jongen-meisje lijkt me nou niet zo moelijkquote:Op woensdag 12 mei 2010 17:27 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
ben het met je eens maar men zal wel tien keer willen checken voor de 300 procent zekerheid voordat ze iets naar buiten brengen
Ongewenste intimiteitenquote:Op woensdag 12 mei 2010 17:28 schreef yvonne het volgende:
[..]
jongen-meisje lijkt me nou niet zo moelijk
Proestquote:Op woensdag 12 mei 2010 17:31 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Dat er een vliegtuig is neergestort
Goeie onderzoek naar wat? Er zal zoals bij alle vliegtuigongelukken een speciaal onderzoeksteam komen en de zwarte dozen zijn al gevonden.Als men een beetje aan organisatie doet daar hebben ze teams die het vliegtuig onderzoeken, mensen die zoeken naar stoffelijke resten en mensen die persoonlijke bezittingen veilig stellen. Het is beter de persoonlijke bezittingen nu al veilig te stellen dan die daar zomaar te laten liggen zodat ze voor iedereen voor het oprapen zijn.quote:Op woensdag 12 mei 2010 17:23 schreef Maitje het volgende:
[..]
Misschien moeten er eerst goeie onderzoeken gedaan worden? Als die bezittingen al niet verbrand zijn, en daar gewoon liggen zie ik er geen haast bij. Ze krijgen het toch wel terug, onderzoek is een stuk belangrijker lijkt mij zo...
En als het Kelly heet ?quote:Op woensdag 12 mei 2010 17:28 schreef yvonne het volgende:
[..]
jongen-meisje lijkt me nou niet zo moelijk
Onderzoek naar kruitsporen.quote:Op woensdag 12 mei 2010 17:36 schreef mouzzer het volgende:
[..]
Goeie onderzoek naar wat? Er zal zoals bij alle vliegtuigongelukken een speciaal onderzoeksteam komen en de zwarte dozen zijn al gevonden.Als men een beetje aan organisatie doet daar hebben ze teams die het vliegtuig onderzoeken, mensen die zoeken naar stoffelijke resten en mensen die persoonlijke bezittingen veilig stellen. Het is beter de persoonlijke bezittingen nu al veilig te stellen dan die daar zomaar te laten liggen zodat ze voor iedereen voor het oprapen zijn.
quote:Geachte mevrouw Xxxxxxxx-Xxxxxxxx,
Vandaag is ons land getroffen door een grote ramp. Bij een vliegtuigcrash in Tripoli zijn 61 Nederlanders omgekomen.
De Telegraaf vindt het belangrijk haar lezers te voorzien van het laatste nieuws en achtergronden over een van de grote rampen die ons land heeft gekend. Daarom verschijnt er morgen, op Hemelvaartsdag, een extra editie van de krant. Deze editie is gratis verkrijgbaar bij Shell en Total (benzinestations). U kunt de extra editie ook gratis lezen via www.telegraaf.nl.
In verband met Hemelvaartsdag is het niet mogelijk de extra krant bij u te bezorgen en is onze abonneeservice gesloten. Vrijdag 14 mei verschijnt er weer een reguliere krant.
Met vriendelijke groet,
Uitgeversmaatschappij De Telegraaf
Ted Trimbach
Algemeen Directeur
Was al bekend, maar iddquote:Op woensdag 12 mei 2010 17:38 schreef Leandra het volgende:
OMG, de Telegraaf gaat wel heel ver met het onder de aandacht brengen van hun Hemelvaart-special (NPI)
Net in de mail:
[..]
Wat werd daarover gezegd? Ik keek op RTLZ.quote:Op woensdag 12 mei 2010 17:34 schreef TheVulture het volgende:
De ondersteuning van de nabestaanden is dus belabberd aldus NOS-journaal
Ja dat er elke week vliegtuigen gaan neerstorten.quote:Op woensdag 12 mei 2010 17:35 schreef MaskOfSanity het volgende:
Ik heb het er wel weer mee gehad. Laat het aub geen hype worden.
Was inderdaad een domme opmerking.quote:Op woensdag 12 mei 2010 17:41 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ja dat er elke week vliegtuigen gaan neerstorten.
Happens all the time. Dat jij meent te moeten acteren dat het jou iets doet is verder jouw probleem.quote:Op woensdag 12 mei 2010 17:41 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ja dat er elke week vliegtuigen gaan neerstorten.
Ik weet dat het al bekend was, maar dat ze er nog een keer over gaan mailen vind ik wel erg ver gaan.quote:
Wij zijn triest en iedereen mag het wetenquote:Op woensdag 12 mei 2010 17:38 schreef Leandra het volgende:
OMG, de Telegraaf gaat wel heel ver met het onder de aandacht brengen van hun Hemelvaart-special (NPI)
Net in de mail:
[..]
Dit dus! Alsof we hier op Fok niet elke dag gebeurtenissen van de dag bespreken. Als het duidelijk is hoeven we niet te speculeren. En nu dat het niet duidelijk is/was praten we daar over met elkaar. Mag dat moderator? Thanksquote:Op woensdag 12 mei 2010 16:36 schreef Tegan het volgende:
[..]
Nee, ik hoef geen duidelijkheid. Maar als iedere vijf minuten iets anders wordt gezegd dan krijg je natuurlijke interesse in wat nu de waarheid is. Het is niet de eerste prioriteit voor de mensen daar, maar als het toch bekend wordt mag ik daar best blij mee zijn. En als ik wil speculeren, dan mag ik dat gewoon, ookal vind jij dat niet gepast.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |