Ze zochten naar stukjes mensquote:Op woensdag 12 mei 2010 17:19 schreef Maitje het volgende:
Vage shit!
Bij de 1e beelden zie je mensen door dat puin struinen om te kijken naar paspoorten en al die shizzel. Why?! Ze hebben toch lijsten van die mensen die erin zaten?
Het ziet er godvergeten onproffecioneel eruit. Uit het laatste nieuws blijkt ook dat er niemand meer aanwezig is.. vind het maar vaag allemaal!!
quote:Op woensdag 12 mei 2010 17:19 schreef Maitje het volgende:
Het ziet er godvergeten onproffecioneel eruit.
Wat is er vaag aan persoonlijke bezittingen veiligstellen zodat die overgedragen kunnen worden aan de nabestaanden? Er wordt nu overal wat achter gedacht...quote:Op woensdag 12 mei 2010 17:19 schreef Maitje het volgende:
Vage shit!
Bij de 1e beelden zie je mensen door dat puin struinen om te kijken naar paspoorten en al die shizzel. Why?! Ze hebben toch lijsten van die mensen die erin zaten?
Het ziet er godvergeten onproffecioneel eruit. Uit het laatste nieuws blijkt ook dat er niemand meer aanwezig is.. vind het maar vaag allemaal!!
Omdat het nu in Noord-Afrika gebeurt en we dus wel moeten blijven projecteren dat hun cultuur achterlijk is.quote:Op woensdag 12 mei 2010 17:21 schreef Maitje het volgende:
Dat er gewonde en doden in beeld worden gebracht bij dit soort "rampen" gebeurd vrijwel altijd! Kijk maar naar de beelden terug bij wtc of nog van koninginnendag in Apeldoorn.
Dus waarom nu zo'n gejank bij dat kind?! Ik zie het verschil niet!
Snap ik.. Maar denk je nu echt dat een vliegtuig die zo onploft is, je ooit nog veel identificatie mogelijkheden kan vinden door zo door wrakken te zoeken? Zoals ik al eerder zei: onprofessioneel!quote:Op woensdag 12 mei 2010 17:21 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ze moeten 100% zéker weten dat iemand ook daadwerkelijk in het toestel zat. Dat kun je niet alleen op basis van lijsten bepalen.
Ik wil best aannemen dat het in Libië niet zo heel goed is, kan het zeker ook zelf opzoeken, maar als jij zo stellig bent kan je ook direct informatie daarover leveren neem ik aan.quote:Op woensdag 12 mei 2010 17:14 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Dat zal best, maar wat ik zeg blijft staan. Nada infrastructuur, zeker vergeleken met haar buurlanden. Maar ondertussen wel de rijkste zijn, dan doe je toch iets verkeerds.
Blijkbaar worden de regels(?) m.b.t. geleiding en sturing van vliegtuigen niet regelmatig(?) nageleefd; piloten moeten daar op het oog landen omdat de instrumenten geen of verkeerde informatie doorkrijgen van het vliegveld.quote:Op woensdag 12 mei 2010 17:13 schreef speknek het volgende:
[..]
[..]
http://www.pprune.org/rum(...)bus-330-crash-5.html
Ik vlieg nooit meer naar Tripoli.
Ow, maar daar stem ik mee in!quote:Op woensdag 12 mei 2010 17:22 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Omdat het nu in Noord-Afrika gebeurt en we dus wel moeten blijven projecteren dat hun cultuur achterlijk is.
Doorgaans worden de slachtoffers niet in het ziekenhuis gefilmd, net voor of na een operatie.quote:Op woensdag 12 mei 2010 17:21 schreef Maitje het volgende:
Dat er gewonde en doden in beeld worden gebracht bij dit soort "rampen" gebeurd vrijwel altijd! Kijk maar naar de beelden terug bij wtc of nog van koninginnendag in Apeldoorn.
Dus waarom nu zo'n gejank bij dat kind?! Ik zie het verschil niet!
Ik merk dat ik dat zelf onbewust ook doe. Dat wij overal beter in zijn en dat daar alles maar kut geregeld is.quote:Op woensdag 12 mei 2010 17:22 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Omdat het nu in Noord-Afrika gebeurt en we dus wel moeten blijven projecteren dat hun cultuur achterlijk is.
Misschien moeten er eerst goeie onderzoeken gedaan worden? Als die bezittingen al niet verbrand zijn, en daar gewoon liggen zie ik er geen haast bij. Ze krijgen het toch wel terug, onderzoek is een stuk belangrijker lijkt mij zo...quote:Op woensdag 12 mei 2010 17:21 schreef mouzzer het volgende:
[..]
Wat is er vaag aan persoonlijke bezittingen veiligstellen zodat die overgedragen kunnen worden aan de nabestaanden? Er wordt nu overal wat achter gedacht...
Is RTL nu live dan?quote:Op woensdag 12 mei 2010 17:05 schreef Qebbel het volgende:
Ik heb door de jaren heen wel geleerd dat je met dit soort breaking nieuws rampen altijd beter RTL kunt kijken dan de nos. RTL is sneller, waarschijnlijk journalistiek brutaler en commerciëler, maar dat willen we toch uiteindelijk allemaal?
Ja dag troela, als het in Dld was gebeurd was het net zo goed achterlijk dat het jongen/meisje gedoe zo lang duurde of het wel of niet NL zijn.quote:Op woensdag 12 mei 2010 17:22 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ik heb genoeg beelden gezien dat ze mensen (en dat zijn vooral beelden uit landen zoals irak, afghanistan etc) waar ze met camera's ic's en gewone kamers in gaan om te kijken hoe hun benen net geamputeerd zijn...quote:Op woensdag 12 mei 2010 17:23 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Doorgaans worden de slachtoffers niet in het ziekenhuis gefilmd, net voor of na een operatie.
Wat jij bedoelt zijn beelden als het drama zich net voltrokken heeft, op de plek des onheils. Is in dit geval niet zo.
Tenzij, belangen zoals....geld geld geld geldquote:Op woensdag 12 mei 2010 17:23 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Doorgaans worden de slachtoffers niet in het ziekenhuis gefilmd, net voor of na een operatie.
Daar had ik het niet over troela.quote:Op woensdag 12 mei 2010 17:24 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ja dag troela, als het in Dld was gebeurd was het net zo goed achterlijk dat het jongen/meisje gedoe zo lang duurde of het wel of niet NL zijn.
De informatie hierover duurt gewoon te lang.
Net zo onnodig als toen met het Tr toestel op Schiphol.
Er is moderne communicatie zat.
Het duurt alleen lang omdat ze eerst de familie willen inlichten.quote:Op woensdag 12 mei 2010 17:24 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ja dag troela, als het in Dld was gebeurd was het net zo goed achterlijk dat het jongen/meisje gedoe zo lang duurde of het wel of niet NL zijn.
rtl 7. Nu net reclamequote:
ben het met je eens maar men zal wel tien keer willen checken voor de 300 procent zekerheid voordat ze iets naar buiten brengenquote:Op woensdag 12 mei 2010 17:24 schreef yvonne het volgende:
[..]
Je bent zelf een troela enquote:
jongen-meisje lijkt me nou niet zo moelijkquote:Op woensdag 12 mei 2010 17:27 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
ben het met je eens maar men zal wel tien keer willen checken voor de 300 procent zekerheid voordat ze iets naar buiten brengen
Ongewenste intimiteitenquote:Op woensdag 12 mei 2010 17:28 schreef yvonne het volgende:
[..]
jongen-meisje lijkt me nou niet zo moelijk
Proestquote:Op woensdag 12 mei 2010 17:31 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Dat er een vliegtuig is neergestort
Goeie onderzoek naar wat? Er zal zoals bij alle vliegtuigongelukken een speciaal onderzoeksteam komen en de zwarte dozen zijn al gevonden.Als men een beetje aan organisatie doet daar hebben ze teams die het vliegtuig onderzoeken, mensen die zoeken naar stoffelijke resten en mensen die persoonlijke bezittingen veilig stellen. Het is beter de persoonlijke bezittingen nu al veilig te stellen dan die daar zomaar te laten liggen zodat ze voor iedereen voor het oprapen zijn.quote:Op woensdag 12 mei 2010 17:23 schreef Maitje het volgende:
[..]
Misschien moeten er eerst goeie onderzoeken gedaan worden? Als die bezittingen al niet verbrand zijn, en daar gewoon liggen zie ik er geen haast bij. Ze krijgen het toch wel terug, onderzoek is een stuk belangrijker lijkt mij zo...
En als het Kelly heet ?quote:Op woensdag 12 mei 2010 17:28 schreef yvonne het volgende:
[..]
jongen-meisje lijkt me nou niet zo moelijk
Onderzoek naar kruitsporen.quote:Op woensdag 12 mei 2010 17:36 schreef mouzzer het volgende:
[..]
Goeie onderzoek naar wat? Er zal zoals bij alle vliegtuigongelukken een speciaal onderzoeksteam komen en de zwarte dozen zijn al gevonden.Als men een beetje aan organisatie doet daar hebben ze teams die het vliegtuig onderzoeken, mensen die zoeken naar stoffelijke resten en mensen die persoonlijke bezittingen veilig stellen. Het is beter de persoonlijke bezittingen nu al veilig te stellen dan die daar zomaar te laten liggen zodat ze voor iedereen voor het oprapen zijn.
quote:Geachte mevrouw Xxxxxxxx-Xxxxxxxx,
Vandaag is ons land getroffen door een grote ramp. Bij een vliegtuigcrash in Tripoli zijn 61 Nederlanders omgekomen.
De Telegraaf vindt het belangrijk haar lezers te voorzien van het laatste nieuws en achtergronden over een van de grote rampen die ons land heeft gekend. Daarom verschijnt er morgen, op Hemelvaartsdag, een extra editie van de krant. Deze editie is gratis verkrijgbaar bij Shell en Total (benzinestations). U kunt de extra editie ook gratis lezen via www.telegraaf.nl.
In verband met Hemelvaartsdag is het niet mogelijk de extra krant bij u te bezorgen en is onze abonneeservice gesloten. Vrijdag 14 mei verschijnt er weer een reguliere krant.
Met vriendelijke groet,
Uitgeversmaatschappij De Telegraaf
Ted Trimbach
Algemeen Directeur
Was al bekend, maar iddquote:Op woensdag 12 mei 2010 17:38 schreef Leandra het volgende:
OMG, de Telegraaf gaat wel heel ver met het onder de aandacht brengen van hun Hemelvaart-special (NPI)
Net in de mail:
[..]
Wat werd daarover gezegd? Ik keek op RTLZ.quote:Op woensdag 12 mei 2010 17:34 schreef TheVulture het volgende:
De ondersteuning van de nabestaanden is dus belabberd aldus NOS-journaal
Ja dat er elke week vliegtuigen gaan neerstorten.quote:Op woensdag 12 mei 2010 17:35 schreef MaskOfSanity het volgende:
Ik heb het er wel weer mee gehad. Laat het aub geen hype worden.
Was inderdaad een domme opmerking.quote:Op woensdag 12 mei 2010 17:41 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ja dat er elke week vliegtuigen gaan neerstorten.
Happens all the time. Dat jij meent te moeten acteren dat het jou iets doet is verder jouw probleem.quote:Op woensdag 12 mei 2010 17:41 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ja dat er elke week vliegtuigen gaan neerstorten.
Ik weet dat het al bekend was, maar dat ze er nog een keer over gaan mailen vind ik wel erg ver gaan.quote:
Wij zijn triest en iedereen mag het wetenquote:Op woensdag 12 mei 2010 17:38 schreef Leandra het volgende:
OMG, de Telegraaf gaat wel heel ver met het onder de aandacht brengen van hun Hemelvaart-special (NPI)
Net in de mail:
[..]
Dit dus! Alsof we hier op Fok niet elke dag gebeurtenissen van de dag bespreken. Als het duidelijk is hoeven we niet te speculeren. En nu dat het niet duidelijk is/was praten we daar over met elkaar. Mag dat moderator? Thanksquote:Op woensdag 12 mei 2010 16:36 schreef Tegan het volgende:
[..]
Nee, ik hoef geen duidelijkheid. Maar als iedere vijf minuten iets anders wordt gezegd dan krijg je natuurlijke interesse in wat nu de waarheid is. Het is niet de eerste prioriteit voor de mensen daar, maar als het toch bekend wordt mag ik daar best blij mee zijn. En als ik wil speculeren, dan mag ik dat gewoon, ookal vind jij dat niet gepast.
Dan is het toch juist belangrijk om die spullen veilig te stellen ipv lekker te laten liggen, straks gaat het nog regenen en weg zijn de sporen...quote:
Nee, omdat men thuis beelden wil zien. Ik vind dat men selectief verontwaardigd is als een foto van een slachtoffer in de media verschijnt. Ondertussen wil men maar al te graag weten wie het slachtoffer is inclusief aanverwante informatie, zoals woonplaats, familieden, vrienden, hyves, etc....etc.quote:Op woensdag 12 mei 2010 17:25 schreef SuperFokker het volgende:
Tenzij, belangen zoals....geld geld geld geld
Nou precies dat dus... mensen worden van het kastje naar de muur gestuurdquote:Op woensdag 12 mei 2010 17:40 schreef Greys het volgende:
[..]
Wat werd daarover gezegd? Ik keek op RTLZ.
Dat hoor je toch vaak he, dat dat niet goed geregeld is. Nabestaanden worden doorverwezen en doorverwezen, van de reisorganisatie naar het Min. van BZ, enz. En in je paniek en verdriet weet je al helemaal niet helder waar je het zoeken moet natuurlijk.
Onzin!quote:Op woensdag 12 mei 2010 17:45 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Nee, omdat men thuis beelden wil zien. Ik vind dat men selectief verontwaardigd is als een foto van een slachtoffer in de media verschijnt. Ondertussen wil men maar al te graag weten wie het slachtoffer is inclusief aanverwante informatie, zoals woonplaats, familieden, vrienden, hyves, etc....etc.
'Een groep van 38 Nederlandse passagiers had de reis naar Zuid-Afrika geboekt bij Stip Reizen in Zaltbommel, onderdeel van BBI. Dat zei een woordvoerder van Stip Reizen woensdag.'quote:Op woensdag 12 mei 2010 17:42 schreef MaskOfSanity het volgende:
[..]
Happens all the time. Dat jij meent te moeten acteren dat het jou iets doet is verder jouw probleem.
Yep.quote:Op woensdag 12 mei 2010 17:48 schreef tong80 het volgende:
[..]
'Een groep van 38 Nederlandse passagiers had de reis naar Zuid-Afrika geboekt bij Stip Reizen in Zaltbommel, onderdeel van BBI. Dat zei een woordvoerder van Stip Reizen woensdag.'
Ik woon in Zaltbommel. Heb al vrienden en bekenden gebeld. Iedereen is bang dat er bekenden bij zitten.
Allemaal acteurs ?
Flikker een eind op kuthoer.quote:
Misschien is Stip Reizen gewoon een bedrijf dat in Zaltbommel gevestigd is, en het dus niets zegt over de omgeving van de klanten van Stip Reizen?quote:Op woensdag 12 mei 2010 17:48 schreef tong80 het volgende:
[..]
'Een groep van 38 Nederlandse passagiers had de reis naar Zuid-Afrika geboekt bij Stip Reizen in Zaltbommel, onderdeel van BBI. Dat zei een woordvoerder van Stip Reizen woensdag.'
Ik woon in Zaltbommel. Heb al vrienden en bekenden gebeld. Iedereen is bang dat er bekenden bij zitten.
Allemaal acteurs ?
Jawel godmejerrr...als gij un tv van philips kupt, dan moede gij in eindhovuh wonuh!quote:Op woensdag 12 mei 2010 17:51 schreef Leandra het volgende:
[..]
Misschien is Stip Reizen gewoon een bedrijf dat in Zaltbommel gevestigd is, en het dus niets zegt over de omgeving van de klanten van Stip Reizen?
Zoals ik ook een product kan kopen van Philips maar daarvoor niet noodzakelijkerwijs in de buurt van Eindhoven hoef te wonen
Wat ik begrepen heb is Stip reizen het Zaltbommelse onderdeel van Kras-reizen dat gevestigd is in Ammerzoden hier 6 kilometer vandaan.quote:Op woensdag 12 mei 2010 17:51 schreef Leandra het volgende:
[..]
Misschien is Stip Reizen gewoon een bedrijf dat in Zaltbommel gevestigd is, en het dus niets zegt over de omgeving van de klanten van Stip Reizen?
Zoals ik ook een product kan kopen van Philips maar daarvoor niet noodzakelijkerwijs in de buurt van Eindhoven hoef te wonen
Als je niet eens wist dat iemand die dag zou vliegen en dat uren later ook nog niet via-via hebt gehoord wanneer het wel zo was, dan zal het allemaal wel meevallen met de intensiviteit van de relatie.quote:
Maar die mensen komen toch niet allemaal uit Zaltbommel?? 't Is gewoon een landelijke reisorganisatie met het hoofdkantoor in Zaltbommel.quote:Op woensdag 12 mei 2010 17:48 schreef tong80 het volgende:
[..]
Allemaal acteurs ?
Volgens mij geldt dat inderdaad voor Stip Reizen.quote:Op woensdag 12 mei 2010 17:51 schreef Leandra het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 12 mei 2010 17:49 schreef Q.E.D. het volgende:
If it ain't Boeing, I ain't going.
Tweede Airbus A330 binnen een jaar.
En weg.quote:
Afgezien daarvan, de lezers hebben een enorme informatiehonger bij dit soort gebeurtenissen. Men roept ach en wee als een slachtoffer in beeld verschijnt, maar ondertussen zijn we blij dat ons informatiehonger weer een beetje gestild is.quote:Op woensdag 12 mei 2010 17:46 schreef SuperFokker het volgende:
Onzin!
In Nederland zouden de camera's echt niet zomaar naar binnen mogen lopen
Ik heb veel "goede bekenden" vooral via het voetballen en uitgaan. Bommel is een klein stadje en je hebt dus al snel contact met diverse mensen. Mensen die je niet als vriend beschouwt maar wel verdrietig over bent als ze overlijden. Dat je dat niet begrijpt zegt alles over jou.quote:Op woensdag 12 mei 2010 17:53 schreef MaskOfSanity het volgende:
[..]
Als je niet eens wist dat iemand die dag zou vliegen en dat uren later ook nog niet via-via hebt gehoord wanneer het wel zo was, dan zal het allemaal wel meevallen met de intensiviteit van de relatie.
104 doden, waarvan 61 nederlands.quote:Op woensdag 12 mei 2010 17:51 schreef Fredo55 het volgende:
Ik hoorde vanmiddag op het werk dat een vliegtuig was neergestort, ik had zoiets van.. gebeurd wel vaker toch, niet wetende dat er 61 doden zijn gevallen maar dat maakt geen flikker uit eigenlijk..het is even erg.
Maar niet iedereen komt uit Zaltbommel.quote:Op woensdag 12 mei 2010 17:56 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik heb veel "goede bekenden" vooral via het voetballen en uitgaan. Bommel is een klein stadje en je hebt dus al snel contact met diverse mensen. Mensen die je niet als vriend beschouwt maar wel verdrietig over bent als ze overlijden. Dat je dat niet begrijpt zegt alles over jou.
Het is gewoon een BV-kwestie, en de reismarkt is moordend sinds iedereen internet heeft, echt plaatselijke reisbureaus zijn er vrijwel niet meer, die kunnen niet overleven.quote:Op woensdag 12 mei 2010 17:53 schreef tong80 het volgende:
[..]
Wat ik begrepen heb is Stip reizen het Zaltbommelse onderdeel van Kras-reizen dat gevestigd is in Ammerzoden hier 6 kilometer vandaan.
Ok stelt me gerust. In andere berichten las ik de connenctie tussen Stip-reizen en Kras. Vandaar.quote:Op woensdag 12 mei 2010 17:53 schreef Qebbel het volgende:
[..]
Maar die mensen komen toch niet allemaal uit Zaltbommel?? 't Is gewoon een landelijke reisorganisatie met het hoofdkantoor in Zaltbommel.
Van de site:
"Stip Reizen, gevestigd in Zaltbommel, is al een aantal jaar achter elkaar de snelst groeiende Nederlandse reisorganisatie, en maakt onderdeel uit van BBI Amsterdam BV. In 2009 vervoerde de reisorganisatie ca. 125.000 klanten naar meer dan 30 landen in de wereld."
Dat zijn echt niet 125.000 Zaltbommelnaren
Omdat ze Libiërs zijn. 't Zou me niets verbazen als het toch een bom is.quote:Op woensdag 12 mei 2010 18:01 schreef stef040 het volgende:
Hoezo kunnen ze een terroristische aanslag uitsluiten?
Bevreemde mij ook al. Dat was zelfs in de eerste reactie van de Libische autoriteiten.quote:Op woensdag 12 mei 2010 18:01 schreef stef040 het volgende:
Voor de crash heeft de piloot doorgegeven aan ATC dat hij in problemen was en er alvast een aantal ambulances opgeroepen kon worden.quote:Op woensdag 12 mei 2010 18:01 schreef stef040 het volgende:
Nouja, een bom in het vrachtruim kan ook brand opleveren... Dus dat lijkt me een onzinnige verklaring.quote:Op woensdag 12 mei 2010 18:02 schreef Knallert het volgende:
[..]
Voor de crash heeft de piloot doorgegeven aan ATC dat hij in problemen was en er alvast een aantal ambulances opgeroepen kon worden.
Misschien geraakt door een raket waardoor er iets defect is gegaan maar wel nog even door heeft kunnen vliegen?quote:Op woensdag 12 mei 2010 18:02 schreef Knallert het volgende:
[..]
Voor de crash heeft de piloot doorgegeven aan ATC dat hij in problemen was en er alvast een aantal ambulances opgeroepen kon worden.
De piloten gaven per radio van te voren aan dat er iets mis was in het vliegtuig, en dat ze ambulances nodig zouden hebben.... als het een bom was, of een vanaf een schouder afgevuurde raket, dan zouden ze dat niet doen.quote:Op woensdag 12 mei 2010 18:01 schreef miaeak het volgende:
Beetje stom dat iedereen het uitsluiten van een terroristische aanslag geloofd.
Toen met turkish airlines zeiden ze ook gelijk dat er geen doden waren.
Ze weten de oorzaak niet, maar ze weten wel dat het geen terroristische aanslag is?
Yeah right
Omdat Libië een geschiedenis heeft op dat gebied. En dus roepen ze maar gelijk wat.quote:Op woensdag 12 mei 2010 18:01 schreef stef040 het volgende:
Wraak voor Lockerbie ofzo.quote:Op woensdag 12 mei 2010 18:07 schreef maartena het volgende:
[..]
De piloten gaven per radio van te voren aan dat er iets mis was in het vliegtuig, en dat ze ambulances nodig zouden hebben.... als het een bom was, of een vanaf een schouder afgevuurde raket, dan zouden ze dat niet doen.
Maar de zwarte dozen zijn gevonden, dus we wachten af..... dat moet een hoop meer duidelijkheid geven.
Het is tevens ook een Libische airliner, en er is geen sprake van vijandigheden tussen Libië en Nederland..... dus ik denk dat een terroristische aanslag niet heel realistisch is.
quote:Geschiedenis
Afriqiyah Airways is opgericht in 2001 door de Libische overheid met hulp van Blue Panorama Airlines uit Italië. De maatschappij was geheel eigendom van de Libische overheid, tegenwoordig is de Afriqiyah bezit van een private investeerder. De eerste vluchten waren op 1 december 2001.
Ongeval
Op 12 mei 2010 stortte Afriqiyah Airways-vlucht 771, afkomstig uit Johannesburg, vlak voor de landing in Tripoli neer. Dit was het eerste ongeval waar Afriqiyah Airways bij betrokken was.
Maar is dat een argument tegen de bewering dat het een aanslag kan zijn???quote:Op woensdag 12 mei 2010 18:07 schreef maartena het volgende:
[..]
De piloten gaven per radio van te voren aan dat er iets mis was in het vliegtuig, en dat ze ambulances nodig zouden hebben.... als het een bom was, of een vanaf een schouder afgevuurde raket, dan zouden ze dat niet doen.
Maar de zwarte dozen zijn gevonden, dus we wachten af..... dat moet een hoop meer duidelijkheid geven.
Het is tevens ook een Libische airliner, en er is geen sprake van vijandigheden tussen Libië en Nederland..... dus ik denk dat een terroristische aanslag niet heel realistisch is.
Wat moeten ze dan.... "Och, het is maar een vliegtuig..... Laten we ons meer richten op de verkeersdoden, schande dat dat er zoveel zijn in Nederland, STEM OP MIJ en ik fix het wel?"quote:Op woensdag 12 mei 2010 18:05 schreef miaeak het volgende:
Ik vind het heel vervelend dat al die politici "ontzet" zijn. Alsof ze er persoonlijk bij betrokken zijn :S
De Lockerbie rechtszaak vond plaats op Nederlands terreinquote:Op woensdag 12 mei 2010 18:07 schreef maartena het volgende:
Alsof ze bij een terroristische aanslag naar de inzittende kijkenquote:Op woensdag 12 mei 2010 18:07 schreef maartena het volgende:
[..]
Ik zie geen ervaringen staan...quote:Op woensdag 12 mei 2010 18:07 schreef Qebbel het volgende:
Hm, als je op vliegervaringen.com leest over Afriqiyah Airways word je niet vrolijk en gezien hun anti-organisatietalent en wereldverhschillende mentaliteit met de onze, vrees ik dat het nog weleens lang kan gaan duren voor men echt duidelijkheid krijgt over de toedracht van de crash. Laat staan te spreken over het weloverwogen opvangen van nabestaanden en zulks.
Dat is heel netjes in orde juist, NOS:quote:Op woensdag 12 mei 2010 18:07 schreef Qebbel het volgende:
Hm, als je op vliegervaringen.com leest over Afriqiyah Airways word je niet vrolijk en gezien hun anti-organisatietalent en wereldverhschillende mentaliteit met de onze, vrees ik dat het nog weleens lang kan gaan duren voor men echt duidelijkheid krijgt over de toedracht van de crash. Laat staan te spreken over het weloverwogen opvangen van nabestaanden en zulks.
quote:Crisisteam
De Libische luchtvaartmaatschappij Afriqiyah Airways heeft de nabestaanden van de slachtoffers uitgenodigd om op kosten van de maatschappij naar Tripoli te gaan. De directie regelt niet alleen de vlucht en het onderdak, maar ook de vereiste visa. Afriqiyah zorgt ook voor de begeleiding, staat in een verklaring.
Op het ministerie is een crisisteam bijeengekomen en de Nederlandse ambassade in Tripoli probeert in Libië hulp te bieden waar dat kan.
Het crisisteam probeert te achterhalen wie er in het vliegtuig zaten. In een later stadium zal het team helpen met de identificatie en repatriëring van de slachtoffers.
Het WK begint pas over 30 dagen.quote:Op woensdag 12 mei 2010 18:13 schreef Tiemie het volgende:
Holland Holland.
Dat ouder paar netquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |