abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_81390040
quote:
Op donderdag 13 mei 2010 19:09 schreef Dr.Pringles het volgende:
S&D is gewoon te nice.
Net potje op Highrise, 12-3 en 11995 xp.. zonder challenges etc.

Wie knalt er nu/zo nog op Xbox?
Ik speel alleen maar free-for-all en Search.
  donderdag 13 mei 2010 @ 19:31:38 #52
239294 PierreTT
Man man man, wat een drama!
pi_81390636
quote:
Op donderdag 13 mei 2010 19:09 schreef Dr.Pringles het volgende:
S&D is gewoon te nice.
Net potje op Highrise, 12-3 en 11995 xp.. zonder challenges etc.

Wie knalt er nu/zo nog op Xbox?
Na 11 ben ik wel beschikbaar voor een potje of wat
Half bezopen is weggegooid geld.
pi_81391014
Wat zijn jullie gamertags? Dan voeg ik jullie toe.
na regen, ben ik er.
98-3 ٩(ಥ_ಥ)۶ ┌( ಠ_ಠ)┘
pi_81391711
quote:
Op donderdag 13 mei 2010 19:11 schreef kutkabouter het volgende:

[..]

daar gaat het niet om, heel het spelplezier wordt gewoon bedorven want heel de tijd gaat het gewoon zo:

spawn, BAM noobtube
spawn, STAB knifer
spawn, BOOM shotgun
spawn, BOOM thermal headshot

het gaat gewoon nergens meer over
Ik heb er ook last van (vooral noobtubers), maar als ik het echt te erg vind ga ik gewoon naar een andere game. Dan gaat het meestal wel weer
Je bent pas een baas wanneer je mensen maandelijks betaalt.
pi_81391833
IIk heb zulke dingen gelukkig nooooit. Heel af en toe dat ik spawn en iemand die me noobtubed.

SCARR + Red dot for lifeeee
Terrorism is the poor mans war, war is the rich mans terrorism.
  donderdag 13 mei 2010 @ 19:59:54 #56
239294 PierreTT
pi_81391912
quote:
Op donderdag 13 mei 2010 19:39 schreef Dr.Pringles het volgende:
Wat zijn jullie gamertags? Dan voeg ik jullie toe.
Zie naam
pi_81392344
quote:
Op donderdag 13 mei 2010 19:58 schreef Baghdaddy het volgende:
IIk heb zulke dingen gelukkig nooooit. Heel af en toe dat ik spawn en iemand die me noobtubed.

SCARR + Red dot for lifeeee
Op de SCAR heb je echt geen RDS nodig, er zit echt de beste iron sight van alle geweren op. Een silencer is daarentegen echt goddelijk op een SCAR. Enige nadeel van de SCAR is dat je eigenlijk wel Scavenger Pro nodig hebt om een beetje te kunnen streaken.
pi_81395894
Jep wat Pwnd zegt klopt.

Ik vraag me wel af hoe een Scar + Extended Mags moet zijn... waarschijnlijk echt meesterlijk.
pi_81396025
quote:
Op donderdag 13 mei 2010 21:36 schreef Koko_Banana het volgende:
Jep wat Pwnd zegt klopt.

Ik vraag me wel af hoe een Scar + Extended Mags moet zijn... waarschijnlijk echt meesterlijk.
Nou, extended mags voor scar is echt shit.
Je magazijn krijgt maar 4 of 5 extra kogels.
na regen, ben ik er.
98-3 ٩(ಥ_ಥ)۶ ┌( ಠ_ಠ)┘
pi_81396114
Echt?

Als het 10 kogels waren dan zou het een pak beter zijn maar 4 of 5 is amper de moeite in dat geval.
pi_81397534
quote:
Op donderdag 13 mei 2010 21:42 schreef Koko_Banana het volgende:
Echt?

Als het 10 kogels waren dan zou het een pak beter zijn maar 4 of 5 is amper de moeite in dat geval.
Eigenlijk weet ik het niet zeker.

Toen ik op pc speelde, had ik scar met extended mags gebruikt en ik zag dat me mag niet echt groter was geworden.. maar keek net ff op youtube en je krijgt toch wel 10 extra kogels in je mag.
Zonder ext.. krijg je 20 kogels en met krijg je 30 kogels.
na regen, ben ik er.
98-3 ٩(ಥ_ಥ)۶ ┌( ಠ_ಠ)┘
pi_81397839
Pwned, klopt wat je zegt ja alleen ik speel wel beter me de RDS haha

Gt is trouwens alionfiree
pi_81399171
quote:
Op donderdag 13 mei 2010 20:10 schreef pwned het volgende:

[..]

Op de SCAR heb je echt geen RDS nodig, er zit echt de beste iron sight van alle geweren op. Een silencer is daarentegen echt goddelijk op een SCAR. Enige nadeel van de SCAR is dat je eigenlijk wel Scavenger Pro nodig hebt om een beetje te kunnen streaken.
Ik gebruik bij de SCAR eik altijd Sleight of hand omdat dat sing zo tyfustraag herlaad alleen kom je dan inderdaad weer in de problemen met ammo
A mind with a heart of it's own
pi_81399379
Een ander vraagje..... in FFA wordt zoals bekend nog wel eens geboost. Nu zijn dat dus lui die elkaar kennen en in dezelfde match zitten. Hoe krijg je dat voor elkaar op de PS3? Moet je dan dezelfde clantag hebben ofzo? Als ik samen met m'n broer even online wil gamen dan kunnen we vanalles doen maar niet FFA, terwijl ik ook wel eens goed z'n ass wil kicken in een FFA match.
pi_81399523
quote:
Op donderdag 13 mei 2010 22:57 schreef DrMarten het volgende:
Een ander vraagje..... in FFA wordt zoals bekend nog wel eens geboost. Nu zijn dat dus lui die elkaar kennen en in dezelfde match zitten. Hoe krijg je dat voor elkaar op de PS3? Moet je dan dezelfde clantag hebben ofzo? Als ik samen met m'n broer even online wil gamen dan kunnen we vanalles doen maar niet FFA, terwijl ik ook wel eens goed z'n ass wil kicken in een FFA match.
Hoe bedoel je? Wil je ook gaan boosten?
na regen, ben ik er.
98-3 ٩(ಥ_ಥ)۶ ┌( ಠ_ಠ)┘
pi_81399789
quote:
Op donderdag 13 mei 2010 23:00 schreef Dr.Pringles het volgende:

[..]

Hoe bedoel je? Wil je ook gaan boosten?
of je leert lezen
pi_81399874
quote:
Op donderdag 13 mei 2010 22:17 schreef Dr.Pringles het volgende:

[..]

Eigenlijk weet ik het niet zeker.

Toen ik op pc speelde, had ik scar met extended mags gebruikt en ik zag dat me mag niet echt groter was geworden.. maar keek net ff op youtube en je krijgt toch wel 10 extra kogels in je mag.
Zonder ext.. krijg je 20 kogels en met krijg je 30 kogels.
Ik weet wel dat een Spas-12 extended mags iets van 12 shells heeft En de barret .50 cal met extended mags 15. Dat laatste is trouwens heerlijk als je de barret ook op close range gaat noscopen met steady aim
pi_81400037
quote:
Op donderdag 13 mei 2010 23:06 schreef DrMarten het volgende:

[..]

of je leert lezen
Of typ een duidelijker verhaal.

Je zegt: in FFA wordt zoals bekend nog wel eens geboost. Nu zijn dat dus lui die elkaar kennen en in dezelfde match zitten. Hoe krijg je dat voor elkaar op de PS3?
Ik ga daarvan uit dat je ook zoiets wilt proberen.
Wat wil je proberen dan?
na regen, ben ik er.
98-3 ٩(ಥ_ಥ)۶ ┌( ಠ_ಠ)┘
pi_81400072
quote:
Op donderdag 13 mei 2010 22:57 schreef DrMarten het volgende:
Join session
l|||-------|||l
pi_81400299
quote:
Op donderdag 13 mei 2010 23:11 schreef Dr.Pringles het volgende:

[..]

Of typ een duidelijker verhaal.

Je zegt: in FFA wordt zoals bekend nog wel eens geboost. Nu zijn dat dus lui die elkaar kennen en in dezelfde match zitten. Hoe krijg je dat voor elkaar op de PS3?
Ik ga daarvan uit dat je ook zoiets wilt proberen.
Wat wil je proberen dan?
Ik wil gewoon eens een potje FFA spelen tegen m'n broer die ook op de PS3 speelt. Als je even de laatste zin had gelezen was dat toch aardig duidelijk geweest.
pi_81400323
quote:
Op donderdag 13 mei 2010 23:12 schreef Silvanovisch het volgende:

[..]

Join session
Oke, maar waar vind ik dat?
pi_81400577
Als je in een free for all lobby zit moet ;

Of jij snel invite friend doen..dat kan volgens mij als je in de lobby zit. Of je vriend moet snel naar je naam gaan en join session klikken.
pi_81400589
quote:
Op donderdag 13 mei 2010 23:17 schreef DrMarten het volgende:

[..]

Ik wil gewoon eens een potje FFA spelen tegen m'n broer die ook op de PS3 speelt. Als je even de laatste zin had gelezen was dat toch aardig duidelijk geweest.
Oh oke, relax relax.

Zoals Silvanovisch zegt: join session, ik weet niet precies hoe dat op PS3 gaat.
Of hij moet je inviten. Als je niet kan joinen, kan het zo zijn dat die server dan vol is.
na regen, ben ik er.
98-3 ٩(ಥ_ಥ)۶ ┌( ಠ_ಠ)┘
pi_81400660
quote:
Op donderdag 13 mei 2010 23:18 schreef DrMarten het volgende:

[..]

Oke, maar waar vind ik dat?
Er moet wel een plek zijn om te joinen ofcourse. Dus stel dat je broer een FFA match speelt, en er gaat een tegenstander weg dan pas kun je joinen.

Dat doe je door eehm, middelste PS-knop zodat je je vriendenlijst ziet enz. Met driehoekje op je broer z'n account. En daar staat dan join session tussen. (uit m'n hoofd, weet niet zeker of het driehoekje is)
l|||-------|||l
pi_81400796
quote:
Op donderdag 13 mei 2010 23:25 schreef Silvanovisch het volgende:

[..]

Er moet wel een plek zijn om te joinen ofcourse. Dus stel dat je broer een FFA match speelt, en er gaat een tegenstander weg dan pas kun je joinen.

Dat doe je door eehm, middelste PS-knop zodat je je vriendenlijst ziet enz. Met driehoekje op je broer z'n account. En daar staat dan join session tussen. (uit m'n hoofd, weet niet zeker of het driehoekje is)
Oke thanks, gaan we dat dit weekend eens proberen
pi_81401958
quote:
Op donderdag 13 mei 2010 19:01 schreef BramPowert het volgende:

[..]

Ben het met sommige dingen eens (en vooral over het bloed onder de nagels vandaan halen), maar dat skills niets meer betekenen is gewoon niet waar. Tenzij je zelf geen skills hebt

Ik gebruik nooit een grenade/rocket launcher en vind campen niets aan, en toch haal ik wel aardige scores
Ik heb echt wel goede skills alleen betekent dat gewoon niets meer door dat eeuwige ge-noobtube en gecamp.
pi_81402195
Ik vraag me eigenlijk af waarom er bij sommige perks niet de onderschriften worden veranderd bijvoorbeeld bij Commando inplaats van +longer melee range staat er: + teleport.
pi_81402381
Ohja dit komt ook nog bij de lijst:

-Je raakt duidelijk iemand met een sniper maar toch komt er geen hitmarker ofzo (miss door lag) soms gebeurt het gewoon achter elkaar, zit je iemand helemaal verrot te schieten (niet eens alleen met sniper maar dat is het vooral) komen er geen hitmarkers en ga je dood, dat is toch om ZO gefrustreerd van te worden (ik bedoel dat je de persoon gewoon niet raakt terwijl je hem duidelijk wel raakt)
pi_81404465
quote:
Op donderdag 13 mei 2010 18:39 schreef synchrowise het volgende:
Modern WarFAIL 2 tot zover:

-Sommige shotguns hebben/hadden sniper range
-Met een sniper moet je een heel magazijn leegschieten in iemand zijn schedel om diegene neer te krijgen (tikkie overdreven)
-Noobs zijn pro,s door noobtube en camping (skill betekent niks meer)
-Proberen om het bloed onder elkaars nagels vandaan te halen is een sport geworden (onder andere vooral via noobtubing etc.)
-Teleport knifing gaat door een shotgun-kogelregen heen zonder damage te krijgen zelfs als de persoon met de shotgun eerder schoot
-Infinity Ward doet er niks aan en negeert alles
-Je gooit dus eigenlijk 50-60 euro weg
Eens met alles behalve het laatste, het blijft een leuk tijdverdrijf!
quote:
Op donderdag 13 mei 2010 20:10 schreef pwned het volgende:

[..]

Dit dus! SCAR is juist chill omdat ie niet zoals anderen je hele beeld verneukt als je inzoomt. En sowieso is silencer 10x chiller (iedereen gaat op je af als ze die red dot op de map zien).
pi_81406319
Gristus wat kunnen sommige mensen toch janken over een spelletje... Synchrowise, jij spant toch wel de kroon op jankgebied. Het enige wat ik je hoor doen is janken, huilen en nog meer peeuwen over wat je allemaal wel niet zint aan een spelletje. Sliep je er vannacht echt zo slecht van dat je dat tranentrekkende lijstje hebt opgesteld?

Ik heb echt met je te doen dat je niet elk rondje kan winnen zoals dat in jouw dromen gebeurt. Om je een beetje te troosten heb ik maar een passende avatar voor je gemaakt, aangezien je die nog niet had:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_81406379
Zo, dat was me het game-avondje wel weer. Morgen weer verder Slaap lekker
  vrijdag 14 mei 2010 @ 08:13:02 #82
96407 cheqy
Niet om te roken nee.
pi_81406907
quote:
Op vrijdag 14 mei 2010 04:46 schreef BramPowert het volgende:
Zo, dat was me het game-avondje wel weer. Morgen weer verder Slaap lekker
Dat was me zeker het game-avondje.
Gisteravond voor het eerst weer flink gespeeld maar het lijkt wel of iedereen tegenwoordig met de noobtube speelt. Wat een lutsers.
Je hoort amper normale schietgeluiden maar alleen ontploffingen.

Hoogtepunt was wel dat ik 4 man van een clan achter me aankreeg die me continu bestookte met die dingen en raketwerpers. Ik wekte waarschijnlijk frustraties bij ze op omdat ik zonder zo een ding meer punten pakte dan hun met z'n vieren bij elkaar.

Aan hun clantags te zien waren het Nederlanders dus mochten ze hier posten of lurken, __!!!!!
Een dag niet gemopperd is een dag niet geleefd.
pi_81410517
quote:
Op vrijdag 14 mei 2010 08:13 schreef cheqy het volgende:

[..]

Dat was me zeker het game-avondje.
Gisteravond voor het eerst weer flink gespeeld maar het lijkt wel of iedereen tegenwoordig met de noobtube speelt. Wat een lutsers.
Je hoort amper normale schietgeluiden maar alleen ontploffingen.

Hoogtepunt was wel dat ik 4 man van een clan achter me aankreeg die me continu bestookte met die dingen en raketwerpers. Ik wekte waarschijnlijk frustraties bij ze op omdat ik zonder zo een ding meer punten pakte dan hun met z'n vieren bij elkaar.

Aan hun clantags te zien waren het Nederlanders dus mochten ze hier posten of lurken, __!!!!!
Triest is dat altijd he. Of als je er een doodt dat er dan gauw een ander aan komt rennen van de clan om wraak te nemen
  vrijdag 14 mei 2010 @ 11:15:56 #84
241851 Muchachooo
Kan ook gitaar spelen!
pi_81410682
quote:
Op donderdag 13 mei 2010 18:39 schreef synchrowise het volgende:
Modern WarFAIL 2 tot zover:

-Sommige shotguns hebben/hadden sniper range
-Met een sniper moet je een heel magazijn leegschieten in iemand zijn schedel om diegene neer te krijgen (tikkie overdreven)
-Noobs zijn pro,s door noobtube en camping (skill betekent niks meer)
-Proberen om het bloed onder elkaars nagels vandaan te halen is een sport geworden (onder andere vooral via noobtubing etc.)
-Teleport knifing gaat door een shotgun-kogelregen heen zonder damage te krijgen zelfs als de persoon met de shotgun eerder schoot
-Infinity Ward doet er niks aan en negeert alles
-Je gooit dus eigenlijk 50-60 euro weg

-huilies
Maar doet dat eigenlijk nauwelijks nog.
  vrijdag 14 mei 2010 @ 11:56:28 #85
144701 Dreetje74
Persephone
pi_81412016
Er is weer nieuwe DLC bekend gemaakt

Modern Warfare 2 Resurgence Package

Info : http://uk.xboxlive.ign.com/articles/108/1089604p1.html
Wat doen weekdieren in het weekend?
  vrijdag 14 mei 2010 @ 12:02:30 #86
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_81412210
Weer dezelfde ripoff met 3 nieuwe en 2 oude. En dan nog twee oude kutmaps ook

Please sir. When moon? When Mustang?
pi_81412651
quote:
Op vrijdag 14 mei 2010 12:02 schreef Rossdale het volgende:
Weer dezelfde ripoff met 3 nieuwe en 2 oude. En dan nog twee oude kutmaps ook

En toch ga ik hem kopen
  vrijdag 14 mei 2010 @ 12:37:19 #88
278838 kutkabouter
stroef en a-relaxt
pi_81413396
haha als die falers denken dat ik daar nog een keer 15 euro aan ga uitgeven hebben ze het toch echt goed mis
Op dinsdag 29 maart 2011 18:00 schreef Michhas het volgende:
Maar... Maar... Pierre zonder tuesday boozeday is als een vogel zonder vleugels, als een boom zonder blaadjes, als een kutkabouter zonder perverse en smerige opmerkingen ;(
pi_81417730
Sinds gister hekel ik Demolition. Niet goed voor m'n K/D ratio.
Ik zit helemaal niet in m'n ontkenningsfase
pi_81420701
wtf is noobtuben?

grenadelauncher onder een assault rifle?
Xbox Live: Nathan Six
Hattrick: The Yanks
  vrijdag 14 mei 2010 @ 15:57:48 #91
239294 PierreTT
pi_81420729
quote:
Op vrijdag 14 mei 2010 15:57 schreef Pimsterr het volgende:
wtf is noobtuben?

grenadelauncher onder een assault rifle?
Klopt!
pi_81421253
quote:
Op vrijdag 14 mei 2010 15:57 schreef PierreTT het volgende:

[..]

Klopt!
lol ik doe dat super vaak. super effectief op bepaalde maps.
grenade launcher onder een SCAR, red dot sight heb je bij die gun niet echt nodig
Xbox Live: Nathan Six
Hattrick: The Yanks
pi_81421280
Wat een faalzooi vannacht.
Ik kon in geen enkele S&D game komen, terwijl er toch meer dan 10000 man die gametype aan het spelen was. Voor 20 minuten lang kreeg ik alleen maar 0 games found etc.
na regen, ben ik er.
98-3 ٩(ಥ_ಥ)۶ ┌( ಠ_ಠ)┘
pi_81422098
quote:
Op vrijdag 14 mei 2010 16:13 schreef Dr.Pringles het volgende:
Ik kon in geen enkele S&D game komen, terwijl er toch meer dan 10000 man die gametype aan het spelen was. Voor 20 minuten lang kreeg ik alleen maar 0 games found etc.
faalde je internet? als je ping te hoog is kom je ook nergens in
Gott schütze mich vor blonden Frauen und Autos die Franzosen bauen
  vrijdag 14 mei 2010 @ 16:42:29 #95
239294 PierreTT
pi_81422190
quote:
Op vrijdag 14 mei 2010 16:13 schreef Dr.Pringles het volgende:
Ik had je nog een aantal keer uitgenodigd om mee te doen
pi_81422329
Nogmaals, ik heb helemaal niks tegen de noobtube, ik gebruik hem zelf ook regelmatig. Maar ik gebruik hem als ik weet dat ergens iemand zit en ik kan hem op een andere manier niet raken, of als ik 2 lui zie lopen dan schiet ik er een granaat midden tussen, dus ik schiet nooit op goed geluk, altijd gericht (behalve in Wasteland, daar is het dom granaten die bunker in knallen )

Maar ik zat net weer even een paa potjes FFA te doen. Tot 3 keer toe van dichtbij door een noobtube geraakt omdat iemand met dat ding aan het rondrennen is en dan van 10 meter dat ding schiet. Als je hem op zo'n manier gebruikt of je schiet op goed geluk maar naar de andere kant van de map dan ben je verkeerd bezig volgens mij.
  vrijdag 14 mei 2010 @ 16:48:46 #97
239294 PierreTT
pi_81422430
quote:
Op vrijdag 14 mei 2010 16:46 schreef DrMarten het volgende:
Als je hem op zo'n manier gebruikt of je schiet op goed geluk maar naar de andere kant van de map dan ben je verkeerd bezig volgens mij.
Mwa, dat kan op Scrapyard erg leuk zijn hoor

Nee, ik gebruik de floeptjoep eigenlijk ook praktisch nooit, het is ook zwaar onhandig op de meeste maps vind ik. Alleen Scrapyard en Wasteland zijn geweldig met floep + AT-4 / RPG, maar dan wel met Ground War om totale chaos te creeeren
  vrijdag 14 mei 2010 @ 16:57:17 #98
231576 -Techno-
De kracht van herhaling
pi_81422772
quote:
Op vrijdag 14 mei 2010 11:56 schreef Dreetje74 het volgende:
Er is weer nieuwe DLC bekend gemaakt

Modern Warfare 2 Resurgence Package

Info : http://uk.xboxlive.ign.com/articles/108/1089604p1.html
Ik ga hem sowieso halen daar niet van maar wat een slechte keuze mbt de oude maps. Ik wil Crossfire en Pipeline
We stoppen niet met spelen omdat we oud worden.... We worden oud omdat we stoppen met spelen.
pi_81423193
quote:
Op vrijdag 14 mei 2010 16:40 schreef FalleNk810i het volgende:

[..]

faalde je internet? als je ping te hoog is kom je ook nergens in
Nee, aan mn internet ligt t zeker niet.
quote:
Op vrijdag 14 mei 2010 16:42 schreef PierreTT het volgende:

[..]

Ik had je nog een aantal keer uitgenodigd om mee te doen
Ik heb iig geen game invite gekregen, wel een chat invite.
Ik stuurde jou wel paar keer een game invite, en ik probeerde je nog te joinen alleen speelde je in een van die nieuwe mappen en die heb ik niet.

Volgende keer moeten we gewoon in een party zitten ofzo, is wel wat makkelijker..
na regen, ben ik er.
98-3 ٩(ಥ_ಥ)۶ ┌( ಠ_ಠ)┘
  vrijdag 14 mei 2010 @ 17:11:39 #100
151400 EvilMarc
, gekkie!
pi_81423305
Nieuwe DLC en weer map packs, wtf
Ik wil nieuwe Spec Ops!
Omnia dicta fortiora, si dicta Latina
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop: