overgrown moeten ze inderdaad echt eruit gooien, wtf vinden mensen daar zo leuk aanquote:Op maandag 10 mei 2010 20:21 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Bailout is wel goed te doen! Crash ook nog wel, maar die andere mapsVooral Overgrown
Laat ik nou echt totaal geen idee hebben welke plekken je het over hebtquote:Op maandag 10 mei 2010 20:26 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
overgrown moeten ze inderdaad echt eruit gooien, wtf vinden mensen daar zo leuk aan![]()
bailout is heel makkelijk, als je claymores hebt in ieder geval
je moet daar bij C in dat hoge gebouw gaan zitten, dan heb je maar 1 claymore nodig of tussen A en C, dan heb je er wel 2 nodig, maar je hebt echt altijd prijs op die plekken
daar bij C is sowieso het beste campplekje van die map, ja ik ben een camper af en toe
In salvage in dat huisje kan je ook heel goed campen met een sniper
dat weet je zo hoorquote:Op maandag 10 mei 2010 20:27 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Laat ik nou echt totaal geen idee hebben welke plekken je het over hebt
Aha, ik heb die maps pas 2x gespeeld per stuk ofzoquote:Op maandag 10 mei 2010 20:32 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
dat weet je zo hoordat huisje bij salvage probeert iedereen in te gaan zitten altijd
dat levert ook echt te grappige momenten op met semtex en andere ongein
speel je echt stimulus package of speel je een andere gamemode?quote:Op maandag 10 mei 2010 20:33 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Aha, ik heb die maps pas 2x gespeeld per stuk ofzo
Meestal Mercenary TD of Mosh Pitquote:Op maandag 10 mei 2010 20:34 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
speel je echt stimulus package of speel je een andere gamemode?
dan kom je ze inderdaad iets minder tegen jaquote:
0.27?quote:
hoe lang gespeeld?quote:
dan zou ik me niet al te druk makenquote:
Jah was gezellig haha!quote:Op maandag 10 mei 2010 21:37 schreef synchrowise het volgende:
Kleppie, leuk potje he? Kwam op 24-6 in derail
/care, akimbo deagle is gewoon bruutquote:Op maandag 10 mei 2010 22:38 schreef BeeKneus het volgende:
USP is beter naar mijn gevoel, veel accurater, snellere vuursnelheid en akimbo is 10 keer beter.
Jullie zitten allen aan de 8 dagen?quote:Op maandag 10 mei 2010 22:36 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
dan zou ik me niet al te druk maken
ik zit aan de 12 en ik heb dat spel sinds hij uit is - 3 maanden. dus laten we zeggen 4 maandenquote:
Was mijne op het begin ook hoor.quote:
Maar ik ga niet voor de akimbo! Tactical knife das pas baas!quote:Op maandag 10 mei 2010 22:38 schreef BeeKneus het volgende:
USP is beter naar mijn gevoel, veel accurater, snellere vuursnelheid en akimbo is 10 keer beter.
Ik heb gister SoldMayor en Fsmxi nog helemaal kapot gesniped... ik ging echt als een beestquote:Op dinsdag 11 mei 2010 09:24 schreef synchrowise het volgende:
Ik begin steeds skillder te worden met sniperenEn Raffica is zo chill, helemaal met red dot sight. Ik bedoel ik was al skilled met sniper maar ik leer nu quick-scopen en zooi. En raffica is gewoon brrt brrt brrt, dood in een halve seconde
![]()
Ziet er wel leuk uit ja, ik had nog zo'n andere trailer gezien...quote:Op dinsdag 11 mei 2010 12:19 schreef kutkabouter het volgende:
hier pierre, een filmpje om jou over te halen voor RDR
whehequote:Op dinsdag 11 mei 2010 12:22 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Ziet er wel leuk uit ja, ik had nog zo'n andere trailer gezien...
Maar goed, dit valt nog niet te kopen @ launch aangezien mijn budget dat niet toelaat
Ik bezwijk altijd onder groepsdruk, ik ben te makkelijk over te halenquote:
ja inderdaad, dankzij die lekkere vrienden van mij die allemaal rookten (groepsdruk) heb ik nou in 3 jaar tijd al een kleine 1000 euro aan sigaretten uitgegevenquote:Op dinsdag 11 mei 2010 12:24 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Ik bezwijk altijd onder groepsdruk, ik ben te makkelijk over te halen
Ja dat was echt leuk sommyquote:Op dinsdag 11 mei 2010 11:44 schreef Frankii het volgende:
[..]
Ik heb gister SoldMayor en Fsmxi nog helemaal kapot gesniped... ik ging echt als een beest. Speel je op de 360? Misschien kunnen we anders eens met z' n tweeën wat gaan snipen.
private match of niet?quote:Op dinsdag 11 mei 2010 12:36 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Ja dat was echt leuk sommy![]()
je was gewoon TE snel met die sniper
Das 333e per jaar, met een prijs van 4,60 heb je dus afgerond 73 pakken peuken gerookt in een jaar tijd, dat zijn maar 5 peuken per dagquote:Op dinsdag 11 mei 2010 12:34 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
ja inderdaad, dankzij die lekkere vrienden van mij die allemaal rookten (groepsdruk) heb ik nou in 3 jaar tijd al een kleine 1000 euro aan sigaretten uitgegeven![]()
ja maar het wordt steeds meerquote:Op dinsdag 11 mei 2010 12:38 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Das 333e per jaar, met een prijs van 4,60 heb je dus afgerond 73 pakken peuken gerookt in een jaar tijd, dat zijn maar 5 peuken per dag![]()
Hier in 1 jaar tijd 365*4,60![]()
Wees er maar niet trots op ouwe, maar je bent nog jong en onbezonnenquote:Op dinsdag 11 mei 2010 12:40 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
ja maar het wordt steeds meerdit is gemiddeld over 3 jaar, en het laatste jaar is nogal wat compensatie voor de andere 2
quote:Op dinsdag 11 mei 2010 12:39 schreef PierreTT het volgende:
Soldmayor: "Ik heb Danger Close, ik heb Danger Close, nu gaan ze allemaal zo ongezien de tyfus krijgen, ik maak ze helemaal kapot, ik noobtube alles en iedereen helemaal kapot, maakt me geen fuck uit dat ik het spel verneuk!"
Ik kan snipen met de AT-4, werkt erg goedquote:Op dinsdag 11 mei 2010 12:40 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
![]()
als je die noobtube mist, dan ben je de zak, zeker tegen een sniper
ik moet toch ergens m'n modern warfare en examen frustraties kwijt kunnenquote:Op dinsdag 11 mei 2010 12:40 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Wees er maar niet trots op ouwe, maar je bent nog jong en onbezonnen
En de frustratie van je ouders, of is dat nu al wat beterquote:Op dinsdag 11 mei 2010 12:41 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
ik moet toch ergens m'n modern warfare en examen frustraties kwijt kunnen
Jou game winning kill met de AT-4quote:Op dinsdag 11 mei 2010 12:41 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Ik kan snipen met de AT-4, werkt erg goed
nu dat ding weg is welquote:Op dinsdag 11 mei 2010 12:43 schreef PierreTT het volgende:
[..]
En de frustratie van je ouders, of is dat nu al wat beter
Grotten/bunkers en mijn AT-4 is permanent win voor mijquote:Op dinsdag 11 mei 2010 12:44 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Jou game winning kill met de AT-4![]()
BAMMM double KILL !!!
Hoezo niet, je kan toch daar blijven in het weekend?quote:Op dinsdag 11 mei 2010 12:45 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
nu dat ding weg is welstraks zit ik in delft op kamers, dus dan hebben ze er geen last meer van
alleen dan kan ik in het weekend niet spelen, dat is dan wel weer jammer
ja dat is wel zo, maar het is ook wel leuk om af en toe nog eens langs huis te gaan zeg maarquote:Op dinsdag 11 mei 2010 12:46 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Hoezo niet, je kan toch daar blijven in het weekend?
Deed ik in het begin ook, totdat ik hier werk kreeg, toen was het vrij snel afgelopen... nu eens in de 2 maanden terug naar pappie en mammiequote:Op dinsdag 11 mei 2010 12:48 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
ja dat is wel zo, maar het is ook wel leuk om af en toe nog eens langs huis te gaan zeg maar
hmm, nouja ik ga voorlopig nog wel een keer in de 2 weken ofzo terug denk ikquote:Op dinsdag 11 mei 2010 12:48 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Deed ik in het begin ook, totdat ik hier werk kreeg, toen was het vrij snel afgelopen... nu eens in de 2 maanden terug naar pappie en mammie
Daarom, je bent nog jong en onbezonnenquote:Op dinsdag 11 mei 2010 12:50 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
hmm, nouja ik ga voorlopig nog wel een keer in de 2 weken ofzo terug denk ik
nu weer ontopicquote:Op dinsdag 11 mei 2010 12:50 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Daarom, je bent nog jong en onbezonnen
Preciesquote:
En nu nog leren mikken met een normaal geweer.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 12:46 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Grotten/bunkers en mijn AT-4 is permanent win voor mij
hij is teminste geen 10th prestige hackerquote:Op dinsdag 11 mei 2010 13:34 schreef BramPowert het volgende:
[..]
En nu nog leren mikken met een normaal geweer.
Tegen campers is alles geoorloofd. En wat is er toffer dan een raket recht op de harsens van een laffe sniper of camper te knallen?quote:Op dinsdag 11 mei 2010 13:34 schreef BramPowert het volgende:
[..]
Bij dat ene bruggetje zit een heerlijk camp plekje achter het muurtje. Heb je zo een overzicht op iedereen die over de brug loopt of aan de overkant in het huisje zit. Claymoretje achter je en campen maar.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 13:20 schreef kutkabouter het volgende:
het is wel typisch, bijna iedereen vindt of overgrown geweldig en de rest kut, of andersom
quote:Op dinsdag 11 mei 2010 13:40 schreef GlenSpey het volgende:
[..]
Bij dat ene bruggetje zit een heerlijk camp plekje achter het muurtje. Heb je zo een overzicht op iedereen die over de brug loopt of aan de overkant in het huisje zit. Claymoretje achter je en campen maar.
Want tja, de beste manier om een camper te verslaan is door er zelf een te worden
vooral een javelin afschieten, doodgaan, respawnen en een triple kill halen, waardoor je gelijk weer goed op weg zit voor je killstreaks geeft erg veel voldoeningquote:Op dinsdag 11 mei 2010 13:39 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Tegen campers is alles geoorloofd. En wat is er toffer dan een raket recht op de harsens van een laffe sniper of camper te knallen?
Helemaal gelijk Pierre! Alleen wel met de RPG natuurlijk. Of Javelinkills op standaard campspots natuurlijk
Na 4 keer had ik het wel gezienquote:Op dinsdag 11 mei 2010 13:36 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
hij is teminste geen 10th prestige hacker
het valt niet goed te praten, hackers zijn gewoon gayquote:
Keer een potje doen dan?quote:Op dinsdag 11 mei 2010 13:44 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
het valt niet goed te praten, hackers zijn gewoon gay
nee, ik ga voorlopig geen mw2 spelen, over een paar maandjes waarschuw ik je wel als ik wil spelenquote:
Ja maar... campenquote:Op dinsdag 11 mei 2010 13:44 schreef GlenSpey het volgende:
[..]
Ik doe het dan teminste nog met een assault rifle en niet met een sniper
het is vooral ook leuk om jezelf op te blazen en een paar van die eikels mee te nemenquote:Op dinsdag 11 mei 2010 13:54 schreef VASND het volgende:
AT-4!
Die heeeerlijke reacties die je krijgt als je een hele pot alleen maar daar mee speelt zeg.
Scavenger, Danger Close en Sitrep en ze maar met hun eigen Claymores opblazen.
Zit nu op >500 kills met >50 multi's. En toch kd's van >2.00 halen
O maar dat gaat best aardig hoor! Ik en mijn TAR zijn onafscheidelijkquote:Op dinsdag 11 mei 2010 13:34 schreef BramPowert het volgende:
[..]
Juist, bij gebrek aan de RPG moet het voorlopig even met de AT-4, maar er is niks toffers dan raketten in grotten en bunkers te schieten omdat daar vieze campsnipertjes zittenquote:Op dinsdag 11 mei 2010 13:39 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Tegen campers is alles geoorloofd. En wat is er toffer dan een raket recht op de harsens van een laffe sniper of camper te knallen?
Helemaal gelijk Pierre! Alleen wel met de RPG natuurlijk. Of Javelinkills op standaard campspots natuurlijk
Stond er altijd in, maar op een of andere manier zijn de plaatjes stuk!quote:Op dinsdag 11 mei 2010 15:33 schreef FUUUU het volgende:
Is het niet mogelijk usernames voor PS3 en Xbox360 spelers in de OP te zetten
Ik zou graag en keer tegen wat FOKkers spelen maar ik heb geen idee wie ik kan toevoegen![]()
Of voeg anders mij toe (360): lordwaus
Er zat er gister nog een in Salvage in het hondenhok tegenover het bekende huisjequote:
quote:Op dinsdag 11 mei 2010 @ 13:56 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
het is vooral ook leuk om jezelf op te blazen en een paar van die eikels mee te nemen
Gaaf iddquote:
Ach, campen. Persoonlijk hop ik vaak van plekje naar plekje en neem intussen wat lijers mee. Ik kan wel continu als een bezetene door het leven sprinten, maar dan weet je zeker dat je geen killstreaks haalt.quote:
Ik haal op die manier in maps als Highrise. Terminal, Salvage enzo regelmatig killstreaks. Je loopt minder risico dat je van een grote afstand wordt neergeknald of een granaat voor je kop krijgt. Juist lekker beetje rondrennen met stoppingpower en commando. Hier en daar even snel een claymore in een standaard looproute gooien helpt dan ook wel.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 21:13 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ach, campen. Persoonlijk hop ik vaak van plekje naar plekje en neem intussen wat lijers mee. Ik kan wel continu als een bezetene door het leven sprinten, maar dan weet je zeker dat je geen killstreaks haalt.
ook leuk is bling mini-uzi, en dan rapid fire en akimboquote:
Met harriers kan je, als je niet zo ervaren bent nog, het beste wachten tot een teamgenoot UAV inzet!quote:Op dinsdag 11 mei 2010 15:27 schreef KaMo het volgende:
kd is nu 0,28, het gaat steeds beter.
Ik haal nu ook killstreaks
Maar mijn harriers hebben nog niet zoveel nut
en dan gewoon in de buurt van de mensen plaatsen?quote:Op woensdag 12 mei 2010 11:55 schreef Baghdaddy het volgende:
Heb die Psn kaart maar besteld via FRS zie wel hoelang het duurt!
[..]
Met harriers kan je, als je niet zo ervaren bent nog, het beste wachten tot een teamgenoot UAV inzet!
Gohh niet opgewassen tegen snipers?quote:Op dinsdag 11 mei 2010 13:40 schreef GlenSpey het volgende:
[..]
Bij dat ene bruggetje zit een heerlijk camp plekje achter het muurtje. Heb je zo een overzicht op iedereen die over de brug loopt of aan de overkant in het huisje zit. Claymoretje achter je en campen maar.
Want tja, de beste manier om een camper te verslaan is door er zelf een te worden
Ik vind snipers behoorlijk irritant ja. Ze zitten maar ergens te wachten tot ze ergens op 6 km afstand een wit voetje zien in hun thermal scope.quote:Op woensdag 12 mei 2010 14:29 schreef maickeltje het volgende:
[..]
Gohh niet opgewassen tegen snipers?
Whoee, spannend toch.quote:Op woensdag 12 mei 2010 14:37 schreef GlenSpey het volgende:
[..]
Ik vind snipers behoorlijk irritant ja. Ze zitten maar ergens te wachten tot ze ergens op 6 km afstand een wit voetje zien in hun thermal scope.
Doe mij maar de deagle met tacticel knife!quote:
Ja, jij?quote:Op woensdag 12 mei 2010 15:19 schreef leeroy het volgende:
[..]
Doe mij maar de deagle met tacticel knife!
Speel jij op ps3?
Yep! Psn isquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |