quote:Op dinsdag 11 mei 2010 22:33 schreef Penisbaard het volgende:
Ik draag alleen kledij van http://www.animalshirts.net/
[ afbeelding ]
![]()
Nou Battieboy, maak je er maar makkelijk vanaf. Waarschijnlijk kun je het topic niet eens lezen.quote:
Kapitalisme is niks mis mee, maar het zijn vaak de mensen die hun laatste centen aan zo'n shirt of broek uitgeven zodat het net lijkt of ze rich kids zijn.quote:
Wat is er "style" aan merkkleding? Het feit dat je de zakken vult van de makers van die troep?quote:Op dinsdag 11 mei 2010 22:38 schreef superrockingmr.magic het volgende:
wat clichee om merkkleding af te zeiken.
het is gewoon de bedoeling dat je het koopt en er verder niet over praat. zoiets heet style.
maar daar zal je wel niks van willen horen.
Wat moet je dan zeggen? Aardbewoners, ingezetenen, platvoetjes, mongolen?quote:
Ja ze moeten wel he om mee te dingen in een kapitalistische maatschappijquote:Op dinsdag 11 mei 2010 22:38 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
Kapitalisme is niks mis mee, maar het zijn vaak de mensen die hun laatste centen aan zo'n shirt of broek uitgeven zodat het net lijkt of ze rich kids zijn.
Die G-stars zijn pas erg.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 22:42 schreef Adelante het volgende:
Het meest kansloos is toch wel mensen met t-shirts waar heel groot CHASIN op staat
Omdat bepaalde logo's gewoon mooi ontworpen zijn en ik die dus graag op mijn kleding heb omdat ik dat mooi vind. Tevens zijn het natuurlijk niet alleen de logo's die mooi ontworpen zijn, maar ook de kleding zelf. Als daar dan toevallig een Chasin' logo aanzit dan zal ik het kledingstuk alsnog kopen.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 22:39 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
Wat is er "style" aan merkkleding? Het feit dat je de zakken vult van de makers van die troep?
Pure onzin.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 22:41 schreef S1nn3rz het volgende:
Wat moet je dan zeggen? Aardbewoners, ingezetenen, platvoetjes, mongolen?
Battieboy ben je ook he.
Nou, volgens mij is een poloshirt een poloshirt hoor. En dat paardje wat erop staat zie ik toch niet. Of zit jij de hele dag met een gebogen hoofd op een stoel?quote:Op dinsdag 11 mei 2010 22:43 schreef Gezicht het volgende:
[..]
Omdat bepaalde logo's gewoon mooi ontworpen zijn en ik die dus graag op mijn kleding heb omdat ik dat mooi vind. Tevens zijn het natuurlijk niet alleen de logo's die mooi ontworpen zijn, maar ook de kleding zelf. Als daar dan toevallig een Chasin' logo aanzit dan zal ik het kledingstuk alsnog kopen.
Het gaat er toch niet om dat je het zelf ziet. Als je iets mooi vindt en daarom graag draagt dan vind je het natuurlijk ook leuk als anderen dat zien en misschien ook wel mooi vinden.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 22:44 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
Nou, volgens mij is een poloshirt een poloshirt hoor. En dat paardje wat erop staat zie ik toch niet. Of zit jij de hele dag met een gebogen hoofd op een stoel?
G-star is een A-merk vergeleken met CHASIN, jongquote:
Ja en dan? Het dragen van merkkleding is hip? Het dragen van merkkleding is niet leuk? Wat jij zegt is geen volledige zin. Door direct aan te geven dat het om de mensen gaat hoef je geen ellenlange verhalen te houden.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 22:44 schreef Socios het volgende:
[..]
Pure onzin.
Je zou bijvoorbeeld je klacht op de volgende manier kunnen formuleren: "Het dragen van merkkleding"
WOLVENSHIRTDRAGERS UNITE!!!!quote:
quote:Op dinsdag 11 mei 2010 22:46 schreef Ferrari_Tape het volgende:
Denken dat schoenen van 19,95 net zo'n goede kwaliteit is als echte dure Naikies
Armoedzaaiers die lopen in goedkope polo's die na 3 keer wassen vaal zijn
Ok, laten we een zwart poloshirtje nemen voor het gemak. Het zou mij niet opvallen als daar een paard op staat of niet. En waarschijnlijk was dat bij veel mensen zo, want tegenwoordig is het logo naar ongeveer 1m2 vergroot.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 22:45 schreef Gezicht het volgende:
[..]
Het gaat er toch niet om dat je het zelf ziet. Als je iets mooi vindt en daarom graag draagt dan vind je het natuurlijk ook leuk als anderen dat zien en misschien ook wel mooi vinden.
Dat heeft meer met je wasmiddel en manier van wassen te maken. De stofjes zijn hetzelfde. Maar dat geloven mensen zoals jij natuurlijk niet. Die zijn met hun snuffertje volledig in de marketingshow getrapt.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 22:46 schreef Ferrari_Tape het volgende:
Denken dat schoenen van 19,95 net zo'n goede kwaliteit is als echte dure Naikies
Tuurlijk is dat wel volledig. Prachtige TopicTitel toch? Je hebt een klacht en noemt het "Het dragen van merkkleding". Dat is je klacht. Dat de merkkleding gedragen wordt door mensen is volkomen logisch en anders vermeld je dat nog even in de OP.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 22:45 schreef S1nn3rz het volgende:
Ja en dan? Het dragen van merkkleding is hip? Het dragen van merkkleding is niet leuk? Wat jij zegt is geen volledige zin. Door direct aan te geven dat het om de mensen gaat hoef je geen ellenlange verhalen te houden.
fout, de verkopers en opdrachtgevers vullen hun zakken, de makers verdienen er bijna niks aan, terwijl dat degene zijn die het geld nodig hebben...quote:Op dinsdag 11 mei 2010 22:39 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
Wat is er "style" aan merkkleding? Het feit dat je de zakken vult van de makers van die troep?
quote:Op dinsdag 11 mei 2010 22:47 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
Dat heeft meer met je wasmiddel en manier van wassen te maken. De stofjes zijn hetzelfde. Maar dat geloven mensen zoals jij natuurlijk niet. Die zijn met hun snuffertje volledig in de marketingshow getrapt.
" het dragen van merkkleding"quote:Op dinsdag 11 mei 2010 22:48 schreef Socios het volgende:
[..]
Tuurlijk is dat wel volledig. Prachtige TopicTitel toch? Je hebt een klacht en noemt het "Het dragen van merkkleding". Dat is je klacht. Dat de merkkleding gedragen wordt door mensen is volkomen logisch en anders vermeld je dat nog even in de OP.
Troll, kuikens delven dierenshirts.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 22:45 schreef grandems het volgende:
De T-shirts hierboven .. kunnen ECHT! niet
dikke afknapper..
Gast, come on.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 22:49 schreef Adelante het volgende:
[ afbeelding ]
Dit kan dan weer wel, vind ik
Ja, dat is niet de correcte uitspraak.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 22:50 schreef moomoo het volgende:
'naikie' is toch de correcte uitspraak, of en ik nou gek geworden?
Volgens het Grieks, waar het woord vandaan komt, niekee.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 22:50 schreef moomoo het volgende:
'naikie' is toch de correcte uitspraak, of en ik nou gek geworden?
Als je dat echt niet duidelijk genoeg vindt, zou je van de TT nog kunnen maken: "Merkkleding gedragen door mensen".quote:Op dinsdag 11 mei 2010 22:49 schreef S1nn3rz het volgende:
" het dragen van merkkleding"
Slaat dat op mezelf, slaat het op een buurvrouw? Of op iedereen die het draagt?
quote:Maar he joh, doe niet zo wijs, niet zo gek, als het je niet aanstaat open je toch zelf lekker een topic en begin je daar toch een discussie?
quote:
Nah, Polo Ralph Lauren mag dat. Als enige dat wel. En liefst op tennis outfits.quote:
Deze man heeft er kaas van gegeten!quote:Op dinsdag 11 mei 2010 22:51 schreef FBreijer het volgende:
Ik heb enkele shirts van 100+ euro en ik moet zeggen, ze zijn wel leuker en zitten zelfs beter (ander type stof) dan de goedkopere alternatieven (althans die die ik in mijn bezit heb).
Dat valt best mee hoor. Ik rijd een Volkswagen Touareg, dat is elke dag een feest. Ja, Volkswagen, het merk dat audi rijders ook graag willen rijden maar net niet kunnen betalen.quote:
nouja, ze zitten wel fijn en zijn na 3 keer wassen teminste niet vaal..quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
FFS!!! ahahahahquote:
WTF dat is geen blouse maar een veenlijkquote:Op dinsdag 11 mei 2010 22:51 schreef Montelly het volgende:
Komt ie dan he....
Dames en heren....de KREUKEL BLOUSE
[ afbeelding ]
Die man laat zich elke maand nodeloos tientallen euro's uit zijn zak kloppen omdat de marketingmachine zegt dat die shirts beter zitten.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 22:53 schreef Ferrari_Tape het volgende:
[..]
Deze man heeft er kaas van gegeten!
TS mag gewoon geen mooie (en dus duurdere) kleren kopen van zijn moeder.
Persoonlijk merk ik er minder van na een euro of 50. Zeker bij G-Star, heb het idee dat die de laatste jaren echt niks meer fatsoenlijks maken.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 22:51 schreef FBreijer het volgende:
Ik heb enkele shirts van 100+ euro en ik moet zeggen, ze zijn wel leuker en zitten zelfs beter (ander type stof) dan de goedkopere alternatieven (althans die die ik in mijn bezit heb).
quote:Op dinsdag 11 mei 2010 22:55 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
Die man laat zich elke maand nodeloos tientallen euro's uit zijn zak kloppen omdat de marketingmachine zegt dat die shirts beter zitten.![]()
Als zijn hersenen nou eens net zo groot waren als het gemiddelde logo wat er op zo'n shirt staat komt het wel goed.
wat bedoel?quote:Op dinsdag 11 mei 2010 22:50 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Troll, kuikens delven dierenshirts.
Dus je draagt 2e hands merkkleding zodat het nog iets moet lijken!quote:Op dinsdag 11 mei 2010 22:59 schreef FBreijer het volgende:
[..]
![]()
Die shirts heb ik gekregen van een rijker persoon. Ik koop zelf alleen relatief goedkope kleding.
Mijn bevindingen op het gebied van comfort zijn dus 100% onbeïnvloed door de markettingmachine.
Ik krijg tevens steeds meer het idee dat jou hersenen wat aan de onderontwikkelde kant zijn.
Of wil je soms zeggen dat je nog leuk op vakantie kan van het verschil van 6000 dollar in de VS?quote:Op dinsdag 11 mei 2010 22:53 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
Dat valt best mee hoor. Ik rijd een Volkswagen Touareg, dat is elke dag een feest. Ja, Volkswagen, het merk dat audi rijders ook graag willen rijden maar net niet kunnen betalen.
De Q7.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 23:00 schreef fonsoy het volgende:
[..]
Of wil je soms zeggen dat je nog leuk op vakantie kan van het verschil van 6000 dollar in de VS?
Jij ziet wat jij wilt zien.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 23:00 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
Dus je draagt 2e hands merkkleding zodat het nog iets moet lijken!_!
Ik weet niet wat zieliger is, het zelf in de winkel kopen of het met een zweetkraag van een ander krijgen.
Heb je al een baan? Jij zou een goede pastoor zijn!quote:Op dinsdag 11 mei 2010 23:04 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
Ik zie duidelijk wat jij me hebt laten zien.
Haha! TS is een vieze emo/gothic/weet ik veel wat voor een zwart dragende metallica nichtquote:Op dinsdag 11 mei 2010 23:05 schreef Xebrozius het volgende:
S1nn3rz, laten we wel wezen... Jouw kleding haal je ook ergens vandaan en je probeert er ook leuk uit te zien.
Gelet op je naam en postgeschiedenis gok ik DC en de Large. Oftewel, hallo kapitalisme hoer.
je hebt gelijkquote:Op dinsdag 11 mei 2010 23:08 schreef S1nn3rz het volgende:
En de 10e user die mij lief zegt te vinden en zegt dat ik gelijk heb noemt krijgt dit shirt gratis opgestuurd:
[ afbeelding ]
Verwacht ik wel een picca in een topic.
quote:Op dinsdag 11 mei 2010 23:05 schreef Xebrozius het volgende:
S1nn3rz, laten we wel wezen... Jouw kleding haal je ook ergens vandaan en je probeert er ook leuk uit te zien.
Gelet op je naam en postgeschiedenis gok ik DC en de Large. Oftewel, hallo kapitalisme hoer.
Obvious troll is obvious.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 22:53 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
Dat valt best mee hoor. Ik rijd een Volkswagen Touareg, dat is elke dag een feest. Ja, Volkswagen, het merk dat audi rijders ook graag willen rijden maar net niet kunnen betalen.
Nou, dat zal een gezellige boel zijn bij jou thuis. Lekker op de bank, onderuit met een hapje en een drankje en je pak nog aan.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 23:10 schreef Michielos het volgende:
Ik draag enkel een pak. Stylish en de girls diggen me. Het ziet ook woest uit. Een gast in pak die Biu Tze doet.
Soms draag ik wel eens een wolvenshirt though. De chicks houden van zelfvertrouwen en dat staal je uit met zo een shirt
Mening triootje mogen doen na het aandoen van een wolvenshirt. Uiteindelijk draag ik toch liever een kostuum
Troll aboard!quote:Op dinsdag 11 mei 2010 23:10 schreef GoodFella275 het volgende:
TS is echt een randdebiel, ik heb echt van alles in me kast liggen, van C&A tot lacoste tot H&M tot armani, en de duurdere kledingstukken hebben toch echt gewoon betere pasvorm, nudie broeken zitten fantastisch vergeleken met een pauper broek bij de C&A, ik heb daar ook gewoon broeken gepast hoor, fantastisch als je dat voor 30 euro kan halen, maar het zit voor geen flikker. Dus TS wees niet zo pauper, en koop wat fatsoenlijks, en ik hoop dat de rest van de fokkers weten dat TS geen Touareg heeft? Totaal tegenstrijdig met zijn argumenten over kleding namelijk. Overigens Audi is een heel wat luxer merk dan VOLKSwagen, like, come on man ..
Xebrozius was met afstand altijd de lekkerste mannelijke student van Groningen en omstreken (uithuizen, eemshaven en Aduard)quote:Op dinsdag 11 mei 2010 23:14 schreef GoodFella275 het volgende:
[..]
Seriously, go fuck yourself, zeker 24/7 fokker, werkeloos, bierbuik?
Dat kan niet, mijn horloge is wel merk.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 23:15 schreef solyaris het volgende:
Speciaal voor mensen als de TS:
[ afbeelding ]
Ben jij wel gewoon jezelf?quote:Op dinsdag 11 mei 2010 23:16 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
Dat kan niet, mijn horloge is wel merk.
Ik ben nu de lekkerste manager in Groningen.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 23:15 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
Xebrozius was met afstand altijd de lekkerste mannelijke student van Groningen en omstreken (uithuizen, eemshaven en Aduard)
Boeiend. Als het maar door kinderhandjes in elkaar is gezet. Ik geniet alleen van kleding waar je de kindertranen en het angst-zweet nog in kunt proeven.quote:
Zwerver.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 22:32 schreef S1nn3rz het volgende:
So sad he, proberen ze toch nog wat status te verkrijgen door een shirtje met een mannetje op een paard te dragen, of een paar schoenen te dragen waar een veeg op is getekend met een punt eraan.
En dan kunnen sommigen het ook nog eens niet uitspreken
- Ja dat zijn schoenen van naikieee (net of we dat door die opzichtige streep aan de zijkant zelf niet hadden gezien)
- Hihihi, ja dat is een poloshirtjuh van Ralf Loren (the sadness man, koop ze gewoon bij de C&A voor 5 eurie)
- Tof man, ik heb net een paar sneakers gekocht van Adaidas (jawel mensen, droeftoeters zoals bijvoorbeel user dakduif spreken dit werkelijk zo uit!)
Maar de allerergste natte nichten zijn de dames en heren die Nudies dragen_! Paupermerk numero uno en daar dan status aan ontlenen.
![]()
Net of merkkleding van betere kwaliteit is, die Naikieeee () schoenen worden in dezelfde fabriek gemaakt waar Scapino schoenen worden gemaakt. Door dezelfde arme chinese kindsoldaatjes.
Mensen die voor merkjes gaan
Niets mis met zo'n stukje besef. Een moment van bezinning over waar we nu eigenlijk mee bezig zijn.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 23:28 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Boeiend. Als het maar door kinderhandjes in elkaar is gezet. Ik geniet alleen van kleding waar je de kindertranen en het angst-zweet nog in kunt proeven.
Nike duur noemen.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 22:46 schreef Ferrari_Tape het volgende:
Dit is ook de reden waarom ik nooit scharrelvlees eet, ik hoef geen vlees dat niet geleden heeft.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 23:43 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
Niets mis met zo'n stukje besef. Een moment van bezinning over waar we nu eigenlijk mee bezig zijn.
H&M heeft prima shirtjes vind ik. Zitten heerlijk.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 23:49 schreef focal het volgende:
Boeiend. Elke keer dat ik iets merkloos pas word ik weer getrakteerd op de meest debiele pasvormen. Vooral van die shirts die strak zitten bij schouders/borst, maar vervolgens wel mouwen groot genoeg om je bovenbeen in te stoppen. Daarnaast willen ze vaak iets aparts doen waardoor er net weer een debiel frutseltje aan zit.
Mensen die outfits dragen.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 23:48 schreef MB23 het volgende:
Met die goedkope teringzooi kan ik geen goede outfits samenstellen hoorHoeft niet belachelijk duur te zijn, maar dingen van 5 euro hoef ik niet zonodig.
Vind btw dat je hier een goed punt hebt. Ik vind je lief, en je gelijk is wat mij betreft evident!quote:Op dinsdag 11 mei 2010 23:08 schreef S1nn3rz het volgende:
En de 10e user die mij lief zegt te vinden en zegt dat ik gelijk heb krijgt dit shirt gratis opgestuurd:
[ afbeelding ]
Verwacht ik wel een picca in een topic.
Oja klopt, ik heb een paar slimfit v-hals van de h&m en die zitten inderdaad wel goed. Helaas wel ultra slimfit omdat ik ze met het beddengoed op 90 graden heb meegewassen -_-. Maar kan het wel hebben...quote:Op dinsdag 11 mei 2010 23:52 schreef Adames het volgende:
[..]
H&M heeft prima shirtjes vind ik. Zitten heerlijk.
Je bent de 2e user nog maar.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 23:53 schreef focal het volgende:
[..]
Vind btw dat je hier een goed punt hebt. Ik vind je lief, en je gelijk is wat mij betreft evident!
(vind het geen probleem mijn integriteit te hoereren. Beter wel paardeshirt sturen!)
Jongen, ik heb genoeg stijl, pakhuizen vol, je kunt de ringweg Amsterdam er mee vol leggen als je wilt, menig villabezitter zou zijn oprit er mee willen plaveien. Echter, middenmootjes zoals jij zijn gevoelig voor marketing en zien de echte stijl niet.quote:
Haha sure. Maargoed, pics van je kleding dan? Misschien heb je gelijk hoor, kan best. Heb zelf alleen tot mn 14e in goedkope kleding gelopen en dat was na een week al kapot of verkleurd ofzo.En ook geen merkloze kwaliteit gevonden. Daarnaast is m'n stijl met die merkkleding gewoon veel beter, maar als je met voorbeelden komt kan je me misschien overhalen. Graag zelfs, scheelt bakken met geldquote:Op dinsdag 11 mei 2010 23:57 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
Jongen, ik heb genoeg stijl, pakhuizen vol, je kunt de ringweg Amsterdam er mee vol leggen als je wilt, menig villabezitter zou zijn oprit er mee willen plaveien. Echter, middenmootjes zoals jij zijn gevoelig voor marketing en zien de echte stijl niet.
Je hebt wel redelijk goede goedkope merken. Denk dan aan steppin' out of de WE. Daar kun je vaak wel iets moois scoren. je betaalt dan niet de hoofdprijs maar wel goede kwaliteit. De stepping' out heeft mooie cutaway slimfit overhemden( 50 of 60 euro). Ik heb bijvoorbeeld ook overhemden van Oger, maar draag deze net zo graag.quote:Op woensdag 12 mei 2010 00:00 schreef MB23 het volgende:
[..]
Haha sure. Maargoed, pics van je kleding dan? Misschien heb je gelijk hoor, kan best. Heb zelf alleen tot mn 14e in goedkope kleding gelopen en dat was na een week al kapot of verkleurd ofzo.En ook geen merkloze kwaliteit gevonden. Daarnaast is m'n stijl met die merkkleding gewoon veel beter, maar als je met voorbeelden komt kan je me misschien overhalen. Graag zelfs, scheelt bakken met geld![]()
die heb ik meer dan genoegquote:
MIJN VADER HEEFT EEN MERCEDESquote:Op dinsdag 11 mei 2010 22:53 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
Dit is waar, maar genoeg merk kleding die wel "cheap" is en kwaliteit heeft hoor. Maar goed," anti hype is ook hype."quote:Op dinsdag 11 mei 2010 22:42 schreef Adelante het volgende:
Het meest kansloos is toch wel mensen met t-shirts waar heel groot CHASIN op staat
Mooi hoor! Mysterieus, bijna magisch zelfs... Zal de kikker een connectie hebben met Selene? Dat shirt zet je wel aan het denken..quote:Op dinsdag 11 mei 2010 22:33 schreef Penisbaard het volgende:
Ik draag alleen kledij van http://www.animalshirts.net/
[ afbeelding ]
![]()
Trol!quote:Op woensdag 12 mei 2010 09:54 schreef solyaris het volgende:
TS is stom. Wie vindt dit nou niet mooi?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 11 mei 2010 22:49 schreef Adelante het volgende:
[ afbeelding ]
Preciesquote:Op dinsdag 11 mei 2010 22:46 schreef Ferrari_Tape het volgende:
Ik.quote:Op woensdag 12 mei 2010 09:54 schreef solyaris het volgende:
TS is stom. Wie vindt dit nou niet mooi?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Veel paupers dragen merk kleding juist omdat het er zo groot op staat.quote:Op woensdag 12 mei 2010 10:13 schreef JanJanJan het volgende:
[..]
Precies
Mensen die denken dat je het merk draagt om het merk en niet om de kwaliteit
Dan moet je het misschien niet op de markt in Beverwijk kopen maar gewoon in de winkel.quote:Op woensdag 12 mei 2010 10:27 schreef Tacobell het volgende:
[..]
Veel paupers dragen merk kleding juist omdat het er zo groot op staat.
Persoonlijk vind ik het er ook niet uit zien en de kwaliteit van merk kleding is over het algemeen helemaal niet zo geweldig als jij denkt hoor.
Jij voelt je alleen maar fijner in je nudie broekje omdat je een bange faalhaas bent die geen zelfvertrouwen heeft. Als je blaakte van zelfvertrouwen zou je geen nudie (quote:Op woensdag 12 mei 2010 01:28 schreef joeftw het volgende:
Niks mis met merkkleding. Kwaliteit is vele beter en je voelt je ook fijner in een beetje 'status' kleding. Maar goed, TS bevindt zich nooit onder de mensen, of in ieder geval de vrouwen dus dan snap ik dat je lekker in je pauperkleding blijft lopen. En ook nog eens Nudie afkraken.Beste en mooiste broeken vind ik dat. Nee, loop jij maar in je Bristol broeken van 2 voor ¤ 25,-
Een maat van mij heeft dat ook en ziet er werkelijkwaar niet uit. Totaal geen model.
TS is ultra faal maagdje.
Eens, alweer.quote:Op woensdag 12 mei 2010 11:29 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
Jij voelt je alleen maar fijner in je nudie broekje omdat je een bange faalhaas bent die geen zelfvertrouwen heeft. Als je blaakte van zelfvertrouwen zou je geen nudie () nodig hebben of een paar nikes om zo indruk te kunnen maken op de wijffies (want dat soort vrouwen trek jij namelijk aan
)
Kijk, we kunnen lang en breed praten, maar ik heb waarschijnlijk iets wat jullie niet eens kennen: charisma. Daarmee gaan voor mij alle deuren open en heb ik geen merkkleding nodig om me beter te voelen of status te ontlenen._!
Je kan ook gewoon nette kleren dragen ipv iets waar g-star op staat, vaak waarderen chicks dat nog meer.quote:Op woensdag 12 mei 2010 11:42 schreef Maikuuul het volgende:
Wittesportsokkendragendenerdsverzameltopic!!!
Ik heb bekans niks meer van g-star in me kast hangenquote:Op woensdag 12 mei 2010 11:43 schreef Inverted_World het volgende:
[..]
Je kan ook gewoon nette kleren dragen ipv iets waar g-star op staat, vaak waarderen chicks dat nog meer.
Merkkleding waar die logo's megagroot opstaan zijn speciaal ontworpen voor al die mensen die geilen op merkjes. Als je daar niet om geeft dan koop je dat niet.quote:Op woensdag 12 mei 2010 11:29 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
Kijk, we kunnen lang en breed praten, maar ik heb waarschijnlijk iets wat jullie niet eens kennen: charisma. Daarmee gaan voor mij alle deuren open en heb ik geen merkkleding nodig om me beter te voelen of status aan te ontlenen._!
Nou, geweldig hoorquote:Op woensdag 12 mei 2010 11:54 schreef Opkloter het volgende:
Vorige week gekocht, Jack & jones![]()
[ afbeelding ]
Kost wel 90 euro, maar dan heb je ook wat
Wat een raar broekje zeg, vies stofje lijkt het ook wel.quote:Op woensdag 12 mei 2010 11:54 schreef Opkloter het volgende:
Vorige week gekocht, Jack & jones![]()
[ afbeelding ]
Kost wel 90 euro, maar dan heb je ook wat
SUV'squote:Op dinsdag 11 mei 2010 22:53 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
Ik heb het al zo vaak uitgelegd he.quote:Op woensdag 12 mei 2010 12:39 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
SUV's! Iets te compenseren ofzo? En niet betalen. Als je echt geld hebt rijd je in een Porsche Cayenne of gewoon een degelijke Landrover.
een echte baas rent gewoon naar zijn werk en heeft al die technologie niet nodig, dat is voor zwakke mensen.quote:Op woensdag 12 mei 2010 12:39 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
SUV's! Iets te compenseren ofzo? En niet betalen. Als je echt geld hebt rijd je in een Porsche Cayenne of gewoon een degelijke Landrover.
quote:Op dinsdag 11 mei 2010 22:41 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
Wat moet je dan zeggen? Aardbewoners, ingezetenen, platvoetjes, mongolen?
Battieboy ben je ook he.
Dat ziet er dus écht niet uit. Geloof mij, koop liever 1 paar goede jeans dan 3 van die lelijke dingen. Ik voel me er zelf in elk geval veel fijner in. En als ik een man zie met zo'n goedkope spijkerbroek aan dan denk ik: wat een knulletje... Het lijkt dan alsof je moeder nog steeds voor je naar de Wibra gaat...quote:Op woensdag 12 mei 2010 12:38 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
Wat een raar broekje zeg, vies stofje lijkt het ook wel.
En voor 90 euro had je ook 3 van deze broeken kunnen kopen, die ook prima zitten en er modieus uitzien:
[ afbeelding ]
Een 2010 E350 cdi.quote:Op woensdag 12 mei 2010 12:44 schreef Inverted_World het volgende:
TVP voor de fotos van TS zijn volgende auto.
Ik heb geen merkkleding nodig om me beter te voelen. Als het kwalitatief nu een stuk beter zou zijn, maar helaas.quote:Op woensdag 12 mei 2010 12:47 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
TS die zich in voorgaande topics steenrijk
en 'upperclass' profileerde kan zich geen
merkkleding veroorloven
Bron ?quote:Op woensdag 12 mei 2010 12:48 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
Ik heb geen merkkleding nodig om me beter te voelen. Als het kwalitatief nu een stuk beter zou zijn, maar helaas.Het wordt in dezelfde fabriek gemaakt als waar het C&A spul vandaan komt. Maar wel 100 euro verschil per shirt.
![]()
Ik heb dus geen zin om me te laten naaien.![]()
Voor echte kwaliteit heb ik echter wel geld over.
Ik ben vroeger eens in China geweest waar een grote fabriek stond. (soort sociale werkplaats wat we in nederland hebben, maar dan met kinderen) Daar werd het gewoon gemaakt. De pasvorm is inderdaad iets anders, maar de stoffen zijn gelijk.quote:
Haha!! Jaaaaaaaaa, in China wordt alles gemaaktquote:Op woensdag 12 mei 2010 12:55 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
Ik ben vroeger eens in China geweest waar een grote fabriek stond. (soort sociale werkplaats wat we in nederland hebben, maar dan met kinderen) Daar werd het gewoon gemaakt. De pasvorm is inderdaad iets anders, maar de stoffen zijn gelijk.
Onzin.quote:Op woensdag 12 mei 2010 12:55 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
Ik ben vroeger eens in China geweest waar een grote fabriek stond. (soort sociale werkplaats wat we in nederland hebben, maar dan met kinderen) Daar werd het gewoon gemaakt. De pasvorm is inderdaad iets anders, maar de stoffen zijn gelijk.
Maar dat is het hele punt juist. Die merkjes fanboys lopen er geen 2 jaar mee, de fabrikant heeft er dan allang voor gezorgd dat het weer uit de mode is.quote:Op woensdag 12 mei 2010 13:06 schreef A-mineur het volgende:
Zelf haal ik meestal ook gewoon broeken en dergelijke bij de H&M of C&A. Niets mis mee. Ik heb liever een broek van 20 euro die ik na een jaar kapot loop dan een broek van 160 euro waar ik misschien 2 jaar mee doe.
Ik heb nog een broek van het mer Cars, heb ik nu een jaar of 8quote:Op woensdag 12 mei 2010 13:07 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
Maar dat is het hele punt juist. Die merkjes fanboys lopen er geen 2 jaar mee, de fabrikant heeft er dan allang voor gezorgd dat het weer uit de mode is.
Ja ik ook....... Haha, ik vind het hilarisch... zoals ik al eerder zei: mannen met dit soort kleren zie ik niet echt als mannen, ik zie ze dan echt nog als jongetjes waarvoor hun mama 's ochtends hun kleren op de stoel legt om aan te trekkenquote:Op woensdag 12 mei 2010 13:01 schreef Micson het volgende:
[..]
Onzin.
Je merkt 't verschil in kwaliteit al tussen een Jack n' Jones shirt en een G Star shirt, terwijl het prijsverschil een paar tientjes is.
Ikzelf koop meestal Gio Goi, omdat ik het mooie kleding vind, en het iets minder mainstream is dan G-Star en Chasin. Dat jij C&A even mooi vindt, is denk ik toch een mankementje van jou. Mensen met zo'n rotzooi aan, zie ik al vanaf 10 km aankomen
Ik ookquote:
quote:Op woensdag 12 mei 2010 12:38 schreef S1nn3rz het volgende:
En voor 90 euro had je ook 3 van deze broeken kunnen kopen, die ook prima zitten en er modieus uitzien:
[ afbeelding ]
Ja vooral wanneer je deze dan voor 4 euro in iedere shopping mall in Bangkok kan kopen.....quote:Op dinsdag 11 mei 2010 22:49 schreef Adelante het volgende:
[ afbeelding ]
Jij denkt in plaatjes? Daar hebben we in Nederland een mooi woord voor: Autisme.quote:
Wat voor schoenen draag jij eigenlijk?quote:Op woensdag 12 mei 2010 13:27 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
Jij denkt in plaatjes? Dat hebben we in Nederland een mooi woord voor: Autisme.
Klinkklare onzin en do0m gelul over zaken waar je geen verstand van hebt. Het is en blijft nog steeds in verhouding dan, alle waar naar z'n geld.quote:Op woensdag 12 mei 2010 12:55 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
Haha scherpquote:Op woensdag 12 mei 2010 13:27 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
Jij denkt in plaatjes? Daar hebben we in Nederland een mooi woord voor: Autisme.
oooh werkelijk. zeuren op elk merk, maar wel heel stoer vertellen dat je (een trouwen ZWAAR overrated) vw Touareg rijdt.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 22:53 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
HAHAHA mercedes....... nu faal je helemaalquote:Op woensdag 12 mei 2010 12:47 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
Een 2010 E350 cdi.
Stuk minder pk's, maar hopelijk net zoveel rijplezier.
Wat had ik in die prijsklasse dan moeten kopen, een BMW?quote:Op woensdag 12 mei 2010 13:43 schreef AskBrad het volgende:
[..]
HAHAHA mercedes....... nu faal je helemaal
oh je moet helemaal zelf weten wat je koopt. maar voor dat geld had je ook 10 dacia's kunnen kopen hoor.quote:Op woensdag 12 mei 2010 13:44 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
Wat had ik in die prijsklasse dan moeten kopen, een BMW?_!
Voel je je op je merkloze schoenen getrapt? Waarom maak je je überhaupt druk om wat andere mensen dragen? Voor dat soort mensen hebben we ook een mooie uitspraak ''Get a life!quote:Op woensdag 12 mei 2010 13:27 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
Jij denkt in plaatjes? Daar hebben we in Nederland een mooi woord voor: Autisme.
Lacostequote:Op woensdag 12 mei 2010 13:50 schreef Feitosa het volgende:
Je bent net als dat jankwijf in het cafe dat aan het zeiken was over m,n Lacoste Polo.
ZEIK NIET KUT
Bewezen is dat de onderhoudskosten over 300.000km lager liggen dan bij andere merken. idem dito voor de afschrijving. Daarnaast wil ik graag in een veilige auto rijden die ultra betrouwbaar is. En dan kom ik niet bij een Dacia uit.quote:Op woensdag 12 mei 2010 13:49 schreef AskBrad het volgende:
[..]
oh je moet helemaal zelf weten wat je koopt. maar voor dat geld had je ook 10 dacia's kunnen kopen hoor.
mensen die dure merk auto's kopen
maar toch is een Dacia goedkoper. En daar gaat het om toch? niet merkkleding is toch ook goedkoper en net zo goed? en dat jouw auto minder service kosten heeft, wat geeft dat? de Dacia is goedkoper.quote:Op woensdag 12 mei 2010 14:01 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
Bewezen is dat de onderhoudskosten over 300.000km lager liggen dan bij andere merken. idem dito voor de afschrijving. Daarnaast wil ik graag in een veilige auto rijden die ultra betrouwbaar is. En dan kom ik niet bij een Dacia uit.
Ik koop wat ik mooi vind en niet wat in is, meeloopkut die je d,r bent.quote:Op woensdag 12 mei 2010 14:00 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
LacosteDat is in 1860 ooit eens een seizoennetje in geweest toen het in de uitverkoopbak lag.
_!
WTF.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 22:32 schreef S1nn3rz het volgende:
So sad he, proberen ze toch nog wat status te verkrijgen door een shirtje met een mannetje op een paard te dragen, of een paar schoenen te dragen waar een veeg op is getekend met een punt eraan.
En dan kunnen sommigen het ook nog eens niet uitspreken
- Ja dat zijn schoenen van naikieee (net of we dat door die opzichtige streep aan de zijkant zelf niet hadden gezien)
- Hihihi, ja dat is een poloshirtjuh van Ralf Loren (the sadness man, koop ze gewoon bij de C&A voor 5 eurie)
- Tof man, ik heb net een paar sneakers gekocht van Adaidas (jawel mensen, droeftoeters zoals bijvoorbeel user dakduif spreken dit werkelijk zo uit!)
Maar de allerergste natte nichten zijn de dames en heren die Nudies dragen_! Paupermerk numero uno en daar dan status aan ontlenen.
![]()
Net of merkkleding van betere kwaliteit is, die Naikieeee () schoenen worden in dezelfde fabriek gemaakt waar Scapino schoenen worden gemaakt. Door dezelfde arme chinese kindsoldaatjes.
Mensen die voor merkjes gaan
Doe er nog maar 30 ruggen bijquote:Op woensdag 12 mei 2010 14:24 schreef fathank het volgende:
In je C&A kloffie in een Benz stappen van 60 ruggen_!
Je bent zeker taxichauffeur.
je wordt steeds sneuer joh. ook nog gaan vertellen wat je auto kost.........quote:Op woensdag 12 mei 2010 14:26 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
Doe er nog maar 30 ruggen bij_!
En ik heb inderdaad polo's van C&A. Die zitten prima en kosten misschien 20 euro per stuk. Net zoals schoenen, al vind ik die wel belangrijk omdat je daar de hele dag op loopt.
Wat zit je te zeiken hier hypocriet stuk vreten. Een Ralph Lauren polo is overdreven maar een auto van bijna 100K is wel gerechtvaardigd?quote:Op woensdag 12 mei 2010 14:26 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
Doe er nog maar 30 ruggen bij_!
En ik heb inderdaad polo's van C&A. Die zitten prima en kosten misschien 20 euro per stuk. Net zoals schoenen, al vind ik die wel belangrijk omdat je daar de hele dag op loopt.
Op straat te koop lopen met een stukje merkkleding voor de status, maar als iemand dan zegt wat zn auto kost dan is de wereld te klein?quote:Op woensdag 12 mei 2010 14:28 schreef AskBrad het volgende:
[..]
je wordt steeds sneuer joh. ook nog gaan vertellen wat je auto kost.........
ik loop liever in merkkleding dan me zo te gedragen als jij.
Charisma
Ja, afschrijving, veiligheid, snelheid, opties, goede stoelen. Moet ik nog even doorgaan? Daarnaast hebben alleen Mercedes en BMW achterwielaandrijving, en BMW is voor paupers.quote:Op woensdag 12 mei 2010 14:29 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Wat zit je te zeiken hier hypocriet stuk vreten. Een Ralph Lauren polo is overdreven maar een auto van bijna 100K is wel gerechtvaardigd?
Oh, gefeliciteerd met je afbetalingsplan ........![]()
Lul d,r maar omheen . Je kan krom niet recht lullen en dat weet je.quote:Op woensdag 12 mei 2010 14:32 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
Ja, afschrijving, veiligheid, snelheid, opties, goede stoelen. Moet ik nog even doorgaan? Daarnaast hebben alleen Mercedes en BMW achterwielaandrijving, en BMW is voor paupers.
En mensen die een auto op afbetaling kopen zijn helemaal_!
Absoluut niet. maar je loopt hier te zeiken op mensen die merkkleding hebben. maar wel zelf in een 100k benz rijden en er nog groot op gaan ook.....quote:Op woensdag 12 mei 2010 14:31 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
Op straat te koop lopen met een stukje merkkleding voor de status, maar als iemand dan zegt wat zn auto kost dan is de wereld te klein?![]()
Zeker volvo rijder?quote:Op woensdag 12 mei 2010 14:32 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
Ja, afschrijving, veiligheid, snelheid, opties, goede stoelen. Moet ik nog even doorgaan? Daarnaast hebben alleen Mercedes en BMW achterwielaandrijving, en BMW is voor paupers.
En als je echt een veilige auto zoekt kan je heus wel een A4 quattro kopen , die is nog veiliger ook.quote:Op woensdag 12 mei 2010 14:32 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
Die staat voor de dingen die ik hierboven net al noemde. Dat heeft voor mij niks met status te maken. Als Dacia morgen een auto maakt die net zo veilig en betrouwbaar is koop ik die.quote:Op woensdag 12 mei 2010 14:34 schreef AskBrad het volgende:
[..]
Absoluut niet. maar je loopt hier te zeiken op mensen die merkkleding hebben. maar wel zelf in een 100k benz rijden en er nog groot op gaan ook.....
merkkleding = status volgens jou, waar staat die vinkeslag mobiel van jouw voor dan?
Audi is voor mensen die geen volkswagen kunnen betalen, paupers dus.quote:Op woensdag 12 mei 2010 14:36 schreef Feitosa het volgende:
[..]
En als je echt een veilige auto zoekt kan je heus wel een A4 quattro kopen , die is nog veiliger ook.
Verzin geen kutsmoesjes, net alsof daar iemand in trapt.
Mensen die op internet patsen met een auto van 90 ruggen die ze 5 minuten geleden op mercedes-benz.nl hebben samengesteld en vervolgens uitgeprint in een lijstje boven het bed hebben gehangenquote:Op woensdag 12 mei 2010 14:32 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
Je geloofwaardigheid staat inmiddels op -200quote:Op woensdag 12 mei 2010 14:37 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
Audi is voor mensen die geen volkswagen kunnen betalen, paupers dus.
Ik heb het nooit als krom gezien hoor.quote:Op woensdag 12 mei 2010 14:33 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Lul d,r maar omheen . Je kan krom niet recht lullen en dat weet je.
Dat mag, ik vind Audi een paupermerk, mag ik?quote:Op woensdag 12 mei 2010 14:39 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Je geloofwaardigheid staat inmiddels op -200
Je zou bijna jezelf gaan geloven he.quote:Op woensdag 12 mei 2010 14:37 schreef fathank het volgende:
[..]
Mensen die op internet patsen met een auto van 90 ruggen die ze 5 minuten geleden op mercedes-benz.nl hebben samengesteld en vervolgens uitgeprint in een lijstje boven het bed hebben gehangen.
Klinkt leuk uit jouw toetsenbord.quote:
Zou je zeggen he, nou jongen dan geloof je me gewoon niet. Ik hoef niks te bewijzen. Of moet ik straks soms foto's posten waarna jij kunt roepen: TS Patst met de auto van zn vaderquote:
Tuurlijk knul.quote:Op woensdag 12 mei 2010 14:39 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
Ik heb het nooit als krom gezien hoor.
Als we de merkjes van de shirts af zouden halen zouden 9 van de 10 mensen het verschil niet kunnen zien. Maar jij valt zeker inn de categorie die vindt dat een gouden hdmi kabel ook beter beeld geeft
quote:Op woensdag 12 mei 2010 14:42 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
Zou je zeggen he, nou jongen dan geloof je me gewoon niet. Ik hoef niks te bewijzen. Of moet ik straks soms foto's posten waarna jij kunt roepen: TS Patst met de auto van zn vader werk gezien de weggeshopte blauwe kentekenplaat.!
Nee dank je.
Mag ik je ontmoeten?quote:Op woensdag 12 mei 2010 14:42 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
Zou je zeggen he, nou jongen dan geloof je me gewoon niet. Ik hoef niks te bewijzen. Of moet ik straks soms foto's posten waarna jij kunt roepen: TS Patst met de auto van zn vader!
Nee dank je.
Je weet dat taxibedrijven voor de standaard E200 gaan? Mensen die denken verstand van zaken te hebben. battieboy dat je bent.quote:
De frustratie komt denk ik omdat er werkelijk zulke domme mensen zijn die merkkleding kopen omdat ze onzeker zijn. En dan onder het mom van: ja maar, merkkleding is van veel betere kwaliteit, het zit beter.quote:Op woensdag 12 mei 2010 14:47 schreef jan1988 het volgende:
Waar komt je frustratie vandaan TS? Doe je verhaal
En jouw merk horloge dan TS? Wat voor mooi excuus heb je hierover?quote:Op woensdag 12 mei 2010 14:50 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
De frustratie komt denk ik omdat er werkelijk zulke domme mensen zijn die merkkleding kopen omdat ze onzeker zijn. En dan onder het mom van: ja maar, merkkleding is van veel betere kwaliteit, het zit beter.![]()
Mn reet, het komt uit dezelfde fabriek als cheap ass shirtjes. Zelfde verhaal voor mensen die een Bjorn Borg boxershort dragen.
Ik heb vaak genoeg in E320/E350/ML320 taxi's gezeten. Ga maar gauw je middagdutje doen, kun je weer lekker wegdromen bij je E350 van 90 ruggen.quote:Op woensdag 12 mei 2010 14:48 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
Je weet dat taxibedrijven voor de standaard E200 gaan? Mensen die denken verstand van zaken te hebben. battieboy dat je bent.
Ik heb een Rolex Submariner. Omdat die een leven lang meegaan mits je ze wat onderhoud geeft. Daarnaast is het een robuust horloge die tegen een stootje kan. Kwaliteit dus.quote:Op woensdag 12 mei 2010 14:51 schreef AskBrad het volgende:
[..]
En jouw merk horloge dan TS? Wat voor mooi excuus heb je hierover?
Ja, uit 1986 zeker.quote:Op woensdag 12 mei 2010 14:52 schreef fathank het volgende:
[..]
Ik heb vaak genoeg in E320/E350/ML320 taxi's gezeten. Ga maar gauw je middagdutje doen, kun je weer lekker wegdromen bij je E350 van 90 ruggen.
Mag ik daar even op inhaken? uit EIGEN ERVARING:quote:Op woensdag 12 mei 2010 14:50 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
De frustratie komt denk ik omdat er werkelijk zulke domme mensen zijn die merkkleding kopen omdat ze onzeker zijn. En dan onder het mom van: ja maar, merkkleding is van veel betere kwaliteit, het zit beter.![]()
Mn reet, het komt uit dezelfde fabriek als cheap ass shirtjes. Zelfde verhaal voor mensen die een Bjorn Borg boxershort dragen.
Mensen die jarenlang dezelfde boxers dragenquote:Op woensdag 12 mei 2010 14:53 schreef AskBrad het volgende:
[..]
Mag ik daar even op inhaken? uit EIGEN ERVARING:
kocht ooit eens 2 onderbroeken. puur voor de test om te zien of die onderbroeken nou echt beter waren. 1 bij de Aldi en 1 bij de Bjorn Borg winkel.
Na een half jaar evenveel gedragen te hebben: gat in de Aldi onderbroek. na 1 jaar 1 maand en 8 dagen (geen gein) doet de Bjorn Borg nog perfect.
Kijk je ook even naar de prijs? Daarnaast staat het niet erg chique alsof het lijkt dat je maar 1 boxershort hebt. Eerder een beetje viezig.quote:Op woensdag 12 mei 2010 14:53 schreef AskBrad het volgende:
[..]
Mag ik daar even op inhaken? uit EIGEN ERVARING:
kocht ooit eens 2 onderbroeken. puur voor de test om te zien of die onderbroeken nou echt beter waren. 1 bij de Aldi en 1 bij de Bjorn Borg winkel.
Na een half jaar evenveel gedragen te hebben: gat in de Aldi onderbroek. na 1 jaar 1 maand en 8 dagen (geen gein) doet de Bjorn Borg nog perfect.
Waarom nou weer vertellen dat het een Rolex is? en trouwen een spuuglelijk horloge.quote:Op woensdag 12 mei 2010 14:53 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
Ik heb een Rolex Submariner. Omdat die een leven lang meegaan mits je ze wat onderhoud geeft. Daarnaast is het een robuust horloge die tegen een stootje kan. Kwaliteit dus.
Meest standaard kwaliteitshorloge dat er is. Lekker fantasieloos. Koop dan Een Girrard Perregaux of een Glashutte.quote:Op woensdag 12 mei 2010 14:53 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
Ik heb een Rolex Submariner. Omdat die een leven lang meegaan mits je ze wat onderhoud geeft. Daarnaast is het een robuust horloge die tegen een stootje kan. Kwaliteit dus.
Zelf koop ik enkel iets met een wat groter prijskaartje omdat ik het zelf erg mooi vind of omdat ik de kwaliteit die er mee gepaard gaat kan waarderen maar je zal mij nooit horen opscheppen over zoiets futiels.quote:Op woensdag 12 mei 2010 13:52 schreef Bertus-in-de-bouw het volgende:
Iemand vroeg mij wat ik voor mijn pet betaald heb, geef ik ze een prijs, krijg ik verdomme nog commentaar ook nog.
Mensen die jaloers zijn
waarom weg doen als ze nog goed zijn?quote:Op woensdag 12 mei 2010 14:54 schreef Inverted_World het volgende:
[..]
Mensen die jarenlang dezelfde boxers dragen_!
Kwaliteit. Ik heb geen zin om 10x naar de markt te moeten om iets te kopen. En waarom zou ik een fake kopen?quote:Op woensdag 12 mei 2010 14:55 schreef AskBrad het volgende:
[..]
Waarom nou weer vertellen dat het een Rolex is? en trouwen een spuuglelijk horloge.
neemt niet weg dat als je 10 nep rolexen koopt, je nog goedkoper uit bent en er ook je hele leven mee kan....
dus waarom die rolex kopen dan? status? of stiekem toch wat merk gek?
Zoals ik al zei je bent verrekte hypocriet bezig.quote:Op woensdag 12 mei 2010 14:57 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
Kwaliteit. Ik heb geen zin om 10x naar de markt te moeten om iets te kopen. En waarom zou ik een fake kopen?Daarmee benadeel ik Rolex zelf.
Merk is niet erg mits het kwaliteit is. En kleding voldoet daar gewoon niet aan omdat het uit dezelfde fabriek komt. Maar he, marketingsletjes als jij snappen dat toch niet.
Ik vind het een mooi horloge. Dat jij het standaard vindt is mij best. Ik moet er naar kijken, het dragen.quote:Op woensdag 12 mei 2010 14:56 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Meest standaard kwaliteitshorloge dat er is. Lekker fantasieloos. Koop dan Een Girrard Perregaux of een Glashutte.
Waarom vies? gewoon netjes wassen na 1x dragen hoor.quote:Op woensdag 12 mei 2010 14:55 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
Kijk je ook even naar de prijs? Daarnaast staat het niet erg chique alsof het lijkt dat je maar 1 boxershort hebt. Eerder een beetje viezig.
Ik moest lachenquote:Op woensdag 12 mei 2010 14:34 schreef AskBrad het volgende:
[..]
Absoluut niet. maar je loopt hier te zeiken op mensen die merkkleding hebben. maar wel zelf in een 100k benz rijden en er nog groot op gaan ook.....
merkkleding = status volgens jou, waar staat die vinkeslag mobiel van jouw voor dan?
Neen. En als je met die dooddoeners blijft gooien negeer ik je gewoon.quote:Op woensdag 12 mei 2010 14:58 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Zoals ik al zei je bent verrekte hypocriet bezig.
bewijzen aub. en niet van: ik ben er zelf geweest. nee echt bewijs.quote:Op woensdag 12 mei 2010 14:57 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
Kwaliteit. Ik heb geen zin om 10x naar de markt te moeten om iets te kopen. En waarom zou ik een fake kopen?Daarmee benadeel ik Rolex zelf.
Merk is niet erg mits het kwaliteit is. En kleding voldoet daar gewoon niet aan omdat het uit dezelfde fabriek komt. Maar he, marketingsletjes als jij snappen dat toch niet.
DB9.quote:Op woensdag 12 mei 2010 14:59 schreef Inverted_World het volgende:
Mijn Aston Martin DB9 vandaag bij Krooijmans besteld trouwens. TS kan hier niet aan tippen, maar hij heeft dan weer een Rolex ik een Emporio Armani horloge.
Moet ik met foto's komen waarin ik in een fabriek in China sta? Waarom denk je nu dat foto's het ultieme bewijs leveren?quote:Op woensdag 12 mei 2010 15:00 schreef AskBrad het volgende:
[..]
bewijzen aub. en niet van: ik ben er zelf geweest. nee echt bewijs.
wat een kanker lelijke broekquote:Op woensdag 12 mei 2010 12:38 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
klopt eerder geloof ik je niet.quote:Op woensdag 12 mei 2010 15:02 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
Moet ik met foto's komen waarin ik in een fabriek in China sta? Waarom denk je nu dat foto's het ultieme bewijs leveren?![]()
Of moet ik zo eerst foto's van mn Rolex posten voordat je me gaat geloven?
Ik heb het gezien, dat is voor mij voldoende. Ik dacht mensen hier een plezier mee te kunnen doen, dat ze hier ook wat van zouden leren. Maar ik krijg alleen gezeik over me heen.
Nou sorry, die foto's heb ik niet. En als ik ze al had dan zou ik ze nog niet posten omdat iemand zonodig bewijs wil zien.quote:Op woensdag 12 mei 2010 15:06 schreef AskBrad het volgende:
[..]
klopt eerder geloof ik je niet.
ik wil gewoon keiharde foto's dat JIJ in china bent in die fabriek en een RL polo vast hebt en 1 met een C&A label erin. dan geloof ik je, en aanbid je de rest van mijn leven.
oh, ik draag zelf geen RL trouwens.... voor je begint te zeuren op mij![]()
Die filosofe was zeker ook de marketingdirecteur van Nudie?quote:Op woensdag 12 mei 2010 15:06 schreef Weggeslet het volgende:
gast ik ga niet al deze domme kutpagina's doorlezen maar Nudies zijn goddelijksupergoede kwaliteit en ze zitten zooooooo mooi. Ik kan er in wonen. Als mijn huis in de brand vliegt is m'n Nudie het eerste en enige wat ik meeneem.
Om maar eens die beroemde filosofe te quoten:
"Als een jongen een Nudie aanheeft, wil ik 'm gelijk."
gast die broekquote:Op woensdag 12 mei 2010 12:38 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik ga jouw negeren. Lijkt me slimmer.quote:Op woensdag 12 mei 2010 14:59 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
Neen. En als je met die dooddoeners blijft gooien negeer ik je gewoon.
De gouden?quote:Op woensdag 12 mei 2010 15:26 schreef AskBrad het volgende:
Trouwens, over Rolex.
Beetje kerel heeft een Oyster Perpetual Yacht-Master II. Like me
Ja.....quote:
Mobiel? O dat heb ik nog gemist, ff teruglezenquote:Op woensdag 12 mei 2010 15:29 schreef AskBrad het volgende:
[..]
Ja.....
Had eigenlijk niks willen zeggen erover, maar toen TS begon over z'n Vinkeslag mobiel en z'n dure rolex, moest ik ook wel.
Goede keus voor de man die een lekker zwaar klokje om zijn pols wil.quote:Op woensdag 12 mei 2010 15:26 schreef AskBrad het volgende:
Trouwens, over Rolex.
Marketingsletjes die denken dat merkkleding echt beter is en in een exclusieve fabriek door Ralph Lauren en zijn zoon zelf worden gemaakt.quote:Op woensdag 12 mei 2010 15:35 schreef Mopst3r het volgende:
Mensen die denken dat elitaire merkkleding in de zelfde fabriek als de Hans Textiel wordt gemaakt
Draag hem niet veel, voor dagelijks werk gebruik een TW Steel 24H special editionquote:Op woensdag 12 mei 2010 15:51 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
Goede keus voor de man die een lekker zwaar klokje om zijn pols wil.
Mensen die denken dat een Nudie Jeans net zo snel kapot gaat als een Hans Textiel van 2 euroquote:Op woensdag 12 mei 2010 15:52 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
Marketingsletjes die denken dat merkkleding echt beter is en in een exclusieve fabriek door Ralph Lauren en zijn zoon zelf worden gemaakt.
Het hangt er ook vanaf wat men onder merkkleding verstaatquote:Op woensdag 12 mei 2010 15:52 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
Marketingsletjes die denken dat merkkleding echt beter is en in een exclusieve fabriek door Ralph Lauren en zijn zoon zelf worden gemaakt.
Jarenlang in dezelfde spijkerbroek lopen, dan koop ik toch liever wat vaker iets nieuws hoor.quote:Op woensdag 12 mei 2010 16:11 schreef EDMAN- het volgende:
Let er meestal niet opw at voor kleding ik haal, maar ik haal het iig niet bij de Wibra o.i.d.
Heb toevallig 1 Nudie jeans en ik doe er al zolang mee dat ik me niet meer kan herinneren wanneer ik ze heb gekocht. En lekker dat ze zitten.
* EDMAN- wil foto van TS in zijn beste outfit
Inderdaad, en mensen die denken dat je ook aan de pasvorm niet kan zien of een broek 2 of 200 euro heeft gekostquote:Op woensdag 12 mei 2010 16:01 schreef Mopst3r het volgende:
[..]
Mensen die denken dat een Nudie Jeans net zo snel kapot gaat als een Hans Textiel van 2 euro
Die Rolex van hem is ook een budget Rolexquote:Op woensdag 12 mei 2010 15:26 schreef AskBrad het volgende:
Trouwens, over Rolex.
5k voor een horloge lijkt me anders meer dan voldoende. De meeste mensen hier op fok rijden nog niet eens in een auto van 5k.quote:Op donderdag 13 mei 2010 13:51 schreef S2Madness het volgende:
[..]
Die Rolex van hem is ook een budget Rolex
De kwaliteit van Nudie denim is zwaar ondermaats in verhouding tot wat je ervoor betaalt. Ik heb een aantal Nudies in de kast liggen, maar sinds kort ook A.P.C.: zelfde prijs, veel betere en mooiere stof + afwerking.quote:Op woensdag 12 mei 2010 15:14 schreef jan1988 het volgende:
Wat is er volgens jou mis met een Nudie dan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |