Die laarzen tot daaraantoe, wat dacht je van deze muts?quote:
quote:Op dinsdag 8 juni 2010 20:41 schreef dutch-treat het volgende:
[..]
Die laarzen tot daaraantoe, wat dacht je van deze muts?![]()
[ afbeelding ]
Enige voordeel van al die kleding, is dat het gewoon uitkan![]()
Ik vind de muts leukquote:Op dinsdag 8 juni 2010 20:41 schreef dutch-treat het volgende:
[..]
Die laarzen tot daaraantoe, wat dacht je van deze muts?![]()
[ afbeelding ]
Enige voordeel van al die kleding, is dat het gewoon uitkan![]()
Neeeee, houden!quote:Op dinsdag 8 juni 2010 23:33 schreef Ladyxima het volgende:
Waarom die baardhaal het weg!
(de baard, niet de foto's
)
Eens!quote:Op woensdag 9 juni 2010 00:07 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Neeeee, houden!
Dan is ie een stuk minder plastic!
De hele serie foto's staat trouwens HIERquote:Op woensdag 9 juni 2010 00:07 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik vind de muts leukHijz it alleen een beetje stom op z'n kop.
En de laarzen vind ik ook wel ok.
Hij twitterde ook zoietsquote:Op woensdag 9 juni 2010 00:33 schreef Jill-RMC het volgende:
[ afbeelding ]
Lijkt erop dat slapen niet bovenaan zn to do lijstje staat in Monte Carlo
Scheren ook niet.quote:Op woensdag 9 juni 2010 00:33 schreef Jill-RMC het volgende:
[ afbeelding ]
Lijkt erop dat slapen niet bovenaan zn to do lijstje staat in Monte Carlo
Zeker eens! LOVE the beard! Lekker wildquote:Op woensdag 9 juni 2010 00:36 schreef dutch-treat het volgende:
[..]
Eens!Ik vind die baard ook wel sexy
![]()
[..]
De hele serie foto's staat trouwens HIER
ER had eigenlijk best wel iets van borsthaar mogen zitten... Wel een baard laten staan, maar geen haartje op zn borst.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 23:30 schreef Jill-RMC het volgende:
Afleidingsmanouvre:
[ afbeelding ]
Om te zeggen dat die laatste paar afleveringen van Fringe S2 echt briljant waren![]()
Just move along....nothing to see here
Wel een happy trailquote:Op woensdag 9 juni 2010 16:23 schreef Ticootje het volgende:
[..]
ER had eigenlijk best wel iets van borsthaar mogen zitten... Wel een baard laten staan, maar geen haartje op zn borst.
quote:
Even if Ian gets his butt handed to him next season, you won't hear him making a peep of protest. "Let's face it: Nina Dobrev in her underwear—who could complain about that?" We hear ya, Ian. But it's only fair we see more of you in your underwear, no? An eye for an eye...or something like that.
Ik zou ze in het engels lezenquote:Op zaterdag 12 juni 2010 12:21 schreef Flippiee het volgende:
dann ga ik ze zeker proberen..
In het engels of nederlands?
want veel boeken zijn in het engels echt veel beter.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |