Dean Winchester uit supernatural mag er anders ook best zijnquote:Op woensdag 19 mei 2010 14:15 schreef Ticootje het volgende:
Van Damon is het niet alleen zn humor dat ik waardeer...
quote:Op woensdag 19 mei 2010 14:15 schreef Ticootje het volgende:
Van Damon is het niet alleen zn humor dat ik waardeer...
Kloptquote:Op woensdag 19 mei 2010 14:17 schreef styliste het volgende:]Dean Winchester uit supernatural mag er anders ook best zijn
Supernatural is super gaaf! Alleen heel wat anders als de vampire diaries. Maar kijkt heeeeel goed weg!quote:Op woensdag 19 mei 2010 14:46 schreef hetzusjevan het volgende:
Ik hoor van veel mensen dat Supernatural een leuke serie is.. oh ik zie dat er al 5 seizoenen van zijn, perfect. Weer wat te kijken tussen het leren door.
SPOILER: TVD S02Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kan niet wachten!Live your life each day, Meet the tides my friend
We're all nomads forever on our way
A journey to the end
Absoluut!!quote:
TVD is op de donderdag gebleven, dus het wordt óf 9 óf 16 september ... pasquote:Op donderdag 20 mei 2010 21:26 schreef styliste het volgende:
... ik blijf nieuwsgierig wanneer vampire diaries weer gaat beginnen...
quote:Op vrijdag 21 mei 2010 09:58 schreef Jill-RMC het volgende:
LMAO @ die laatste zin. Hele synopsis boeit niemand, maar die laatste toevoeging doet het m
13 juniquote:Op vrijdag 21 mei 2010 10:59 schreef Duizendpootje het volgende:
Iemand enig idee wanneer True Blood weer van start gaat?
Inderdaadquote:Op vrijdag 21 mei 2010 09:58 schreef Jill-RMC het volgende:
LMAO @ die laatste zin. Hele synopsis boeit niemand, maar die laatste toevoeging doet het m
SPOILER: Major Season 2 SpoilersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: ReOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Live your life each day, Meet the tides my friend
We're all nomads forever on our way
A journey to the end
quote:Op zaterdag 22 mei 2010 15:17 schreef dutch-treat het volgende:SPOILER: Major Season 2 SpoilersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wow we really dodged a bullet there!quote:
Turns out, Ashlee Simpson was the CW's first choice for Nina's role of Elena/Katherine.
quote:
plus the shameless footsie moment with Ian Somerhalder that made me squeal like a little girl riding a pony...made of chocolate...dipped in magic. And they say I'm not the consummate professional journalist.
Oh my, die eerste. WTF.quote:Op woensdag 26 mei 2010 22:13 schreef Jill-RMC het volgende:
http://uk.eonline.com/ube(...)pill_secrets_on.html
[..]
Wow we really dodged a bullet there!
[..]
![]()
Amen! Ashlee Simpsonquote:Op woensdag 26 mei 2010 22:13 schreef Jill-RMC het volgende:
http://uk.eonline.com/ube(...)pill_secrets_on.html
[..]
Wow we really dodged a bullet there!
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |