ik niet, ik vind t echt lam, weer 15 euro. daarbij vind ik de originele maps gewoon het leukstquote:Op vrijdag 14 mei 2010 16:57 schreef -Techno- het volgende:
[..]
Ik ga hem sowieso halen daar niet van maar wat een slechte keuze mbt de oude maps. Ik wil Crossfire en Pipeline
Strike vind ik wel tof.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 16:57 schreef -Techno- het volgende:
[..]
Ik ga hem sowieso halen daar niet van maar wat een slechte keuze mbt de oude maps. Ik wil Crossfire en Pipeline
gast, ik kan jou alvast vertellen dat muchachoo geen noob is dus ga ergens anders huilenquote:Op vrijdag 14 mei 2010 18:03 schreef synchrowise het volgende:
Muchachoo en Keffur zijn noobs die niks kunnen behalve noobtuben en campen en zijn nu boos omdat ik daar over comment?
Ik weet niet hoevaak/hoe weinig ze bij jouw noobtuben maar bij mij is het ondraagljik, vind je het gek dat ik zo veel zeur? De frustratie wordt me gewoon teveel op een bepaald punt.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 18:06 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
gast, ik kan jou alvast vertellen dat muchachoo geen noob is dus ga ergens anders huilen![]()
de game wordt gewoon vernaaid door bepaalde figuren, dat klopt, maar je moet er ook zelf je plezier uit kunnen halen, en jij kan dat schijnbaar niet. wij wel, dus stop met zeuren
Als je het dermate stoort, stop dan gewoon met het spel, ga lekker singleplayer of special ops doen ofzo, maar ga niet een half topic volspammen gezanig, gezuer en gezeik. Daar schiet niemand iets mee op en het is irritant voor de mensen in dit topic die nog wel plezier kunnen beleven aan het spelquote:Op vrijdag 14 mei 2010 18:09 schreef synchrowise het volgende:
[..]
Ik weet niet hoevaak/hoe weinig ze bij jouw noobtuben maar bij mij is het ondraagljik, vind je het gek dat ik zo veel zeur? De frustratie wordt me gewoon teveel op een bepaald punt.
Ik heb ook niet over mensen die af en toe de noobtube gebruiken trouwens, gewoon over die mensen die het constant doen.
Ik zat de minpunten te noemen, mag dat ook al niet.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 18:12 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Als je het dermate stoort, stop dan gewoon met het spel, ga lekker singleplayer of special ops doen ofzo, maar ga niet een half topic volspammen gezanig, gezuer en gezeik. Daar schiet niemand iets mee op en het is irritant voor de mensen in dit topic die nog wel plezier kunnen beleven aan het spel
15 euro is wellicht aan de hoge kant maar goed.... ik heb nog nooit zoveel tijd in een spel gestopt als MW(1&2), dus die 15 euro boeit me gewoon niet. Maar goed ieder zijn keuze hequote:Op vrijdag 14 mei 2010 17:12 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
ik niet, ik vind t echt lam, weer 15 euro. daarbij vind ik de originele maps gewoon het leukstop bailout na dan misschien
Gastquote:Op vrijdag 14 mei 2010 18:09 schreef synchrowise het volgende:
[..]
Ik weet niet hoevaak/hoe weinig ze bij jouw noobtuben maar bij mij is het ondraagljik, vind je het gek dat ik zo veel zeur? De frustratie wordt me gewoon teveel op een bepaald punt.
Ik zeg toch niet dat het helemaal niet meer leuk is?quote:Op vrijdag 14 mei 2010 18:20 schreef -Techno- het volgende:
[..]
15 euro is wellicht aan de hoge kant maar goed.... ik heb nog nooit zoveel tijd in een spel gestopt als MW(1&2), dus die 15 euro boeit me gewoon niet. Maar goed ieder zijn keuze he![]()
[..]
Gastals je er niet mee om kan gaan, speel dan gewoon een andere spelletje
En dit;quote:Op vrijdag 14 mei 2010 18:20 schreef -Techno- het volgende:
[..]
15 euro is wellicht aan de hoge kant maar goed.... ik heb nog nooit zoveel tijd in een spel gestopt als MW(1&2), dus die 15 euro boeit me gewoon niet. Maar goed ieder zijn keuze he![]()
[..]
Gastals je er niet mee om kan gaan, speel dan gewoon een andere spelletje
Prima dat je het spel niet leuk vind, maakt mij niks uit.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 18:06 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
gast, ik kan jou alvast vertellen dat muchachoo geen noob is dus ga ergens anders huilen![]()
de game wordt gewoon vernaaid door bepaalde figuren, dat klopt, maar je moet er ook zelf je plezier uit kunnen halen, en jij kan dat schijnbaar niet. wij wel, dus stop met zeuren
ff mekkeren kan bestquote:Op vrijdag 14 mei 2010 22:32 schreef FalleNk810i het volgende:
@synchrowise: please, ga janken in klaagbaak ofzo, of ga little big planet spelen!
Ik heb de afgelopen 2 weken veel te veel gespeeld, en ben inmiddels verslaafdquote:Op zaterdag 15 mei 2010 00:02 schreef GlenSpey het volgende:
Moet iemand me toch es leren hoor.
Hoe kom je nou aan zoveel kills in een match? Zonder vaak dood te gaan
dat had ik ook inderdaad, ik heb nou een maand niet gespeeld, als ik straks speel dan ben ik de eerste 10 uur ofzo echt op een kutniveau, als 4e prestigerquote:Op zaterdag 15 mei 2010 00:05 schreef BramPowert het volgende:
[..]
Ik heb de afgelopen 2 weken veel te veel gespeeld, en ben inmiddels verslaafdHet zou een schande zijn als ik en slechte score zou halen na mijn 'ervaring'
Ik heb tussendoor ook even Bad Company 2 gedaan (hoe vet die game ook is, sinds de nieuwe maps uit zijn ligt hij alleen nog maar stof te happenquote:Op zaterdag 15 mei 2010 00:06 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
dat had ik ook inderdaad, ik heb nou een maand niet gespeeld, als ik straks speel dan ben ik de eerste 10 uur ofzo echt op een kutniveau, als 4e prestiger
10 Prestige Boosterquote:Op vrijdag 14 mei 2010 22:41 schreef BramPowert het volgende:
Wat een haters hierOmdat andere mensen het spelletje voor iemand verneuken moet hij er maar mee gaan stoppen? Laat die mongooltjes lekker stoppen met dat noobtuben
Lekker potje gehad weer:
[ afbeelding ]
Mwah, die andere (zie signature) zijn beterquote:Op zaterdag 15 mei 2010 01:01 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
[..]
10 Prestige Booster, score is wel netjes an sich.
Idd zie je vaak hoe komen ze er aan?quote:Op zaterdag 15 mei 2010 01:01 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
[..]
10 Prestige Booster, score is wel netjes an sich.
Normaal wil ik mensen wel helpen en verwijs ik niet naar Google, maar kom op zegquote:Op zaterdag 15 mei 2010 01:11 schreef maickeltje het volgende:
[..]
Idd zie je vaak hoe komen ze er aan?
nicee!quote:Op vrijdag 14 mei 2010 22:41 schreef BramPowert het volgende:
Wat een haters hierOmdat andere mensen het spelletje voor iemand verneuken moet hij er maar mee gaan stoppen? Laat die mongooltjes lekker stoppen met dat noobtuben
Lekker potje gehad weer:
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |