Seizoen 1 zou inderdaad tijdens de zomer herhaald worden op de CW. 't Is misschien snel, maar ik weet van heel veel mensen in de US dat ze op donderdagavond wat anders keken en na alle enthousiaste verhalen over TVD dit toch ook wel hadden willen zien. Het zomerseizoen is een goede kans om de serie alsnog op te pikken en dan maar hopen dat die mensen, als in september het nieuwe seizoen begint, ook blijven kijkenquote:Op donderdag 27 mei 2010 20:23 schreef Ticootje het volgende:
Ik zag op twitter dat vanavond de pilot weer is op de cw. Zouden ze s1 eerst herhalen? Vind ik wel wat snel hoor.
Ze deden wel samen dat finale promotierondje...heb die Paul niet gezien. Mss promotierondje nu ook in London?quote:Op woensdag 2 juni 2010 11:22 schreef Ticootje het volgende:
De geruchten gaan dat Nina en Ian in hete cht ook daten... Ze zijn nu in elk geval allebei in Londen... Toeval?
Zou dat niet op twitter staan als het voor promotie was??quote:Op woensdag 2 juni 2010 13:22 schreef Jill-RMC het volgende:
[..]
Ze deden wel samen dat finale promotierondje...heb die Paul niet gezien. Mss promotierondje nu ook in London?
Ligt er aan wat voor promotie. Alleen interviews e.d. hangen ze meestal niet aan de grote klok.quote:Op woensdag 2 juni 2010 13:24 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Zou dat niet op twitter staan als het voor promotie was??
quote:Op woensdag 2 juni 2010 23:04 schreef Ticootje het volgende:
Oh dan is het goed, maak ik nog kans.
Laat mij ff in die waanquote:
charlie komt nog terug hoor in Fringe, dus ik vermoed dat ze geen herhalingen uitzenden hoor...quote:Op maandag 7 juni 2010 08:59 schreef Jill-RMC het volgende:
Vergeet iedere keer te kijken. Vind het ook echt een belachelijke tijd om zo'n serie uit te zenden. Programeer m dan lekker om half 9 of half 10 in plaats van de 80.000ste herhaling van de Ghostwhisperer. Fringe was ook een oude aflevering want Charlie leefde nog. Zo te zien waren ze die gewoon vergeten uit te zenden ofzo.....raar dat steeds meer mensen aan het downloaden slaan.
Ik kijk eigenlijk geen enkele serie op de NL TV (pesthekel aan reclame, slechte ondertitels en die inderdaad waardeloze programmering ), maar ik ben het met je eens dat dit een belachelijk tijdstip is. TVD is vanaf 13 jaar en SPN is vanaf 16 jaar; zend ze dan ook in die volgorde uitquote:Op maandag 7 juni 2010 08:59 schreef Jill-RMC het volgende:
Vergeet iedere keer te kijken. Vind het ook echt een belachelijke tijd om zo'n serie uit te zenden. Programeer m dan lekker om half 9 of half 10 in plaats van de 80.000ste herhaling van de Ghostwhisperer. Fringe was ook een oude aflevering want Charlie leefde nog. Zo te zien waren ze die gewoon vergeten uit te zenden ofzo.....raar dat steeds meer mensen aan het downloaden slaan.
En Net5 vond dat schijnbaar ook stom en heeft die aflevering er tussen uitgehaald en gisteren als laatste uitgezonden....volgende week beginnen ze namelijk gewoon weer met het eerste seizoen. Vanochtend maar ff de download aangezet en de rest van S2 binnengehaald. Fringe was eigenlijk het enige wat ik nog op tv volgde omdat ik te lui was om bij te downloadenquote:Op maandag 7 juni 2010 18:11 schreef dutch-treat het volgende:
[..]
En er is inderdaad in seizoen 2 van Fringe een aflevering met Charlie uitgezonden die thuishoorde in seizoen 1; ze vonden die aflevering daar toen niet zo passen en hij zou beter passen in seizoen 2 (qua verhaal), maar door het verschijnen van Charlie sloeg dat helemaal nergens op.
einde van seizoen 2 komt charlie ook voor hoor, dus klopt niet helemaal wat je zegtquote:Op maandag 7 juni 2010 18:11 schreef dutch-treat het volgende:
[..]
Ik kijk eigenlijk geen enkele serie op de NL TV (pesthekel aan reclame, slechte ondertitels en die inderdaad waardeloze programmering ), maar ik ben het met je eens dat dit een belachelijk tijdstip is. TVD is vanaf 13 jaar en SPN is vanaf 16 jaar; zend ze dan ook in die volgorde uit![]()
En er is inderdaad in seizoen 2 van Fringe een aflevering met Charlie uitgezonden die thuishoorde in seizoen 1; ze vonden die aflevering daar toen niet zo passen en hij zou beter passen in seizoen 2 (qua verhaal), maar door het verschijnen van Charlie sloeg dat helemaal nergens op.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |