Mafkees, cancellen die trip!quote:Op woensdag 12 mei 2010 23:33 schreef dRobje het volgende:
Vrijdag al vroeg naar Zweden dus een weekendje wachten
3 uur ga ik niet redden, ik wacht wel tot morgenochtendquote:Op donderdag 13 mei 2010 22:14 schreef Velma_Dinkley het volgende:
Ik ga wakker blijven, ep's komen altijd rond 3 uur online en ik ben vrij morgen
Geen torrent, maar op watchvampirediariesonline punt com, de megavideo-link pak ik dan, kwalitatief gelijk aan downloaden. torrent komt vaak pas rond 6 uur pas.quote:Op donderdag 13 mei 2010 23:08 schreef dRobje het volgende:
[..]
Als ze idd rond 3 uur online komen kan ik 'm meteen downloaden en kijkenmoet half 5 weg
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 14 mei 2010 10:43 schreef Empathologica het volgende:
OMFG![]()
Echt kippenvel! Ooooh cliffhanger
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hihihi ja![]()
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.baby you're not here
but I can feel you there
think I better body up
ooo, it's that magic touch.
quote:Op vrijdag 14 mei 2010 12:48 schreef monsterd. het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Be brave. Be kind.
quote:Op vrijdag 14 mei 2010 13:34 schreef Empathologica het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.baby you're not here
but I can feel you there
think I better body up
ooo, it's that magic touch.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |