met jou MW2 gespeeld__!
Nice!quote:Op zaterdag 15 mei 2010 11:02 schreef Baghdaddy het volgende:
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik own, ook op de PS3quote:Op zaterdag 15 mei 2010 12:12 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
Sowieso het niveau op de PS3 van MW2 is bedroevend slecht als je het vergelijkt met de Xbox 360.
Zo heb ik ooit iemand gezien die het presteerde 42 keer dood te gaan en slechts 2 kills te maken. En hij speelde gewoon normaal mee en het was ook geen boosterquote:Op zaterdag 15 mei 2010 13:02 schreef Parvus het volgende:
Ik joinde laatst een game op Highrise en vanaf het punt dat ik spawn zie ik een gast de hele tijd alleen maar naar beneden springen. Dit was z'n score:
[ afbeelding ]
Ah mooi dan dat de Pavelow is gepatchedquote:Op zaterdag 15 mei 2010 15:51 schreef Koko_Banana het volgende:
Ja.
De Pavelow trouwens ook (is gepatched). Ik vind Pavelow -> Chopper Gunner -> Nuke fijner.
Hoezo is de pavelow fijner?quote:Op zaterdag 15 mei 2010 15:51 schreef Koko_Banana het volgende:
Ja.
De Pavelow trouwens ook (is gepatched). Ik vind Pavelow -> Chopper Gunner -> Nuke fijner.
harrier wordt zo uit de lucht geknald en bij levels met veel gebouwen raken die bommen vrij weinigquote:Op zaterdag 15 mei 2010 15:59 schreef GlenSpey het volgende:
[..]
Hoezo is de pavelow fijner?
Ik sta open voor suggesties
pavelow is alleen fijner als je ac-130 gebruikt, aangezien er maar een heli tegelijk in de lucht kan zijnquote:Op zaterdag 15 mei 2010 16:11 schreef Pimsterr het volgende:
[..]
harrier wordt zo uit de lucht geknald en bij levels met veel gebouwen raken die bommen vrij weinig
Ik snap wel wat je bedoelt. Net poging 1 ondernomen: demolition in de Estate map.quote:Op zaterdag 15 mei 2010 16:11 schreef Pimsterr het volgende:
[..]
harrier wordt zo uit de lucht geknald en bij levels met veel gebouwen raken die bommen vrij weinig
Ik vind van wel.quote:Op zaterdag 15 mei 2010 15:59 schreef GlenSpey het volgende:
[..]
Hoezo is de pavelow fijner?
Ik sta open voor suggesties
Wat een kankergezeik elke keer met die kutmaps.quote:Op zaterdag 15 mei 2010 16:53 schreef GlenSpey het volgende:
Het meest frustrerende aan dat hele nuke verhaal is volgens mij nog wel de juiste map krijgen. Ik wil wasteland, derail of estate hiervoor en ik heb nu iedere map voorbij zien komen, behalve wasteland en derail
Whoa vet, ik wil ook een keer een Stinger uit de lucht schietenquote:Op zaterdag 15 mei 2010 16:56 schreef Koko_Banana het volgende:
[..]
Met een Pavelow garandeer je eigenlijk de Chopper Gunner, tenzij je tegen echt veel mensen speelt met Cold-Blooded. Dat kan ik niet zeggen van een Stinger helaas. Tegenwoordig is hij 8 op 10 keer uit de lucht voordat je de Chopper Gunner hebt.
Precies, dat moeten ze echt in de volgende COD erin zetten...ik word ook echt moe van die matchmaking enzo. Ze moeten je gewoon je eigen map laten kiezen, zo krijg je geen enkel gezeik.quote:Op zaterdag 15 mei 2010 17:36 schreef GlenSpey het volgende:
[..]
Wat een kankergezeik elke keer met die kutmaps.
Krijg ik 1 keer derail vertrekt het hele vijandelijke team omdat ze m niet geskipped krijgen.
Krijg ik een 2e keer derail krijgen ze m wel geskipt.
Krijg ik estate is de PS3 ineens out of memory.
En de rest van de maps is allemaal weer waardeloos. 600 keer Favela en Rundownwaarom kun je niet gewoon een map kiezen. Gezeik ook altijd
Rundownquote:Op zaterdag 15 mei 2010 17:57 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Precies, dat moeten ze echt in de volgende COD erin zetten...ik word ook echt moe van die matchmaking enzo. Ze moeten je gewoon je eigen map laten kiezen, zo krijg je geen enkel gezeik.
Oja over nukes gesproken, al me 10 nukes heb ik al tijdje geleden gehaald. De makkelijkste mappen om die te halen vond ik wel Rundown, Scrapyard en Terminal, maar ik heb er ook wel een paar gehaald in Sub-base, Karachi, Afghan en Quarry.
Rundown is gewoon de beste voor je nukes, zodra je je chopper gunner of ac130 hebt is iedereen gewoon open doel..binnen notime heb je je nuke.
Voor mn nukes speelde ik alleen maar Domination.quote:Op zaterdag 15 mei 2010 18:08 schreef GlenSpey het volgende:
[..]
Rundown
Welk speltype is trouwens het handigst hiervoor? Ik vind bij demolition die tijdsdruk bijzonder onprettig werken voor dit.
Oh, gaan we dat proberenquote:Op zaterdag 15 mei 2010 18:12 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Voor mn nukes speelde ik alleen maar Domination.
Heb even hardline geprobeerd. Gaat t toch niet worden. Ik heb echt die anti UAV en thermal nodig anders ben ik elke keer het haasjequote:Op zaterdag 15 mei 2010 16:11 schreef Baghdaddy het volgende:
Goed. Dan maar de gehele class die ik ga gebruiken om die nuke te scoren
primairy: Scar-H met silencer
secondary: PP2000 akimbo
perk 1: Scavenger pro
perk 2: Cold blooded (of is hardline pro toch een betere keuze?)
perk 3: Ninja pro
extra: claymore, flash grenade
kill streak: Harrier Strike (7), Chopper Gunner (11), Nuke (25)
death streak: Final Stand
Commentaar is welkom
Lijkt op mijn class.. even kijken ik zou het iets anders doen:
SCARR + Silencer
Thumper of RPG (makkelijke multikills mee te maken)
Scavenger, Hardline (1 kill scheelt veeel), commander
Extra : Claymore
KS en DS zijn goed.
Zo speel ik in ieder geval als ik nuke wil halen!
ac-130 + rundown + enemy A spawn + groundwar = 20 + ac-130 rape killsquote:Op zaterdag 15 mei 2010 17:57 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Precies, dat moeten ze echt in de volgende COD erin zetten...ik word ook echt moe van die matchmaking enzo. Ze moeten je gewoon je eigen map laten kiezen, zo krijg je geen enkel gezeik.
Oja over nukes gesproken, al me 10 nukes heb ik al tijdje geleden gehaald. De makkelijkste mappen om die te halen vond ik wel Rundown, Scrapyard en Terminal, maar ik heb er ook wel een paar gehaald in Sub-base, Karachi, Afghan en Quarry.
Rundown is gewoon de beste voor je nukes, zodra je je chopper gunner of ac130 hebt is iedereen gewoon open doel..binnen notime heb je je nuke.
nogmaals:quote:Op zaterdag 15 mei 2010 18:28 schreef GlenSpey het volgende:
[..]
Heb even hardline geprobeerd. Gaat t toch niet worden. Ik heb echt die anti UAV en thermal nodig anders ben ik elke keer het haasje
quote:Op zaterdag 15 mei 2010 16:14 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
pavelow is alleen fijner als je ac-130 gebruikt, aangezien er maar een heli tegelijk in de lucht kan zijn
ik raad je ook aan om danger close pro te gebruiken in plaats van cold blooded, aangezien pavelow en ac-130 en chopper gunner explosive ammo hebben (ja de pavelow ook ja, ook al lijkt dat van niet)
Mjah, het percentage fokkmers t.o.v. de rest van de wereld is nogal klein natuurlijk en daarnaast speelt niet iedereen met een fok clantag.quote:Op zaterdag 15 mei 2010 18:58 schreef spiderweb1 het volgende:
Ik haal eigenlijk nooit hoge scores.
Speel dan ook alleen Mercenary TDM en S&D.
Vind het toch vreemd dat ik vaak MW2 speel, en nog geen een fokker ben tegen gekomen?[Ps3]
ik ben in 12 dagen speeltijd een keer zomaar iemand die ik ken tegengekomenquote:Op zaterdag 15 mei 2010 19:26 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Mjah, het percentage fokkmers t.o.v. de rest van de wereld is nogal klein natuurlijk en daarnaast speelt niet iedereen met een fok clantag.
quote:Op zaterdag 15 mei 2010 19:28 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
ik ben in 12 dagen speeltijd een keer zomaar iemand die ik ken tegengekomen
Wie spelen er met een foktag op de ps3?quote:Op zaterdag 15 mei 2010 19:26 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Mjah, het percentage fokkmers t.o.v. de rest van de wereld is nogal klein natuurlijk en daarnaast speelt niet iedereen met een fok clantag.
ja werd tijd hequote:
volgens mij worden die laatste 2 heel vet, carnival en fuelquote:
Carnivalquote:Op zondag 16 mei 2010 10:33 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
volgens mij worden die laatste 2 heel vet, carnival en fuel![]()
toch ga ik 'm niet kopen
Ik weet het ook nog niet zo zeker. Ik ben niet echt ondersteboven van de maps die er nu zijn uitgekomen eigenlijk, alhoewel Carnival er wel heel vet uitzietquote:Op zondag 16 mei 2010 10:33 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
volgens mij worden die laatste 2 heel vet, carnival en fuel![]()
toch ga ik 'm niet kopen
Een Pave-Low krijg je niet uit de lucht met 1 stingerquote:Op zondag 16 mei 2010 12:17 schreef Onufriev het volgende:
Waarom vinden sommigen een pavelow beter? Bij harrier hoef je 2 kills minder te maken, en ik vind 7 kills maken al lastig zonder rewards, laat staan 9. En met die harrier heb je ook een kleine airstrike waarmee je nog een paar kills kan krijgen. En beide zijn met 1 stinger uit de lucht te krijgen, dus dat hij sterker is maakt niks uit.
Zonet nog nog gedaan....quote:Op zondag 16 mei 2010 12:19 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Een Pave-Low krijg je niet uit de lucht met 1 stinger
Dan was iemand anders er ook al op aan het schietenquote:
ik heb je al een aantal keren gezegd, pak een ac-130. maargoed, als je niet wilt luisterenquote:Op zondag 16 mei 2010 11:52 schreef GlenSpey het volgende:
Het wil niet lukken met die nuke
De weinige keren dat ik de chopper weet te bereiken wordt ie altijd uit de lucht geschoten. En iedereen switched volgens mij class want ik zie al die rode vierkantjes altijd verdwijnen
quote:Op zondag 16 mei 2010 12:38 schreef DrMarten het volgende:
In sommige gevallen krijg je een Pave-Low echt wel met 1 stinger uit de lucht. Ik doe het regelmatig. Maar vaak hangt ie dan idd erg laag. Als ie hoger is of verder weg is dan red je het niet met 1.
quote:Activision heeft verscheidene domeinnamen geregistreerd voor hun serie Call of Duty, die wellicht een hint geven naar de volgende stap die de serie wilt gaan nemen. Deze domeinnamen zijn Call of Duty: Future Warfare, Advanced Warfare, Secret Warfare en zelfs Space Warfare.
Ik weet ook niet of het ermee te maken heeft dat ik ze nogal eens uit de lucht schiet voordat ze uberhaupt goed en wel boven de map hangenquote:Op zondag 16 mei 2010 12:41 schreef PierreTT het volgende:
[..]
![]()
Ik heb al meer dan 500 heli's uit de lucht geschoten en het is me nog nooit overkomen dat het met 1 stinger lukte
Wat je ook kan proberen maar dat is wel lastig..quote:Op zondag 16 mei 2010 11:52 schreef GlenSpey het volgende:
Het wil niet lukken met die nuke
De weinige keren dat ik de chopper weet te bereiken wordt ie altijd uit de lucht geschoten. En iedereen switched volgens mij class want ik zie al die rode vierkantjes altijd verdwijnen
Dat is inderdaad wel heel vet altijd, vooral met Attack Helicopters en Harriersquote:Op zondag 16 mei 2010 12:49 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Ik weet ook niet of het ermee te maken heeft dat ik ze nogal eens uit de lucht schiet voordat ze uberhaupt goed en wel boven de map hangen
quote:
Dan moet ik 15 kills halen. Ik heb al moeite met 7 voor de harrierquote:Op zondag 16 mei 2010 12:53 schreef leeroy het volgende:
[..]
Wat je ook kan proberen maar dat is wel lastig..
Dat is choppergunner, emp, nuke.
Dan wacht je met de choppergunner tot je emp hebt.
Dan gebruik je emp, dan choppergunner. Dan kunnen ze al nooit je chopper uit de lucht schieten want de stinger locked dan niet meer.
Tis het proberen waard denk ik..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |