Verschrikkelijk. Je zou maar als 10jarige moederziel alleen in een ziekenhuis liggen in een vreemd raar land, waar je geen woord kunt communiceren met andere mensen. Nachtmerrie.quote:Op woensdag 12 mei 2010 17:05 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Het kind is 10 en lag er nou niet bepaald bij alsof hij hele gesprekken kon voeren, laat staan in het Engels
Welkom in Libië.quote:Op woensdag 12 mei 2010 17:06 schreef yvonne het volgende:
2010, alle media ter beschikking, en dan een paar uur later nóg steeds niet weten of het een jongen of meisje is, lijkt me toch zo te checken.. en of het kind Nederlands is,
dit heeft niets meer met paniek van het ongeluk te maken, dit is echt geklungel van de bovenste plank.
Er is 1 overlevende.. lijkt me juist alle prio hebben.quote:Op woensdag 12 mei 2010 17:08 schreef Tegan het volgende:
[..]
Er zijn andere prioriteiten en bovendien is er ook nog niets vrijgegeven over de rest van de passagiers.
Wat een gejank, ik hoor jullie nooit als het gaat om een Afghaans kind of een Palestijns kind dat haast ddagelijks te zien is op de Nederlandse TV. Identificatie zou weleens heel snel kunnen zijn gegaan door deze beelden, of niet omdat het geen Nederlands kind is.quote:Op woensdag 12 mei 2010 17:09 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat je het leed van je kleinkind voor de hele wereld zichtbaar is??
Ik denk dat je blij bent als je beelden ziet van hoe je kleinkind er aan toe is, maar dat hoeft niet en plein public.
Ze zijn nog bezig met familie inlichten, daarom is de passagierslijst ook nog niet publiek gemaakt.quote:Op woensdag 12 mei 2010 17:09 schreef Qebbel het volgende:
[..]
Verschrikkelijk. Je zou maar als 10jarige moederziel alleen in een ziekenhuis liggen in een vreemd raar land, waar je geen woord kunt communiceren met andere mensen. Nachtmerrie.
Toch begrijp ik niet dat er zo'n onduidelijkheid bestaat over de herkomst van het kind. Ik neem aan dat de familie al lang is ingelicht, ze weten om wie het gaat, we horen zelf telkens dat hij met z'n ouders en broertje aan boord zat. Die familie van hun is toch ingelicht? Wat als het niet om dat kind gaat, dan blijkt dus dat dat jochie wel is overleden en zijn die familieleden verkeerd ingelicht???
Dat dus.quote:Op woensdag 12 mei 2010 17:04 schreef TheVulture het volgende:
Dat camerabeeld van dat jongetje.. je zult als opa en oma je kleinkind zo zien liggen in het ziekenhuis
Ja, maar ze pleuren wel accuut een kind vol in beeld de wereld inquote:Op woensdag 12 mei 2010 17:11 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ze zijn nog bezig met familie inlichten, daarom is de passagierslijst ook nog niet publiek gemaakt.
quote:Yellow Shark (post #18) and qsyenroute (post #21) - forget the political correctness here. Tripoli ATC is dire!! Trained in the UK means nothing when you have a certain mindset in life. And they will blame everyone but themselves - it's the 'Maghreb way'....
x-feed - I would say it's not a 330 problem at all! The CX incident was a RR problem, not the aeroplane
The FMS line selectable VOR 09 for TIP works fine as long as you're at the platform altitude before the automatics capture the profile and go into FINAL APP mode. I've seen it happen myself there - in fact it's known that the FINAL APP mode won't capture on most line selected RNV approaches unless you are at platform on these aircraft.. The answer - if visual handfly the aeroplane, else go around and start again..
So - what do they do with all the gazillions of oil money? A decent ILS system wouldn't be much to ask for would it? Oh heck - this is LIbya we're talking about here
http://www.pprune.org/rum(...)bus-330-crash-5.htmlquote:I have flown into TIP in an A330-200. We did the locator approach rwy09. We did not "validate" the approach beforehand because we were not expecting that approach with a perfectly serviceable VOR. When we armed the appr we got "FINAL APPR" green about 2 miles before the FAF. Fortunately we noticed it straight away and manually did the necessary corrections. Was just wondering if there might be any correlation in this instance.
Dat is blijkbaar gewoon in zulke landen. Om te laten zien dat ze goed zorgen voor de overlevende(n). Ik heb het niet bedachtquote:Op woensdag 12 mei 2010 17:12 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ja, maar ze pleuren wel accuut een kind vol in beeld de wereld in
Dat zal best, maar wat ik zeg blijft staan. Nada infrastructuur, zeker vergeleken met haar buurlanden. Maar ondertussen wel de rijkste zijn, dan doe je toch iets verkeerds.quote:Op woensdag 12 mei 2010 17:06 schreef Stupendous76 het volgende:
Idem.
Ik vond het i.i.g. nog meevallen qua mensen en materieel dat op de crashsite bezig is, zo op het oog zag het er redelijk uit.
Ik dacht dat Tunesie het rijkste was.quote:Op woensdag 12 mei 2010 17:14 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Dat zal best, maar wat ik zeg blijft staan. Nada infrastructuur, zeker vergeleken met haar buurlanden. Maar ondertussen wel de rijkste zijn, dan doe je toch iets verkeerds.
Nopes.quote:Op woensdag 12 mei 2010 17:16 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Ik dacht dat Tunesie het rijkste was.
Vertaling?quote:Op woensdag 12 mei 2010 17:13 schreef speknek het volgende:
[..]
[..]
http://www.pprune.org/rum(...)bus-330-crash-5.html
Ik vlieg nooit meer naar Tripoli.
Ze moeten 100% zéker weten dat iemand ook daadwerkelijk in het toestel zat. Dat kun je niet alleen op basis van lijsten bepalen.quote:Op woensdag 12 mei 2010 17:19 schreef Maitje het volgende:
Vage shit!
Bij de 1e beelden zie je mensen door dat puin struinen om te kijken naar paspoorten en al die shizzel. Why?! Ze hebben toch lijsten van die mensen die erin zaten?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |