ja hoor, helemaal mee eens.quote:Op woensdag 12 mei 2010 16:59 schreef Roel_Jewel het volgende:
Mag ik het schandalig noemen dat die jongen ongevraagd met z'n hoofd de hele wereld over gaat?
Op nu.nl is 'Nederlandse' al weggehaald voor 'kind'.quote:Op woensdag 12 mei 2010 16:52 schreef maartena het volgende:
[..]
Alleen is jouw bericht ouder dan het mijne.
Enorm veel beter.quote:
neequote:Op woensdag 12 mei 2010 16:59 schreef Roel_Jewel het volgende:
Mag ik het schandalig noemen dat die jongen ongevraagd met z'n hoofd de hele wereld over gaat?
Hoe weet je nou of het hem niet gevraagd is?quote:Op woensdag 12 mei 2010 16:59 schreef Roel_Jewel het volgende:
Het kind had ook dood kunnen zijn.quote:Op woensdag 12 mei 2010 16:59 schreef Roel_Jewel het volgende:
Is nog niet zeker dat het een jongen was, toch?quote:Op woensdag 12 mei 2010 16:59 schreef Roel_Jewel het volgende:
Hoort erbij? Als dit in Nederlands was gebeurd hadden ze echt geen cameraploeg bij het ziekenhuisbed toegelaten lijkt me.quote:Op woensdag 12 mei 2010 17:01 schreef Jac0bus het volgende:
[..]
Is nog niet zeker dat het een jongen was, toch?
Hoort erbij. Bovendien zie je hem nauwelijks door die hoofddeksel en het zuurstofmasker. Kan me er niet echt druk over maken.
Het kind is 10 en lag er nou niet bepaald bij alsof hij hele gesprekken kon voeren, laat staan in het Engelsquote:Op woensdag 12 mei 2010 17:00 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Hoe weet je nou of het hem niet gevraagd is?
Denk dat je heel blij bent.quote:Op woensdag 12 mei 2010 17:04 schreef TheVulture het volgende:
Dat camerabeeld van dat jongetje.. je zult als opa en oma je kleinkind zo zien liggen in het ziekenhuis
Dat van het minimum mag je even verduidelijken, ik zocht enkel naar dat waterproject.quote:Op woensdag 12 mei 2010 16:49 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Zozo, het minimum om zijn mensen in leven te houden. Marokko doet het zonder oliegeld, maar heeft toch wel een 100x betere infrastructuur.
Idem.quote:Op woensdag 12 mei 2010 16:49 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Het land heeft de slechtste infrastructuur van Noord-Afrika, maar het is wel een van de rijkste landen in Afrika...
Dat hij nog leeft wel... maar dat komen ze ook wel te weten zonder camerabeeldquote:
Dan had je het nu nog niet geweten, identiteit is nog onbekend namelijk.quote:Op woensdag 12 mei 2010 17:07 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Dat hij nog leeft wel... maar dat komen ze ook wel te weten zonder camerabeeld
Er zijn andere prioriteiten en bovendien is er ook nog niets vrijgegeven over de rest van de passagiers.quote:Op woensdag 12 mei 2010 17:06 schreef yvonne het volgende:
2010, alle media ter beschikking, en dan een paar uur later nóg steeds niet weten of het een jongen of meisje is, lijkt me toch zo te checken.. en of het kind Nederlands is,
dit heeft niets meer met paniek van het ongeluk te maken, dit is echt geklungel van de bovenste plank.
Dat je het leed van je kleinkind voor de hele wereld zichtbaar is??quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |