Dan is het toch juist belangrijk om die spullen veilig te stellen ipv lekker te laten liggen, straks gaat het nog regenen en weg zijn de sporen...quote:
Nee, omdat men thuis beelden wil zien. Ik vind dat men selectief verontwaardigd is als een foto van een slachtoffer in de media verschijnt. Ondertussen wil men maar al te graag weten wie het slachtoffer is inclusief aanverwante informatie, zoals woonplaats, familieden, vrienden, hyves, etc....etc.quote:Op woensdag 12 mei 2010 17:25 schreef SuperFokker het volgende:
Tenzij, belangen zoals....geld geld geld geld
Nou precies dat dus... mensen worden van het kastje naar de muur gestuurdquote:Op woensdag 12 mei 2010 17:40 schreef Greys het volgende:
[..]
Wat werd daarover gezegd? Ik keek op RTLZ.
Dat hoor je toch vaak he, dat dat niet goed geregeld is. Nabestaanden worden doorverwezen en doorverwezen, van de reisorganisatie naar het Min. van BZ, enz. En in je paniek en verdriet weet je al helemaal niet helder waar je het zoeken moet natuurlijk.
Onzin!quote:Op woensdag 12 mei 2010 17:45 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Nee, omdat men thuis beelden wil zien. Ik vind dat men selectief verontwaardigd is als een foto van een slachtoffer in de media verschijnt. Ondertussen wil men maar al te graag weten wie het slachtoffer is inclusief aanverwante informatie, zoals woonplaats, familieden, vrienden, hyves, etc....etc.
'Een groep van 38 Nederlandse passagiers had de reis naar Zuid-Afrika geboekt bij Stip Reizen in Zaltbommel, onderdeel van BBI. Dat zei een woordvoerder van Stip Reizen woensdag.'quote:Op woensdag 12 mei 2010 17:42 schreef MaskOfSanity het volgende:
[..]
Happens all the time. Dat jij meent te moeten acteren dat het jou iets doet is verder jouw probleem.
Yep.quote:Op woensdag 12 mei 2010 17:48 schreef tong80 het volgende:
[..]
'Een groep van 38 Nederlandse passagiers had de reis naar Zuid-Afrika geboekt bij Stip Reizen in Zaltbommel, onderdeel van BBI. Dat zei een woordvoerder van Stip Reizen woensdag.'
Ik woon in Zaltbommel. Heb al vrienden en bekenden gebeld. Iedereen is bang dat er bekenden bij zitten.
Allemaal acteurs ?
Flikker een eind op kuthoer.quote:
Misschien is Stip Reizen gewoon een bedrijf dat in Zaltbommel gevestigd is, en het dus niets zegt over de omgeving van de klanten van Stip Reizen?quote:Op woensdag 12 mei 2010 17:48 schreef tong80 het volgende:
[..]
'Een groep van 38 Nederlandse passagiers had de reis naar Zuid-Afrika geboekt bij Stip Reizen in Zaltbommel, onderdeel van BBI. Dat zei een woordvoerder van Stip Reizen woensdag.'
Ik woon in Zaltbommel. Heb al vrienden en bekenden gebeld. Iedereen is bang dat er bekenden bij zitten.
Allemaal acteurs ?
Jawel godmejerrr...als gij un tv van philips kupt, dan moede gij in eindhovuh wonuh!quote:Op woensdag 12 mei 2010 17:51 schreef Leandra het volgende:
[..]
Misschien is Stip Reizen gewoon een bedrijf dat in Zaltbommel gevestigd is, en het dus niets zegt over de omgeving van de klanten van Stip Reizen?
Zoals ik ook een product kan kopen van Philips maar daarvoor niet noodzakelijkerwijs in de buurt van Eindhoven hoef te wonen
Wat ik begrepen heb is Stip reizen het Zaltbommelse onderdeel van Kras-reizen dat gevestigd is in Ammerzoden hier 6 kilometer vandaan.quote:Op woensdag 12 mei 2010 17:51 schreef Leandra het volgende:
[..]
Misschien is Stip Reizen gewoon een bedrijf dat in Zaltbommel gevestigd is, en het dus niets zegt over de omgeving van de klanten van Stip Reizen?
Zoals ik ook een product kan kopen van Philips maar daarvoor niet noodzakelijkerwijs in de buurt van Eindhoven hoef te wonen
Als je niet eens wist dat iemand die dag zou vliegen en dat uren later ook nog niet via-via hebt gehoord wanneer het wel zo was, dan zal het allemaal wel meevallen met de intensiviteit van de relatie.quote:
Maar die mensen komen toch niet allemaal uit Zaltbommel?? 't Is gewoon een landelijke reisorganisatie met het hoofdkantoor in Zaltbommel.quote:Op woensdag 12 mei 2010 17:48 schreef tong80 het volgende:
[..]
Allemaal acteurs ?
Volgens mij geldt dat inderdaad voor Stip Reizen.quote:Op woensdag 12 mei 2010 17:51 schreef Leandra het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 12 mei 2010 17:49 schreef Q.E.D. het volgende:
If it ain't Boeing, I ain't going.
Tweede Airbus A330 binnen een jaar.
En weg.quote:
Afgezien daarvan, de lezers hebben een enorme informatiehonger bij dit soort gebeurtenissen. Men roept ach en wee als een slachtoffer in beeld verschijnt, maar ondertussen zijn we blij dat ons informatiehonger weer een beetje gestild is.quote:Op woensdag 12 mei 2010 17:46 schreef SuperFokker het volgende:
Onzin!
In Nederland zouden de camera's echt niet zomaar naar binnen mogen lopen
Ik heb veel "goede bekenden" vooral via het voetballen en uitgaan. Bommel is een klein stadje en je hebt dus al snel contact met diverse mensen. Mensen die je niet als vriend beschouwt maar wel verdrietig over bent als ze overlijden. Dat je dat niet begrijpt zegt alles over jou.quote:Op woensdag 12 mei 2010 17:53 schreef MaskOfSanity het volgende:
[..]
Als je niet eens wist dat iemand die dag zou vliegen en dat uren later ook nog niet via-via hebt gehoord wanneer het wel zo was, dan zal het allemaal wel meevallen met de intensiviteit van de relatie.
104 doden, waarvan 61 nederlands.quote:Op woensdag 12 mei 2010 17:51 schreef Fredo55 het volgende:
Ik hoorde vanmiddag op het werk dat een vliegtuig was neergestort, ik had zoiets van.. gebeurd wel vaker toch, niet wetende dat er 61 doden zijn gevallen maar dat maakt geen flikker uit eigenlijk..het is even erg.
Maar niet iedereen komt uit Zaltbommel.quote:Op woensdag 12 mei 2010 17:56 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik heb veel "goede bekenden" vooral via het voetballen en uitgaan. Bommel is een klein stadje en je hebt dus al snel contact met diverse mensen. Mensen die je niet als vriend beschouwt maar wel verdrietig over bent als ze overlijden. Dat je dat niet begrijpt zegt alles over jou.
Het is gewoon een BV-kwestie, en de reismarkt is moordend sinds iedereen internet heeft, echt plaatselijke reisbureaus zijn er vrijwel niet meer, die kunnen niet overleven.quote:Op woensdag 12 mei 2010 17:53 schreef tong80 het volgende:
[..]
Wat ik begrepen heb is Stip reizen het Zaltbommelse onderdeel van Kras-reizen dat gevestigd is in Ammerzoden hier 6 kilometer vandaan.
Ok stelt me gerust. In andere berichten las ik de connenctie tussen Stip-reizen en Kras. Vandaar.quote:Op woensdag 12 mei 2010 17:53 schreef Qebbel het volgende:
[..]
Maar die mensen komen toch niet allemaal uit Zaltbommel?? 't Is gewoon een landelijke reisorganisatie met het hoofdkantoor in Zaltbommel.
Van de site:
"Stip Reizen, gevestigd in Zaltbommel, is al een aantal jaar achter elkaar de snelst groeiende Nederlandse reisorganisatie, en maakt onderdeel uit van BBI Amsterdam BV. In 2009 vervoerde de reisorganisatie ca. 125.000 klanten naar meer dan 30 landen in de wereld."
Dat zijn echt niet 125.000 Zaltbommelnaren
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |