Voor de zielige mensen die nu op hun werkplek zitten en toch stiekem erg nieuwsgierig zijn, maar niet al te veel gespoiled willen worden?quote:

quote:Op vrijdag 14 mei 2010 14:16 schreef monsterd. het volgende:
[..]
Omdat er misschien nog mensen zijn die de aflevering niet hebben gezien?

Ik wens je veel succes om dat boek door te komen. Als het uiteindelijk nog spannend wordt, moet je het vooral zeggen, zodat ik misschien ook een poging ga wagenquote:Op vrijdag 14 mei 2010 10:05 schreef Empathologica het volgende:
@ Lammetje; Hahaha ik ben dus niet de enige
Denk ik ga het toch maar proberen dat 5e boek, maar het viel echt tegen. Gelukkig hebben ze er maar een eigen verhaal van gemaakt.
quote:Op vrijdag 14 mei 2010 10:43 schreef Empathologica het volgende:
OMFG![]()
Echt kippenvel! Ooooh cliffhanger
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Spannend. Hoe lang moeten we nog wachten?

SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.GVD dat zal wel een maandje of 4 wachten worden. Meestal half september beginnen ze weer![]()

SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sooo many questionsBe brave. Be kind.

SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. hoop dat 'ie aankomend seizoen een wat grotere rol gaat krijgen...leuke jongen![]()
AnnaDie moest niet weg, vond haar met Jeremy zo leuk!
![]()
Ow en die zoen, ik dacht; OMFG! EIN-DE-LIJK!! Blijkt het die Katherine te zijn pff...(maar wel cool dat Katherine er nu ook is! Maar zou ook weer een actie zijn dat ze komend seizoen plots weer verdwenen is ofzo
)
Damon in de kelder met burgemeester was ook grappig. "I'm a vampire, what's your excuse...*tsjak* dood![]()
En die hand van John...![]()
En nu zoooo lang wachten![]()
![]()
![]()

quote:Op vrijdag 14 mei 2010 17:55 schreef 67Impala het volgende:
Wat een afleveringwordt een lange zomer zo...
ik vind het ook jammerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()

SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Death solves all problems: no man, no problem.

Ja, ik vond het ook echt sneu voor Damon. Heeft 'ie eindelijk zijn gevoelens weer 'aangezet', wordt daar gelijk zo vreselijk misbruik van gemaakt. Katherine is echt een bitch (maar Nina speelt haar fantastisch) en ik kan niet wachten op de confrontaties die gaan volgen. Ik hoop alleen dat ze niet te lang doorgaan met de Katherine-doet-alsof-ze-Elena-is routine; dat is te veel slechte fan fiction en ik denk dat de schrijvers daar ver vandaan moeten blijven.quote:Op zaterdag 15 mei 2010 01:06 schreef Ladyxima het volgende:
Zo zielig dat Damon die speech nu niet tegen de echte Elena gehouden had... okay dan hadden ze niet gezoend, maar het was zo lief![]()
"Hi John! Bye John" <- vond ik wel cool eigenlijkquote:Ik was echt verbaasd, ineens chop Johns vingers eraf.. moest ook wel vanwege die ring..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |