abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_81390040
quote:
Op donderdag 13 mei 2010 19:09 schreef Dr.Pringles het volgende:
S&D is gewoon te nice.
Net potje op Highrise, 12-3 en 11995 xp.. zonder challenges etc.

Wie knalt er nu/zo nog op Xbox?
Ik speel alleen maar free-for-all en Search.
  donderdag 13 mei 2010 @ 19:31:38 #52
239294 PierreTT
Man man man, wat een drama!
pi_81390636
quote:
Op donderdag 13 mei 2010 19:09 schreef Dr.Pringles het volgende:
S&D is gewoon te nice.
Net potje op Highrise, 12-3 en 11995 xp.. zonder challenges etc.

Wie knalt er nu/zo nog op Xbox?
Na 11 ben ik wel beschikbaar voor een potje of wat
Half bezopen is weggegooid geld.
pi_81391014
Wat zijn jullie gamertags? Dan voeg ik jullie toe.
na regen, ben ik er.
98-3 ٩(ಥ_ಥ)۶ ┌( ಠ_ಠ)┘
pi_81391711
quote:
Op donderdag 13 mei 2010 19:11 schreef kutkabouter het volgende:

[..]

daar gaat het niet om, heel het spelplezier wordt gewoon bedorven want heel de tijd gaat het gewoon zo:

spawn, BAM noobtube
spawn, STAB knifer
spawn, BOOM shotgun
spawn, BOOM thermal headshot

het gaat gewoon nergens meer over
Ik heb er ook last van (vooral noobtubers), maar als ik het echt te erg vind ga ik gewoon naar een andere game. Dan gaat het meestal wel weer
Je bent pas een baas wanneer je mensen maandelijks betaalt.
pi_81391833
IIk heb zulke dingen gelukkig nooooit. Heel af en toe dat ik spawn en iemand die me noobtubed.

SCARR + Red dot for lifeeee
Terrorism is the poor mans war, war is the rich mans terrorism.
  donderdag 13 mei 2010 @ 19:59:54 #56
239294 PierreTT
Man man man, wat een drama!
pi_81391912
quote:
Op donderdag 13 mei 2010 19:39 schreef Dr.Pringles het volgende:
Wat zijn jullie gamertags? Dan voeg ik jullie toe.
Zie naam
Half bezopen is weggegooid geld.
pi_81392344
quote:
Op donderdag 13 mei 2010 19:58 schreef Baghdaddy het volgende:
IIk heb zulke dingen gelukkig nooooit. Heel af en toe dat ik spawn en iemand die me noobtubed.

SCARR + Red dot for lifeeee
Op de SCAR heb je echt geen RDS nodig, er zit echt de beste iron sight van alle geweren op. Een silencer is daarentegen echt goddelijk op een SCAR. Enige nadeel van de SCAR is dat je eigenlijk wel Scavenger Pro nodig hebt om een beetje te kunnen streaken.
pi_81395894
Jep wat Pwnd zegt klopt.

Ik vraag me wel af hoe een Scar + Extended Mags moet zijn... waarschijnlijk echt meesterlijk.
pi_81396025
quote:
Op donderdag 13 mei 2010 21:36 schreef Koko_Banana het volgende:
Jep wat Pwnd zegt klopt.

Ik vraag me wel af hoe een Scar + Extended Mags moet zijn... waarschijnlijk echt meesterlijk.
Nou, extended mags voor scar is echt shit.
Je magazijn krijgt maar 4 of 5 extra kogels.
na regen, ben ik er.
98-3 ٩(ಥ_ಥ)۶ ┌( ಠ_ಠ)┘
pi_81396114
Echt?

Als het 10 kogels waren dan zou het een pak beter zijn maar 4 of 5 is amper de moeite in dat geval.
pi_81397534
quote:
Op donderdag 13 mei 2010 21:42 schreef Koko_Banana het volgende:
Echt?

Als het 10 kogels waren dan zou het een pak beter zijn maar 4 of 5 is amper de moeite in dat geval.
Eigenlijk weet ik het niet zeker.

Toen ik op pc speelde, had ik scar met extended mags gebruikt en ik zag dat me mag niet echt groter was geworden.. maar keek net ff op youtube en je krijgt toch wel 10 extra kogels in je mag.
Zonder ext.. krijg je 20 kogels en met krijg je 30 kogels.
na regen, ben ik er.
98-3 ٩(ಥ_ಥ)۶ ┌( ಠ_ಠ)┘
pi_81397839
Pwned, klopt wat je zegt ja alleen ik speel wel beter me de RDS haha

Gt is trouwens alionfiree
pi_81399171
quote:
Op donderdag 13 mei 2010 20:10 schreef pwned het volgende:

[..]

Op de SCAR heb je echt geen RDS nodig, er zit echt de beste iron sight van alle geweren op. Een silencer is daarentegen echt goddelijk op een SCAR. Enige nadeel van de SCAR is dat je eigenlijk wel Scavenger Pro nodig hebt om een beetje te kunnen streaken.
Ik gebruik bij de SCAR eik altijd Sleight of hand omdat dat sing zo tyfustraag herlaad alleen kom je dan inderdaad weer in de problemen met ammo
A mind with a heart of it's own
pi_81399379
Een ander vraagje..... in FFA wordt zoals bekend nog wel eens geboost. Nu zijn dat dus lui die elkaar kennen en in dezelfde match zitten. Hoe krijg je dat voor elkaar op de PS3? Moet je dan dezelfde clantag hebben ofzo? Als ik samen met m'n broer even online wil gamen dan kunnen we vanalles doen maar niet FFA, terwijl ik ook wel eens goed z'n ass wil kicken in een FFA match.
pi_81399523
quote:
Op donderdag 13 mei 2010 22:57 schreef DrMarten het volgende:
Een ander vraagje..... in FFA wordt zoals bekend nog wel eens geboost. Nu zijn dat dus lui die elkaar kennen en in dezelfde match zitten. Hoe krijg je dat voor elkaar op de PS3? Moet je dan dezelfde clantag hebben ofzo? Als ik samen met m'n broer even online wil gamen dan kunnen we vanalles doen maar niet FFA, terwijl ik ook wel eens goed z'n ass wil kicken in een FFA match.
Hoe bedoel je? Wil je ook gaan boosten?
na regen, ben ik er.
98-3 ٩(ಥ_ಥ)۶ ┌( ಠ_ಠ)┘
pi_81399789
quote:
Op donderdag 13 mei 2010 23:00 schreef Dr.Pringles het volgende:

[..]

Hoe bedoel je? Wil je ook gaan boosten?
of je leert lezen
pi_81399874
quote:
Op donderdag 13 mei 2010 22:17 schreef Dr.Pringles het volgende:

[..]

Eigenlijk weet ik het niet zeker.

Toen ik op pc speelde, had ik scar met extended mags gebruikt en ik zag dat me mag niet echt groter was geworden.. maar keek net ff op youtube en je krijgt toch wel 10 extra kogels in je mag.
Zonder ext.. krijg je 20 kogels en met krijg je 30 kogels.
Ik weet wel dat een Spas-12 extended mags iets van 12 shells heeft En de barret .50 cal met extended mags 15. Dat laatste is trouwens heerlijk als je de barret ook op close range gaat noscopen met steady aim
pi_81400037
quote:
Op donderdag 13 mei 2010 23:06 schreef DrMarten het volgende:

[..]

of je leert lezen
Of typ een duidelijker verhaal.

Je zegt: in FFA wordt zoals bekend nog wel eens geboost. Nu zijn dat dus lui die elkaar kennen en in dezelfde match zitten. Hoe krijg je dat voor elkaar op de PS3?
Ik ga daarvan uit dat je ook zoiets wilt proberen.
Wat wil je proberen dan?
na regen, ben ik er.
98-3 ٩(ಥ_ಥ)۶ ┌( ಠ_ಠ)┘
pi_81400072
quote:
Op donderdag 13 mei 2010 22:57 schreef DrMarten het volgende:
Join session
l|||-------|||l
pi_81400299
quote:
Op donderdag 13 mei 2010 23:11 schreef Dr.Pringles het volgende:

[..]

Of typ een duidelijker verhaal.

Je zegt: in FFA wordt zoals bekend nog wel eens geboost. Nu zijn dat dus lui die elkaar kennen en in dezelfde match zitten. Hoe krijg je dat voor elkaar op de PS3?
Ik ga daarvan uit dat je ook zoiets wilt proberen.
Wat wil je proberen dan?
Ik wil gewoon eens een potje FFA spelen tegen m'n broer die ook op de PS3 speelt. Als je even de laatste zin had gelezen was dat toch aardig duidelijk geweest.
pi_81400323
quote:
Op donderdag 13 mei 2010 23:12 schreef Silvanovisch het volgende:

[..]

Join session
Oke, maar waar vind ik dat?
pi_81400577
Als je in een free for all lobby zit moet ;

Of jij snel invite friend doen..dat kan volgens mij als je in de lobby zit. Of je vriend moet snel naar je naam gaan en join session klikken.
pi_81400589
quote:
Op donderdag 13 mei 2010 23:17 schreef DrMarten het volgende:

[..]

Ik wil gewoon eens een potje FFA spelen tegen m'n broer die ook op de PS3 speelt. Als je even de laatste zin had gelezen was dat toch aardig duidelijk geweest.
Oh oke, relax relax.

Zoals Silvanovisch zegt: join session, ik weet niet precies hoe dat op PS3 gaat.
Of hij moet je inviten. Als je niet kan joinen, kan het zo zijn dat die server dan vol is.
na regen, ben ik er.
98-3 ٩(ಥ_ಥ)۶ ┌( ಠ_ಠ)┘
pi_81400660
quote:
Op donderdag 13 mei 2010 23:18 schreef DrMarten het volgende:

[..]

Oke, maar waar vind ik dat?
Er moet wel een plek zijn om te joinen ofcourse. Dus stel dat je broer een FFA match speelt, en er gaat een tegenstander weg dan pas kun je joinen.

Dat doe je door eehm, middelste PS-knop zodat je je vriendenlijst ziet enz. Met driehoekje op je broer z'n account. En daar staat dan join session tussen. (uit m'n hoofd, weet niet zeker of het driehoekje is)
l|||-------|||l
pi_81400796
quote:
Op donderdag 13 mei 2010 23:25 schreef Silvanovisch het volgende:

[..]

Er moet wel een plek zijn om te joinen ofcourse. Dus stel dat je broer een FFA match speelt, en er gaat een tegenstander weg dan pas kun je joinen.

Dat doe je door eehm, middelste PS-knop zodat je je vriendenlijst ziet enz. Met driehoekje op je broer z'n account. En daar staat dan join session tussen. (uit m'n hoofd, weet niet zeker of het driehoekje is)
Oke thanks, gaan we dat dit weekend eens proberen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')