Jij voelt je alleen maar fijner in je nudie broekje omdat je een bange faalhaas bent die geen zelfvertrouwen heeft. Als je blaakte van zelfvertrouwen zou je geen nudie (quote:Op woensdag 12 mei 2010 01:28 schreef joeftw het volgende:
Niks mis met merkkleding. Kwaliteit is vele beter en je voelt je ook fijner in een beetje 'status' kleding. Maar goed, TS bevindt zich nooit onder de mensen, of in ieder geval de vrouwen dus dan snap ik dat je lekker in je pauperkleding blijft lopen. En ook nog eens Nudie afkraken.Beste en mooiste broeken vind ik dat. Nee, loop jij maar in je Bristol broeken van 2 voor ¤ 25,-
Een maat van mij heeft dat ook en ziet er werkelijkwaar niet uit. Totaal geen model.
TS is ultra faal maagdje.
Eens, alweer.quote:Op woensdag 12 mei 2010 11:29 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
Jij voelt je alleen maar fijner in je nudie broekje omdat je een bange faalhaas bent die geen zelfvertrouwen heeft. Als je blaakte van zelfvertrouwen zou je geen nudie () nodig hebben of een paar nikes om zo indruk te kunnen maken op de wijffies (want dat soort vrouwen trek jij namelijk aan
)
Kijk, we kunnen lang en breed praten, maar ik heb waarschijnlijk iets wat jullie niet eens kennen: charisma. Daarmee gaan voor mij alle deuren open en heb ik geen merkkleding nodig om me beter te voelen of status te ontlenen._!
Je kan ook gewoon nette kleren dragen ipv iets waar g-star op staat, vaak waarderen chicks dat nog meer.quote:Op woensdag 12 mei 2010 11:42 schreef Maikuuul het volgende:
Wittesportsokkendragendenerdsverzameltopic!!!
Ik heb bekans niks meer van g-star in me kast hangenquote:Op woensdag 12 mei 2010 11:43 schreef Inverted_World het volgende:
[..]
Je kan ook gewoon nette kleren dragen ipv iets waar g-star op staat, vaak waarderen chicks dat nog meer.
Merkkleding waar die logo's megagroot opstaan zijn speciaal ontworpen voor al die mensen die geilen op merkjes. Als je daar niet om geeft dan koop je dat niet.quote:Op woensdag 12 mei 2010 11:29 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
Kijk, we kunnen lang en breed praten, maar ik heb waarschijnlijk iets wat jullie niet eens kennen: charisma. Daarmee gaan voor mij alle deuren open en heb ik geen merkkleding nodig om me beter te voelen of status aan te ontlenen._!
Nou, geweldig hoorquote:Op woensdag 12 mei 2010 11:54 schreef Opkloter het volgende:
Vorige week gekocht, Jack & jones![]()
[ afbeelding ]
Kost wel 90 euro, maar dan heb je ook wat
Wat een raar broekje zeg, vies stofje lijkt het ook wel.quote:Op woensdag 12 mei 2010 11:54 schreef Opkloter het volgende:
Vorige week gekocht, Jack & jones![]()
[ afbeelding ]
Kost wel 90 euro, maar dan heb je ook wat
SUV'squote:Op dinsdag 11 mei 2010 22:53 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
Dat valt best mee hoor. Ik rijd een Volkswagen Touareg, dat is elke dag een feest. Ja, Volkswagen, het merk dat audi rijders ook graag willen rijden maar net niet kunnen betalen.
Ik heb het al zo vaak uitgelegd he.quote:Op woensdag 12 mei 2010 12:39 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
SUV's! Iets te compenseren ofzo? En niet betalen. Als je echt geld hebt rijd je in een Porsche Cayenne of gewoon een degelijke Landrover.
een echte baas rent gewoon naar zijn werk en heeft al die technologie niet nodig, dat is voor zwakke mensen.quote:Op woensdag 12 mei 2010 12:39 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
SUV's! Iets te compenseren ofzo? En niet betalen. Als je echt geld hebt rijd je in een Porsche Cayenne of gewoon een degelijke Landrover.
quote:Op dinsdag 11 mei 2010 22:41 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
Wat moet je dan zeggen? Aardbewoners, ingezetenen, platvoetjes, mongolen?
Battieboy ben je ook he.
Dat ziet er dus écht niet uit. Geloof mij, koop liever 1 paar goede jeans dan 3 van die lelijke dingen. Ik voel me er zelf in elk geval veel fijner in. En als ik een man zie met zo'n goedkope spijkerbroek aan dan denk ik: wat een knulletje... Het lijkt dan alsof je moeder nog steeds voor je naar de Wibra gaat...quote:Op woensdag 12 mei 2010 12:38 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
Wat een raar broekje zeg, vies stofje lijkt het ook wel.
En voor 90 euro had je ook 3 van deze broeken kunnen kopen, die ook prima zitten en er modieus uitzien:
[ afbeelding ]
Een 2010 E350 cdi.quote:Op woensdag 12 mei 2010 12:44 schreef Inverted_World het volgende:
TVP voor de fotos van TS zijn volgende auto.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |