quote:Op dinsdag 11 mei 2010 22:43 schreef June. het volgende:
Ik ga een gokje wagen welke verrassingen dat dan zijnSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 11 mei 2010 22:54 schreef Jill-RMC het volgende:
Goede TT
Even terug naar het spoilerbericht:
[..]Ben sowieso super benieuwd.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
baby you're not here
but I can feel you there
think I better body up
ooo, it's that magic touch.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kan ook niet wachten * dutch-treat baalt nu al dat ze vrijdag gewoon moet werken
Live your life each day, Meet the tides my friend
We're all nomads forever on our way
A journey to the end
* hetzusjevan sluit zich daar volledig bij aan :dquote:Op woensdag 12 mei 2010 08:52 schreef Esje-lief het volgende:
Ik wil nog 20 afleveringen.. en wel nu!
quote:Op woensdag 12 mei 2010 07:10 schreef dutch-treat het volgende:
TT![]()
Wat betreft die spoilers:* charmed_angel is blij dat ze vrij isSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kan ook niet wachten * dutch-treat baalt nu al dat ze vrijdag gewoon moet werken
![]()
Ik ook; begonnen met kijken, toen na 2 afleveringen weer gestopt en uiteindelijk (gelukkig) toch weer geen kijken. Ik kom ook steeds meer mensen tegen (zowel on als offline) die, op het moment dat ze merken dat je ook kijkt, opeens toegeven dat ze hier ook verslaafd aan zijn geraakt.quote:Op woensdag 12 mei 2010 10:15 schreef Empathologica het volgende:
Tvp, wel jammer dat het al zo ver is.. Kan me nog goed herinneren dat de 1e aflevering online kwam en ik iets had van hmn, is dit iets? En nu helemaal verslaafd
SPOILER: re: promoOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Aargh! Waiting Sucks!
A journey to the end
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nog maar heel even!
quote:Op woensdag 12 mei 2010 21:41 schreef Empathologica het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 12 mei 2010 20:59 schreef dutch-treat het volgende:
Kreeg net deze Australische promo voor de finale te zien (Let Op! SPOILER!):Ik kan niet wachten!SPOILER: re: promoOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Aargh! Waiting Sucks!
Mafkees, cancellen die trip!quote:Op woensdag 12 mei 2010 23:33 schreef dRobje het volgende:
Vrijdag al vroeg naar Zweden dus een weekendje wachten
3 uur ga ik niet redden, ik wacht wel tot morgenochtendquote:Op donderdag 13 mei 2010 22:14 schreef Velma_Dinkley het volgende:
Ik ga wakker blijven, ep's komen altijd rond 3 uur online en ik ben vrij morgen
Geen torrent, maar op watchvampirediariesonline punt com, de megavideo-link pak ik dan, kwalitatief gelijk aan downloaden. torrent komt vaak pas rond 6 uur pas.quote:Op donderdag 13 mei 2010 23:08 schreef dRobje het volgende:
[..]
Als ze idd rond 3 uur online komen kan ik 'm meteen downloaden en kijkenmoet half 5 weg
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 14 mei 2010 10:43 schreef Empathologica het volgende:
OMFG![]()
Echt kippenvel! Ooooh cliffhanger
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hihihi ja![]()
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.baby you're not here
but I can feel you there
think I better body up
quote:Op vrijdag 14 mei 2010 12:48 schreef monsterd. het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Be brave. Be kind.
quote:Op vrijdag 14 mei 2010 13:34 schreef Empathologica het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.baby you're not here
but I can feel you there
think I better body up
Omdat er misschien nog mensen zijn die de aflevering niet hebben gezien?quote:
Voor de zielige mensen die nu op hun werkplek zitten en toch stiekem erg nieuwsgierig zijn, maar niet al te veel gespoiled willen worden?quote:
quote:Op vrijdag 14 mei 2010 14:16 schreef monsterd. het volgende:
[..]
Omdat er misschien nog mensen zijn die de aflevering niet hebben gezien?
Ik wens je veel succes om dat boek door te komen. Als het uiteindelijk nog spannend wordt, moet je het vooral zeggen, zodat ik misschien ook een poging ga wagenquote:Op vrijdag 14 mei 2010 10:05 schreef Empathologica het volgende:
@ Lammetje; Hahaha ik ben dus niet de enige
Denk ik ga het toch maar proberen dat 5e boek, maar het viel echt tegen. Gelukkig hebben ze er maar een eigen verhaal van gemaakt.
quote:Op vrijdag 14 mei 2010 10:43 schreef Empathologica het volgende:
OMFG![]()
Echt kippenvel! Ooooh cliffhanger
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Spannend. Hoe lang moeten we nog wachten?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.GVD dat zal wel een maandje of 4 wachten worden. Meestal half september beginnen ze weer![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sooo many questionsBe brave. Be kind.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. hoop dat 'ie aankomend seizoen een wat grotere rol gaat krijgen...leuke jongen![]()
AnnaDie moest niet weg, vond haar met Jeremy zo leuk!
![]()
Ow en die zoen, ik dacht; OMFG! EIN-DE-LIJK!! Blijkt het die Katherine te zijn pff...(maar wel cool dat Katherine er nu ook is! Maar zou ook weer een actie zijn dat ze komend seizoen plots weer verdwenen is ofzo
)
Damon in de kelder met burgemeester was ook grappig. "I'm a vampire, what's your excuse...*tsjak* dood![]()
En die hand van John...![]()
En nu zoooo lang wachten![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 14 mei 2010 17:55 schreef 67Impala het volgende:
Wat een afleveringwordt een lange zomer zo...
ik vind het ook jammerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Death solves all problems: no man, no problem.
Ja, ik vond het ook echt sneu voor Damon. Heeft 'ie eindelijk zijn gevoelens weer 'aangezet', wordt daar gelijk zo vreselijk misbruik van gemaakt. Katherine is echt een bitch (maar Nina speelt haar fantastisch) en ik kan niet wachten op de confrontaties die gaan volgen. Ik hoop alleen dat ze niet te lang doorgaan met de Katherine-doet-alsof-ze-Elena-is routine; dat is te veel slechte fan fiction en ik denk dat de schrijvers daar ver vandaan moeten blijven.quote:Op zaterdag 15 mei 2010 01:06 schreef Ladyxima het volgende:
Zo zielig dat Damon die speech nu niet tegen de echte Elena gehouden had... okay dan hadden ze niet gezoend, maar het was zo lief![]()
"Hi John! Bye John" <- vond ik wel cool eigenlijkquote:Ik was echt verbaasd, ineens chop Johns vingers eraf.. moest ook wel vanwege die ring..
Ik had het ook niet door hoorquote:Op zaterdag 15 mei 2010 01:06 schreef Ladyxima het volgende:
Ik had niet door dat het Katherine was met Damon... ze was wel goed in Elena nadoen zeg maar![]()
Zo zielig dat Damon die speech nu niet tegen de echte Elena gehouden had... okay dan hadden ze niet gezoend, maar het was zo lief![]()
Ik was echt verbaasd, ineens chop Johns vingers eraf.. moest ook wel vanwege die ring..
Ben wel heel erg benieuwd hoe de confrontatie Elena/Katherine gaat gebeuren, als dat zover komt.
Vragen, vragen, vragen.
Heel goede seasons finale, alleen nu ZOOOO lang wachten
Zou zij ooit opstaan met: 'Zucht geen zin om naar mn werk te gaan, moet ik weer de hele dag met Paul en Ian rondhangen...misschien zelf wel weer zoenen....kon ik maar in bed blijven liggen.'quote:Op zaterdag 15 mei 2010 01:16 schreef dutch-treat het volgende:
(maar Nina speelt haar fantastisch)
Ik had helemaal een andere theorie. Ik dacht dat Elena al veel langer vervangen was door Catherine. Dus ik riep alleen "I KNEW IT!"quote:Op zaterdag 15 mei 2010 08:46 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik had het ook niet door hoor
ik zat echt te kijken van: wat doet Elena nu?
quote:Op vrijdag 14 mei 2010 21:59 schreef Rechterbal het volgende:
FUCK FUCK FUCK FUCK FUCK FUCK FUCK FUCK FUCK FUCK FUCK FUCK FUCK FUCK FUCK FUCK FUCK FUCK FUCK FUCK FUCK FUCK FUCK FUCK FUCK FUCK FUCK FUCK FUCK FUCK FUCK FUCK FUCK FUCK FUCK FUCK FUCK FUCK FUCK FUCK FUCK FUCK FUCK FUCK FUCK FUCK FUCK FUCK FUCK FUCK FUCK FUCK FUCK FUCK FUCK FUCK FUCK FUCK FUCK FUCK FUCK FUCK FUCK FUCK FUCK FUCK FUCK FUCK FUCK FUCK FUCK FUCK FUCK FUCK FUCK FUCK FUCK FUCK FUCK FUCK FUCK FUCK FUCK FUCK FUCK FUCK FUCK FUCK FUCK FUCK FUCK FUCK FUCK FUCK FUCK FUCK FUCK FUCK FUCK FUCK FUCK FUCK FUCK FUCK FUCK FUCK FUCK FUCK FUCK FUCK FUCK FUCK FUCK FUCK FUCK FUCK FUCK FUCK FUCK FUCK FUCK FUCK FUCK FUCK FUCK FUCK FUCK FUCK FUCK FUCK FUCK FUCK FUCK FUCK FUCK FUCK FUCK FUCK FUCK FUCK FUCK FUCK FUCK FUCK FUCK FUCK FUCK FUCKSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja .................. Ik riep hardop "Neeeheeeheeee!!"
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
LOL - Paul laat me koud, maar mijn werk zou een heel stuk aantrekkelijker worden met een collega als Ianquote:Op zaterdag 15 mei 2010 12:19 schreef Jill-RMC het volgende:
[..]
Zou zij ooit opstaan met: 'Zucht geen zin om naar mn werk te gaan, moet ik weer de hele dag met Paul en Ian rondhangen...misschien zelf wel weer zoenen....kon ik maar in bed blijven liggen.'
WoW, dat was inderdaad ook wel een schokkend einde geweest, maar ik ben niet zo'n fan van Katherine-doet-alsof-ze-Elena-is, dus ik ben blij dat het niet zo was; hoop dat het ook niet zo gaat wordenquote:Op zaterdag 15 mei 2010 13:18 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik had helemaal een andere theorie. Ik dacht dat Elena al veel langer vervangen was door Catherine. Dus ik riep alleen "I KNEW IT!"Toen de echte Elena later aankwam dacht ik "O nee toch niet"
Maar man o man wat een cliffhanger!
Tyler's gen was al geactiveerd denk ik zo, want hij kreeg hoofdpijn van dat anti-vampieren apparaat (dat blijkbaar ook anti-weerwolf is?).quote:Op vrijdag 14 mei 2010 23:19 schreef dutch-treat het volgende:
De twist met de weerwolven was goed gedaan. Tylers weerwolf-genwerd dus 'geactiveerd' op het moment dat zijn vader doodging; heel benieuwd wat ze daar mee gaan doen.
zOMG dat was me teveel gewordenquote:Op zaterdag 15 mei 2010 13:18 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik had helemaal een andere theorie. Ik dacht dat Elena al veel langer vervangen was door Catherine. Dus ik riep alleen "I KNEW IT!"Toen de echte Elena later aankwam dacht ik "O nee toch niet"
Maar man o man wat een cliffhanger!
Viel me inderdaad ook op, vond het heel knap hoe ze dat speelt. Lijkt me best leuk als actrice, zowel good girl als bad girl mogen spelenquote:Op zaterdag 15 mei 2010 01:16 schreef dutch-treat het volgende:
[..]
Ja, ik vond het ook echt sneu voor Damon. Heeft 'ie eindelijk zijn gevoelens weer 'aangezet', wordt daar gelijk zo vreselijk misbruik van gemaakt. Katherine is echt een bitch (maar Nina speelt haar fantastisch) en ik kan niet wachten op de confrontaties die gaan volgen. Ik hoop alleen dat ze niet te lang doorgaan met de Katherine-doet-alsof-ze-Elena-is routine; dat is te veel slechte fan fiction en ik denk dat de schrijvers daar ver vandaan moeten blijven.
[..]
"Hi John! Bye John" <- vond ik wel cool eigenlijk
Da's waar, het zat waarschijnlijk al in zijn bloed, maar ik denk dat hij nu wél verandert onder de volle maan, waar hij dat een tijdje terug nog niet deedquote:Op zaterdag 15 mei 2010 18:07 schreef hetzusjevan het volgende:
Tyler's gen was al geactiveerd denk ik zo, want hij kreeg hoofdpijn van dat anti-vampieren apparaat (dat blijkbaar ook anti-weerwolf is?).
Zeg, hoe weten jullie dat het een weerwolf is?quote:Op zaterdag 15 mei 2010 18:19 schreef dutch-treat het volgende:
[..]
Da's waar, het zat waarschijnlijk al in zijn bloed, maar ik denk dat hij nu wél verandert onder de volle maan, waar hij dat een tijdje terug nog niet deed
Wij hadden het ook niet door. Ik had het zelf pas door toen ze naar die ring keek en mijn vrouw had het pas door toen ze ging hakkenquote:Op zaterdag 15 mei 2010 01:06 schreef Ladyxima het volgende:
Ik had niet door dat het Katherine was met Damon... ze was wel goed in Elena nadoen zeg maar![]()
Ik was echt verbaasd, ineens chop Johns vingers eraf.. moest ook wel vanwege die ring..
Ben wel heel erg benieuwd hoe de confrontatie Elena/Katherine gaat gebeuren, als dat zover komt.
Anna en Pearl warenquote:Op vrijdag 14 mei 2010 22:17 schreef Rechterbal het volgende:
Bah, hierdoor verheug ik me helemaal niet meer op het nieuwe seizoen. Ze killen al mijn favo sidecharacters af!
Hij sloeg die Matt een paar afleveringen terug ook helemaal verrot, dat zag er ook al niet normaal uit en zo zijn er meer subtiele hints geweest.quote:Op zaterdag 15 mei 2010 19:31 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Zeg, hoe weten jullie dat het een weerwolf is?
Dat ie geen mens is was me al duidelijk, maar gaan ze nu in deze serie OOK al met weerwolven gooien?
quote:Op zaterdag 15 mei 2010 19:31 schreef Ang3l het volgende:
Dat ie geen mens is was me al duidelijk, maar gaan ze nu in deze serie OOK al met weerwolven gooien?
'k Heb de boeken nooit gelezen en het is inderdaad nooit echt gezegd, maar ik dacht dat het eigenlijk wel duidelijk was; het is tot nu toe twee keer gebeurd dat Tyler nogal agressief gedrag vertoonde waarna vrij nadrukkelijk op de volle maan werd ingezoomdquote:Op zaterdag 15 mei 2010 20:33 schreef Empathologica het volgende:
Een van de laatste afleveringen kwam de volle maan zo in beeld dat het niet anders kon.
En de boeken natuurlijk.
Volgens mij heb ik dat ergens in dit topic gelezen, dat ze volgend seizoen met weerwolven gaan werken? Zal misschien in een spoiler hebben gestaan, maar ook de hints waren best duidelijk, zoals hierboven ook al aangegeven isquote:Op zaterdag 15 mei 2010 19:31 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Het zijn hele andere rollen en ik denk eerlijk gezegd dat ian ook niet de rol van Jason had kunnen spelen omdat ie dan weer niet aan de dumb blonde hotness kan tippen van die acteur. En andersom had het ook weer niet gewerkt met de semi-evil dark and brooding Damon-rol.quote:Op zondag 16 mei 2010 12:40 schreef dutch-treat het volgende:
Ik zat net het interview van Ian met 'Rolling Stone' te kijken (Nina tweette de link gisteren); 'k was heel verrast toen ik hoorde dat hij auditie heeft gedaan voor de rol van Jason Stackhouse ('True Blood'). Ik ben persoonlijk blij dat 'ie de rol niet gekregen heeft; Jasons rol is grappig, maar kan toch niet tippen aan de rol van Damon en ik kan me eigenlijk niemand anders voorstellen in de rol van Damon - die is hem echt op het lijf geschreven.
Interview (teeny-tiny spoilertje voor 'Lost'):
Dat had ik me ook bedacht maar toen bedacht ik me "Was dat in VD of was het een andere vampierenserie?"quote:Op zondag 16 mei 2010 20:12 schreef Ticootje het volgende:
Maar vampieren voelen toch elkaars aanwezigheid?
Ik had ook het idee dat 'ie ergens over twijfelde, maar dat kan ook puur verbazing zijn geweest over het feit dat 'Elena' zo op hem reageerde.quote:Op zondag 16 mei 2010 20:07 schreef Ladyxima het volgende:
Ik vond wel dat Damon ietwat bedenkelijk keek na die zoen, toen de deur net dichtgegooid was zeg maar...
quote:...en dan dus aan Stefan te vragen 'okay this might be an awkward question, but does Elena kiss the same like Katherine?' en dat dan met een stalen gezicht he
Nee, in TVD niet. Damon zei volgens mij zoiets tegen Elena nadat zie die vampier had aangereden.quote:Op zondag 16 mei 2010 20:12 schreef Ticootje het volgende:
Maar vampieren voelen toch elkaars aanwezigheid?
Ja, al die verschillende "regels" zijn te verwarrendquote:Op zondag 16 mei 2010 20:22 schreef dutch-treat het volgende:
[..]
Nee, in TVD niet. Damon zei volgens mij zoiets tegen Elena nadat zie die vampier had aangereden.
Iddquote:Op zondag 16 mei 2010 20:49 schreef PirE het volgende:
[..]
Ja, al die verschillende "regels" zijn te verwarrend![]()
.
Ja, kon ik ook niet helemaal volgen, maar misschien toch omdat 'ie haar nog als een 'tiener' zag en haar op zijn manier een pijnlijke(re) dood door verbranding wilde besparenquote:Op zondag 16 mei 2010 21:00 schreef Ticootje het volgende:
Waarom doodde John Anna voordat hij de boel in de hens zette?
Ja dat kan ook, maar dan is het weer niet logisch dat 'ie Damon nog in leven liet; ik had de indruk dat John Damon helemaal niet uit kon staan.quote:Op zondag 16 mei 2010 21:13 schreef Ticootje het volgende:
Of omdat hij haar net als haar moeder intens haatte? Wilde hij zeker zijn van haar dood ofzo?
quote:Op zondag 16 mei 2010 21:24 schreef Empathologica het volgende:Ja logisch, 'Not going to kill you since we need you in season 2.'
Hè ja, natuurlijk, logischquote:Op zondag 16 mei 2010 21:21 schreef Ticootje het volgende:
Omdat Damon een leading rol heeft en ook in s2 nog meemoet. Dat wist John.
15-09 ga ik op vakantiequote:Op zondag 16 mei 2010 21:33 schreef dutch-treat het volgende:
[..]
Hè ja, natuurlijk, logisch![]()
Er zijn nog helemaal geen data voor september bekend. Ik heb ergens begin september gelezen, dus het zal wel de 9e of de 16e zijn.
Omdat hij wilde dat Damon het zag en als laatste herinnering meeneemt?quote:Op zondag 16 mei 2010 21:19 schreef dutch-treat het volgende:
[..]
Ja dat kan ook, maar dan is het weer niet logisch dat 'ie Damon nog in leven liet; ik had de indruk dat John Damon helemaal niet uit kon staan.
Ik vind het hem juist beter staan. Maakt hem minder botoxplasticquote:Op dinsdag 18 mei 2010 08:30 schreef charmed_angel het volgende:
En ik vind het nog steeds jammer dan Anna dood is, ik vond haar zo lief
Ik hou niet zo van mannen met baardenDus deze gaat niet op mijn achtergrond
Wat ik leuk had gevonden? Als met het bloed dat ze aan Jeremy gaf ze weer opnieuw samengesteld had kunnen wordenquote:Op dinsdag 18 mei 2010 08:30 schreef charmed_angel het volgende:
En ik vind het nog steeds jammer dan Anna dood is, ik vond haar zo lief
Nee, dood is dood hoor..quote:Op dinsdag 18 mei 2010 10:39 schreef wdn het volgende:
[..]
Wat ik leuk had gevonden? Als met het bloed dat ze aan Jeremy gaf ze weer opnieuw samengesteld had kunnen worden
Dat lijkt me inderdaad de meest logische verklaring. Vanavond aflevering nog eens kijkenquote:Op maandag 17 mei 2010 18:00 schreef Jill-RMC het volgende:
Denk meer dat Anna zich al iets teveel kon bewegen en hij niet wilde riskeren dat ze zou ontsnappen. John zag niet dat Damon ook al wakker werd volgens mij.
Ja, dat vind ik eigenlijk ook. Ik vind 't ontzettend jammer dat Anna er niet meer is, maar dat zou té makkelijk zijn; dan zou iedere vampier ergens een paar buisjes met zijn/haar bloed gaan bewaren en kunnen ze eindeloos opnieuw tot leven worden gewektquote:
Ik hou wel van die scruffy lookquote:Op dinsdag 18 mei 2010 08:30 schreef charmed_angel het volgende:
quote:
Het hoeft dan ook niet algemeen bekend te zijn hequote:Op dinsdag 18 mei 2010 12:22 schreef dutch-treat het volgende:
Ja, dat vind ik eigenlijk ook. Ik vind 't ontzettend jammer dat Anna er niet meer is, maar dat zou té makkelijk zijn; dan zou iedere vampier ergens een paar buisjes met zijn/haar bloed gaan bewaren en kunnen ze eindeloos opnieuw tot leven worden gewekt![]()
Ik switch weer terug naar TrueBlood, dat begint namelijk weer.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 16:55 schreef styliste het volgende:
damn wat baal ik dat dit seizoen is afgelopen, kan niet wachten op het nieuwe seizoen!
Helaas heeft Anna's lichaam na die stake in haar hart ook nog een knapperig korstje gekregenquote:Op dinsdag 18 mei 2010 13:28 schreef wdn het volgende:
[..]
Het hoeft dan ook niet algemeen bekend te zijn he
Bijvoorbeeld dat alleen Katherine het weet en Elena ofzo haar zover krijgt om Jeremy te helpen hiermee. Waarmee Elena weer op een goed voetje komt met Jeremy.
Alles om Anna weer terug te krijgen
Heb TrueBlood ook ontdekt en nu alle twee seizoenen gezien. Ben ook blij dat dat weer begint.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 18:45 schreef June. het volgende:
Ik switch weer terug naar TrueBlood, dat begint namelijk weer.
Is zeker wat, alleen is het wel een wat meer volwassen serie. Als in: schrik niet van wat naakt.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 20:34 schreef Ladyxima het volgende:
Is dat wat, dat True Blood? misschien om de zomer te overbruggen, zoveel shows hebben de seasons finale al gehad
Is zeker de moeite waard. Het is totaal niet met TVD te vergelijken (niet beter of slechter imo, maar totaal anders), maar het heeft ook wel heel veel leuke plottwists, goede verhaallijnen en zeer interessante karakters (Ericquote:Op dinsdag 18 mei 2010 20:34 schreef Ladyxima het volgende:
Is dat wat, dat True Blood? misschien om de zomer te overbruggen, zoveel shows hebben de seasons finale al gehad
Vind ik ook niet, het is allemaal wat rauwer en meer 'echt'. En dat naakte valt op zich nog wel mee, het zit lang niet in elke aflevering geloof ikquote:Op dinsdag 18 mei 2010 22:52 schreef Ang3l het volgende:
True Blood platter? Nee daar ben ik het echt NIET mee eens
Tenzij je naakt meteen plat noemt.
Heb het een paar afleveringen gekeken maar ik vond dat accent van die Sookie (?) zo gaarquote:Op dinsdag 18 mei 2010 23:00 schreef June. het volgende:
[..]
Vind ik ook niet, het is allemaal wat rauwer en meer 'echt'. En dat naakte valt op zich nog wel mee, het zit lang niet in elke aflevering geloof ik. Bij VD gaat het meer om de relaties onderling, bij TB ook wel maar draait het meer om een mysterie cq probleem die opgelost moet worden.
Daar moest ik ook het meest aan wennen, het klinkt zo dom ofzo. Maar het went wel uiteindelijk.quote:Op woensdag 19 mei 2010 10:20 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
Heb het een paar afleveringen gekeken maar ik vond dat accent van die Sookie (?) zo gaar. Misschien toch maar weer een poging wagen. Zal na een x aantal afleveringen ook wel niet meer opvallen, dat accent
.
Kijk je al supernatural? Ook zeker aan te raden.quote:Op woensdag 19 mei 2010 11:29 schreef Ticootje het volgende:
ik ga denk wat van charmed downloaden om de zooi te overbruggen... Vind ik ook wel een aardige serie..
Nee daar zat mijn man ook al over dat het een leuke serie is... Misschien die dan maar.quote:Op woensdag 19 mei 2010 11:30 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Kijk je al supernatural? Ook zeker aan te raden.
Supernatural zeker kijken (nog steeds mijn #1 seriequote:Op woensdag 19 mei 2010 11:31 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Nee daar zat mijn man ook al over dat het een leuke serie is... Misschien die dan maar.
Dean Winchester uit supernatural mag er anders ook best zijnquote:Op woensdag 19 mei 2010 14:15 schreef Ticootje het volgende:
Van Damon is het niet alleen zn humor dat ik waardeer...
quote:Op woensdag 19 mei 2010 14:15 schreef Ticootje het volgende:
Van Damon is het niet alleen zn humor dat ik waardeer...
Kloptquote:Op woensdag 19 mei 2010 14:17 schreef styliste het volgende:]Dean Winchester uit supernatural mag er anders ook best zijn
Supernatural is super gaaf! Alleen heel wat anders als de vampire diaries. Maar kijkt heeeeel goed weg!quote:Op woensdag 19 mei 2010 14:46 schreef hetzusjevan het volgende:
Ik hoor van veel mensen dat Supernatural een leuke serie is.. oh ik zie dat er al 5 seizoenen van zijn, perfect. Weer wat te kijken tussen het leren door.
SPOILER: TVD S02Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kan niet wachten!Live your life each day, Meet the tides my friend
A journey to the end
Absoluut!!quote:
TVD is op de donderdag gebleven, dus het wordt óf 9 óf 16 september ... pasquote:Op donderdag 20 mei 2010 21:26 schreef styliste het volgende:
... ik blijf nieuwsgierig wanneer vampire diaries weer gaat beginnen...
quote:Op vrijdag 21 mei 2010 09:58 schreef Jill-RMC het volgende:
LMAO @ die laatste zin. Hele synopsis boeit niemand, maar die laatste toevoeging doet het m
13 juniquote:Op vrijdag 21 mei 2010 10:59 schreef Duizendpootje het volgende:
Iemand enig idee wanneer True Blood weer van start gaat?
Inderdaadquote:Op vrijdag 21 mei 2010 09:58 schreef Jill-RMC het volgende:
LMAO @ die laatste zin. Hele synopsis boeit niemand, maar die laatste toevoeging doet het m
SPOILER: Major Season 2 SpoilersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: ReOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Live your life each day, Meet the tides my friend
A journey to the end
quote:Op zaterdag 22 mei 2010 15:17 schreef dutch-treat het volgende:SPOILER: Major Season 2 SpoilersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wow we really dodged a bullet there!quote:
Turns out, Ashlee Simpson was the CW's first choice for Nina's role of Elena/Katherine.
quote:
plus the shameless footsie moment with Ian Somerhalder that made me squeal like a little girl riding a pony...made of chocolate...dipped in magic. And they say I'm not the consummate professional journalist.
Oh my, die eerste. WTF.quote:Op woensdag 26 mei 2010 22:13 schreef Jill-RMC het volgende:
http://uk.eonline.com/ube(...)pill_secrets_on.html
[..]
Wow we really dodged a bullet there!
[..]
![]()
Amen! Ashlee Simpsonquote:Op woensdag 26 mei 2010 22:13 schreef Jill-RMC het volgende:
http://uk.eonline.com/ube(...)pill_secrets_on.html
[..]
Wow we really dodged a bullet there!
[..]
Seizoen 1 zou inderdaad tijdens de zomer herhaald worden op de CW. 't Is misschien snel, maar ik weet van heel veel mensen in de US dat ze op donderdagavond wat anders keken en na alle enthousiaste verhalen over TVD dit toch ook wel hadden willen zien. Het zomerseizoen is een goede kans om de serie alsnog op te pikken en dan maar hopen dat die mensen, als in september het nieuwe seizoen begint, ook blijven kijkenquote:Op donderdag 27 mei 2010 20:23 schreef Ticootje het volgende:
Ik zag op twitter dat vanavond de pilot weer is op de cw. Zouden ze s1 eerst herhalen? Vind ik wel wat snel hoor.
Ze deden wel samen dat finale promotierondje...heb die Paul niet gezien. Mss promotierondje nu ook in London?quote:Op woensdag 2 juni 2010 11:22 schreef Ticootje het volgende:
De geruchten gaan dat Nina en Ian in hete cht ook daten... Ze zijn nu in elk geval allebei in Londen... Toeval?
Zou dat niet op twitter staan als het voor promotie was??quote:Op woensdag 2 juni 2010 13:22 schreef Jill-RMC het volgende:
[..]
Ze deden wel samen dat finale promotierondje...heb die Paul niet gezien. Mss promotierondje nu ook in London?
Ligt er aan wat voor promotie. Alleen interviews e.d. hangen ze meestal niet aan de grote klok.quote:Op woensdag 2 juni 2010 13:24 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Zou dat niet op twitter staan als het voor promotie was??
quote:Op woensdag 2 juni 2010 23:04 schreef Ticootje het volgende:
Oh dan is het goed, maak ik nog kans.
Laat mij ff in die waanquote:
charlie komt nog terug hoor in Fringe, dus ik vermoed dat ze geen herhalingen uitzenden hoor...quote:Op maandag 7 juni 2010 08:59 schreef Jill-RMC het volgende:
Vergeet iedere keer te kijken. Vind het ook echt een belachelijke tijd om zo'n serie uit te zenden. Programeer m dan lekker om half 9 of half 10 in plaats van de 80.000ste herhaling van de Ghostwhisperer. Fringe was ook een oude aflevering want Charlie leefde nog. Zo te zien waren ze die gewoon vergeten uit te zenden ofzo.....raar dat steeds meer mensen aan het downloaden slaan.
Ik kijk eigenlijk geen enkele serie op de NL TV (pesthekel aan reclame, slechte ondertitels en die inderdaad waardeloze programmering ), maar ik ben het met je eens dat dit een belachelijk tijdstip is. TVD is vanaf 13 jaar en SPN is vanaf 16 jaar; zend ze dan ook in die volgorde uitquote:Op maandag 7 juni 2010 08:59 schreef Jill-RMC het volgende:
Vergeet iedere keer te kijken. Vind het ook echt een belachelijke tijd om zo'n serie uit te zenden. Programeer m dan lekker om half 9 of half 10 in plaats van de 80.000ste herhaling van de Ghostwhisperer. Fringe was ook een oude aflevering want Charlie leefde nog. Zo te zien waren ze die gewoon vergeten uit te zenden ofzo.....raar dat steeds meer mensen aan het downloaden slaan.
En Net5 vond dat schijnbaar ook stom en heeft die aflevering er tussen uitgehaald en gisteren als laatste uitgezonden....volgende week beginnen ze namelijk gewoon weer met het eerste seizoen. Vanochtend maar ff de download aangezet en de rest van S2 binnengehaald. Fringe was eigenlijk het enige wat ik nog op tv volgde omdat ik te lui was om bij te downloadenquote:Op maandag 7 juni 2010 18:11 schreef dutch-treat het volgende:
[..]
En er is inderdaad in seizoen 2 van Fringe een aflevering met Charlie uitgezonden die thuishoorde in seizoen 1; ze vonden die aflevering daar toen niet zo passen en hij zou beter passen in seizoen 2 (qua verhaal), maar door het verschijnen van Charlie sloeg dat helemaal nergens op.
einde van seizoen 2 komt charlie ook voor hoor, dus klopt niet helemaal wat je zegtquote:Op maandag 7 juni 2010 18:11 schreef dutch-treat het volgende:
[..]
Ik kijk eigenlijk geen enkele serie op de NL TV (pesthekel aan reclame, slechte ondertitels en die inderdaad waardeloze programmering ), maar ik ben het met je eens dat dit een belachelijk tijdstip is. TVD is vanaf 13 jaar en SPN is vanaf 16 jaar; zend ze dan ook in die volgorde uit![]()
En er is inderdaad in seizoen 2 van Fringe een aflevering met Charlie uitgezonden die thuishoorde in seizoen 1; ze vonden die aflevering daar toen niet zo passen en hij zou beter passen in seizoen 2 (qua verhaal), maar door het verschijnen van Charlie sloeg dat helemaal nergens op.
Die laarzen tot daaraantoe, wat dacht je van deze muts?quote:
quote:Op dinsdag 8 juni 2010 20:41 schreef dutch-treat het volgende:
[..]
Die laarzen tot daaraantoe, wat dacht je van deze muts?![]()
[ afbeelding ]
Enige voordeel van al die kleding, is dat het gewoon uitkan![]()
Ik vind de muts leukquote:Op dinsdag 8 juni 2010 20:41 schreef dutch-treat het volgende:
[..]
Die laarzen tot daaraantoe, wat dacht je van deze muts?![]()
[ afbeelding ]
Enige voordeel van al die kleding, is dat het gewoon uitkan![]()
Neeeee, houden!quote:Op dinsdag 8 juni 2010 23:33 schreef Ladyxima het volgende:
Waarom die baardhaal het weg!
(de baard, niet de foto's
)
Eens!quote:Op woensdag 9 juni 2010 00:07 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Neeeee, houden!
Dan is ie een stuk minder plastic!
De hele serie foto's staat trouwens HIERquote:Op woensdag 9 juni 2010 00:07 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik vind de muts leukHijz it alleen een beetje stom op z'n kop.
En de laarzen vind ik ook wel ok.
Hij twitterde ook zoietsquote:Op woensdag 9 juni 2010 00:33 schreef Jill-RMC het volgende:
[ afbeelding ]
Lijkt erop dat slapen niet bovenaan zn to do lijstje staat in Monte Carlo
Scheren ook niet.quote:Op woensdag 9 juni 2010 00:33 schreef Jill-RMC het volgende:
[ afbeelding ]
Lijkt erop dat slapen niet bovenaan zn to do lijstje staat in Monte Carlo
Zeker eens! LOVE the beard! Lekker wildquote:Op woensdag 9 juni 2010 00:36 schreef dutch-treat het volgende:
[..]
Eens!Ik vind die baard ook wel sexy
![]()
[..]
De hele serie foto's staat trouwens HIER
ER had eigenlijk best wel iets van borsthaar mogen zitten... Wel een baard laten staan, maar geen haartje op zn borst.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 23:30 schreef Jill-RMC het volgende:
Afleidingsmanouvre:
[ afbeelding ]
Om te zeggen dat die laatste paar afleveringen van Fringe S2 echt briljant waren![]()
Just move along....nothing to see here
Wel een happy trailquote:Op woensdag 9 juni 2010 16:23 schreef Ticootje het volgende:
[..]
ER had eigenlijk best wel iets van borsthaar mogen zitten... Wel een baard laten staan, maar geen haartje op zn borst.
quote:
Even if Ian gets his butt handed to him next season, you won't hear him making a peep of protest. "Let's face it: Nina Dobrev in her underwear—who could complain about that?" We hear ya, Ian. But it's only fair we see more of you in your underwear, no? An eye for an eye...or something like that.
Ik zou ze in het engels lezenquote:Op zaterdag 12 juni 2010 12:21 schreef Flippiee het volgende:
dann ga ik ze zeker proberen..
In het engels of nederlands?
want veel boeken zijn in het engels echt veel beter.
Okej.. Ja dan moet je toch watquote:Op dinsdag 15 juni 2010 06:46 schreef Ticootje het volgende:
Dat puur omdat we zo lang moeten wachten.
September.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 21:57 schreef Piepje het volgende:
[..]
Okej.. Ja dan moet je toch wat![]()
Wanneer is het de bedoeling dat het tweede seizoen begint dan?
Net5quote:Op maandag 14 juni 2010 22:06 schreef Piepje het volgende:
Net de season finale gezien...
Nadat Net5 ineens besloot een weekje over te slaan, dacht ik: nee! zo lang kan ik niet meer wachten! Dus laatste afleveringen ff via internet gekeken, en idd: OMG OMG OMG!
Ik vind t helemaal leuk![]()
Tja, maar we moeten inderdaad wat om de tijd te dodenquote:Maaruh, is dit een Vampire Diaries topic...? Begint meer op Ian-topic te lijken wat zo door kan naar de Babes&Hunks(Niet dat ik er problemen mee heb...)
quote:Op dinsdag 15 juni 2010 22:22 schreef dutch-treat het volgende:
[..]
Net5k' Zag toevallig zondag dat ze eindelijk
bij seizoen 4 van Supernatural aanbeland zijn.
[..]
Tja, maar we moeten inderdaad wat om de tijd te dodenBovendien zijn er gewoon belachelijk veel photoshoots van Ian.
Maar oké, kijk, daar zijn Nina (love the dress) en Paul ook:
![]()
[ afbeelding ]
En dan nog eentje om 't af te leren![]()
[ afbeelding ]
![]()
Volgens mij beginnen de meeste shows waarvan het seizoen in het najaar begint, ergens in juli weer met opnames. Vanaf juli komen meestal ook de spoilers weer goed op gang en nadat er wat opnames zijn geweest komen dan de eerste previews uitquote:Op dinsdag 22 juni 2010 14:40 schreef Ticootje het volgende:
Wanneer beginnen de opnames eigenlijk? Lijkt me dat we nog wel een preview krijgen ofzo... Duurt echt lang.
Het één heeft volgens mij niets met het ander te maken.quote:Op zondag 27 juni 2010 20:29 schreef Ticootje het volgende:
Ik hoop heel erg op juli! Maar volgens mij zijn ze nu S1 aan het herhalen, weinig kans dan op spoilers van S2.
SPOILER: S02E01Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niet veel bijzonders, maar ik ben een fan van David AndersBovendien betekent dit dus zeer waarschijnlijk dat ze direct verder gaan waar ze met seizoen 1 geëindigd zijn
So truequote:
Hey, you know what else might help? If you delivered this message to others without a shirt on.
quote:What's with the gay ass hat. Why do celebs think these cheezy aweful hats make them look good. Homo
what?quote:Creepily Manorexic.
the guy looks like he gets his meals out of a syringe.
Snap het ook wel, hoe meer troep op je hoofd en je gezicht des te minder kans dat die irritante paparazzi's je herkenen. Zag laatst een video van hun op een vliegveld das echt ernstig. Continue maar geroep, vragen, geflits. Lijkt me echt niet tof of je net een vlucht van een paar uur achter de rug hebt....ik zou ze iig willen meppen.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 12:27 schreef Ticootje het volgende:
Nina loopt ook vaak met een of ander raar wolding op de harses... Zonde.
Is 't iets? Ziet er wat cheesy uit.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 22:19 schreef PirE het volgende:
Misschien is dit wat om de tijd te vullen.
http://abc.go.com/shows/the-gates
Is pas begonnen, gaat ook over vampieren, weerwolven en demonen enzo.
Heb de eerste aflevering gezien. T is definetely vampire diaries meets desperate housewives. Maar t heeft wel wat ja!quote:
SPOILER: Casting for S02Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Live your life each day, Meet the tides my friend
A journey to the end
WOW! Geweldige fanvid!quote:
LOL - Ik kwam laatst langs de één of andere heel slechte avonturenfilm gezapt (weet niet eens de titel meer) waar hij in meespeelde ... ben wel even blijven hangen omdat 'ie constant in een wetsuit rondliepquote:Op maandag 5 juli 2010 21:14 schreef Ang3l het volgende:
Net ian als een gay homosexual gezien, rondspringend in boxershort
quote:"I just don't want to be sensitive Damon anymore. I just want to get back to biting high school girls and stuff."
quote:You want to know what was going through my mind the moment I saw Ian Somerhalder for the first time? Well it went a little something like this.
TeamStefan.
TeamStefan TeamStefanTeamStefanYOUARETEAMSTEFAN!!!
You…are…y-…yo…Oh.
Oh no.
Blue eyes.
Black hair.
More charm than a Cheshire cat.
Yep.
Totally screwed now.
Yep. Totally just cheated on Team Stefan with my eyes.
Right there.
Ohhhhh man.
Ja ze lijken een beetje om te draaienquote:Op donderdag 8 juli 2010 22:06 schreef Ticootje het volgende:
Ik denk dat Stefan ook meer zn donkere kant gaat laten zien hoor.
Ik hoop dat Stefan op één of andere manier zó door Katherines terugkeer wordt beïnvloed (positief óf negatief) dat hij wat meer pit/agressie krijgt.quote:
SPOILER: Season 2 - Casting NewsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The CW just released a brand new Damon-centric trailer for Season 2's September 9th premiere. It doesn't feature any new footage, because the cast doesn't resume production in Atlanta until this coming Tuesday, July 13. However, it's a very good reminder of just how deliciously bad Damon (Ian Somerhalder) can be, so it's worth a look... and another... and another. "O, damn," is right.
A journey to the end
quote:
SPOILER: S02Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Live your life each day, Meet the tides my friend
A journey to the end
quote:Op zaterdag 10 juli 2010 22:13 schreef dutch-treat het volgende:
[..]
![]()
![]()
En volgens berichten ...He better be shirtless (a lot)SPOILER: S02Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Het universum klapt in elkaar als ze een t-shirt aandoenquote:Op zondag 11 juli 2010 11:31 schreef Ticootje het volgende:
Lopen weerwolven ook vaak zonder t-shirt?
quote:
Hij's echt heel erg. Hij is al gelekt online, dus heb m vanochtend ff doorgescrolled....tis echt om te huilen zo slecht.quote:Op zondag 11 juli 2010 13:26 schreef Empathologica het volgende:
Ik denk het is gewoon een parodie, maar het is echtWat erg!
quote:
quote:In ATL!!! First day back-gearing up for another season of TVD. Gonna work hard,prolly lose sleep and blood.And take blood.Lotssss of blood.
quote:5am- on my way to my first day of shooting - its the its the official first day of season two of #TheVampireDiaries here goes! Woot! Woot!
quote:Op dinsdag 20 juli 2010 23:37 schreef dutch-treat het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
En de rest:
[ link | afbeelding ]-[ link | afbeelding ]-[ link | afbeelding ]-[ link | afbeelding ]
Wordt ie mss ook wat bruiner vanquote:Op woensdag 21 juli 2010 08:35 schreef Ticootje het volgende:
Als ie het zo warm heeft mag ie de boel ook gewoon uittrekken hoor... Hoeft niet met kleding de zee in.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vind trouwens dat hij ook wel wat meer shirtless mag zijn dit seizoen. Die armen alleen al![]()
![]()
quote:Op woensdag 21 juli 2010 12:34 schreef Jill-RMC het volgende:
[..]
Wordt ie mss ook wat bruiner vanWel flauw dat ik dit soort taferelen nou nooit tegen kom op Scheveningen
Ik zat ook al te kijken naar Jeremey... Maar die ziet er ook niet verkeerd uit. Ik hoop dat ie ook een vampier is nu, die lopen namelijk steeds zonder shirt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vind trouwens dat hij ook wel wat meer shirtless mag zijn dit seizoen. Die armen alleen al![]()
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
SPOILER: Nog wat casting info voor het 2e seizoen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.HIER (The Vampire Diaries #4 You Decided I was Worth Saving) verder![]()
[ Bericht 18% gewijzigd door dutch-treat op 23-07-2010 14:26:03 ]Live your life each day, Meet the tides my friend
A journey to the end
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |