" het dragen van merkkleding"quote:Op dinsdag 11 mei 2010 22:48 schreef Socios het volgende:
[..]
Tuurlijk is dat wel volledig. Prachtige TopicTitel toch? Je hebt een klacht en noemt het "Het dragen van merkkleding". Dat is je klacht. Dat de merkkleding gedragen wordt door mensen is volkomen logisch en anders vermeld je dat nog even in de OP.
Troll, kuikens delven dierenshirts.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 22:45 schreef grandems het volgende:
De T-shirts hierboven .. kunnen ECHT! niet
dikke afknapper..
Gast, come on.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 22:49 schreef Adelante het volgende:
[ afbeelding ]
Dit kan dan weer wel, vind ik
Ja, dat is niet de correcte uitspraak.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 22:50 schreef moomoo het volgende:
'naikie' is toch de correcte uitspraak, of en ik nou gek geworden?
Volgens het Grieks, waar het woord vandaan komt, niekee.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 22:50 schreef moomoo het volgende:
'naikie' is toch de correcte uitspraak, of en ik nou gek geworden?
Als je dat echt niet duidelijk genoeg vindt, zou je van de TT nog kunnen maken: "Merkkleding gedragen door mensen".quote:Op dinsdag 11 mei 2010 22:49 schreef S1nn3rz het volgende:
" het dragen van merkkleding"
Slaat dat op mezelf, slaat het op een buurvrouw? Of op iedereen die het draagt?
quote:Maar he joh, doe niet zo wijs, niet zo gek, als het je niet aanstaat open je toch zelf lekker een topic en begin je daar toch een discussie?
quote:
Nah, Polo Ralph Lauren mag dat. Als enige dat wel. En liefst op tennis outfits.quote:
Deze man heeft er kaas van gegeten!quote:Op dinsdag 11 mei 2010 22:51 schreef FBreijer het volgende:
Ik heb enkele shirts van 100+ euro en ik moet zeggen, ze zijn wel leuker en zitten zelfs beter (ander type stof) dan de goedkopere alternatieven (althans die die ik in mijn bezit heb).
Dat valt best mee hoor. Ik rijd een Volkswagen Touareg, dat is elke dag een feest. Ja, Volkswagen, het merk dat audi rijders ook graag willen rijden maar net niet kunnen betalen.quote:
nouja, ze zitten wel fijn en zijn na 3 keer wassen teminste niet vaal..quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
FFS!!! ahahahahquote:
WTF dat is geen blouse maar een veenlijkquote:Op dinsdag 11 mei 2010 22:51 schreef Montelly het volgende:
Komt ie dan he....
Dames en heren....de KREUKEL BLOUSE
[ afbeelding ]
Die man laat zich elke maand nodeloos tientallen euro's uit zijn zak kloppen omdat de marketingmachine zegt dat die shirts beter zitten.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 22:53 schreef Ferrari_Tape het volgende:
[..]
Deze man heeft er kaas van gegeten!
TS mag gewoon geen mooie (en dus duurdere) kleren kopen van zijn moeder.
Persoonlijk merk ik er minder van na een euro of 50. Zeker bij G-Star, heb het idee dat die de laatste jaren echt niks meer fatsoenlijks maken.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 22:51 schreef FBreijer het volgende:
Ik heb enkele shirts van 100+ euro en ik moet zeggen, ze zijn wel leuker en zitten zelfs beter (ander type stof) dan de goedkopere alternatieven (althans die die ik in mijn bezit heb).
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |