Ik speel alleen maar free-for-all en Search.quote:Op donderdag 13 mei 2010 19:09 schreef Dr.Pringles het volgende:
S&D is gewoon te nice.
Net potje op Highrise, 12-3 en 11995 xp.. zonder challenges etc.
Wie knalt er nu/zo nog op Xbox?
Na 11 ben ik wel beschikbaar voor een potje of watquote:Op donderdag 13 mei 2010 19:09 schreef Dr.Pringles het volgende:
S&D is gewoon te nice.
Net potje op Highrise, 12-3 en 11995 xp.. zonder challenges etc.
Wie knalt er nu/zo nog op Xbox?
Ik heb er ook last van (vooral noobtubers), maar als ik het echt te erg vind ga ik gewoon naar een andere game. Dan gaat het meestal wel weerquote:Op donderdag 13 mei 2010 19:11 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
daar gaat het niet om, heel het spelplezier wordt gewoon bedorven want heel de tijd gaat het gewoon zo:
spawn, BAM noobtube
spawn, STAB knifer
spawn, BOOM shotgun
spawn, BOOM thermal headshot
het gaat gewoon nergens meer over
Zie naamquote:Op donderdag 13 mei 2010 19:39 schreef Dr.Pringles het volgende:
Wat zijn jullie gamertags? Dan voeg ik jullie toe.
Op de SCAR heb je echt geen RDS nodig, er zit echt de beste iron sight van alle geweren op. Een silencer is daarentegen echt goddelijk op een SCAR. Enige nadeel van de SCAR is dat je eigenlijk wel Scavenger Pro nodig hebt om een beetje te kunnen streaken.quote:Op donderdag 13 mei 2010 19:58 schreef Baghdaddy het volgende:
IIk heb zulke dingen gelukkig nooooit. Heel af en toe dat ik spawn en iemand die me noobtubed.
SCARR + Red dot for lifeeee
Nou, extended mags voor scar is echt shit.quote:Op donderdag 13 mei 2010 21:36 schreef Koko_Banana het volgende:
Jep wat Pwnd zegt klopt.
Ik vraag me wel af hoe een Scar + Extended Mags moet zijn... waarschijnlijk echt meesterlijk.
Eigenlijk weet ik het niet zeker.quote:Op donderdag 13 mei 2010 21:42 schreef Koko_Banana het volgende:
Echt?
Als het 10 kogels waren dan zou het een pak beter zijn maar 4 of 5 is amper de moeite in dat geval.
Ik gebruik bij de SCAR eik altijd Sleight of hand omdat dat sing zo tyfustraag herlaadquote:Op donderdag 13 mei 2010 20:10 schreef pwned het volgende:
[..]
Op de SCAR heb je echt geen RDS nodig, er zit echt de beste iron sight van alle geweren op. Een silencer is daarentegen echt goddelijk op een SCAR. Enige nadeel van de SCAR is dat je eigenlijk wel Scavenger Pro nodig hebt om een beetje te kunnen streaken.
Hoe bedoel je? Wil je ook gaan boosten?quote:Op donderdag 13 mei 2010 22:57 schreef DrMarten het volgende:
Een ander vraagje..... in FFA wordt zoals bekend nog wel eens geboost. Nu zijn dat dus lui die elkaar kennen en in dezelfde match zitten. Hoe krijg je dat voor elkaar op de PS3? Moet je dan dezelfde clantag hebben ofzo? Als ik samen met m'n broer even online wil gamen dan kunnen we vanalles doen maar niet FFA, terwijl ik ook wel eens goed z'n ass wil kicken in een FFA match.
of je leert lezenquote:Op donderdag 13 mei 2010 23:00 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Hoe bedoel je? Wil je ook gaan boosten?
Ik weet wel dat een Spas-12 extended mags iets van 12 shells heeftquote:Op donderdag 13 mei 2010 22:17 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Eigenlijk weet ik het niet zeker.
Toen ik op pc speelde, had ik scar met extended mags gebruikt en ik zag dat me mag niet echt groter was geworden.. maar keek net ff op youtube en je krijgt toch wel 10 extra kogels in je mag.
Zonder ext.. krijg je 20 kogels en met krijg je 30 kogels.
Of typ een duidelijker verhaal.quote:
Join sessionquote:Op donderdag 13 mei 2010 22:57 schreef DrMarten het volgende:
Een ander vraagje..... in FFA wordt zoals bekend nog wel eens geboost. Nu zijn dat dus lui die elkaar kennen en in dezelfde match zitten. Hoe krijg je dat voor elkaar op de PS3? Moet je dan dezelfde clantag hebben ofzo? Als ik samen met m'n broer even online wil gamen dan kunnen we vanalles doen maar niet FFA, terwijl ik ook wel eens goed z'n ass wil kicken in een FFA match.
Ik wil gewoon eens een potje FFA spelen tegen m'n broer die ook op de PS3 speelt. Als je even de laatste zin had gelezen was dat toch aardig duidelijk geweest.quote:Op donderdag 13 mei 2010 23:11 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Of typ een duidelijker verhaal.
Je zegt: in FFA wordt zoals bekend nog wel eens geboost. Nu zijn dat dus lui die elkaar kennen en in dezelfde match zitten. Hoe krijg je dat voor elkaar op de PS3?
Ik ga daarvan uit dat je ook zoiets wilt proberen.
Wat wil je proberen dan?
Oh oke, relax relax.quote:Op donderdag 13 mei 2010 23:17 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Ik wil gewoon eens een potje FFA spelen tegen m'n broer die ook op de PS3 speelt. Als je even de laatste zin had gelezen was dat toch aardig duidelijk geweest.
Er moet wel een plek zijn om te joinen ofcourse. Dus stel dat je broer een FFA match speelt, en er gaat een tegenstander weg dan pas kun je joinen.quote:
Oke thanks, gaan we dat dit weekend eens proberenquote:Op donderdag 13 mei 2010 23:25 schreef Silvanovisch het volgende:
[..]
Er moet wel een plek zijn om te joinen ofcourse. Dus stel dat je broer een FFA match speelt, en er gaat een tegenstander weg dan pas kun je joinen.
Dat doe je door eehm, middelste PS-knop zodat je je vriendenlijst ziet enz. Met driehoekje op je broer z'n account. En daar staat dan join session tussen. (uit m'n hoofd, weet niet zeker of het driehoekje is)
Ik heb echt wel goede skills alleen betekent dat gewoon niets meer door dat eeuwige ge-noobtube en gecamp.quote:Op donderdag 13 mei 2010 19:01 schreef BramPowert het volgende:
[..]
Ben het met sommige dingen eens (en vooral over het bloed onder de nagels vandaan halen), maar dat skills niets meer betekenen is gewoon niet waar. Tenzij je zelf geen skills hebt
Ik gebruik nooit een grenade/rocket launcher en vind campen niets aan, en toch haal ik wel aardige scores
Eens met alles behalve het laatste, het blijft een leuk tijdverdrijf!quote:Op donderdag 13 mei 2010 18:39 schreef synchrowise het volgende:
Modern WarFAIL 2 tot zover:
-Sommige shotguns hebben/hadden sniper range
-Met een sniper moet je een heel magazijn leegschieten in iemand zijn schedel om diegene neer te krijgen (tikkie overdreven)
-Noobs zijn pro,s door noobtube en camping (skill betekent niks meer)
-Proberen om het bloed onder elkaars nagels vandaan te halen is een sport geworden (onder andere vooral via noobtubing etc.)
-Teleport knifing gaat door een shotgun-kogelregen heen zonder damage te krijgen zelfs als de persoon met de shotgun eerder schoot
-Infinity Ward doet er niks aan en negeert alles
-Je gooit dus eigenlijk 50-60 euro weg
Dit dus! SCAR is juist chill omdat ie niet zoals anderen je hele beeld verneukt als je inzoomt. En sowieso is silencer 10x chiller (iedereen gaat op je af als ze die red dot op de map zien).quote:Op donderdag 13 mei 2010 20:10 schreef pwned het volgende:
[..]
Op de SCAR heb je echt geen RDS nodig, er zit echt de beste iron sight van alle geweren op. Een silencer is daarentegen echt goddelijk op een SCAR. Enige nadeel van de SCAR is dat je eigenlijk wel Scavenger Pro nodig hebt om een beetje te kunnen streaken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat was me zeker het game-avondje.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 04:46 schreef BramPowert het volgende:
Zo, dat was me het game-avondje wel weer. Morgen weer verderSlaap lekker
Triest is dat altijd he. Of als je er een doodt dat er dan gauw een ander aan komt rennen van de clan om wraak te nemenquote:Op vrijdag 14 mei 2010 08:13 schreef cheqy het volgende:
[..]
Dat was me zeker het game-avondje.
Gisteravond voor het eerst weer flink gespeeld maar het lijkt wel of iedereen tegenwoordig met de noobtube speelt. Wat een lutsers.![]()
Je hoort amper normale schietgeluiden maar alleen ontploffingen.
Hoogtepunt was wel dat ik 4 man van een clan achter me aankreeg die me continu bestookte met die dingen en raketwerpers. Ik wekte waarschijnlijk frustraties bij ze op omdat ik zonder zo een ding meer punten pakte dan hun met z'n vieren bij elkaar.![]()
Aan hun clantags te zien waren het Nederlanders dus mochten ze hier posten of lurken,![]()
__!!!!!
quote:Op donderdag 13 mei 2010 18:39 schreef synchrowise het volgende:
Modern WarFAIL 2 tot zover:
-Sommige shotguns hebben/hadden sniper range
-Met een sniper moet je een heel magazijn leegschieten in iemand zijn schedel om diegene neer te krijgen (tikkie overdreven)
-Noobs zijn pro,s door noobtube en camping (skill betekent niks meer)
-Proberen om het bloed onder elkaars nagels vandaan te halen is een sport geworden (onder andere vooral via noobtubing etc.)
-Teleport knifing gaat door een shotgun-kogelregen heen zonder damage te krijgen zelfs als de persoon met de shotgun eerder schoot
-Infinity Ward doet er niks aan en negeert alles
-Je gooit dus eigenlijk 50-60 euro weg
-huilies
En toch ga ik hem kopenquote:Op vrijdag 14 mei 2010 12:02 schreef Rossdale het volgende:
Weer dezelfde ripoff met 3 nieuwe en 2 oude. En dan nog twee oude kutmaps ook
Klopt!quote:Op vrijdag 14 mei 2010 15:57 schreef Pimsterr het volgende:
wtf is noobtuben?
grenadelauncher onder een assault rifle?
lol ik doe dat super vaak. super effectief op bepaalde maps.quote:
faalde je internet? als je ping te hoog is kom je ook nergens inquote:Op vrijdag 14 mei 2010 16:13 schreef Dr.Pringles het volgende:
Wat een faalzooi vannacht.
Ik kon in geen enkele S&D game komen, terwijl er toch meer dan 10000 man die gametype aan het spelen was. Voor 20 minuten lang kreeg ik alleen maar 0 games found etc.
Ik had je nog een aantal keer uitgenodigd om mee te doenquote:Op vrijdag 14 mei 2010 16:13 schreef Dr.Pringles het volgende:
Wat een faalzooi vannacht.
Ik kon in geen enkele S&D game komen, terwijl er toch meer dan 10000 man die gametype aan het spelen was. Voor 20 minuten lang kreeg ik alleen maar 0 games found etc.
Mwa, dat kan op Scrapyard erg leuk zijn hoorquote:Op vrijdag 14 mei 2010 16:46 schreef DrMarten het volgende:
Als je hem op zo'n manier gebruikt of je schiet op goed geluk maar naar de andere kant van de map dan ben je verkeerd bezig volgens mij.
Ik ga hem sowieso halen daar niet van maar wat een slechte keuze mbt de oude maps. Ik wil Crossfire en Pipelinequote:Op vrijdag 14 mei 2010 11:56 schreef Dreetje74 het volgende:
Er is weer nieuwe DLC bekend gemaakt![]()
Modern Warfare 2 Resurgence Package
Info : http://uk.xboxlive.ign.com/articles/108/1089604p1.html
Nee, aan mn internet ligt t zeker niet.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 16:40 schreef FalleNk810i het volgende:
[..]
faalde je internet? als je ping te hoog is kom je ook nergens in
Ik heb iig geen game invite gekregen, wel een chat invite.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 16:42 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Ik had je nog een aantal keer uitgenodigd om mee te doen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |