nu weer ontopicquote:Op dinsdag 11 mei 2010 12:50 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Daarom, je bent nog jong en onbezonnen
Preciesquote:
En nu nog leren mikken met een normaal geweer.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 12:46 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Grotten/bunkers en mijn AT-4 is permanent win voor mij
hij is teminste geen 10th prestige hackerquote:Op dinsdag 11 mei 2010 13:34 schreef BramPowert het volgende:
[..]
En nu nog leren mikken met een normaal geweer.
Tegen campers is alles geoorloofd. En wat is er toffer dan een raket recht op de harsens van een laffe sniper of camper te knallen?quote:Op dinsdag 11 mei 2010 13:34 schreef BramPowert het volgende:
[..]
Bij dat ene bruggetje zit een heerlijk camp plekje achter het muurtje. Heb je zo een overzicht op iedereen die over de brug loopt of aan de overkant in het huisje zit. Claymoretje achter je en campen maar.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 13:20 schreef kutkabouter het volgende:
het is wel typisch, bijna iedereen vindt of overgrown geweldig en de rest kut, of andersom
quote:Op dinsdag 11 mei 2010 13:40 schreef GlenSpey het volgende:
[..]
Bij dat ene bruggetje zit een heerlijk camp plekje achter het muurtje. Heb je zo een overzicht op iedereen die over de brug loopt of aan de overkant in het huisje zit. Claymoretje achter je en campen maar.
Want tja, de beste manier om een camper te verslaan is door er zelf een te worden
vooral een javelin afschieten, doodgaan, respawnen en een triple kill halen, waardoor je gelijk weer goed op weg zit voor je killstreaks geeft erg veel voldoeningquote:Op dinsdag 11 mei 2010 13:39 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Tegen campers is alles geoorloofd. En wat is er toffer dan een raket recht op de harsens van een laffe sniper of camper te knallen?
Helemaal gelijk Pierre! Alleen wel met de RPG natuurlijk. Of Javelinkills op standaard campspots natuurlijk
Na 4 keer had ik het wel gezienquote:Op dinsdag 11 mei 2010 13:36 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
hij is teminste geen 10th prestige hacker
het valt niet goed te praten, hackers zijn gewoon gayquote:
Keer een potje doen dan?quote:Op dinsdag 11 mei 2010 13:44 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
het valt niet goed te praten, hackers zijn gewoon gay
nee, ik ga voorlopig geen mw2 spelen, over een paar maandjes waarschuw ik je wel als ik wil spelenquote:
Ja maar... campenquote:Op dinsdag 11 mei 2010 13:44 schreef GlenSpey het volgende:
[..]
Ik doe het dan teminste nog met een assault rifle en niet met een sniper
het is vooral ook leuk om jezelf op te blazen en een paar van die eikels mee te nemenquote:Op dinsdag 11 mei 2010 13:54 schreef VASND het volgende:
AT-4!
Die heeeerlijke reacties die je krijgt als je een hele pot alleen maar daar mee speelt zeg.
Scavenger, Danger Close en Sitrep en ze maar met hun eigen Claymores opblazen.
Zit nu op >500 kills met >50 multi's. En toch kd's van >2.00 halen
O maar dat gaat best aardig hoor! Ik en mijn TAR zijn onafscheidelijkquote:Op dinsdag 11 mei 2010 13:34 schreef BramPowert het volgende:
[..]
Juist, bij gebrek aan de RPG moet het voorlopig even met de AT-4, maar er is niks toffers dan raketten in grotten en bunkers te schieten omdat daar vieze campsnipertjes zittenquote:Op dinsdag 11 mei 2010 13:39 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Tegen campers is alles geoorloofd. En wat is er toffer dan een raket recht op de harsens van een laffe sniper of camper te knallen?
Helemaal gelijk Pierre! Alleen wel met de RPG natuurlijk. Of Javelinkills op standaard campspots natuurlijk
Stond er altijd in, maar op een of andere manier zijn de plaatjes stuk!quote:Op dinsdag 11 mei 2010 15:33 schreef FUUUU het volgende:
Is het niet mogelijk usernames voor PS3 en Xbox360 spelers in de OP te zetten
Ik zou graag en keer tegen wat FOKkers spelen maar ik heb geen idee wie ik kan toevoegen![]()
Of voeg anders mij toe (360): lordwaus
Er zat er gister nog een in Salvage in het hondenhok tegenover het bekende huisjequote:
quote:Op dinsdag 11 mei 2010 @ 13:56 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
het is vooral ook leuk om jezelf op te blazen en een paar van die eikels mee te nemen
Gaaf iddquote:
Ach, campen. Persoonlijk hop ik vaak van plekje naar plekje en neem intussen wat lijers mee. Ik kan wel continu als een bezetene door het leven sprinten, maar dan weet je zeker dat je geen killstreaks haalt.quote:
Ik haal op die manier in maps als Highrise. Terminal, Salvage enzo regelmatig killstreaks. Je loopt minder risico dat je van een grote afstand wordt neergeknald of een granaat voor je kop krijgt. Juist lekker beetje rondrennen met stoppingpower en commando. Hier en daar even snel een claymore in een standaard looproute gooien helpt dan ook wel.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 21:13 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ach, campen. Persoonlijk hop ik vaak van plekje naar plekje en neem intussen wat lijers mee. Ik kan wel continu als een bezetene door het leven sprinten, maar dan weet je zeker dat je geen killstreaks haalt.
ook leuk is bling mini-uzi, en dan rapid fire en akimboquote:
Met harriers kan je, als je niet zo ervaren bent nog, het beste wachten tot een teamgenoot UAV inzet!quote:Op dinsdag 11 mei 2010 15:27 schreef KaMo het volgende:
kd is nu 0,28, het gaat steeds beter.
Ik haal nu ook killstreaks
Maar mijn harriers hebben nog niet zoveel nut
en dan gewoon in de buurt van de mensen plaatsen?quote:Op woensdag 12 mei 2010 11:55 schreef Baghdaddy het volgende:
Heb die Psn kaart maar besteld via FRS zie wel hoelang het duurt!
[..]
Met harriers kan je, als je niet zo ervaren bent nog, het beste wachten tot een teamgenoot UAV inzet!
Gohh niet opgewassen tegen snipers?quote:Op dinsdag 11 mei 2010 13:40 schreef GlenSpey het volgende:
[..]
Bij dat ene bruggetje zit een heerlijk camp plekje achter het muurtje. Heb je zo een overzicht op iedereen die over de brug loopt of aan de overkant in het huisje zit. Claymoretje achter je en campen maar.
Want tja, de beste manier om een camper te verslaan is door er zelf een te worden
Ik vind snipers behoorlijk irritant ja. Ze zitten maar ergens te wachten tot ze ergens op 6 km afstand een wit voetje zien in hun thermal scope.quote:Op woensdag 12 mei 2010 14:29 schreef maickeltje het volgende:
[..]
Gohh niet opgewassen tegen snipers?
Whoee, spannend toch.quote:Op woensdag 12 mei 2010 14:37 schreef GlenSpey het volgende:
[..]
Ik vind snipers behoorlijk irritant ja. Ze zitten maar ergens te wachten tot ze ergens op 6 km afstand een wit voetje zien in hun thermal scope.
Doe mij maar de deagle met tacticel knife!quote:
Ja, jij?quote:Op woensdag 12 mei 2010 15:19 schreef leeroy het volgende:
[..]
Doe mij maar de deagle met tacticel knife!
Speel jij op ps3?
Yep! Psn isquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |