Ik kreeg hem binnen 10 minuten in m'n emailquote:Op maandag 10 mei 2010 15:21 schreef Baghdaddy het volgende:
[..]
Bedankt! Ik kan de site nu niet bekijken (mobiel) maar krijg je dan een code na het bestellen of echt een kaart toegestuurd?
Je kunt paypal hendig aanmaken met een normale Nederlandse rekening. Je hebt er geen creditcard voor nodig. (bevestiging duurt alleen wat langer)quote:Op maandag 10 mei 2010 15:31 schreef Baghdaddy het volgende:
Nicee. Euh kan iemand dat voor me bestellen en dat ik ervoor via internet bankieren over maak op je rekening? Ik heb geen paypal;(
Flink wat langer. Ik heb toen geloof ik bijna 3 weken zitten wachten op die onzin.quote:Op maandag 10 mei 2010 16:08 schreef Frankii het volgende:
[..]
Je kunt paypal hendig aanmaken met een normale Nederlandse rekening. Je hebt er geen creditcard voor nodig. (bevestiging duurt alleen wat langer)
Bij mij duurde et ook niet langer dan een week inderdaad.quote:Op maandag 10 mei 2010 16:19 schreef Tauchmeister het volgende:
Die bevestiging voor Paypal duurt normaal gesproken vijf tot zeven dagen.
och, ik denk dat als RDR uitkomt, het spel een stuk speelbaarder wordtquote:Op maandag 10 mei 2010 17:04 schreef synchrowise het volgende:
Helemaal geen zin meer in dit spel, echt serieus het aantal noobtubers is dramatisch gestegen de laatste paar dagen, niet normaal, en als je zelf noobtubed : je bent in en in triest, niet goed te praten, zoek een boom en neem een touw mee zou ik zeggen.
Probeer dan eens blast shield... Zelf nooit gebruikt omdat ik het nut er niet van zag, maar als jij daardoor een noobtube kan overleven is het prijs schieten aangezien die gasten niet verwachten dat jij hun granaat overleefdquote:Op maandag 10 mei 2010 17:04 schreef synchrowise het volgende:
Helemaal geen zin meer in dit spel, echt serieus het aantal noobtubers is dramatisch gestegen de laatste paar dagen, niet normaal, en als je zelf noobtubed : je bent in en in triest, niet goed te praten, zoek een boom en neem een touw mee zou ik zeggen.
Hmm ja dat kan maar, ja het gewoon extreem frustrerend. Ik loop, BOEM *bekijkt killcam* je ziet een noob 5 kilometer verderop een noobtube afvuren die niet eens op jouw was gericht, te frustrerend. Gepaart met het feit dat ik ELKE keer dezelfde kutmaps krijg (vind map pack kut nu, echt tyfus maps behalve crash en salvage) Nooit krijg ik weer eens terminal of scrapyard of dergelijkequote:Op maandag 10 mei 2010 17:26 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Probeer dan eens blast shield... Zelf nooit gebruikt omdat ik het nut er niet van zag, maar als jij daardoor een noobtube kan overleven is het prijs schieten aangezien die gasten niet verwachten dat jij hun granaat overleefd
Wat is RDR?quote:Op maandag 10 mei 2010 17:17 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
och, ik denk dat als RDR uitkomt, het spel een stuk speelbaarder wordt
maargoed, dat dacht ik ook bij BC2![]()
red dead redemption, zo'n beetje half het GAM forum is naar dat topic verhuisdquote:
quote:Op maandag 10 mei 2010 17:58 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
red dead redemption, zo'n beetje half het GAM forum is naar dat topic verhuisd
ja wat, bijna alle "serieuze" gamers zitten daarquote:
Oh, ik had er nog nooit van gehoord, maar ziet er wel gaaf uit. En t komt over 11 dagen al uitquote:Op maandag 10 mei 2010 17:58 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
red dead redemption, zo'n beetje half het GAM forum is naar dat topic verhuisd
nee dat wordt cod: black ops of medal of honorquote:Op maandag 10 mei 2010 18:41 schreef GlenSpey het volgende:
[..]
Oh, ik had er nog nooit van gehoord, maar ziet er wel gaaf uit. En t komt over 11 dagen al uitwie weet een opvolger voor MW2...
ga je geen RDR kopen?quote:
Heb hier en daar gekeken, maar ik word er nog niet echt heel erg warm of koud van eerlijk gezegd.. misschien komt dat nogquote:
ik kan 't me niet voorstellen eigenlijk, maarja smaken verschillen hequote:Op maandag 10 mei 2010 20:03 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Heb hier en daar gekeken, maar ik word er nog niet echt heel erg warm of koud van eerlijk gezegd.. misschien komt dat nogIk heb voorlopig nog zat te doen...
quote:Op maandag 10 mei 2010 20:07 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
ik kan 't me niet voorstellen eigenlijk, maarja smaken verschillen he
maar mooi dat jij MW2 blijft spelen, het is namelijk mijn enige shooter die ik heb, dus als ik dan een keer zin heb om te knallen, ben ik alvast niet in m'n eentje
ik had ze de 1e dag gekocht, toen kreeg ik daardoor ineens een maand gratis livequote:Op maandag 10 mei 2010 20:10 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Ik heb die nieuwe maps gedownload, maar ik ben echt dramatisch op die dingenIk heb ook geen idee waar ik heenloop etc, vind die maps uberhaupt een beetje tegenvallen... maar goed, gister weer eens een uurtje of wat gespeeld en ik begin het wel weer enigszins leuk te vinden... vooral met een floeptsjoep rondlopen
Bailout is wel goed te doen! Crash ook nog wel, maar die andere mapsquote:Op maandag 10 mei 2010 20:15 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
ik had ze de 1e dag gekocht, toen kreeg ik daardoor ineens een maand gratis livemaar toen waren ze nog leuk, na 1 week was het net zo erg als de gewone maps en had ik spijt van mijn 15 euro
wel een nieuwe langste killstreak gehaald van 39 op bailout
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |