Ik vind het hem juist beter staan. Maakt hem minder botoxplasticquote:Op dinsdag 18 mei 2010 08:30 schreef charmed_angel het volgende:
En ik vind het nog steeds jammer dan Anna dood is, ik vond haar zo lief
Ik hou niet zo van mannen met baardenDus deze gaat niet op mijn achtergrond
Wat ik leuk had gevonden? Als met het bloed dat ze aan Jeremy gaf ze weer opnieuw samengesteld had kunnen wordenquote:Op dinsdag 18 mei 2010 08:30 schreef charmed_angel het volgende:
En ik vind het nog steeds jammer dan Anna dood is, ik vond haar zo lief
Nee, dood is dood hoor..quote:Op dinsdag 18 mei 2010 10:39 schreef wdn het volgende:
[..]
Wat ik leuk had gevonden? Als met het bloed dat ze aan Jeremy gaf ze weer opnieuw samengesteld had kunnen worden
Dat lijkt me inderdaad de meest logische verklaring. Vanavond aflevering nog eens kijkenquote:Op maandag 17 mei 2010 18:00 schreef Jill-RMC het volgende:
Denk meer dat Anna zich al iets teveel kon bewegen en hij niet wilde riskeren dat ze zou ontsnappen. John zag niet dat Damon ook al wakker werd volgens mij.
Ja, dat vind ik eigenlijk ook. Ik vind 't ontzettend jammer dat Anna er niet meer is, maar dat zou té makkelijk zijn; dan zou iedere vampier ergens een paar buisjes met zijn/haar bloed gaan bewaren en kunnen ze eindeloos opnieuw tot leven worden gewektquote:
Ik hou wel van die scruffy lookquote:Op dinsdag 18 mei 2010 08:30 schreef charmed_angel het volgende:
quote:
Het hoeft dan ook niet algemeen bekend te zijn hequote:Op dinsdag 18 mei 2010 12:22 schreef dutch-treat het volgende:
Ja, dat vind ik eigenlijk ook. Ik vind 't ontzettend jammer dat Anna er niet meer is, maar dat zou té makkelijk zijn; dan zou iedere vampier ergens een paar buisjes met zijn/haar bloed gaan bewaren en kunnen ze eindeloos opnieuw tot leven worden gewekt![]()
Ik switch weer terug naar TrueBlood, dat begint namelijk weer.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 16:55 schreef styliste het volgende:
damn wat baal ik dat dit seizoen is afgelopen, kan niet wachten op het nieuwe seizoen!
Helaas heeft Anna's lichaam na die stake in haar hart ook nog een knapperig korstje gekregenquote:Op dinsdag 18 mei 2010 13:28 schreef wdn het volgende:
[..]
Het hoeft dan ook niet algemeen bekend te zijn he
Bijvoorbeeld dat alleen Katherine het weet en Elena ofzo haar zover krijgt om Jeremy te helpen hiermee. Waarmee Elena weer op een goed voetje komt met Jeremy.
Alles om Anna weer terug te krijgen
Heb TrueBlood ook ontdekt en nu alle twee seizoenen gezien. Ben ook blij dat dat weer begint.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 18:45 schreef June. het volgende:
Ik switch weer terug naar TrueBlood, dat begint namelijk weer.
Is zeker wat, alleen is het wel een wat meer volwassen serie. Als in: schrik niet van wat naakt.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 20:34 schreef Ladyxima het volgende:
Is dat wat, dat True Blood? misschien om de zomer te overbruggen, zoveel shows hebben de seasons finale al gehad
Is zeker de moeite waard. Het is totaal niet met TVD te vergelijken (niet beter of slechter imo, maar totaal anders), maar het heeft ook wel heel veel leuke plottwists, goede verhaallijnen en zeer interessante karakters (Ericquote:Op dinsdag 18 mei 2010 20:34 schreef Ladyxima het volgende:
Is dat wat, dat True Blood? misschien om de zomer te overbruggen, zoveel shows hebben de seasons finale al gehad
Vind ik ook niet, het is allemaal wat rauwer en meer 'echt'. En dat naakte valt op zich nog wel mee, het zit lang niet in elke aflevering geloof ikquote:Op dinsdag 18 mei 2010 22:52 schreef Ang3l het volgende:
True Blood platter? Nee daar ben ik het echt NIET mee eens
Tenzij je naakt meteen plat noemt.
Heb het een paar afleveringen gekeken maar ik vond dat accent van die Sookie (?) zo gaarquote:Op dinsdag 18 mei 2010 23:00 schreef June. het volgende:
[..]
Vind ik ook niet, het is allemaal wat rauwer en meer 'echt'. En dat naakte valt op zich nog wel mee, het zit lang niet in elke aflevering geloof ik. Bij VD gaat het meer om de relaties onderling, bij TB ook wel maar draait het meer om een mysterie cq probleem die opgelost moet worden.
Daar moest ik ook het meest aan wennen, het klinkt zo dom ofzo. Maar het went wel uiteindelijk.quote:Op woensdag 19 mei 2010 10:20 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
Heb het een paar afleveringen gekeken maar ik vond dat accent van die Sookie (?) zo gaar. Misschien toch maar weer een poging wagen. Zal na een x aantal afleveringen ook wel niet meer opvallen, dat accent
.
Kijk je al supernatural? Ook zeker aan te raden.quote:Op woensdag 19 mei 2010 11:29 schreef Ticootje het volgende:
ik ga denk wat van charmed downloaden om de zooi te overbruggen... Vind ik ook wel een aardige serie..
Nee daar zat mijn man ook al over dat het een leuke serie is... Misschien die dan maar.quote:Op woensdag 19 mei 2010 11:30 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Kijk je al supernatural? Ook zeker aan te raden.
Supernatural zeker kijken (nog steeds mijn #1 seriequote:Op woensdag 19 mei 2010 11:31 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Nee daar zat mijn man ook al over dat het een leuke serie is... Misschien die dan maar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |