overgrown moeten ze inderdaad echt eruit gooien, wtf vinden mensen daar zo leuk aanquote:Op maandag 10 mei 2010 20:21 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Bailout is wel goed te doen! Crash ook nog wel, maar die andere mapsVooral Overgrown
Laat ik nou echt totaal geen idee hebben welke plekken je het over hebtquote:Op maandag 10 mei 2010 20:26 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
overgrown moeten ze inderdaad echt eruit gooien, wtf vinden mensen daar zo leuk aan![]()
bailout is heel makkelijk, als je claymores hebt in ieder geval
je moet daar bij C in dat hoge gebouw gaan zitten, dan heb je maar 1 claymore nodig of tussen A en C, dan heb je er wel 2 nodig, maar je hebt echt altijd prijs op die plekken
daar bij C is sowieso het beste campplekje van die map, ja ik ben een camper af en toe
In salvage in dat huisje kan je ook heel goed campen met een sniper
dat weet je zo hoorquote:Op maandag 10 mei 2010 20:27 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Laat ik nou echt totaal geen idee hebben welke plekken je het over hebt
Aha, ik heb die maps pas 2x gespeeld per stuk ofzoquote:Op maandag 10 mei 2010 20:32 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
dat weet je zo hoordat huisje bij salvage probeert iedereen in te gaan zitten altijd
dat levert ook echt te grappige momenten op met semtex en andere ongein
speel je echt stimulus package of speel je een andere gamemode?quote:Op maandag 10 mei 2010 20:33 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Aha, ik heb die maps pas 2x gespeeld per stuk ofzo
Meestal Mercenary TD of Mosh Pitquote:Op maandag 10 mei 2010 20:34 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
speel je echt stimulus package of speel je een andere gamemode?
dan kom je ze inderdaad iets minder tegen jaquote:
0.27?quote:
hoe lang gespeeld?quote:
dan zou ik me niet al te druk makenquote:
Jah was gezellig haha!quote:Op maandag 10 mei 2010 21:37 schreef synchrowise het volgende:
Kleppie, leuk potje he? Kwam op 24-6 in derail
/care, akimbo deagle is gewoon bruutquote:Op maandag 10 mei 2010 22:38 schreef BeeKneus het volgende:
USP is beter naar mijn gevoel, veel accurater, snellere vuursnelheid en akimbo is 10 keer beter.
Jullie zitten allen aan de 8 dagen?quote:Op maandag 10 mei 2010 22:36 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
dan zou ik me niet al te druk maken
ik zit aan de 12 en ik heb dat spel sinds hij uit is - 3 maanden. dus laten we zeggen 4 maandenquote:
Was mijne op het begin ook hoor.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |