quote:
Dan kunnen jullie ook helaas niet lachenquote:
Graag gedaanquote:Op zondag 9 mei 2010 23:02 schreef PeZu het volgende:
vrouwen en techniek altijd lol![]()
dank voor het lachen
Ik heb het topic gelezen en ben tot de conclusie dat alle vrouwen hun rijbewijs per direct moeten inleveren.quote:
quote:
Wees niet bang, dat was ik niet van planquote:Op zondag 9 mei 2010 23:04 schreef Nosh het volgende:
Echt, en dit gaat later kinderen op de wereld brengen.
Ja want de eerste keer de mist in gaan bij het tanken staat gelijk aan niet kunnen autorijdenquote:Op zondag 9 mei 2010 23:02 schreef Nobu het volgende:
Hoe ben jij in godsnaam aan een rijbewijs gekomen?
Ik heb het gelezen.quote:Op zondag 9 mei 2010 23:03 schreef kwiwi het volgende:
[..]
[..]
Dan kunnen jullie ook helaas niet lachen
[..]
Graag gedaan
Wat een vertrouwen adelantequote:Op zondag 9 mei 2010 23:04 schreef Adelante het volgende:
Voor 5 euro tankenEn ook nog de manier waarop... Dit komt niet meer goed
Er zit een instructieboekje bij een auto hoor... Is wel handig om eens in te kijken, weet je ook waar welk knopje voor is als je het eens nodig hebt.quote:Op zondag 9 mei 2010 23:00 schreef kwiwi het volgende:
Welke idioot heeft nou ook bedacht dat dat knopje naast de stoel op de grond moet zitten?
Zie het bordje: "verboden voor GSMs" op elk tankstation (ook al is dat volgens Mythbusters niet nodig).quote:Ondertussen kwamen er meer en meer auto's aanrijden en stonden we de boel te blokkeren ook nogDus eerst probeer ik m'n vriend te bellen..
Tip: lever je rijbewijs in. Serieus! Koop zo'n ding:quote:zusje: hmm.. hee wacht eens! We hebben helemaal geen licht aan!
Ik zeg ook nergens dat je het geplanned hebt.quote:
Iets met licht enzoquote:Op zondag 9 mei 2010 23:06 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Wees niet bang, dat was ik niet van plan
[..]
Ja want de eerste keer de mist in gaan bij het tanken staat gelijk aan niet kunnen autorijden
Nee, dat is gewoon dom, maar als je geen licht aandoet hoor je geen rijbewijs te hebben.quote:Op zondag 9 mei 2010 23:06 schreef kwiwi het volgende:
Ja want de eerste keer de mist in gaan bij het tanken staat gelijk aan niet kunnen autorijden
Weet je dat ik PRECIES die fiets hebquote:Op zondag 9 mei 2010 23:08 schreef RemcoDelft het volgende:
[..]
Er zit een instructieboekje bij een auto hoor... Is wel handig om eens in te kijken, weet je ook waar welk knopje voor is als je het eens nodig hebt.
[..]
Zie het bordje: "verboden voor GSMs" op elk tankstation (ook al is dat volgens Mythbusters niet nodig).
[..]
Tip: lever je rijbewijs in. Serieus! Koop zo'n ding: [ afbeelding ]!
O wacht, laat ik het anders stellen: je weet dat je een rijbewijs moet bezitten om met een motorvoertuig te mogen rijden?!![]()
![]()
![]()
Antiklacht: zie fotoboek van TS
Enquote:Op zondag 9 mei 2010 23:02 schreef PeZu het volgende:
vrouwen en techniek altijd lol![]()
dank voor het lachen
quote:Op zondag 9 mei 2010 23:02 schreef Nobu het volgende:
Hoe ben jij in godsnaam aan een rijbewijs gekomen?
quote:Op zondag 9 mei 2010 23:09 schreef Nosh het volgende:
[..]
Ik zeg ook nergens dat je het geplanned hebt..
Dus je hebt 3 liter in je auto gegooid ?quote:Op zondag 9 mei 2010 23:00 schreef kwiwi het volgende:
'Ik zeg wel stop'. Dus ik roep na 5 euro aan benzine: 'STOP!'
Geeft niks hoor, mijn moeder tankt ook nooit en rijdt al jaren autoquote:
mensen die bang zijn dat de boel ontploft door een gsmquote:Op zondag 9 mei 2010 23:08 schreef RemcoDelft het volgende:
[..]
Er zit een instructieboekje bij een auto hoor... Is wel handig om eens in te kijken, weet je ook waar welk knopje voor is als je het eens nodig hebt.
[..]
Zie het bordje: "verboden voor GSMs" op elk tankstation (ook al is dat volgens Mythbusters niet nodig).
[..]
Tip: lever je rijbewijs in. Serieus! Koop zo'n ding: [ afbeelding ]!
O wacht, laat ik het anders stellen: je weet dat je een rijbewijs moet bezitten om met een motorvoertuig te mogen rijden?!![]()
![]()
![]()
Antiklacht: zie fotoboek van TS
Nee want uiteindelijk zat er voor 6,50 in wegens het wat late reactievermogen van zusjequote:Op zondag 9 mei 2010 23:09 schreef Vaatwasafwasmiddel het volgende:
[..]
Dus je hebt 3 liter in je auto gegooid ?
En dan verwacht je dat op je tankmetertje te zien?quote:Op zondag 9 mei 2010 23:11 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nee want uiteindelijk zat er voor 6,50 in wegens het wat late reactievermogen van zusjeMaar het ging ons gewoon om het tanken dus vandaar dat ie niet volgegooid is
kwiwi weet niet dat als je onder de 5 liter blijft je gewoon weg mag rijden.quote:Op zondag 9 mei 2010 23:09 schreef Vaatwasafwasmiddel het volgende:
[..]
Je maakt haar zeker wijs dat de magische Tankfee genaamd Diesel de wagen altijd vult?quote:Op zondag 9 mei 2010 23:10 schreef Adelante het volgende:
[..]
Geeft niks hoor, mijn moeder tankt ook nooit en rijdt al jaren auto
quote:Op zondag 9 mei 2010 23:11 schreef RemcoDelft het volgende:
[..]
Ja dat weet ik
Moet ik ook vertellen wat voor kleur ondergoed je hebt?!![]()
![]()
Er is meer benzine verbrand dan getankt tijdens deze actiequote:Op zondag 9 mei 2010 23:09 schreef Vaatwasafwasmiddel het volgende:
[..]
Je moest eerst je pinpasje erin doen enzo.. Dus jaquote:Op zondag 9 mei 2010 23:12 schreef RemcoDelft het volgende:
[..]
En dan verwacht je dat op je tankmetertje te zien?
Heb je trouwens nog wel betaald, of ben je zo weggereden?!
Dit is een grapje denk ikquote:Op zondag 9 mei 2010 23:13 schreef n_uniet het volgende:
[..]
kwiwi weet niet dat als je onder de 5 liter blijft je gewoon weg mag rijden.
In de auto ja.. Ik ga toch niet buiten staan in die stinkluchtquote:Op zondag 9 mei 2010 23:13 schreef Nobu het volgende:
Hoe kun je trouwens geen enkel idee hebben hoe je moet tanken, je hebt in de minimaal achtien jaren toch wel eens bij iemand in de auto gezeten die ging tanken?
quote:Op zondag 9 mei 2010 23:13 schreef Nobu het volgende:
Hoe kun je trouwens geen enkel idee hebben hoe je moet tanken, je hebt in de minimaal achtien jaren voordat je je rijbewijs haalde toch wel eens bij iemand in de auto gezeten die ging tanken?
Kijk eens achterom als je buiten looptquote:Op zondag 9 mei 2010 23:13 schreef kwiwi het volgende:
[..]Ken ik jou? Vond het al zo'n goede gok.. Hoeveel mensen hebben die fiets nou
Mompelt iets over administratiekosten die dan te hoog wordenquote:Op zondag 9 mei 2010 23:14 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Je moest eerst je pinpasje erin doen enzo.. Dus ja
[..]
Dit is een grapje denk ik
Dan zou ik gaan voor 4,5 liter tanken wegrijden rondje rijden weer 4,5 liter tanken en net zolang tot je tank redelijk gevuld is.quote:Op zondag 9 mei 2010 23:13 schreef n_uniet het volgende:
[..]
kwiwi weet niet dat als je onder de 5 liter blijft je gewoon weg mag rijden.
Even quotes uit z'n verband rukken: TS komt voor het eerst buiten!quote:Op zondag 9 mei 2010 23:15 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik ga toch niet buiten staan in die stinklucht
Benzinedampen stink lucht noemenquote:Op zondag 9 mei 2010 23:15 schreef kwiwi het volgende:
[..]
In de auto ja.. Ik ga toch niet buiten staan in die stinklucht
Dat kan toch niet.. Dan gaat iedereen steeds maar weinig tanken tot de tank vol isquote:Op zondag 9 mei 2010 23:16 schreef n_uniet het volgende:
[..]
Mompelt iets over administratiekosten die dan te hoog worden
WE HEBBEN EEN STALKER!!quote:Op zondag 9 mei 2010 23:16 schreef RemcoDelft het volgende:
[..]
Kijk eens achterom als je buiten loopt
VER d'r onder... Om precies te zijn een litertje of 5...quote:Op zondag 9 mei 2010 23:17 schreef Joosterd het volgende:
[..]
Dan zou ik gaan voor 4,5 liter tanken wegrijden rondje rijden weer 4,5 liter tanken en net zolang tot je tank redelijk gevuld is.![]()
Maar nog nooit gehoord dat je onder 5 liter mag wegrijden
Maar als je er toch bent, kan je hem toch meteen volgooien ?quote:Op zondag 9 mei 2010 23:11 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nee want uiteindelijk zat er voor 6,50 in wegens het wat late reactievermogen van zusjeMaar het ging ons gewoon om het tanken dus vandaar dat ie niet volgegooid is
Ik ga de volgende keer dat ik langs een pomp kom 3 liter tanken en vervolgens binnen een Snicker halen. En vermelden dat ik maar 3 liter getankt heb en dus alleen even de Snicker kom afrekenenquote:Op zondag 9 mei 2010 23:16 schreef n_uniet het volgende:
[..]
Mompelt iets over administratiekosten die dan te hoog worden
Dat zien ze toch op de videobeelden anders reed heel nederland nu wel gratis autoquote:Op zondag 9 mei 2010 23:18 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dat kan toch niet.. Dan gaat iedereen steeds maar weinig tanken tot de tank vol is
Zo kan ze vaker oefenenquote:Op zondag 9 mei 2010 23:19 schreef Vaatwasafwasmiddel het volgende:
[..]
Maar als je er toch bent, kan je hem toch meteen volgooien ?
quote:Op zondag 9 mei 2010 23:17 schreef Joosterd het volgende:
[..]
Dan zou ik gaan voor 4,5 liter tanken wegrijden rondje rijden weer 4,5 liter tanken en net zolang tot je tank redelijk gevuld is.![]()
Waarom moet dit nouquote:Op zondag 9 mei 2010 23:20 schreef Dartanion het volgende:
[..]
Ik ga de volgende keer dat ik langs een pomp kom 3 liter tanken en vervolgens binnen een Snicker halen. En vermelden dat ik maar 3 liter getankt heb en dus alleen even de Snicker kom afrekenen
Ja maar dan ga je toch steeds naar een ander tankstation.. Ik geloof er niks vanquote:Op zondag 9 mei 2010 23:20 schreef n_uniet het volgende:
[..]
Dat zien ze toch op de videobeelden anders reed heel nederland nu wel gratis auto
Aan wie moet de pomphouder zoveel administratie kosten betalen dat de eerste 5 verkochte liters eigenlijk verlies zijn?quote:Op zondag 9 mei 2010 23:19 schreef RemcoDelft het volgende:
[..]
VER d'r onder... Om precies te zijn een litertje of 5...
quote:Op zondag 9 mei 2010 23:21 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja maar dan ga je toch steeds naar een ander tankstation.. Ik geloof er niks vanStraks zit ik door jou op het politiebureau uitleg te geven
Om aan te tonen hoe debiel het klinkt wanneer je zegt dat je niet hoeft af te rekenen als je minder dan 5 liter getankt hebt.quote:
Dat is ook een misverstand, van Shell hoef je niet te betalen ivm met administratiekosten maar je moet nog wel even de belasting gaan aftikken aan de kassa.quote:Op zondag 9 mei 2010 23:17 schreef Joosterd het volgende:
[..]
quote:Op zondag 9 mei 2010 23:21 schreef Dartanion het volgende:
[..]
Aan wie moet de pomphouder zoveel administratie kosten betalen dat de eerste 5 verkochte liters eigenlijk verlies zijn?
quote:Op zondag 9 mei 2010 23:00 schreef kwiwi het volgende: Dus ik roep na 5 euro aan benzine: 'STOP!'
quote:Maar toen viel me ineens op dat het pijltje van dat benzinemetertje nog steeds op hetzelfde punt stond als voor het tanken..
quote:Op zondag 9 mei 2010 23:21 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja maar dan ga je toch steeds naar een ander tankstation.. Ik geloof er niks vanStraks zit ik door jou op het politiebureau uitleg te geven
Waardoor ze alsnog administratiekosten hebbenquote:Op zondag 9 mei 2010 23:23 schreef Nobu het volgende:
[..]
Dat is ook een misverstand, van Shell hoef je niet te betalen ivm met administratiekosten maar je moet nog wel even de belasting gaan aftikken aan de kassa.
JIj bent echt zo'n papa's meisje die niks an de wereld weet en snapt, plus je bent naïef.quote:Op zondag 9 mei 2010 23:21 schreef kwiwi het volgende:
[..]
en bedankt weer hehquote:Op zondag 9 mei 2010 23:21 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Daarom hebben de meeste pomphouders van hetzelfde bedrijf de pomp ook op een ruime afstand van elkaar staan.quote:Op zondag 9 mei 2010 23:21 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Administratiekostenquote:Op zondag 9 mei 2010 23:23 schreef 2cv het volgende:
[..]
Waardoor ze alsnog administratiekosten hebben
Heb je voor mij bewijs?quote:Op zondag 9 mei 2010 23:23 schreef Nobu het volgende:
[..]
Dat is ook een misverstand, van Shell hoef je niet te betalen ivm met administratiekosten maar je moet nog wel even de belasting gaan aftikken aan de kassa.
quote:Op zondag 9 mei 2010 23:24 schreef Dartanion het volgende:
[..]
Heb je voor mij bewijs?
Want ik ga dan ECHT 4,5 liter tanken en een Snicker kopen!
Dat begrijpen jij en ik, maar niet iedereen in dit topic heb ik het idee.quote:Op zondag 9 mei 2010 23:23 schreef 2cv het volgende:
[..]
Waardoor ze alsnog administratiekosten hebben
ja dat zal de reden zijnquote:Op zondag 9 mei 2010 23:24 schreef n_uniet het volgende:
[..]
Daarom hebben de meeste pomphouders van hetzelfde bedrijf de pomp ook op een ruime afstand van elkaar staan.
quote:Op zondag 9 mei 2010 23:25 schreef Nobu het volgende:
[..]
Dat begrijpen jij en ik, maar niet iedereen in dit topic heb ik het idee.
Ik moet zeggen dat ik ze niet vaak zie afrekenenquote:Op zondag 9 mei 2010 23:25 schreef Vaatwasafwasmiddel het volgende:
[..]
![]()
![]()
Dus jij denkt dat elke scooterrijder gratis mag?
Was dat verschil er ook nog toen je weer thuis kwam?quote:Op zondag 9 mei 2010 23:24 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nou uiteindelijk zag je het verschil dus wel he
quote:Op zondag 9 mei 2010 23:26 schreef Dartanion het volgende:
[..]
Ik moet zeggen dat ik ze niet vaak zie afrekenenVooral NY Pizza bezorgers rijden vaak gewoon weg
Ja want ik rij zo zuinig als ik kan in dat benzineslurpende dingquote:Op zondag 9 mei 2010 23:26 schreef 300000 het volgende:
[..]
Was dat verschil er ook nog toen je weer thuis kwam?
Man, man, man.... Wat een goed nieuws!! Ik heb hier 4 pompen dicht bij elkaar zitten. Dus kan ik makkelijk 40 euro tanken zonder 1 cent uit te gevenquote:Op zondag 9 mei 2010 23:27 schreef Vaatwasafwasmiddel het volgende:
[..]
Ja klopt ook, er zijn namelijk al plannen om het minimum tankbedrag naar 10 euro te verhogen
Slimme zet dit tripje dan !quote:Op zondag 9 mei 2010 23:29 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja want ik rij zo zuinig als ik kan in dat benzineslurpende dingBen tenslotte maar een arme student
Ja meteen doenquote:Op zondag 9 mei 2010 23:29 schreef Dartanion het volgende:
[..]
Man, man, man.... Wat een goed nieuws!! Ik heb hier 4 pompen dicht bij elkaar zitten. Dus kan ik makkelijk 40 euro tanken zonder 1 cent uit te geven
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |