ik was inspiratieloosquote:Op woensdag 12 mei 2010 16:21 schreef Rossdale het volgende:
Nikste SnipersSnipers zijn lamme camphoeren of lucky quickscoperts
m4a1 is inderdaad een goed allround wapen, maar er is eigenlijk niks aan dat ding dat uitblinkt, dat vind ik jammer en daarom pak ik liever de tar, die ongeveer hetzelfde is, maar dan met veel meer damagequote:Op woensdag 12 mei 2010 16:50 schreef KoosVogels het volgende:
Ik speel MW2 alweer een aardig tijdje, maar heb pas nu de charme van de M4A1 ontdekt. Godsamme, wat is dat een lekker wapen. Red dot erop en laat die killstreaks maar komen. Vind em zelfs beter dan de ACR.
TAR is ook fijn. Enige probleem is dat de red dot sight voor de TAR vreselijk kut is.quote:Op woensdag 12 mei 2010 17:17 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
m4a1 is inderdaad een goed allround wapen, maar er is eigenlijk niks aan dat ding dat uitblinkt, dat vind ik jammer en daarom pak ik liever de tar, die ongeveer hetzelfde is, maar dan met veel meer damage
op de tar doe je ook geen red dot, daar doe je een silencer opquote:Op woensdag 12 mei 2010 17:34 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
TAR is ook fijn. Enige probleem is dat de red dot sight voor de TAR vreselijk kut is.
Ik vind dat bij Highrise altijd zo vervelend. Als ze precies die gang bij vlag A vanaf de overkant in de gaten houdenquote:Op woensdag 12 mei 2010 17:52 schreef spiderweb1 het volgende:
Niet zo'n probleem met snipers, alleen als ze gaan campen.
Dan is 't men eerste goal om eerst sniper terug te pakken en dan verder te gaan ..
Toegevoegd.quote:Op woensdag 12 mei 2010 16:56 schreef Opie het volgende:
Ik wil eindelijk eens Nederlandse mensen in mijn lijst die af en toe in een party willen knallen.
Gamertag is: GeekGalore
Ben dat Italiaanse/Britse geleuter door m'n headset een beetje zat.
Huh wat, hoe fix je dat?quote:Op woensdag 12 mei 2010 21:04 schreef Silvanovisch het volgende:
[ afbeelding ]
Binnenkort es proberen of dit makkelijker werkt, of juist niet. (radar enz centraal)
Speel de laatste tijd ook vaker sabotage. Niet met doel om de bom te planten, maar meer om te verdedigen. En ja, daar camp en tube ik bij. Hoe triest dat ook wordt gevonden, ik lach me altijd dood om alle scheldkannonades aan het eind van de ronde.quote:Op woensdag 12 mei 2010 20:25 schreef GlenSpey het volgende:
Voor degenen die eens wat anders willen dan het eeuwige camp en tubefestijn: probeer eens wat sabotage matches.
Ik heb nu een paar dagen wat sabotage potjes gespeeld en het kan aan mij liggen maar het lijkt echt alsof er veel minder gecamped en getubed wordt![]()
Als de beide teams enigszins aan elkaar gewaagd zijn dan worden het echt leuke wedstrijden. Waar je mits de strijd de volle tijd benut ook nog een goed aantal punten vandaan kan halen
Als er toch campers zijn dan pakt vaak niemand meer de bom na 2 of 3 pogingen. En dan krijg je eigelijk een TDM zonder punten limiet. 9 van de 10 keer loopt het op een sudden death uit na 20 minutenquote:Op woensdag 12 mei 2010 23:47 schreef KeFFuR1208 het volgende:
[..]
Speel de laatste tijd ook vaker sabotage. Niet met doel om de bom te planten, maar meer om te verdedigen. En ja, daar camp en tube ik bij. Hoe triest dat ook wordt gevonden, ik lach me altijd dood om alle scheldkannonades aan het eind van de ronde.![]()
Bij dezen pleit ik dan ook voor een employee of the month reward voor het Infinity Ward personeelslid wat heeft verzonnen om de dikke driehoek met "kill" boven het hoofd van de bombcarrier te plaatsen![]()
Prachtig als je zo lekker kan voorspellen uit welke richting ze komen om de bom te planten. Claymore plaatsen en wachten maar
Tot ik de ACR vrijgespeeld had was de M4 het wapen waar ik veruit de meeste kills mee had. De TAR gebruik ik tot 150 kills dan ben ik er meestal wel klaar mee, teveel recoil. De Scar was ik eerst ook geen fan van, maar die heb ik nu ook op dik 500 kills staan in de prestige. Tijdje gebruikt in combinatie red dot en noobtube. Geweldig wapen dan eigenlijk. Wel jammer dat je erg weinig ammo hebt met dat ding, heb je eik weer scavenger nodig.quote:Op woensdag 12 mei 2010 17:17 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
m4a1 is inderdaad een goed allround wapen, maar er is eigenlijk niks aan dat ding dat uitblinkt, dat vind ik jammer en daarom pak ik liever de tar, die ongeveer hetzelfde is, maar dan met veel meer damage
Eensch. Toch blijft het een leuke mode, als je lekker op dreef ben kan je ook een tijdje door blijven gaan aangezien een ronde ruim 10 minuten duurt. Speel je PS3 of niet? anders voeg ik je even toe, kunnen we samen saboterenquote:Op woensdag 12 mei 2010 23:55 schreef GlenSpey het volgende:
[..]
Als er toch campers zijn dan pakt vaak niemand meer de bom na 2 of 3 pogingen. En dan krijg je eigelijk een TDM zonder punten limiet. 9 van de 10 keer loopt het op een sudden death uit na 20 minuten
Moeten we anders maar even een rijtje maken van PS3'ers zodat we elkaar kunnen toevoegen? Is misschien wel makkelijk...quote:Op donderdag 13 mei 2010 00:10 schreef synchrowise het volgende:
Wie komt er nu even privaten op ps3?
PS3quote:Op donderdag 13 mei 2010 00:08 schreef KeFFuR1208 het volgende:
[..]
Eensch. Toch blijft het een leuke mode, als je lekker op dreef ben kan je ook een tijdje door blijven gaan aangezien een ronde ruim 10 minuten duurt. Speel je PS3 of niet? anders voeg ik je even toe, kunnen we samen saboteren
ik had gisteren een 48-hour trial geactiveerd omdat ik echt de hele dag geen fuck te doen had, maar ik ga pas weer XBL gold kopen na mijn examens, dus komende tijd nog niet. Bovendien ga ik dan voornamelijk Skate 3 spelen. Maargoed, je ziet me wel weer eensquote:
Ik denk dat dat puur je gevoel is. Damage die je op grote afstand doet wordt alleen veel minder. Zo moet je met een silenced sniper je tegenstander soms wel 3 keer raken.quote:Op donderdag 13 mei 2010 13:40 schreef BramPowert het volgende:
Als je je silencer op een wapen zet, wordt de recoil dan minder of is dat puur voor je gevoel?
nee het ligt aan het wapen, bij sommige wapens wordt de recoil wel degelijk minder, bij de tar verdwijnt de recoil zelfs, en bij de AK bijvoorbeeld dan weer scheelt het niksquote:Op donderdag 13 mei 2010 13:50 schreef Frankii het volgende:
[..]
Ik denk dat dat puur je gevoel is. Damage die je op grote afstand doet wordt alleen veel minder. Zo moet je met een silenced sniper je tegenstander soms wel 3 keer raken.
Goed om te weten, het enige wat mij af en toe weerhoudt om de TAR te gebruiken is de recoil. De AK schiet sowieso wel accuraat, dus dat is prima.quote:Op donderdag 13 mei 2010 13:54 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
nee het ligt aan het wapen, bij sommige wapens wordt de recoil wel degelijk minder, bij de tar verdwijnt de recoil zelfs, en bij de AK bijvoorbeeld dan weer scheelt het niks
klopt, alleen het kutte aan de AK is dat ie zoveel recoil heeft dat je niks meer ziet als je aan het schieten bentquote:Op donderdag 13 mei 2010 14:10 schreef BramPowert het volgende:
[..]
Goed om te weten, het enige wat mij af en toe weerhoudt om de TAR te gebruiken is de recoil. De AK schiet sowieso wel accuraat, dus dat is prima.
Thanks!
Heb er net mee gelopen (de silenced TAR), maar ik faaldequote:Op donderdag 13 mei 2010 14:21 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
klopt, alleen het kutte aan de AK is dat ie zoveel recoil heeft dat je niks meer ziet als je aan het schieten bent![]()
en ik zou zeggen, probeer de silenced tar, er gaat een wereld voor je open
Maar ik leef voor damagequote:Op donderdag 13 mei 2010 14:46 schreef kutkabouter het volgende:
ik zweer bij de silencerelk wapen wordt 5 keer zo goed met silencer
elke assault en sub dan;)
dan raak je ze 2 keerquote:Op donderdag 13 mei 2010 14:49 schreef BramPowert het volgende:
[..]
Maar ik leef voor damage![]()
En die wordt aanzienlijk minder met de silencer.. dan krijg ik ze niet meer in 1 keer dood in hardcore
Nee, dan moet je ze bijna net zo vaak raken als in de normale gamemodesquote:
dat dusquote:Op donderdag 13 mei 2010 15:48 schreef Muchachooo het volgende:
ik zweer ook bij silencers, en icm stopping power heb ik nou niet het idee dat ik te weinig damage doe hoor.
infinity ward kan er ook niet veel meer aan doenquote:Op donderdag 13 mei 2010 18:39 schreef synchrowise het volgende:
Modern WarFAIL 2 tot zover:
-Sommige shotguns hebben/hadden sniper range
-Met een sniper moet je een heel magazijn leegschieten in iemand zijn schedel om diegene neer te krijgen (tikkie overdreven)
-Noobs zijn pro,s door noobtube en camping (skill betekent niks meer)
-Proberen om het bloed onder elkaars nagels vandaan te halen is een sport geworden (onder andere vooral via noobtubing etc.)
-Teleport knifing gaat door een shotgun-kogelregen heen zonder damage te krijgen zelfs als de persoon met de shotgun eerder schoot
-Infinity Ward doet er niks aan en negeert alles
-Je gooit dus eigenlijk 50-60 euro weg
Mee eens!quote:Op donderdag 13 mei 2010 18:39 schreef synchrowise het volgende:
-Met een sniper moet je een heel magazijn leegschieten in iemand zijn schedel om diegene neer te krijgen (tikkie overdreven)
-Proberen om het bloed onder elkaars nagels vandaan te halen is een sport geworden (onder andere vooral via noobtubing etc.)
-Teleport knifing gaat door een shotgun-kogelregen heen zonder damage te krijgen zelfs als de persoon met de shotgun eerder schoot
Ben het met sommige dingen eens (en vooral over het bloed onder de nagels vandaan halen), maar dat skills niets meer betekenen is gewoon niet waar. Tenzij je zelf geen skills hebtquote:Op donderdag 13 mei 2010 18:39 schreef synchrowise het volgende:
Volgens mij bedoelt hij dat je in de game totaal niet goed hoef te zijn, en toch goede scores kunt halen door gebruik te maken van campen en noobtubes etc.quote:Op donderdag 13 mei 2010 19:01 schreef BramPowert het volgende:
[..]
Ben het met sommige dingen eens (en vooral over het bloed onder de nagels vandaan halen), maar dat skills niets meer betekenen is gewoon niet waar. Tenzij je zelf geen skills hebt
Ik gebruik nooit een grenade/rocket launcher en vind campen niets aan, en toch haal ik wel aardige scores
daar gaat het niet om, heel het spelplezier wordt gewoon bedorven want heel de tijd gaat het gewoon zo:quote:Op donderdag 13 mei 2010 19:01 schreef BramPowert het volgende:
[..]
Ben het met sommige dingen eens (en vooral over het bloed onder de nagels vandaan halen), maar dat skills niets meer betekenen is gewoon niet waar. Tenzij je zelf geen skills hebt
Ik gebruik nooit een grenade/rocket launcher en vind campen niets aan, en toch haal ik wel aardige scores
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |