quote:Op dinsdag 11 mei 2010 22:55 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
Die man laat zich elke maand nodeloos tientallen euro's uit zijn zak kloppen omdat de marketingmachine zegt dat die shirts beter zitten.![]()
Als zijn hersenen nou eens net zo groot waren als het gemiddelde logo wat er op zo'n shirt staat komt het wel goed.
wat bedoel?quote:Op dinsdag 11 mei 2010 22:50 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Troll, kuikens delven dierenshirts.
Dus je draagt 2e hands merkkleding zodat het nog iets moet lijken!quote:Op dinsdag 11 mei 2010 22:59 schreef FBreijer het volgende:
[..]
![]()
Die shirts heb ik gekregen van een rijker persoon. Ik koop zelf alleen relatief goedkope kleding.
Mijn bevindingen op het gebied van comfort zijn dus 100% onbeïnvloed door de markettingmachine.
Ik krijg tevens steeds meer het idee dat jou hersenen wat aan de onderontwikkelde kant zijn.
Of wil je soms zeggen dat je nog leuk op vakantie kan van het verschil van 6000 dollar in de VS?quote:Op dinsdag 11 mei 2010 22:53 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
Dat valt best mee hoor. Ik rijd een Volkswagen Touareg, dat is elke dag een feest. Ja, Volkswagen, het merk dat audi rijders ook graag willen rijden maar net niet kunnen betalen.
De Q7.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 23:00 schreef fonsoy het volgende:
[..]
Of wil je soms zeggen dat je nog leuk op vakantie kan van het verschil van 6000 dollar in de VS?
Jij ziet wat jij wilt zien.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 23:00 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
Dus je draagt 2e hands merkkleding zodat het nog iets moet lijken!_!
Ik weet niet wat zieliger is, het zelf in de winkel kopen of het met een zweetkraag van een ander krijgen.
Heb je al een baan? Jij zou een goede pastoor zijn!quote:Op dinsdag 11 mei 2010 23:04 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
Ik zie duidelijk wat jij me hebt laten zien.
Haha! TS is een vieze emo/gothic/weet ik veel wat voor een zwart dragende metallica nichtquote:Op dinsdag 11 mei 2010 23:05 schreef Xebrozius het volgende:
S1nn3rz, laten we wel wezen... Jouw kleding haal je ook ergens vandaan en je probeert er ook leuk uit te zien.
Gelet op je naam en postgeschiedenis gok ik DC en de Large. Oftewel, hallo kapitalisme hoer.
je hebt gelijkquote:Op dinsdag 11 mei 2010 23:08 schreef S1nn3rz het volgende:
En de 10e user die mij lief zegt te vinden en zegt dat ik gelijk heb noemt krijgt dit shirt gratis opgestuurd:
[ afbeelding ]
Verwacht ik wel een picca in een topic.
quote:Op dinsdag 11 mei 2010 23:05 schreef Xebrozius het volgende:
S1nn3rz, laten we wel wezen... Jouw kleding haal je ook ergens vandaan en je probeert er ook leuk uit te zien.
Gelet op je naam en postgeschiedenis gok ik DC en de Large. Oftewel, hallo kapitalisme hoer.
Obvious troll is obvious.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 22:53 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
Dat valt best mee hoor. Ik rijd een Volkswagen Touareg, dat is elke dag een feest. Ja, Volkswagen, het merk dat audi rijders ook graag willen rijden maar net niet kunnen betalen.
Nou, dat zal een gezellige boel zijn bij jou thuis. Lekker op de bank, onderuit met een hapje en een drankje en je pak nog aan.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 23:10 schreef Michielos het volgende:
Ik draag enkel een pak. Stylish en de girls diggen me. Het ziet ook woest uit. Een gast in pak die Biu Tze doet.
Soms draag ik wel eens een wolvenshirt though. De chicks houden van zelfvertrouwen en dat staal je uit met zo een shirt
Mening triootje mogen doen na het aandoen van een wolvenshirt. Uiteindelijk draag ik toch liever een kostuum
Troll aboard!quote:Op dinsdag 11 mei 2010 23:10 schreef GoodFella275 het volgende:
TS is echt een randdebiel, ik heb echt van alles in me kast liggen, van C&A tot lacoste tot H&M tot armani, en de duurdere kledingstukken hebben toch echt gewoon betere pasvorm, nudie broeken zitten fantastisch vergeleken met een pauper broek bij de C&A, ik heb daar ook gewoon broeken gepast hoor, fantastisch als je dat voor 30 euro kan halen, maar het zit voor geen flikker. Dus TS wees niet zo pauper, en koop wat fatsoenlijks, en ik hoop dat de rest van de fokkers weten dat TS geen Touareg heeft? Totaal tegenstrijdig met zijn argumenten over kleding namelijk. Overigens Audi is een heel wat luxer merk dan VOLKSwagen, like, come on man ..
Xebrozius was met afstand altijd de lekkerste mannelijke student van Groningen en omstreken (uithuizen, eemshaven en Aduard)quote:Op dinsdag 11 mei 2010 23:14 schreef GoodFella275 het volgende:
[..]
Seriously, go fuck yourself, zeker 24/7 fokker, werkeloos, bierbuik?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |