Ja, al die verschillende "regels" zijn te verwarrendquote:Op zondag 16 mei 2010 20:22 schreef dutch-treat het volgende:
[..]
Nee, in TVD niet. Damon zei volgens mij zoiets tegen Elena nadat zie die vampier had aangereden.
Iddquote:Op zondag 16 mei 2010 20:49 schreef PirE het volgende:
[..]
Ja, al die verschillende "regels" zijn te verwarrend![]()
.
Ja, kon ik ook niet helemaal volgen, maar misschien toch omdat 'ie haar nog als een 'tiener' zag en haar op zijn manier een pijnlijke(re) dood door verbranding wilde besparenquote:Op zondag 16 mei 2010 21:00 schreef Ticootje het volgende:
Waarom doodde John Anna voordat hij de boel in de hens zette?
Ja dat kan ook, maar dan is het weer niet logisch dat 'ie Damon nog in leven liet; ik had de indruk dat John Damon helemaal niet uit kon staan.quote:Op zondag 16 mei 2010 21:13 schreef Ticootje het volgende:
Of omdat hij haar net als haar moeder intens haatte? Wilde hij zeker zijn van haar dood ofzo?
quote:Op zondag 16 mei 2010 21:24 schreef Empathologica het volgende:Ja logisch, 'Not going to kill you since we need you in season 2.'
Hè ja, natuurlijk, logischquote:Op zondag 16 mei 2010 21:21 schreef Ticootje het volgende:
Omdat Damon een leading rol heeft en ook in s2 nog meemoet. Dat wist John.
15-09 ga ik op vakantiequote:Op zondag 16 mei 2010 21:33 schreef dutch-treat het volgende:
[..]
Hè ja, natuurlijk, logisch![]()
Er zijn nog helemaal geen data voor september bekend. Ik heb ergens begin september gelezen, dus het zal wel de 9e of de 16e zijn.
Omdat hij wilde dat Damon het zag en als laatste herinnering meeneemt?quote:Op zondag 16 mei 2010 21:19 schreef dutch-treat het volgende:
[..]
Ja dat kan ook, maar dan is het weer niet logisch dat 'ie Damon nog in leven liet; ik had de indruk dat John Damon helemaal niet uit kon staan.
Ik vind het hem juist beter staan. Maakt hem minder botoxplasticquote:Op dinsdag 18 mei 2010 08:30 schreef charmed_angel het volgende:
En ik vind het nog steeds jammer dan Anna dood is, ik vond haar zo lief
Ik hou niet zo van mannen met baardenDus deze gaat niet op mijn achtergrond
Wat ik leuk had gevonden? Als met het bloed dat ze aan Jeremy gaf ze weer opnieuw samengesteld had kunnen wordenquote:Op dinsdag 18 mei 2010 08:30 schreef charmed_angel het volgende:
En ik vind het nog steeds jammer dan Anna dood is, ik vond haar zo lief
Nee, dood is dood hoor..quote:Op dinsdag 18 mei 2010 10:39 schreef wdn het volgende:
[..]
Wat ik leuk had gevonden? Als met het bloed dat ze aan Jeremy gaf ze weer opnieuw samengesteld had kunnen worden
Dat lijkt me inderdaad de meest logische verklaring. Vanavond aflevering nog eens kijkenquote:Op maandag 17 mei 2010 18:00 schreef Jill-RMC het volgende:
Denk meer dat Anna zich al iets teveel kon bewegen en hij niet wilde riskeren dat ze zou ontsnappen. John zag niet dat Damon ook al wakker werd volgens mij.
Ja, dat vind ik eigenlijk ook. Ik vind 't ontzettend jammer dat Anna er niet meer is, maar dat zou té makkelijk zijn; dan zou iedere vampier ergens een paar buisjes met zijn/haar bloed gaan bewaren en kunnen ze eindeloos opnieuw tot leven worden gewektquote:
Ik hou wel van die scruffy lookquote:Op dinsdag 18 mei 2010 08:30 schreef charmed_angel het volgende:
quote:
Het hoeft dan ook niet algemeen bekend te zijn hequote:Op dinsdag 18 mei 2010 12:22 schreef dutch-treat het volgende:
Ja, dat vind ik eigenlijk ook. Ik vind 't ontzettend jammer dat Anna er niet meer is, maar dat zou té makkelijk zijn; dan zou iedere vampier ergens een paar buisjes met zijn/haar bloed gaan bewaren en kunnen ze eindeloos opnieuw tot leven worden gewekt![]()
Ik switch weer terug naar TrueBlood, dat begint namelijk weer.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 16:55 schreef styliste het volgende:
damn wat baal ik dat dit seizoen is afgelopen, kan niet wachten op het nieuwe seizoen!
Helaas heeft Anna's lichaam na die stake in haar hart ook nog een knapperig korstje gekregenquote:Op dinsdag 18 mei 2010 13:28 schreef wdn het volgende:
[..]
Het hoeft dan ook niet algemeen bekend te zijn he
Bijvoorbeeld dat alleen Katherine het weet en Elena ofzo haar zover krijgt om Jeremy te helpen hiermee. Waarmee Elena weer op een goed voetje komt met Jeremy.
Alles om Anna weer terug te krijgen
Heb TrueBlood ook ontdekt en nu alle twee seizoenen gezien. Ben ook blij dat dat weer begint.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 18:45 schreef June. het volgende:
Ik switch weer terug naar TrueBlood, dat begint namelijk weer.
Is zeker wat, alleen is het wel een wat meer volwassen serie. Als in: schrik niet van wat naakt.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 20:34 schreef Ladyxima het volgende:
Is dat wat, dat True Blood? misschien om de zomer te overbruggen, zoveel shows hebben de seasons finale al gehad
Is zeker de moeite waard. Het is totaal niet met TVD te vergelijken (niet beter of slechter imo, maar totaal anders), maar het heeft ook wel heel veel leuke plottwists, goede verhaallijnen en zeer interessante karakters (Ericquote:Op dinsdag 18 mei 2010 20:34 schreef Ladyxima het volgende:
Is dat wat, dat True Blood? misschien om de zomer te overbruggen, zoveel shows hebben de seasons finale al gehad
Vind ik ook niet, het is allemaal wat rauwer en meer 'echt'. En dat naakte valt op zich nog wel mee, het zit lang niet in elke aflevering geloof ikquote:Op dinsdag 18 mei 2010 22:52 schreef Ang3l het volgende:
True Blood platter? Nee daar ben ik het echt NIET mee eens
Tenzij je naakt meteen plat noemt.
Heb het een paar afleveringen gekeken maar ik vond dat accent van die Sookie (?) zo gaarquote:Op dinsdag 18 mei 2010 23:00 schreef June. het volgende:
[..]
Vind ik ook niet, het is allemaal wat rauwer en meer 'echt'. En dat naakte valt op zich nog wel mee, het zit lang niet in elke aflevering geloof ik. Bij VD gaat het meer om de relaties onderling, bij TB ook wel maar draait het meer om een mysterie cq probleem die opgelost moet worden.
Daar moest ik ook het meest aan wennen, het klinkt zo dom ofzo. Maar het went wel uiteindelijk.quote:Op woensdag 19 mei 2010 10:20 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
Heb het een paar afleveringen gekeken maar ik vond dat accent van die Sookie (?) zo gaar. Misschien toch maar weer een poging wagen. Zal na een x aantal afleveringen ook wel niet meer opvallen, dat accent
.
Kijk je al supernatural? Ook zeker aan te raden.quote:Op woensdag 19 mei 2010 11:29 schreef Ticootje het volgende:
ik ga denk wat van charmed downloaden om de zooi te overbruggen... Vind ik ook wel een aardige serie..
Nee daar zat mijn man ook al over dat het een leuke serie is... Misschien die dan maar.quote:Op woensdag 19 mei 2010 11:30 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Kijk je al supernatural? Ook zeker aan te raden.
Supernatural zeker kijken (nog steeds mijn #1 seriequote:Op woensdag 19 mei 2010 11:31 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Nee daar zat mijn man ook al over dat het een leuke serie is... Misschien die dan maar.
Dean Winchester uit supernatural mag er anders ook best zijnquote:Op woensdag 19 mei 2010 14:15 schreef Ticootje het volgende:
Van Damon is het niet alleen zn humor dat ik waardeer...
quote:Op woensdag 19 mei 2010 14:15 schreef Ticootje het volgende:
Van Damon is het niet alleen zn humor dat ik waardeer...
Kloptquote:Op woensdag 19 mei 2010 14:17 schreef styliste het volgende:]Dean Winchester uit supernatural mag er anders ook best zijn
Supernatural is super gaaf! Alleen heel wat anders als de vampire diaries. Maar kijkt heeeeel goed weg!quote:Op woensdag 19 mei 2010 14:46 schreef hetzusjevan het volgende:
Ik hoor van veel mensen dat Supernatural een leuke serie is.. oh ik zie dat er al 5 seizoenen van zijn, perfect. Weer wat te kijken tussen het leren door.
SPOILER: TVD S02Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kan niet wachten!Live your life each day, Meet the tides my friend
We're all nomads forever on our way
A journey to the end
Absoluut!!quote:
TVD is op de donderdag gebleven, dus het wordt óf 9 óf 16 september ... pasquote:Op donderdag 20 mei 2010 21:26 schreef styliste het volgende:
... ik blijf nieuwsgierig wanneer vampire diaries weer gaat beginnen...
quote:Op vrijdag 21 mei 2010 09:58 schreef Jill-RMC het volgende:
LMAO @ die laatste zin. Hele synopsis boeit niemand, maar die laatste toevoeging doet het m
13 juniquote:Op vrijdag 21 mei 2010 10:59 schreef Duizendpootje het volgende:
Iemand enig idee wanneer True Blood weer van start gaat?
Inderdaadquote:Op vrijdag 21 mei 2010 09:58 schreef Jill-RMC het volgende:
LMAO @ die laatste zin. Hele synopsis boeit niemand, maar die laatste toevoeging doet het m
SPOILER: Major Season 2 SpoilersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: ReOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Live your life each day, Meet the tides my friend
We're all nomads forever on our way
A journey to the end
quote:Op zaterdag 22 mei 2010 15:17 schreef dutch-treat het volgende:SPOILER: Major Season 2 SpoilersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wow we really dodged a bullet there!quote:
Turns out, Ashlee Simpson was the CW's first choice for Nina's role of Elena/Katherine.
quote:
plus the shameless footsie moment with Ian Somerhalder that made me squeal like a little girl riding a pony...made of chocolate...dipped in magic. And they say I'm not the consummate professional journalist.
Oh my, die eerste. WTF.quote:Op woensdag 26 mei 2010 22:13 schreef Jill-RMC het volgende:
http://uk.eonline.com/ube(...)pill_secrets_on.html
[..]
Wow we really dodged a bullet there!
[..]
![]()
Amen! Ashlee Simpsonquote:Op woensdag 26 mei 2010 22:13 schreef Jill-RMC het volgende:
http://uk.eonline.com/ube(...)pill_secrets_on.html
[..]
Wow we really dodged a bullet there!
[..]
Seizoen 1 zou inderdaad tijdens de zomer herhaald worden op de CW. 't Is misschien snel, maar ik weet van heel veel mensen in de US dat ze op donderdagavond wat anders keken en na alle enthousiaste verhalen over TVD dit toch ook wel hadden willen zien. Het zomerseizoen is een goede kans om de serie alsnog op te pikken en dan maar hopen dat die mensen, als in september het nieuwe seizoen begint, ook blijven kijkenquote:Op donderdag 27 mei 2010 20:23 schreef Ticootje het volgende:
Ik zag op twitter dat vanavond de pilot weer is op de cw. Zouden ze s1 eerst herhalen? Vind ik wel wat snel hoor.
Ze deden wel samen dat finale promotierondje...heb die Paul niet gezien. Mss promotierondje nu ook in London?quote:Op woensdag 2 juni 2010 11:22 schreef Ticootje het volgende:
De geruchten gaan dat Nina en Ian in hete cht ook daten... Ze zijn nu in elk geval allebei in Londen... Toeval?
Zou dat niet op twitter staan als het voor promotie was??quote:Op woensdag 2 juni 2010 13:22 schreef Jill-RMC het volgende:
[..]
Ze deden wel samen dat finale promotierondje...heb die Paul niet gezien. Mss promotierondje nu ook in London?
Ligt er aan wat voor promotie. Alleen interviews e.d. hangen ze meestal niet aan de grote klok.quote:Op woensdag 2 juni 2010 13:24 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Zou dat niet op twitter staan als het voor promotie was??
quote:Op woensdag 2 juni 2010 23:04 schreef Ticootje het volgende:
Oh dan is het goed, maak ik nog kans.
Laat mij ff in die waanquote:
charlie komt nog terug hoor in Fringe, dus ik vermoed dat ze geen herhalingen uitzenden hoor...quote:Op maandag 7 juni 2010 08:59 schreef Jill-RMC het volgende:
Vergeet iedere keer te kijken. Vind het ook echt een belachelijke tijd om zo'n serie uit te zenden. Programeer m dan lekker om half 9 of half 10 in plaats van de 80.000ste herhaling van de Ghostwhisperer. Fringe was ook een oude aflevering want Charlie leefde nog. Zo te zien waren ze die gewoon vergeten uit te zenden ofzo.....raar dat steeds meer mensen aan het downloaden slaan.
Ik kijk eigenlijk geen enkele serie op de NL TV (pesthekel aan reclame, slechte ondertitels en die inderdaad waardeloze programmering ), maar ik ben het met je eens dat dit een belachelijk tijdstip is. TVD is vanaf 13 jaar en SPN is vanaf 16 jaar; zend ze dan ook in die volgorde uitquote:Op maandag 7 juni 2010 08:59 schreef Jill-RMC het volgende:
Vergeet iedere keer te kijken. Vind het ook echt een belachelijke tijd om zo'n serie uit te zenden. Programeer m dan lekker om half 9 of half 10 in plaats van de 80.000ste herhaling van de Ghostwhisperer. Fringe was ook een oude aflevering want Charlie leefde nog. Zo te zien waren ze die gewoon vergeten uit te zenden ofzo.....raar dat steeds meer mensen aan het downloaden slaan.
En Net5 vond dat schijnbaar ook stom en heeft die aflevering er tussen uitgehaald en gisteren als laatste uitgezonden....volgende week beginnen ze namelijk gewoon weer met het eerste seizoen. Vanochtend maar ff de download aangezet en de rest van S2 binnengehaald. Fringe was eigenlijk het enige wat ik nog op tv volgde omdat ik te lui was om bij te downloadenquote:Op maandag 7 juni 2010 18:11 schreef dutch-treat het volgende:
[..]
En er is inderdaad in seizoen 2 van Fringe een aflevering met Charlie uitgezonden die thuishoorde in seizoen 1; ze vonden die aflevering daar toen niet zo passen en hij zou beter passen in seizoen 2 (qua verhaal), maar door het verschijnen van Charlie sloeg dat helemaal nergens op.
einde van seizoen 2 komt charlie ook voor hoor, dus klopt niet helemaal wat je zegtquote:Op maandag 7 juni 2010 18:11 schreef dutch-treat het volgende:
[..]
Ik kijk eigenlijk geen enkele serie op de NL TV (pesthekel aan reclame, slechte ondertitels en die inderdaad waardeloze programmering ), maar ik ben het met je eens dat dit een belachelijk tijdstip is. TVD is vanaf 13 jaar en SPN is vanaf 16 jaar; zend ze dan ook in die volgorde uit![]()
En er is inderdaad in seizoen 2 van Fringe een aflevering met Charlie uitgezonden die thuishoorde in seizoen 1; ze vonden die aflevering daar toen niet zo passen en hij zou beter passen in seizoen 2 (qua verhaal), maar door het verschijnen van Charlie sloeg dat helemaal nergens op.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |