Die G-stars zijn pas erg.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 22:42 schreef Adelante het volgende:
Het meest kansloos is toch wel mensen met t-shirts waar heel groot CHASIN op staat
Omdat bepaalde logo's gewoon mooi ontworpen zijn en ik die dus graag op mijn kleding heb omdat ik dat mooi vind. Tevens zijn het natuurlijk niet alleen de logo's die mooi ontworpen zijn, maar ook de kleding zelf. Als daar dan toevallig een Chasin' logo aanzit dan zal ik het kledingstuk alsnog kopen.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 22:39 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
Wat is er "style" aan merkkleding? Het feit dat je de zakken vult van de makers van die troep?
Pure onzin.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 22:41 schreef S1nn3rz het volgende:
Wat moet je dan zeggen? Aardbewoners, ingezetenen, platvoetjes, mongolen?
Battieboy ben je ook he.
Nou, volgens mij is een poloshirt een poloshirt hoor. En dat paardje wat erop staat zie ik toch niet. Of zit jij de hele dag met een gebogen hoofd op een stoel?quote:Op dinsdag 11 mei 2010 22:43 schreef Gezicht het volgende:
[..]
Omdat bepaalde logo's gewoon mooi ontworpen zijn en ik die dus graag op mijn kleding heb omdat ik dat mooi vind. Tevens zijn het natuurlijk niet alleen de logo's die mooi ontworpen zijn, maar ook de kleding zelf. Als daar dan toevallig een Chasin' logo aanzit dan zal ik het kledingstuk alsnog kopen.
Het gaat er toch niet om dat je het zelf ziet. Als je iets mooi vindt en daarom graag draagt dan vind je het natuurlijk ook leuk als anderen dat zien en misschien ook wel mooi vinden.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 22:44 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
Nou, volgens mij is een poloshirt een poloshirt hoor. En dat paardje wat erop staat zie ik toch niet. Of zit jij de hele dag met een gebogen hoofd op een stoel?
G-star is een A-merk vergeleken met CHASIN, jongquote:
Ja en dan? Het dragen van merkkleding is hip? Het dragen van merkkleding is niet leuk? Wat jij zegt is geen volledige zin. Door direct aan te geven dat het om de mensen gaat hoef je geen ellenlange verhalen te houden.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 22:44 schreef Socios het volgende:
[..]
Pure onzin.
Je zou bijvoorbeeld je klacht op de volgende manier kunnen formuleren: "Het dragen van merkkleding"
WOLVENSHIRTDRAGERS UNITE!!!!quote:
quote:Op dinsdag 11 mei 2010 22:46 schreef Ferrari_Tape het volgende:
Denken dat schoenen van 19,95 net zo'n goede kwaliteit is als echte dure Naikies
Armoedzaaiers die lopen in goedkope polo's die na 3 keer wassen vaal zijn
Ok, laten we een zwart poloshirtje nemen voor het gemak. Het zou mij niet opvallen als daar een paard op staat of niet. En waarschijnlijk was dat bij veel mensen zo, want tegenwoordig is het logo naar ongeveer 1m2 vergroot.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 22:45 schreef Gezicht het volgende:
[..]
Het gaat er toch niet om dat je het zelf ziet. Als je iets mooi vindt en daarom graag draagt dan vind je het natuurlijk ook leuk als anderen dat zien en misschien ook wel mooi vinden.
Dat heeft meer met je wasmiddel en manier van wassen te maken. De stofjes zijn hetzelfde. Maar dat geloven mensen zoals jij natuurlijk niet. Die zijn met hun snuffertje volledig in de marketingshow getrapt.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 22:46 schreef Ferrari_Tape het volgende:
Denken dat schoenen van 19,95 net zo'n goede kwaliteit is als echte dure Naikies
quote:Op dinsdag 11 mei 2010 22:46 schreef Ferrari_Tape het volgende:
Tuurlijk is dat wel volledig. Prachtige TopicTitel toch? Je hebt een klacht en noemt het "Het dragen van merkkleding". Dat is je klacht. Dat de merkkleding gedragen wordt door mensen is volkomen logisch en anders vermeld je dat nog even in de OP.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 22:45 schreef S1nn3rz het volgende:
Ja en dan? Het dragen van merkkleding is hip? Het dragen van merkkleding is niet leuk? Wat jij zegt is geen volledige zin. Door direct aan te geven dat het om de mensen gaat hoef je geen ellenlange verhalen te houden.
fout, de verkopers en opdrachtgevers vullen hun zakken, de makers verdienen er bijna niks aan, terwijl dat degene zijn die het geld nodig hebben...quote:Op dinsdag 11 mei 2010 22:39 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
Wat is er "style" aan merkkleding? Het feit dat je de zakken vult van de makers van die troep?
quote:Op dinsdag 11 mei 2010 22:47 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
Dat heeft meer met je wasmiddel en manier van wassen te maken. De stofjes zijn hetzelfde. Maar dat geloven mensen zoals jij natuurlijk niet. Die zijn met hun snuffertje volledig in de marketingshow getrapt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |